Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 127

Thread: Farvel Semper Danica

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

heh lausen den altid poistive
    /high5

og zponx jeg havde det lidt som virt igår. Og jeg kan godt se du har ret nu (sorta) God vind i sejlende og i må da sige til hvis i en dag mangler et par stykker til et eller andet eller mangler en summon et eller andet sted

Forum Apprentice

Jeg synes mange er ret hårde ved dem der forlader. Jeg vil da indrømme at inderst inde er jeg sur over at så mange lvl 60 går. For at være helt ærlig, så sætter det da SD tilbage med en måned eller mere, og det nok af samme grund at der kommer alle de her sure opstød.

At folk forlader for at joine Public Enemy - det irriterer mig, men det vel forståeligt hvis ens mål er Onyxia og MC og man ik kan vente længere. At folk starter en ny guild der hedder Avius, med helt de samme folk det fatter jeg bare ikke. Man kan jo ikke gøre noget som SD ikke kunne i forvejen...

Til dem der tror at det her betyder liv eller død for SD, så kan de godt tro om. Vi er en kerne i SD der har spillet længe sammen, og den kerne stopper såen set ik, ligemeget hvad. Dem der har forladt er jo kun dem der joinede for nyligt, og SD var åbenbart ikke helt så dedikerede til selve spillet som de havde forventet.

Når nu irritationen ved at blive sat lidt tilbage har lagt sig, så håber jeg da stadig det muligt at man kan snakke fredeligt med dem der har forladt. Husk nu trodsalt, det er Alliance der er fjenden.

ses i spillet allesammen
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Slap af guys - det er måske en sur kamel for os at sluge, men kameler er organiske og skal nok komme igennem systemet... Og om en uge eller tre kører SD som om intet var sket.

Hvis dem der er smuttet ikke kunne klare mosten, så er flertallet af lvl 60 i SD altså stadig tilbage, og forhåbentlig har de fornuften til at se at de snart får selskab bla af ca. 30 medlemmer der nu er lvl 55+ som dinger 60 inden for en uges tid.

Det her er ikke en krise, SD går ikke ned fordi 20 mand smutter.. :roll:
    Det er klart et hug i nyrerne som gør ondt, men dem som bliver og slår lidt kold vand i blodet, de får et endnu bedre sammenhold ved at "komme igennem en krise" sammen!

Drop de sure miner. Jeg er selv skuffet over folk, og jeg håber de har dårlig samvittighed nogen af dem. Men lad dem være i fred, de har jo fri ret til at vælge som de vil.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

Glem ik mig Xlausen.. jeg er her osse..og gætter på axeMestern Pure osse bliver.=) så alt går.
    WOW CLASSIC

- PvP Rogue lvl 41
    - PvP Dualbox: lvl 14 & 19

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Det luner rigtig meget at se på alle de gode gamle SD'ere der er tilbage- Det luner mig at se mange af dem jeg startede i SWG med, da vi startede guilden helt op fra bunden.
    Det luner også at se alle de nye dejligt ansigter vi har fået ind i WoW. Mange fede personer ibland. Tak for det.

Det jeg føler mest ved hele denne historie er at det sgu er synd for vores lvl 60, som så gerne vil ud og opleve noget, men nu er sat noget tilbage mens de venter på vi andre bliver lvl 60.
    Jer lvl 60'ere der bliver tilbage er sgu for cool.

Det er sjovt så mange af de nye der nu er quittet der forsvinder fordi guilden er for stor, og vi ikke er hardcore nok. Der er vist nogle der har søgt ind uden at have sat sig ind i guilden først ?

Jeg ønsker jer alt mulig held og lykke fremover. Held og lykke med jeres nye guild. Hvad det er i kan der som i ikke kunne i SD finder jeg nok aldrig ud af. Gad vide om i gør ?
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

så langtid de kameler ikke er lavet af tomater eller majs!! som vi alle ved er der over 50% af nonVand der ikke bliver endbrudt der

JEg er skam yderst tilfreds med SD som det er nu, der er plads til mig selv om jeg ikke er hardcore gamer, og dem der er i chat er altid med på at hjælpe, jeg har nået level 45 på 2 måneder og det er langt fra High End og bliver det nok heller ikke, da jeg har meget andet i livet en WOW jeg tager det stille og roligt og dinger jeg 60 om 4 måneder er jeg tilfreds med det.
    Jeg har så og sige ikke haft den MINDSTE kontakt overhovedet med 60erne i SD og har følt dem lidt som en side guild, men gl til jer

RebelMonster melder ud at han for alt i verden bliver i SD
    R E B E L M O N S T E R
    Shaman

F R O S T C H O C K

Forum Recruit

Melder sku også ud nu såå

Dog kun så langt til at sige at jeg bliver sku i SD

Min mening er som den har været siden jeg joinede min første guild i cs.

Hold fast i det du har, mens du har det.

Jeg oplevede selv hvor hårdt det slår på en guild når nogle forlader den, men er viljen og lysten der amen så kommer man da tilbage.

Og nej no hard feelings over dem som forlader os, er faktisk kun glad for det da de personer som leavede ikke efter min mening har været støbningen til at have det som det kræver at være i en guild hvor ikke alle har samme mål.

Men held og lykke fremover og håber i kan klarer det med jeres nye guild. (kræver dog i bliver bedre til at håndtere problemer end i har været )

også held og lykke fremover til dem som går i en anden guild.
    EVE:
    Thaad Grorthag (30 mil SP and still learning( PVP Missions))
    ThePhantom81 (8 mil SP An going hard. (industrialist & research)

Guest

Jeg må sige at jeg er på en måde glad for det her sker. Jeg har ikke så meget tid til at spille som mange andre har og er ikke nået til lvl 40 endnu :?
    Det har jeg det selv fint med, da jeg hygger mig rigtig meget når jeg spiller. Men her det sidste stykke tid har jeg da selv overvejet og forlade SD, da jeg syntes at det hele skulle gå så forbandet hurtigt og folk der ikke var lvl 60 endnu skulle bare få fingeren ud og blive det.

Men efter at ha læst denne tråd igennem, er det rart og se at SD stadig er den samme klan, som jeg joinede dengang SWG udkom i sin tid.

Jeg er ikke altid den der snakker mest i guild chaten, men jeg holder øje med næste alt hvad der bliver sagt heri.

Så efter min mening er SD ikke inde i nogen krise.... Men lige kommet ud af en! :wink:

M.v.h
    Et stolt medlem af Danmark bedste klan

Forum Disciple

Jeg må sige at dem som jeg har spillet med i hver eneste instance jeg har været i har været fornuftige coole mennersker jeg kener INTET til brok og div. andre ting det må være en en intern ting mellem dem som er højere oppe i lvl fordi problemet findes ikke i lower lvl grps imho

Men jeg ønsker da alle god vind i sejlene frem over

BTW jeg bliver selvfølgelig man finder ikke en bedre guild end SD så meget har jeg da lært i mine mange år som mmorpg spiller.

Guest

Quote Originally Posted by Ratu
    Jeg må sige at dem som jeg har spillet med i hver eneste instance jeg har været i har været fornuftige coole mennersker jeg kener INTET til brok og div. andre ting det må være en en intern ting mellem dem som er højere oppe i lvl fordi problemet findes ikke i lower lvl grps imho

Men jeg ønsker da alle god vind i sejlene frem over

jeg kunne ikke være mere enig! Jeg er faktisk overrasket over så hjælpsomme og uselviske folk har været. Fatter NADA af de problemer som der bliver omtalt, men hvad ved jeg? jeg er kun en level 45 noob.
    SD FOREVER!!!

Forum Initiate

Jeg kunne godt mærke at det her ville ske, tror det er for det bedste.
    Jeg kom til SD for at have nogle gode, men mest af alt, hyggelige gamer buds. Og synes at når man får en SD instance group kan man ikke være i bedre hænder, når så folk begynder ikke at nyde instance runs mister det lidt det jeg tror/håber SD er en hyggelig men stadig seriøs guild.
    Så lad os få hyggen tilbage i 60'erne, så SD er noget at være stolt af.

Men stadig trist at miste folk, som jeg har fået indtrykket af er rigtig hyggelige mennesker, men no worries, vi ses i kampen mod The alliance!

3 lvl til og endnu en 60'er er klar til kamp :twisted:
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

Forum Trainee

folk lægger for meget tid i det her.. skal vi ik bare komme videre..
    i kunne være blevet 60 hele bundet hvis i ikke skrev så meget...

det her er jo sket før i daoc og der brugte vi slet ikke samme tid på det.

sket er sket.. game on !

PS.
    har kun læst de 3 første side så fik jeg ondt i mine øjne så det her er sikkert skrevet før, men det skader ikke at skrive det igen...

PPS.
    den eneste grund til jeg selv skriver er pga jeg sidder i kø som nr 176 (:
    Mag|strate

Didn't make the first down? That's a paddlin'.
    Irzom

Forum Adept Fever's Avatar

Mon ikke grunden til det øgede tidsforbrug skyldes antallet af members i wow i forhold til daoc.
    Flere members afføder automatisk flere meninger og flere meninger afføder igen flere post's på forummmet, og så ruller tingene ellers bare derudaf.

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

jeg er lidt ked af at se folk bliver så sure over at nogle forlader guilden, det er jo deres eget valg, istedet for at flame osv, så bare ønsk dem held og lykke...

Jeg syntes der er mange som skriver at det er de "nye" som forlader, men der er også nogen af os der har været med i lang tid som har forladt SD, for mig er det ikke guilden, men de folk som jeg har et tæt forhold til RL venner mm.. som har forladt guilden, og det er dem jeg spiller med, SD er en god guild, og der er en masse fede mennesker, og jeg har sg nydt min tid i SD..

Forum Adept

Quote Originally Posted by Saliq
    jeg er lidt ked af at se folk bliver så sure over at nogle forlader guilden, det er jo deres eget valg, istedet for at flame osv, så bare ønsk dem held og lykke...

Jeg syntes der er mange som skriver at det er de "nye" som forlader, men der er også nogen af os der har været med i lang tid som har forladt SD, for mig er det ikke guilden, men de folk som jeg har et tæt forhold til RL venner mm.. som har forladt guilden, og det er dem jeg spiller med, SD er en god guild, og der er en masse fede mennesker, og jeg har sg nydt min tid i SD..
    Tror mange folk bare lader ordene flyve, synes det er lidt træls vi ikke får flere konkrete ting på bordet som kan ændres, eller kunne ændres inden alle smuttede. Men so be it..

Folk skal bare lige se at det stadig kører.. Og alle de low lvls som brokker sig nu - well hvad var det egnetlig overhovedet de fik ud af alle de høj lvls, nu kan de ikke længere få Powerleveling og items fra banken? Well tror sq ikke det er derfor.. Så folk skal bare lige acceptere den nye situation, det er jo ikke kun jer som har opbygget et bære af vand som kan flyde over, alle i SD har vel været trætte af den spændte situation, dem som ikke skrider lader det flyde ud på jer - så at sige..

Håber ihvertfald stadig vi kan groupe når jeg nu bliver 60 her om en dag eller 2
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by Newton
    Tror mange folk bare lader ordene flyve, synes det er lidt træls vi ikke får flere konkrete ting på bordet som kan ændres, eller kunne ændres inden alle smuttede. Men so be it..
    Spørgsmålet er om der er noget der skal ændres. Det vil da være tåbeligt at lave guilden om baseret på ønsker fra dem som nu har forladt den.

De ønskede en guild der er først med alle de store raids og hvor man som medlem er online 5-10 timer hver dag for at deltage i disse raids. Det ska vi da ikke lave SD om til, og slet ikke nu.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Adept

Kritik er altid godt, os selvom man ikke retter sig efter det, kan der stadig være aspekter som man ikke tidligere overvejede..
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Forum Trainee

Mon ikke grunden til det øgede tidsforbrug skyldes antallet af members i wow i forhold til daoc.
    Flere members afføder automatisk flere meninger og flere meninger afføder igen flere post's på forummmet, og så ruller tingene ellers bare derudaf.
    ja der er flere meninger, men vi er ikke ramt nær så hårdt som vi blev i daoc.. procent vis er dette jo ingen ting i forhold til den gang..

efter min mening har woot og officers sagt det der skal sige og så mange forskellige meninger er der ikke på dette område.. hvilket osse kan se på de posts der er.

mit sidst svar her inde (:
    Mag|strate

Didn't make the first down? That's a paddlin'.
    Irzom

Guest

Håber i finder det i ledere efter og alt godt frem over til alle der rejser fra SD. :!:

God vind og god mad :?: .

SD Medlem Forum Apprentice steenus's Avatar

Jeg BLIVER i SD
    Nu har jeg været i SD siden jeg være opdagede i SWG, og jeg blir indtil jeg falder om eller blir smid ud for at ha drillet Shoc for meget heheheh
    OOOOOH store Shoc du hellige Jyde heehehehhhe

Desuden har jeg fået en gode del super gode gutter i SD og vil sgu ikke undvære dem

Lige en "hilsen"
    FEDT AT SE DIG I WOW TVETAND

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ja så blev det også min tur...

Jeg har efter grundig overvejelse og lang tids tjeneste i SD besluttet at tiden er moden til forandringer.. Så Jeg har valgt at stige en level i WOW i aften, så jeg bliver level 56 og får nogle nye spells.. Og ja jeg bliver selvfølgelig også i SD :twisted: Nogen skal jo holde styr på den sæk lopper vi har tilbage. Ja vi er jo hårdt ramt med 180 medlemmer hvor 30+ er lvl 60, og 30 mere dinger 60 inden for en uges tid. Så det kan jo kun blive en sjov fremtid i vores lille hyggeguild :wink: Vi er jo nogen der ikke løber fra problemerne :P

Nu er der ro i lejeren igen, og det er sgu rart.. :-D

/wave
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept

Jeg BLIVER i SD
    Nu har jeg været i SD siden jeg være opdagede i SWG, og jeg blir indtil jeg falder om eller blir smid ud for at ha drillet Shoc for meget heheheh
    OOOOOH store Shoc du hellige Jyde heehehehhhe
    HAHAHAHAHAHAHAHA

For helvede vuk godt jeg kommer mere ingame til at være efter dig

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Sgi da også på tide du holder op med at slacke sådan
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Guest

Tjaaa, hvad kan jeg sige, a' fatter æ en ski... men det er jo osse nok fordi jeg stadig ligger og roder rundt sidst i 20'erne - jeg spiller ikke sindsygt meget og derfor er langt det meste af denne diskution røget hen over hovedet på mig.
    Men hvorom alt er SD er ganske enkelt for fed, for uanset hvor lidt eller meget man spiller er ens guild'ies altid skideflinke når man endelig er på og spiller sammen med dem, og det er _det_ der trækker mig, jeg glæder mig sq til jeg kommer op på lvl 50-60 stykker og skal være den der hjælper "de små" - sagt på en anden måde: så længe SD vil have mig hænger jeg fast her :-)