Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 127

Thread: Farvel Semper Danica

Guest

Hopper også fra vognen..

Jeg takker for denne gang SD.. vi ses jo i fremtiden

Guest

Mirwar du burde få et kursus i hvordan man opfører sig socialt. Det kan jeg få 30 mennesker herinde til at skrive under på. At du ikke selv skal se det, kan jeg ikke få ondt af. SD er helt sikkert blevet et bedre sted uden dig. Hvis det var sket før, havde der ikke været episoder med sure opstød og dårlig stemning, men det er måske for sent nu :/

Jeg hopper også med på vognen og melder mig selv ud.

Alle dem som man har spillet sammen med og haft et fedt socialt samvær med er alligevel hoppet ud nu. Hvis man alligevel skal til at bygge nye forbindelser i en guild kan det lige så godt være en ny guild, hvor de forskellige endgame oplevelser er tættere på.

Jeg vidste ikke selv hvilken spiller jeg var inden jeg startede, da jeg ikke rigtigt havde nogen erfaring, men jeg er en af de spiller som kaster mange timer væk om dagen, og nu var vi næsten klar til de store ting, men der er tæppet for alvor trukket væk under toppen nu, så ja, nu må jeg se hvad jeg ellers kan finde på, enten en pause eller en anden guild eller et eller andet.

Men jeg ønsker jer ihvertfald alt muligt held i fremtiden, og jeg ved i nok skal få det fedt ingame alligevel.

- Ratamiel
    Ratamiel (60) - Mage [Tailor/Herbalist]
    Vecna (60) - Hunter [Skinner/Miner]
    Furiousrata (43) - Warrior [Miner/Herbalist]

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

det ser ud som om alle jeg spillede med i WoW er smuttet, og det gør mig virkelig ked af det, jeg har været en del af SD i 2år eller deromkring, og siden vi kom til WoW har SD bare ikke været den samme guild
    Wootah, du er en kanon flinker gut og vi har haft det sjovt, Daoc var det bedste og jeg savner sg den tid.

Jeg vil også hoppe ud af SD, men vil aldrig glemme jer, og SD klarer den som altid, håber i alle får det fedt, og vi ses jo nok derude i det store WoW land...

Guest

Ses har det godt...................... good luck out there

bare vent til i ser hvordan er ubar high end game guild er,
    saa vil i tilbage i SD

man er ikke ubar bare fordi man er lvl 60
    lvl 60 char i WoW er Easy
    (ja jeg er ikke lvl 60 men har spille fra US beta og min old main er 49 og nye main er 38 og har Arb RL osv)

bare skod at se en del søde mennsker smutter.., men sådan er det
    allways easy to take the easy way out, in to stand and fight like a man

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

/whine on.

Ja hvad kan man sige.
    Folk opfører sig som en flok hjernedøde lemminger og følger bare efter ham som hopper ud først.
    Det kommer ikke som en overraskelse for mig efter Morfar skred,at en del af hans lille Highlevel klike fulgte trop.

Nul respekt herfra til jer som hopper fra ved den mindste ballade.
    10 gange mere respekt til de 60ere fra "kliken" som bliver og sætter SD højere end personlig vinding.

Til et par stykker af jer som er hoppet overbord.
    Prøv engang at se i jeres posthistory bare en uge tilbage.
    Der var der ingen grænser for hvor glade i var for at være i SD,men bare fordi jeres idol deserterer følger i trop.
    Pinligt.

Jeg er både pissesur og skuffet på den måde som folk leaver på,men på den anden side er jeg glad for det samtidigt.
    Så finder man da ud af hvem som sætter guildvenskabet højest og ikke kun sine egne egoistiske mål.

I vidste udemærket godt hvad for en blandet guild SD var da i joinede så den med der ikke var nok powergamers holder ikke en meter.

Fandme utroligt i ikke kunne vente en skide måned eller 2 mere så der ville komme en ordentligt flok nye level 60 SDere i kunne have det sjovt med.
    Hvad betyder 1-2 mdr ud af en periode på flere år som man sikkert komme til at spille WoW?

Sorry men ingen pæne ord på vejen herfra selvom nogle af jer gjorde et godt arbejde mens i var i SD.

Hyg jer i jeres nye egocentrerede Überguilds.

/whine off.

Guest

Quote Originally Posted by Virtuella
    /whine on.

Ja hvad kan man sige.
    Folk opfører sig som en flok hjernedøde lemminger og følger bare efter ham som hopper ud først.
    Det kommer ikke som en overraskelse for mig efter Morfar skred,at en del af hans lille Highlevel klike fulgte trop.

Nul respekt herfra til jer som hopper fra ved den mindste ballade.
    10 gange mere respekt til de 60ere fra "kliken" som bliver og sætter SD højere end personlig vinding.

Til et par stykker af jer som er hoppet overbord.
    Prøv engang at se i jeres posthistory bare en uge tilbage.
    Der var der ingen grænser for hvor glade i var for at være i SD,men bare fordi jeres idol deserterer følger i trop.
    Pinligt.

Jeg er både pissesur og skuffet på den måde som folk leaver på,men på den anden side er jeg glad for det samtidigt.
    Så finder man da ud af hvem som sætter guildvenskabet højest og ikke kun sine egne egoistiske mål.

I vidste udemærket godt hvad for en blandet guild SD var da i joinede så den med der ikke var nok powergamers holder ikke en meter.

Fandme utroligt i ikke kunne vente en skide måned eller 2 mere så der ville komme en ordentligt flok nye level 60 SDere i kunne have det sjovt med.
    Hvad betyder 1-2 mdr ud af en periode på flere år som man sikkert komme til at spille WoW?

Sorry men ingen pæne ord på vejen herfra selvom nogle af jer gjorde et godt arbejde mens i var i SD.

Hyg jer i jeres nye egocentrerede Überguilds.

/whine off.
    Du fatter jo minus...... Der er jo ingen der smutter fordi SD er en lorte guild, men vi er mange der gerne vil komme vidre i spillet, og det kan ikke ske med SD's holdning. Fair nok, vi er mange der smutter nu, men så kan i jo også hygge jer med hinnanden, og spille mandag , onsdag, og lørdag i 1½ time, det er bare ikke det jeg vil.

Kan godt forstå du er trist, men du virker urimlig og lidt som en nOOb med den post du lige har lavet her.

Guest

Sorry gutter, men alle dem jeg spiller sammen med og alle mine venner smuttede og jeg vil følge dem en tid og se hvad der sker.
    Jeg er dog på ingen måde sur over noget i Semper Danica (eller på nogen) og det gav mig hovedpine at tænke det igennem, men jeg besluttede mig for at leave. Hvilket gør ondt helt ind i hjertet!

Jeg vil stadig hjælpe SD'ere og jeg er da stadig lige så åbenhjertet som før - selvfølgelig. Fra min side er der ingen hard feelings og håber da heller ikke I ser ondt på mig nu. :cry:

Jeg var utroeligt glad for SD pga. sammenholdet, men husk på at det sammenhold også eksisterer mellem dem der valgte at gå, og da de samtidig er tættere knyttet til mig, vil jeg hellere følge i deres fodspor.

Hvis jeg skulle indse at jeg har begået en fejl må jeg jo søge ind i SD igen - hvis jeg da ikke er blevet banlyst efter dette. I hvert fald er der nu en plads mere til de nye ansøgere i SD, og det varmer om hjertet at vide at ens plads bliver overtaget med et smil.

Hav det godt alle sammen og tak for nu!

De kærligste hilsner
    Nightseer

Guest

Hvorfor er det lige Morfar der skal bashes,og hvorfor forstår i ikke at Morfar bare var endnu en af os der ikke gad mere?

Da jeg bestemte mig for at smutte skrev jeg det til Morfar og fik så at vide han havde overvejet det samme.

At Morfar vælger at smutte var et kæmpe slag for SD men har intet at gøre med hvorfor jeg smutter.

Hvis nu jeg havde oprettet post først ville det så være min skyld?

Og som en lille end note. Thumps up at når vi som smutter ønsker sd held fremover bliver flamed især enkelte "officerer" klarer det godt.

Må indrømme jeg har tabt meget for nogle af jer.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

undrer mig lidt over hvordan i kan sige at i længe har overvejet at smutte og så stadig har requested at få penge af semperbanken til atdække ting der så ikke længere er i guilden... Hvis i vidste i ville smutte er det så helt fair?

I kan gøre som i vil det er et spil og jeg gidder ikke have ondt i røven over i smutter

nogen smutter fordi der er brok i guilden andre smutter fordi der sker for lidt... og hvad gør i så? laver jeres egen guild. Det vil da hverken hjælpe på brok eller på raids da det som sådan er de samme personer

anyways jeg er da glad for at i kunne bruge SD så lang tid og er sikker på de resterende 60ere er glade for at i kunne bruge de penge og de items de har pumpet i jer

ha det sjovt

Guest

Vi sætter jo netop venskabet højst. Du må forstå at man i et guild med 200 medlemmer ikke kan være venner med alle. Derfor vælger den "klike" som i så glade for at kalde det at forlade SD sammen og forblive venner. Jeg har personligt svært ved at identificere mig med en der ikke deler mine interesser eller mit spille nivau. Jeg har aldrig talt med 75% af SD, det er for mange. Det faktum at SD er så stort og at størstedelen af jer er casual spillere, gør at vores forudsætninger er for forskellige.

Jeg vil gerne understrege at Morfar har intet med mit valg at gøre, Morfar er en god ven men han er slet ikke engang med os andre, han er i PE.
    Morfar er blot en ud af mængden.

Det med at vi bare kunne have ventet er samtidig ret omsonst, der er en grund til at folk ikke spiller nok, det blev som sådan også bevist ved molten core tilmeldinger. Der var tyve pladser og vi skulle KÆMPE for at få 17 til at skrive sig på, de første 10-15 tilmeldinger kom med det samme, resten måtte vi kæmpe for, og det er altså et event som folk burde stå i kø for at være med til. Fordi folk bliver level 60 om nogle måneder ændrer det ikke på at de ikke spiller ret meget og det er jo netop det der er problemet.

Vi har nu skabt et guild på vores egne premisser.

Samtidig vil jeg understrege at det ikke er pga MC at folk leaver. MC var kun dråben der fik bærgret til at flyde over. Det har været snak om det længe i "kliken".

Forum Convert

Quote Originally Posted by Kebra
    undrer mig lidt over hvordan i kan sige at i længe har overvejet at smutte og så stadig har requested at få penge af semperbanken til atdække ting der så ikke længere er i guilden... Hvis i vidste i ville smutte er det så helt fair?

I kan gøre som i vil det er et spil og jeg gidder ikke have ondt i røven over i smutter

nogen smutter fordi der er brok i guilden andre smutter fordi der sker for lidt... og hvad gør i så? laver jeres egen guild. Det vil da hverken hjælpe på brok eller på raids da det som sådan er de samme personer

anyways jeg er da glad for at i kunne bruge SD så lang tid og er sikker på de resterende 60ere er glade for at i kunne bruge de penge og de items de har pumpet i jer

ha det sjovt
    Det er da nok den største gang BS jeg nogensinde har hørt fra dig kebra. Nu kan jeg lige prøve at spørge dig om en ting:

Hvem er det der for langt det meste af tiden har groupet sammen og skaffet os de items?
    Svar: Os der har leavet.

Hvem er det der har pumpet banken med items fra de raids der er blevet lavet?
    Svar: Sjovt nok er det os igen.

Vi kunne have valgt at lade ALT det BoE loot vi fandt som ingen skulle bruge, gå til greed. Men det gik til semperbanken, og alt det får I jo nu. Hvad fanden brokker du dig så over?

Sjovt nok er jeg ret sikker på det kommer til at hjælpe, fordi de folk vi ikke har passet sammen med (ja, vi har næsten hele tiden været en klike, dem af os i Avius) de er enten stadig i SD, fordi de er tilfredse med tingene, eller også har vi sagt til dem, at vi altså ikke gider alt besværet med diskutioner om småting.

Det er da altid noget, at nogle folk ønsker os held og lykke med fremtiden (tak for de venlige ord på MSN Eniqma, dont be a stranger ingame)

Til Jer andre: Slap dog af, SD overlever jo, nogle gange skilles folks veje bare på denne måde.

Forum Apprentice

Vil som alm spiller sige at man sidder med et kæmpe ? over hovedet, self ved man ikke hvad der er sket på raid osv i high lvl.. men det lyder som om i åbenbart ikke kunne få nok med osv.. hvorfor er i så stadig den samme gruppe som har dannet en ny guild?? giver det ikke det samme resultat.. nå nok bare mig som "brainer" den..
    Retired from mmorpgs, not coming back anytime soon

Living the wild life as an reallfe engineer.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by ZponX
    Quote Originally Posted by Kebra

ha det sjovt
    Det er da nok den største gang BS jeg nogensinde har hørt fra dig kebra. Nu kan jeg lige prøve at spørge dig om en ting:

Hvem er det der for langt det meste af tiden har groupet sammen og skaffet os de items?
    Svar: Os der har leavet.

Hvem er det der har pumpet banken med items fra de raids der er blevet lavet?
    Svar: Sjovt nok er det os igen.

Vi kunne have valgt at lade ALT det BoE loot vi fandt som ingen skulle bruge, gå til greed. Men det gik til semperbanken, og alt det får I jo nu. Hvad fanden brokker du dig så over?

Sjovt nok er jeg ret sikker på det kommer til at hjælpe, fordi de folk vi ikke har passet sammen med (ja, vi har næsten hele tiden været en klike, dem af os i Avius) de er enten stadig i SD, fordi de er tilfredse med tingene, eller også har vi sagt til dem, at vi altså ikke gider alt besværet med diskutioner om småting.

Det er da altid noget, at nogle folk ønsker os held og lykke med fremtiden (tak for de venlige ord på MSN Eniqma, dont be a stranger ingame)

Til Jer andre: Slap dog af, SD overlever jo, nogle gange skilles folks veje bare på denne måde.
    som nævnt så er det heller ikke mig eller andre under lvl53 det lige "går ud over" men der er da stadig mange lvl60 igen der også har hjulpet med at smide nogle ting deri

men i må da have det rart og håber da jeres nye guild vil realisere det i gerne vil opnå

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Nu er jeg jo ikke nogen "kendis" eller noget særligt...jeg vil blot give min ydmyge mening tilkende...men jeg er stor nok til at give et held og lykke med på vejen til dem der fandt ud af at SD ikke var noget for dem.

Jeg skal da også indrømme at jeg ikke har hverken tåre eller andet i øjenene well måske lidt træthed men klokken er også mange(for mig)

Det der sker er en naturlig process i en ny afdeling af et gammelt guild...det virker somom det kommer som en overaskelse for mange....det er nok det eneste jeg ikke helt forstår..alser overaskelsen..*smiler*

Dem der forlader Semper Danicas WoW afd. er ikke skurke og dem der bliver er ikke helte i mine øjne...grundlaget for at folk smutter kan være forskelligt og er i princippet ligegyldigt.

Jeg burde ikke blive personlig(kan heller ikke kender stort set ingen af dem der er smuttet heh) men jeg vil nu lige gøre det allivel...Til Teazer rigtig god vind fremover vi snakkes måske...måske gør vi ikke...jeg nisser videre som jeg plejer heh.

N.B Måske skulle denne tråd have været lavet i member sektion, da den ikke har speciel relevans i et offentlig forum.

Finegal...Daoc... :shock: 8)

Askild...WoW..Mage.

Jalte...WoW..Rogue.

Forum Adept

Quote Originally Posted by Teazer
    Quote Originally Posted by Virtuella
    snip....
    Du fatter jo minus...... Der er jo ingen der smutter fordi SD er en lorte guild, men vi er mange der gerne vil komme vidre i spillet, og det kan ikke ske med SD's holdning. Fair nok, vi er mange der smutter nu, men så kan i jo også hygge jer med hinnanden, og spille mandag , onsdag, og lørdag i 1½ time, det er bare ikke det jeg vil.

Kan godt forstå du er trist, men du virker urimlig og lidt som en nOOb med den post du lige har lavet her.

Det er en svær post den der, den sætter mig som resterende SDer i en problematisk position, hvad var det, der gik galt? I har dannet jeres egen guild med præsist de samme folk som dem der er gået, manglede i selv styring? Var i utilfredse med at i blev tvunget til at hjælpe low lvls? Var det at i skulle aflevere items? At folk som lavede ballade ikke bare blev kicked men der blot kom en " hvis det ikke snart går i orden ruller der (måske) hoveder"?

Hvad er det der gør, at i ikke kan have jeres guild Avius inden for semper danicas rammer, men må gøre det alene?
    Faktum er jeg nemmelig endnu ikke har set nogen skrive noget om det, jeg har set brok over der ikke sker nok konkret, hvorfor skal der ske det med præsist de samme mennesker under et andet navn? Jeg har set en post om egoister som mange rassede imod, var det at det var dem som rassede og ikke det de sagde der blev hørt på ?

HVAD er det der bliver gjort forkert som gør der nu er så mange som leaver guilden?

Og Morfar kan ikke svarer på den der, Morfar er skredet over til PE, hvilket omend jeg synes det er tamt den måde han skifter på, er reelt nok da det er helt nye mennesker og en ny løsning, så ovenstående er et spørgsmål til jer i Avius .

Jeg var en af dem der slog for mere casual / elite sammenspil, er jeg medskyldig til det her, så vil jeg da egentlig godt vide det så er jeg så meget mere meneskeklog...
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Hmm - da jeg læste den her tråd sidste gang var der 1 side - nu er der så 5 sider med alt alt alt for mange 60'ere der melder sig ud.

Nu kan det her måske lyde hårdt - men hvad er det for noget tudefjæseri? :evil:

Da folk (eller de 60'ere der har meldt sig ud...) meldte sig ind i SD vidste de at den spænder meget bredt, så det kan ikke komme som en overraskelse for dem at alle ikke har samme ambitionsniveau som dem selv. Og nu hvor folk ikke kan trække mere ud af SD forlader de skuden... - mange grimme ord kan beskrive den adfærd, men "egoistisk" er nok mest rammende :x

Og jeg er ikke sur, men skuffet... - jeg troede sgu i var bedre end det

Og til dem der bliver: Bid jeres fuc.... tænder sammen og rid stormen af - vi bliver stærkere af det her!
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Guest

Hvis dem som var skredet, var blevet i SD kunne de sagtens have "trukket" mere ud af guilden, hvis det var det som de ville. Men de leaver jo netop før og de har tydeligvis ikke noget specielt i sigte, siden de prøver at samle sig midlertidigt under et andet guild navn. Det må vel være fordi de var trætte af visse ting/personer. Derudover synes jeg også flame af dem er forkert. Måske er det bare mig, men jeg kan ikke se det helt store forkert i at leave en guild hvis det er alle ens venner er leavet eller de ikke gider spille så meget som en selv. Det er trods alt 2 rimeligt store faktorer i spillet.

Det kan godt være andre har hjulpet med til det udstyr i semperbanken men den del der forlader SD nu, har samlet ca 90/95% af det og overlader det gerne til SD. De siger også no hard feelings, kun ambitionsforskel. Så giv dem lige en pause fra flameriet og tag en chill pill

Forum Adept

Quote Originally Posted by Jarod
    Vi sætter jo netop venskabet højst. Du må forstå at man i et guild med 200 medlemmer ikke kan være venner med alle. Derfor vælger den "klike" som i så glade for at kalde det at forlade SD sammen og forblive venner. Jeg har personligt svært ved at identificere mig med en der ikke deler mine interesser eller mit spille nivau. Jeg har aldrig talt med 75% af SD, det er for mange. Det faktum at SD er så stort og at størstedelen af jer er casual spillere, gør at vores forudsætninger er for forskellige.

Jeg vil gerne understrege at Morfar har intet med mit valg at gøre, Morfar er en god ven men han er slet ikke engang med os andre, han er i PE.
    Morfar er blot en ud af mængden.

Det med at vi bare kunne have ventet er samtidig ret omsonst, der er en grund til at folk ikke spiller nok, det blev som sådan også bevist ved molten core tilmeldinger. Der var tyve pladser og vi skulle KÆMPE for at få 17 til at skrive sig på, de første 10-15 tilmeldinger kom med det samme, resten måtte vi kæmpe for, og det er altså et event som folk burde stå i kø for at være med til. Fordi folk bliver level 60 om nogle måneder ændrer det ikke på at de ikke spiller ret meget og det er jo netop det der er problemet.

Vi har nu skabt et guild på vores egne premisser.

Samtidig vil jeg understrege at det ikke er pga MC at folk leaver. MC var kun dråben der fik bærgret til at flyde over. Det har været snak om det længe i "kliken".
    Tak for noget konkret, så ikke den post da jeg skrev det ovenover, men andre må da os gerne svarer.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Guest

Quote Originally Posted by Oseali
    Vil som alm spiller sige at man sidder med et kæmpe ? over hovedet, self ved man ikke hvad der er sket på raid osv i high lvl.. men det lyder som om i åbenbart ikke kunne få nok med osv.. hvorfor er i så stadig den samme gruppe som har dannet en ny guild?? giver det ikke det samme resultat.. nå nok bare mig som "brainer" den..

Ja osse her *brainer den*

Forum Convert Lunst's Avatar

tja, jeg vil ikke sidde og flame folk, bare fordi at de vælger at forlade SD. Vi er alle forskellige, og der er så nogle stykker der mener at det vil gavne dem, og SD, at forlade os.
    Kan ikke se noget konstruktivt i at flame personer der forlader SD, de vil bare noget andet og hey, måske kommer der en dag hvor selv vi der er tilbage nu, og stadig synes at SD er en møglækker guild at være i, får lyst til noget nyt, og dermed forlader SD.
    Personligt ville jeg da være ked af at få et par møgfald med på vej ud af døren.
    Til jer der forlader guilden vil jeg bare sige tak for den tid i trods alt har lagt i SD, no hard feelings herfra, og alt godt fremover :-D

Og til Casta og Parity: Selvom det var jer to bondeknolde fra gymnasietiden som var en af de primære årsager til at jeg søgte ind i SD, så bliver jeg nu hvor jeg er.. Desuden får i lov at ta' rengøringen i den nye lejlighed (man har jo privilegier som alderspræsident hehe). Cya IRL

Det var blot mit ydmyge indlæg..

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Vil hverken flame eller whine men bare lige nævne at jeg som så mange andre syntes det er dybt frustrerende at 15 mand går nu.....jeg kan sagtens acceptere at de gerne vil være i en guild hvor man rent faktisk kan samle 40 lvl 60 til et raid. Fino.....det kunne vi sgu også have gjort i SD om 2-3 uger.

Der er mange i guilden som er mid til high lvl 50 og som har knoklet for at nå lvl 60 så man kunne lege med de "store". Fandme surt at halvdelen af dem så skrider lige når målet var indenfor rækkevidde.

På denne måde er der 15 lvl 60 som ikke kan gøre noget stort selv alligevel og det tilbageværende SD som er sat mindst 4-5 uger tilbage.....for at sige det på godt dansk....ret dumt (situationen....ikke nogen af personerne......de er cool nok allesammen og jeg kan godt forstå situationen.....jeg har spillet mmorpg i mange år og har set denne kædereaktion før)

Oh well vi andre bider tænderne sammen og rider stormen af.

Far er ikke sur....far er skuffet
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg sad lige og kiggede alle "jeg smutter" posts igennem. Med meget få undtagelser er det kun medlemmer som oprettet deres profil her i okt/nov 2004. Der har nok været stor interesse for SD lige omkring det tidspunkt, så der er kommet mange nye ansøgere på en gang.

Det vil så også sige at dem der smutter nu er ikke den kerne af spillere der i sin tid har bygget SD op. Det er ikke det fundament som guilden hviler på der forsvinder, så SD skal nok klare sig.

Jeg har skrevet det før: En guild bestående af kvalitetsspillere er at foretrække for en guild bestående af kvalitets-"characters". Level eller evner til at raide betyder intet for mig når jeg skal bedømme om jeg synes en person er en god guildmate. Det er da fint hvis vedkommende er højlevel og styrer tingene perfekt på raids, men det er kun en sidegevinst.

For dem der ikke har bemærket det, så er der faktisk en ny generation af priests på vej op i levels i SD. Og den generation består ikke af folk der vil have penge for at bruge deres tradeskills i et instance eller som går amok i guildchat hvis de ikke får hjælp i samme sekund de spørger efter det. Jeg har selv groupet med flere af disse medlemmer som har valgt at starte en ny char for at hjælpe guilden istedet for kun at tænke på dem selv, og dem jeg har mødt er ret cool.

Vi skal sgu nok få nakket Onyxia når den tid kommer og det kommer til at ske i en atmosfære hvor der også er plads til casual spillere.

Held og lykke til jer der forlader SD. No hard feelings herfra, men jeg vil sige at jeg tror i bliver skuffede over hvad i får i bytte.
    Guildboss - Danish Legacy

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Quote Originally Posted by Hammertime
    Hvis dem som var skredet, var blevet i SD kunne de sagtens have "trukket" mere ud af guilden, hvis det var det som de ville. Men de leaver jo netop før og de har tydeligvis ikke noget specielt i sigte, siden de prøver at samle sig midlertidigt under et andet guild navn. Det må vel være fordi de var trætte af visse ting/personer. Derudover synes jeg også flame af dem er forkert. Måske er det bare mig, men jeg kan ikke se det helt store forkert i at leave en guild hvis det er alle ens venner er leavet eller de ikke gider spille så meget som en selv. Det er trods alt 2 rimeligt store faktorer i spillet.

Det kan godt være andre har hjulpet med til det udstyr i semperbanken men den del der forlader SD nu, har samlet ca 90/95% af det og overlader det gerne til SD. De siger også no hard feelings, kun ambitionsforskel. Så giv dem lige en pause fra flameriet og tag en chill pill

Jeg skulle bare lige have lukket noget damp ud som byggede sig op og det er ikke lige altid det ser så pænt ud på skrift,men sådan er det nu engang.
    Og nu til noget helt andet......

SD Medlem Forum Elder

Jeg forstår ikke rigtigt Problemet ??

I HAR STADIG MIG

Mvh

Xlausen

P.s. Slap nu af
    Druids are PvE