Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 127

Thread: Farvel Semper Danica

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Tak for alle jeres tilkendegivelser om at i er i SD for life osv.. Det er cool nok...

Men det sagde Morfar også for nogle uger siden..
    Han var en del af ledelsen og den der var mest aktiv ingame. Jeg troede på ham, stolede på han var SD's mand, og overlod ham ansvar, fordi jeg troede de ville blive varetaget i SD's bedste interesser.... Jeg havde tillid til Morfar.

Jeg er ikke bekymret over at vi har mistet 20 mand ud af 200..
    Men jeg blev personligt dybt såret over at Morfar skred fra det hele uden varsel, uden at løse problemerne, eller i det mindste at advare ledelsen først. Det var en kniv lige i maven fra en jeg så som "ven" i SD..

Alle er frie til at melde sig ud hvis det er det de ønsker, men når det er folk med ansvar i guilden.. Officerer og GM's, så er det mindste man kan gøre at give os en warning, og mulighed for at planlægge offentliggørelsen.. Og det var jo ikke fordi Morfar gik i vrede efter en uoverensstemmelse.. Det var en velovervejet afsked.

Thalanoth gik af som ledende officer på den gode måde, alle officerer var informeret og vi havde talt tingene igennem... Jeg har ikke engang fået en PM eller Mail fra Morfar..

Så min tillid til folk fik et hug! og jeg blev sgu ked af det!

Men man kommer jo videre hurtigt, det er et spil, og SD har masser af cool medlemmer tilbage, og en cool ledelse som alle har bakket op efter den her omgang.. Så damn SD styrer!

Nå, fik lige læsset lidt tanker af der.

Så nogen gamle ser vi stadig som venner, andre bør vælge deres ord med omhu hvis de viser sig igen.

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

Ja jeg må nok hellere også lige give en kort besked.
    De fleste af dem der smuttede kendte jeg rigtig godt, så det kom som et stort chock de smuttede.

De fleste fra flokken var nogle jeg har spillet med helt tilbage fra final beta, og hele vejen op, hvor jeg faktisk var blevet rigtig gode venner med de fleste af dem.

Jeg nåede desværre ikke endgame med dem selvom jeg fulgtes med dem hele vejen i final beta+hele vejen med min priest i retail.
    Jeg besluttede simpelhent bare lave en warrior istedet som main. Det endte med jeg ikke nåede endgame med flokken der smuttede fra guilden

Jeg kunne lige så godt have smuttet der over også, da jeg nu har haft så mange gode stunder med dem, men jeg føler bare ikke det er det rigtige for mig at smutte ud af en så god social guild.

Så jeg håber vi alligevel kan få nogle flere af de gode stunder og samarbejde selvom i nu er i en anden guild.

Men ihvertfald må i have det hyggeligt i den anden guild,
    vi ses ingame til noget sjovt. 8)
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Jeg laver en meget kort en. Jeg er casual så jeg er nok ikke blandt den gruppe der forsvinder lidt fra :-D

Jeg har været her siden SWG og jeg har aldrig nogensinde overvejet at melde mig ud, og tror heller aldrig den tid kommer. Jeg tror kun vi bliver stærkere af dette, for alle uenighederne i SD stammer fra den gruppe der har leavet. Mange af os low lvls har heller ikke haft nogen som helst forbindelse til dem, så tror de fleste overlever :wink:

Husk lige på hvor meget tid officerne har brugt på alle jer der er gået nu. Og tak til Wooot og alle jer andre for et godt stykke arbejde.

Forum Learner

Så smutter jeg også...

... ud efter en cola!

Nej, nu har (nogle få af os) lige været på netcafé-raid og jeg kan da se at der VIRKELIG er nogen som kan bruge noget hjælp. Jeg mener, her stormer jeg rundt og kvadrer det ene og andet, mens folk bare farer forvirret rund og bliver ganket. :wink:

Vær ikke ked af det, SD, Webb bliver her, og så kan det aldrig gå helt galt... Man kan godt være "hardcore", uden at være lvl 60 8)

Hahaha, nej, spøg til side, det virker liiidt mystisk at de fleste af de udmeldte danner deres egen guild, lige bagefter deres udmelding. Kunne de ffs ikke bare lave en SD-Hardcore afdeling hvor de bare gankede lowbies til de /pukede? :roll:

JEG ville da i hvert fald føle at jeg skyldte SD lidt, og burde hjælpe lowbies'ne lidt på vej, i stedet for at bruge SD som trappetrin... For lvl 45-59 er SD jo faktisk mere end den perfekte guild, med Semperbanken osv.... Folk kan her få de niceste items, og powerlvl'e til lvl 60, hvor de søger mere spænding, og så skrider

w000t? (nej, ikke lederen.. :P )

Morfar har sq evnerne til at drive guilden som SD's Aviartar's eller wtf de nu kaldte deres nye guild. Så kunne de kicke flamers, lave crazy-ass Onyxia runs og stadig hjælpe deres lowbie-casual-wannabe-guildies som har en lille bitte uddannelse som skal afsluttes før vi kommer og ganker den der whats-her-name drage :wink:

Der er sq da ingen, INGEN forskel på at starte sin egen guild (ikke Morfar, jer andre) og så rette op på den i er i / lave jeres egen afdeling (ikke fordi i ikke havde det i forvejen).

For mig at se, kan man da kun quitte på jeres grundlag, hvis man er dybt uenig med WOOOOt og ønsker at "vælte ham". For hvis i kunne leve med WOOOOt som jeres overordnede leder, kunne i vel bygge noget op i SD, lige så vel som uden for. :?:

Mon ikke også WOOOOt ville lytte og kicke evt. flamers/whiners som ikke fungerede socialt, hvis i nu forelagde ham det? Han er vel ikke synsk... (and dont you go: I knew you where gonna say that... )

Men jeg kører i ring. Som der er så smukt sagt før:

/flame off

PS: Plz overvej jeres situation, kom ned fra piedestalen og tag en dialog med WOOOOt. Måske kan vi redde de fragmenter af JERES spil som stadig består. Ville så nødigt se at gode folk fortryder og bliver guildless/lægger WoW på hylden med et: "Shit, måske skulle vi have prøvet med SD... "

Og resten af SD: Jeg er lige så skuffet som i er, men vi kan stadig tage en dialog med nogle af quitterne... Der er ingen grund til at være fornærmet og afskrive dem, som trods alt, stadig er vores venner. Vi kan ikke bare sidde passivt og sige: "Det skulle jo ske. Det sker i alle store guilds..." eller "Vi er bedst tjent uden dem, så!!" for det er vi ikke nødvendigvis.

I SD er der plads til alle, ikke kun til alle newbiesne, men også til hardcores. Lad os sammen lave en vidtspændende guild, som er sjov at blive "gammel" i også, i bliver det jo nok også på et tidspunkt... :-D
    ....................../´¯/)
    ....................,/¯../
    ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
    ........../'/.../..../......./¨¯\
    ........('(...´...´.... ¯~/'...') Nerf this.

Guest

WORD!!! nice ord valg webb.

mit liv som lvl 60 skal da gå med at hygge nakke. hjælpe lowlvl så de kan queste i fred for allis som en slags bodyguard. og nok også hygge nakke mongostore mobs sammen med andre 60ere. Lidt ligsom ens otium.

Forum Trainee

Rigtig fed post webb! det beskriver meget af det som jeg er for doven til at sætte mig ned og få skrevet :wink: .

Lady, jeg skal nok prøve at få et billede af min ko, hvis du virkelig ønsker det i stedet for min smukke troll ..
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Rolig nu Webb - vi har ikke en "kom tilbage i vores arme" politik kørende, og ligger sgu ikke på knæ og håber nogen vender hjem igen.

Er der enkelte der fortryder deres valg, så kan de komme og snakke om det i join forummet, og vi vil behandle hver enkelt sag individuelt.

Men jeg tvivler på det sker, for mange forlod os med en dårlig smag i munden, og knægte har det med at deres stolthed og ego vinder over at skulle indrømme en dårlig samvittighed.

Og desuden er det slet ikke på tale - de har det jo sjovt med deres nye "frihed" - alt nyt er spændende! Og jeg forstår da godt at det er sjovt selv at bygge videre på noget vi andre har skabt, men at de nu kan forme de regler som de var uenige i efter deres egne idéer.

wOOOOt 8)
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Learner

Jeg synes bare ikke at det kan være rigtigt!

Rolig nu Webb - vi har ikke en "kom tilbage i vores arme" politik kørende, og ligger sgu ikke på knæ og håber nogen vender hjem igen.
    Nej, det er meget muligt, og det er heller ikke det jeg prøver at sige. Jeg siger, at nogle af disse spillere har (som jeg har forstået det) været utrolig loyale og aktive spillere i WoW. Venner. Og jeg synes måske at nogle har været lidt for hurtige til at komme på barrikaderne og afskrive dem.

Tænk over det. Pludselig og ud af den blå luft (ja, jeg ved godt at I siger noget andet, men INGEN har fået noget at vide i ledelsen, åbenbart) skrider 20+ spillere... Om de er lvl 60 eller 2 er sådan set lige meget, måske har nogle været lidt for ivrige og pisket en stemning op. Hvis man som guild slog koldt vand i blodet og lod være med at smække døren i hovedet på dem, kunne det jo være at man kunne komme til bunds i årsagen...

Den der med "Der var nogen som flamede" eller "I er altid så sure" lyder bare mægtig tynd i det, især for så engagerede spillere. Måske (bare måske) har disse highlvl spillere følt sig lidt alene, og altid skulle hjælpe. Ingen har rigtig gjort noget for dem (ikke at lowlvls kan det, men måske man kunne som guild?) så derfor prøver de selv at gøre noget for sig (selv)...

Hvis livet som lvl 60 i SD kun går ud på at hjælpe lowbies, så tror da pokker de er trætte af at være "care-bears"... Så ville de jo spille alliance...

Jeg synes bare at vi som guild burde sige: "Hov, vent! Hvad mener i? Lad os finde ud af det sammen, i stedet for at splitte SD!" Jeg tror ikke på at problemerne har hobet sig op, jeg tror ikke på at nogen har gravet sig selv ned i så dybt et hul at det er for sent at være med i SD igen.

Jeg synes måske også godt at SD er "stor" nok til at bede sine players komme tilbage og lade os finde ud af tingene, få (alle!) spillere til at føle sig velkomne og værdsat. Det tror pokker med kommentarer som: "Så kan de have det så godt!" at de selv tænker: "Nå?! jamen så kan I også sejle jeres egen sø!"

Allerede dér har vi bygget en sådan modvilje op at det næsten er for sent at rette op. Hvordan kan man (og det gælder både SD og Quitterne) bare afskrive sine kammerater på den måde? Vi mangler bare Teazers "håndmadder" så er alle tråde kappet :wink: (det var for sjov!

Jeg tror at SD skal stå sin ildprøve og prøve at holde på sine medlemmer. Jeg skrev før at quitterne skal komme ned fra sin piedestal, men det skal vi som guild måske også. Det kan ikke nytte noget at vi, hvergang highlvl'sne prøver, bare afskriver dem med et "KUN FOR CASUALS!"... Plads til alle, gode og rare mennesker - også hardcore.

Jeg tror den bedste løsning foregår på VT, kun officerer og de udmeldte, red tingene ud, få sat navn på hvis det er det som skal til, og måske i sidste instans lave en underafdeling med SD's Hardcore.

Come on, guys, vi er vel ikke for fine til at tage medlemmer tilbage igen, hvis der kan findes en samlet løsning? Og De Udmeldte er vel heller ikke for ophøjede til at tage os igen, hvis vi lover at tænke på jeres interesser også?

Men jeg tvivler på det sker, for mange forlod os med en dårlig smag i munden, og knægte har det med at deres stolthed og ego vinder over at skulle indrømme en dårlig samvittighed.
    Ikke hvis vi indrømmer vores fejl. (hvad er det da?) det ved jeg ikke! Jeg er hverken officer eller highlvl, den må I tage! Om ikke andet for at undgå at det sker igen, når alle de nye lvl ca 55 kommer helt til tops...

Og desuden er det slet ikke på tale - de har det jo sjovt med deres nye "frihed" - alt nyt er spændende! Og jeg forstår da godt at det er sjovt selv at bygge videre på noget vi andre har skabt, men at de nu kan forme de regler som de var uenige i efter deres egne idéer.
    Hvilke regler var de uenige i?? SD's CoC kan nogen da umuligt have noget imod (SUN-materiale måske, men så kan vi sq heller ikke holde på dem!) Hvis vi lader dem køre deres eget løb, sådan lidt sideløbende med SD's Casuals kommer ingen i klemme. En ny start og at få talt tingene igennem kan sq da være lige så nyt og spændende...

Jeg kører i ring igen... sry... ops:

Liiige en sidste:

:!: Lad dog være med blot at være en ny guild i mylderet, kom og lad os sammen være SemperDanica. Guilden. Dér hvor græsset er grønnest! :!:

Webb - jep du kører i ring..

1 - ingen er afskrevet, det var dem som skred. Nogen gjorde det velovervejet, og nogle blev paniske lemminger. I don't care! Men hvis nogen vender retur, så vil jeg høre hvad de har at sige..

2 - Jeg vil gerne høre hvilke fejl vi skal indrømme.. Jeg har ikke set nogen baskylde SD for fejl!!! Dem som har sagt farvel har skrevet det pænt, med tak for en god tid... SD lavede ikke fejl, men vi blev valgt fra, når folk havde powergamet sig op foran, hvor de såp sad fast fordi de ikke var nok til selv at powergame videre.. SD havde ca. 50 lvl 60, men det var kun de 20 som var klar med items til MC og Onyxia... De 20 havde ikke tålmodighed til at vente på resten..
    Ingen havde fejl her (jo Morfars måde at gå på!) men folk gik fordi deres spillestil var anderledes end resten af guilden.. Eneste fejl var måske at det havde de vidst hele tiden, og alligevel blev de i SD til lvl 60+ indtil de havde brugt guilden til det de ville.. Når SD ikke var nok mere, så smuttede de videre.. Fejl ?? Ikke fra SD..

3 - SD blev ikke splittet. En splittet guild ville miste 25% af medlemmerne, og være efterladt med problemer på alle fronter. Der ville køre heftige diskussioner.. I SD lige nu kører der kun positive tråde om at folk står sammen, er glade for guilden, og mener det er ret positivt nu.
    SD kørte normalt igen 2 dage efter, med god stemning, et flertal der mener det var godt det som skete.. Selvfølgelig savner vi en del af de gamle venner, men guilden er ikke blevet splittet, ødelagt, eller såret på nogen måde.. 1 officer og knap 20 andre udgjorde knap 10% af SD... Ikke nogen splittelse, kun et slag som gjorde ondt, men uden at efterlade mén.

Og ingen har sagt de fortryder og overvejer at komme igen, og indtil nogen banker på døren, så vil jeg egentlig ikke spekulere mere over det. Hvorfor tage stilling til om vi skal lukke dem ind igen, når de er smuttet og ikke vendt tilbage? Internt i SD har jeg en poll kørende om hvad folk synes HVIS der skulle komme nogen retur.. Og holdningener bredt - Individuel vurdering..
    End of story..

wOOOOt 8)

Forum Learner

*suk!* Ja, du har jo nok ret.

Men mht. fejl fra SD's side så tror jeg ikke rigtig at vi giver noget plads til powergamerne. Det forventes at alle lvl 60 tager deres tørn i guilden, og hjælper de lowbies som måtte have brug for det.

Men som øverste instans i SD's ledelse, synes jeg måske bare at du var lidt barsk. Og det kan godt være at det er forståeligt nok, vi er vel allesammen blevet svigtet. Men hvis du helt ærligt mener at der intet kunne (eller måske stadig kan) gøres for at lappe den flig igen, så er jeg dybt uenig.

1 - ingen er afskrevet, det var dem som skred. Nogen gjorde det velovervejet, og nogle blev paniske lemminger. I don't care! Men hvis nogen vender retur, så vil jeg høre hvad de har at sige..
    Og ingen har sagt de fortryder og overvejer at komme igen, og indtil nogen banker på døren, så vil jeg egentlig ikke spekulere mere over det. Hvorfor tage stilling til om vi skal lukke dem ind igen, når de er smuttet og ikke vendt tilbage?
    Jaja, det har du givet udtryk for i de tidligere posts. Og det er især her, jeg synes det løber lidt af sporet. Jeg kan ikke se at en guild som SD kan lade sådan et sår (eller en lillebitte rift, om du vil) bare stå åbent. Måske vi kunne tage kontakt, som guild, for at rede trådene ud, i stedet for at blive siddende "heroppe" og lade dem få audiens.

Ikke nogen splittelse, kun et slag som gjorde ondt, men uden at efterlade mén.
    Ej, det kan du simpelthen ikke mene! Mange af dem som gik, var meget aktive på forum og IG og udgjorde på nogen punkter SD's rygrad. I hvert fald i highlvl området. Det er virkelig rart at se at alle de resterende står sammen, og at karakterer som Royceman tager de efterladtes ansvar på sig, men at påstå at SD er mindst lige så god uden, er at overdrive.

Hvis vi ikke sætter pris på de players vi har, men går i forsvarsposition når vi bliver mødt med kritik, så er der ikke nogen der føler sig værdsat. Et spørgsmål: Tror I helt ærligt ikke at vi kunne/kan undgå denne situation? Kunne vi ikke have været med til at skabe de vilkår og miljø som disse (nøgle)spillere søger hos andre??

Der er nok ingen tvivl om at SD kører videre, med fanen højt, men kan vi virkelig have en sådan "hændelse" siddende på os??

Er der slet ingen fygt for at SD får ry som en dansk "trappe-guild" hvor vi er en samling lowbies der ikke spiller seriøst og som highlvl char's kun har latter til overs for? Især med det nye PvP-system er det da noget af et blowback ikke at have de 20+ lvl 60'ere...

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by Webb
    Er der slet ingen fygt for at SD får ry som en dansk "trappe-guild" hvor vi er en samling lowbies der ikke spiller seriøst og som highlvl char's kun har latter til overs for? Især med det nye PvP-system er det da noget af et blowback ikke at have de 20+ lvl 60'ere...

Hvorfor skulle der være frygt for det? Dem der nu er tilbage i SD har jo netop valgt at blive fordi der er andet og mere i WoW end phaw lewtz og honor ranks. Målet i WoW er at have det sjovt.

Skulle nogen grine af den holdning, så dem om det.

Selv synes jeg det er synd for dem som kun kan have det sjovt hvis de er på toppen i levels, loot og honor points. De har jo ikke en chance for at glæde sig over WoW størstedelen af tiden, men det er så deres problem.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Learner

Ja, Reyven, jeg kan kun være enig. Men derfra, og så til at sige at der ikke er plads til dem i SD? eller at de sq god må være her, bare de passer sig selv/hjælper en masse IG?

Inden nogen misforstår mig, så er jeg meget tilfreds med den måde SD kører på. Det er perfekt for mig. Jeg er Casual med stort C. RL er sq en rigtig tidsrøver. :roll:

Jeg synes vi skal tage hensyn til alles behov mht. hvad de vil ingame. Ellers så skal SD melde klart ud at der ikke er plads til hardcores og det tror jeg ikke kan være rigtigt.

Det hele bliver nemt lidt mudderkastning, og det var egentlig ikke meningen at flame nogen eller noget, snarere tværtom. Jeg prøver bare at få folk til at tænke på hvad SD står for, og hvordan SD hænger sammen. Hvordan vi løser vores problemer... Eller lader stå til?

Forum Learner

/edit

Først vil jeg lige sige at det er nogle virkeligt fede posts du har lavet Webb, om ikke andet end så for de gode tanker i dem.

Et af de problemer jeg tror alle i high-level-power-delen (og med det mener jeg dem som var level 60 og stadig spillede flere timer om dagen, en level 60 med dårligt udstyr som ikke kan afsætte 8 timer hver dag i 4 dage feks, kan ikke bruges til drabeligt meget i Molten Core, hvis man gerne vil langt ned) var vel at ledelsen ikke var orienteret mod os. Alle problem stillinger blev løst ud fra at de skulle være alle til gavn, og der med blev alle beslutninger sådan set casuel orienteret.
    Da Morfar så gik (er helt enig i at han burde som minimum have givet ledelsen en heads up) forsvandt vores one-man som havde erfaring med de problemstillinger vi stod over for.
    Men som i kan se har de fleste af os jo også haft et rigtigt godt sammenhold i SD i toppen, da de fleste af os jo er hoppet sammen, fordelen er jo så at vi kan gøre alle de ting som vi føler mangler for at vi kan klare de næste store udfordringer, om det er at lave alliancer, ordne VT så vi kan sidde fra flere guilds, loot fordeling, DKP system og andre små og store ting.

De fleste ting blev ikke diskuteret med ledelsen, så det kan man naturligvis ikke ligge dem til last, men nogen problem stillinger løb bare i for langt tid uden nogen løsning (VT og DKP feks.).

Mht. at vi har "udnyttet" SD indtil vi ikke kunne bruge guilden mere synes jeg også er helt forkert, vi har været i en guild indtil vi indså at vi nok havde brug for noget mere kontrol i vores ende. De items der har været i banken har desuden været 90% fra de folk som er smuttet, og der var vist stadig en god bunke penge i den og nogle items, så jeg tror heller ikke i er blevet snydt der.
    Hvis nogen mages eller andet godtfolk fra SD skal have lavet Belt of the Archmage så kontakter i mig naturligvis bare, så laver jeg det uden betaling.

Det er også først nu det er begyndt at blive rigtigt tydeligt for os, for vi var de 15 dedikerede mand til UBRS altid, men nu da vi er ved at have kørt det færdigt, er der kun Onyxia og Molten Core tilbage, og der er 15 mand bare ikke nok

Men hvad der end sker i fremtiden så synes jeg ihvertfald vi skal forblive venner, og hvis nogen i SD mangler en til en gruppe eller skal have en hånd med noget, så kan i ihvertfald roligt skrive til mig.
    Ratamiel (60) - Mage [Tailor/Herbalist]
    Vecna (60) - Hunter [Skinner/Miner]
    Furiousrata (43) - Warrior [Miner/Herbalist]

Forum Learner

Det er præcis det jeg mener, Rata... men kunne i ikke have gjort noget selv for at gøre highlvl afdelingen mere attraktiv? DKP og VT er vel ikke noget w000t ville spænde ben for, hvis han havde vidst at mangel lvl 60 ville gå, hvis de ikke fik lov?? det er vel bare at sætte tingene på spidsen, jeg tror i har lavet jeres pointe, så jeg kan ikke se hvorfor jeres aktiviteter i Avius ikke ligeså godt kunne foregå i SD??

Det kan vel heller ikke være w000t der skulle lave de systemer, det var vel de highlvls som måtte træde i karakter..

Hvis vi ikke sætter pris på de players vi har, men går i forsvarsposition når vi bliver mødt med kritik, så er der ikke nogen der føler sig værdsat. Et spørgsmål: Tror I helt ærligt ikke at vi kunne/kan undgå denne situation? Kunne vi ikke have været med til at skabe de vilkår og miljø som disse (nøgle)spillere søger hos andre??
    Jeg sætter masser af pris på de spillere vi har, også på dem som smuttede.. Det var dem der ikke satte pris på os!

Jeg ved ikke hvad du ønsker at jeg skulle ha gjort Webb?

De skrider fordi vi ikke er gode nok til dem. Det er jeg ret kold i røven over for! Og der er da ikke noget jeg kan gøre ved det..
    Skulle jeg undskylde for noget? Eller holde socialt møde med dem og forhandle om muligheder for at de kommer tilbage?? Hvorfor?

Beklager at jeg ikke er så ydmyg, men i mine øjne er det deres tab, at de ikke kunne leve med at ikke alle er powergamers i SD.. Det var dem der skulle ha noget mere tålmodighed, så ville alle problemer ha løst sig, men kan de ikke vente, ja så er der kun en vej, og det er den de tog!
    Om under 1 måned er vi 60+ lvl 60 i SD, havde de gamle fjolser ikke forladt os havde vi været 80. Så ville de ikke længere ha mangler nogen til noget..

Der er nok ingen tvivl om at SD kører videre, med fanen højt, men kan vi virkelig have en sådan "hændelse" siddende på os??

Ha hændelsen siddende på os?? Frygt for vores Ry?
    Du ser vist mere drama end mig i det her..

Jeg tror først du overvurderer hvor mange der følger med i hvad der sker i SD.. Selvfølgelig hører div. større guilds at SD har mistet nogle lvl 60 spillere, og 1 fjer bliver til 5 høns, så nogen hører sikkert at halvdelen af SD er smuttet.. Men nobody cares!!!!.... Mange danske MMO spillere kender SD, men ikke pga 20 mand der var powergamers. SD's ry er at vi er en seriøs guild for voksne spillere.. Vi har ikke et ry som power guild, og har aldrig prøvet at lade som om vi var det..

SD bliver ikke en trappe guild. Med tiden vil vores 200 WOW spillere fordele sig på 150 aktive lvl 60, og resten som spiller alts. Det er hvad vi er, en blandet guild.. Vi har stadig powergamers, masser af hardcore medlemmer.. Men de tilbageværende er bare ikke egoister på samme måde, de kan godt vente på at resten af guilden når til 60.

Webb - tror ikke der er så meget drama i det her som du frygter.. Og skulle nogen grine af SD eller sige at vi er noobs.. so what... Det primære er at SD holder sammen og har det sjovt... Ikke alle spiller lige meget, men alle skal nok nå at være med.

SD's ry - jeg er ligeglad med at blive stemplet som casual spiller, det er vi jo! eneste der betyder noget er at folk ved vi er cool at spille med og til at stole på.

wOOOOt 8)

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

Quote Originally Posted by Ratamiel
    Men hvad der end sker i fremtiden så synes jeg ihvertfald vi skal forblive venner, og hvis nogen i SD mangler en til en gruppe eller skal have en hånd med noget, så kan i ihvertfald roligt skrive til mig.
    lvl 60 priest til rådighed hvis jeg har tid, som priest har man lidt travlt temlig tit
    Proud recruit of Hive-clan.com

Forum Learner

Ja. Så må vi vel lade det blive ved det.

SD fortsætter som altid, og gudskelov for det!

Men så vil jeg bare submitte min egen, helt personlige, indiskutable mening:

Cya guys, ærgeligt at vi ikke kunne få det til at fungere. Må i have det godt! Håber at jeg selv kan holde humøret højt når jeg bliver lvl 60, for jeg har på nuværende tidspunkt INGEN idé om hvad der forgår opppe i hovedet på jer :wink:

Nå, men jeg vil tage i WailingCaverns nu... ej... :P

eneste der betyder noget er at folk ved vi er cool at spille med og til at stole på.
    Dén vil jeg godt lade stå som sidste ord i denne sag. For min skyld kan i låse posten nu...

Webb, Tauren lowbie, casual, heartbroken, står overfor en røvfuld og udsmidelse af SD efter 3xA4 siders flame på Open forum... Axemen sagde i?! 8)

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Der er sgu da heller ikke noget til hinder for at man kan lave store ting sammen selv om det forbliver 2 separate guilds hvis det endelig skulle være.

Der går f.eks en drage rundt i Ashzura og spiller smart.....den burde have nogle klaps. Et kombineret angreb på alliance evt. sammen med andre guilds etc.

Jeg håber dælme ikke der opstår kold luft imellem nogen og at det forhindrer samarbejde. Der er jo ikke nogen der havde lovet at de ville blive i guilden til evig tid og jeg kan ikke se at der er nogen der har "forrådt" guilden.

Set i bakspejlet kan jeg da godt se at lovede ting så som DKP system blev syltet. Men ledelsen har jo også et liv ved siden af. I stedet for at smutte og svække begge parter havde det været rart at nogen med evnerne tog initativ og selv satte et system igang (hvilket jeg egentlig troede at Morfar var igang med) og fik det godkendt....eller måske lagde billet ind og overtog Morfars rolle hvis han var kørt sur i det.

Det er jo altid 1000 gange lettere at beklage sig over tingene end selv tage initiativ og gøre noget ved dem.

Danskere i WOW foren jer!!!!
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Forum Adept

Enig med Hardeknut der, jeg har lidt svært ved at se Avius og SD merge igen lige forløbigt, ihvertfald så længe at SDs holdning er at vi intet ændrer. Der skal komme en del indrømmelser fra begge sider hvis det skal blive et "lige" forhold. Men alliancer er jo altid rart, især med en bunke Power gamere med priests og warriors , skal da ikke være nogen hemmelighed vi allerede har et ubrs nu på onsdag som måske ikke bliver til noget pga det : ( ..

Manxhu - Jeg kan intet gøre, og havde intet at sige i din sag, men har aldrig haft det så dårligt med at være i SD som da jeg læste det du skrev der.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Quote Originally Posted by Hardeknut
    Set i bakspejlet kan jeg da godt se at lovede ting så som DKP system blev syltet. Men ledelsen har jo også et liv ved siden af. I stedet for at smutte og svække begge parter havde det været rart at nogen med evnerne tog initativ og selv satte et system igang (hvilket jeg egentlig troede at Morfar var igang med) og fik det godkendt....eller måske lagde billet ind og overtog Morfars rolle hvis han var kørt sur i det.
    Morfar tog DKP systemet frem, fik det indført og var selv den der syltede det.. Sidste del af projektet var at bruge det til 40 mands raids, og ikke til 15. Men når Morfar går kold midt i sine egne projekter, så er det svært at overtage. Den normale udvikling ville jo ha været at han udviklede det til guilden, og satte flere ind i det, men ja det projekt hænger lidt uafsluttet nu hvor Morfar smuttede.

Morfar var cool nok med initiativer, aktiviteter, og gode raids. Synd han ikke er her til at følge op på det.

wOOOOt

Fjernede alle Manxhu poster og flyttede dem til offtopic.. De hører ikke til her i afskedstråden.

Forum Neophyte

OMG !!!!

tja få ord kan vel sige det jeg syntes om de såkaldte UBERNESS folk som vi har mistet ...YNK YNK YNK

tænker lidt på om i vil være mere trofaste overfor jeres nye guild end i var for SD .........strø tanker ..

alt respeckt overfor dig morfar flot indsats, formoder du ramte din smerte terskel for hvad du gad finde dig i .... synd det var på bekostning af dig selv..så hellere du smed nogle af de arrogante UBER folk ud som skabte dit fald. stod det til mig var du blandt de få som burde komme tilbage og bygge det du var i gang med færdig.

Duggie " darn nu skylder jeg dig sgu 2 tjenester" men jeg kviterer med at bukke og takke for din flotte indsats i at skride.

Demetric .. folk som dig som ikke er mand for sine egne ord har vi aligevel ikke brug for ... bliver spændende hvor længe du holder i din nye guild. jeg bukker og takker.

Den flok Renegades, som vi lige er sluppet for er som en gave fra oven....tak for at i meldte ud selv og skred ... tak tak tak

Håber der er flere, som melder ud og skrider nu hvor vi er i gang ... så vi kan bygge tingene op igen med mere seriøse medlemmer.

Ps: jeg har absolut ingen intention i at skride før jeg bliver smidt ud.

Kalimero

Guest

Quote Originally Posted by Kalimero
    OMG !!!!

tja få ord kan vel sige det jeg syntes om de såkaldte UBERNESS folk som vi har mistet ...YNK YNK YNK

tænker lidt på om i vil være mere trofaste overfor jeres nye guild end i var for SD .........strø tanker ..

alt respeckt overfor dig morfar flot indsats, formoder du ramte din smerte terskel for hvad du gad finde dig i .... synd det var på bekostning af dig selv..så hellere du smed nogle af de arrogante UBER folk ud som skabte dit fald. stod det til mig var du blandt de få som burde komme tilbage og bygge det du var i gang med færdig.

Duggie " darn nu skylder jeg dig sgu 2 tjenester" men jeg kviterer med at bukke og takke for din flotte indsats i at skride.

Demetric .. folk som dig som ikke er mand for sine egne ord har vi aligevel ikke brug for ... bliver spændende hvor længe du holder i din nye guild. jeg bukker og takker.

Den flok Renegades, som vi lige er sluppet for er som en gave fra oven....tak for at i meldte ud selv og skred ... tak tak tak

Håber der er flere, som melder ud og skrider nu hvor vi er i gang ... så vi kan bygge tingene op igen med mere seriøse medlemmer.

Ps: jeg har absolut ingen intention i at skride før jeg bliver smidt ud.

Kalimero
    Hahahaha ventede faktisk på tudekalimero svarede i den her tråd, og min forventning til et billigt grin lykkedes!

"Duggie " darn nu skylder jeg dig sgu 2 tjenester" men jeg kviterer med at bukke og takke for din flotte indsats i at skride. "

Nok umiddelbart det mest sorte jeg har hørt i år! :roll:

Men tak for underholdningen kalimero, giv lidt mere mening næste gang

Guest

du har åbenbart stadig ik fattet en brik, men det er der vel ik noget nyt i :roll: