Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 75 of 75

Thread: Dragon Age Inquisition ser sgu godt ud.

SD Medlem Forum Elder Deadlock's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Shade View Post
    Nogen der har haft problemer med flaming inquisition weapons?

Når jeg går på origin står til at være installeret. Men jeg kan ikke finde dem inde i spillet hverken som starter weapon eller som opsrkifter i skyhold. Nogen der har prøvet noget lignende, og fundet en løsning?
    googlede lige lidt (da jeg ikke selv har spillet endnu)

The items can be found in the same room that your Inquisitor wakes up in, which is located in Haven. The items are contained in a small chest near the opposite wall from the bed. Only one set of these items are ever contained in the chest at once, based on your class. Mages will only find a staff, a sword and shield Warrior with find the one handed sword and shield etc. The weapons cannot all be obtained on one character.
    Fandt info her http://dragonage.wikia.com/wiki/Flam...eapons_Arsenal
    Last edited by Deadlock; 14-12-2014 at 16:46.

Socialt Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Der var den ikke. Har også læst at opskrifterne på våbene skulle komme i skyhold. Men der var de ikke.
    Currently playing: Fallout 4, EQ2, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Administrator Forum Senior Thalanoth's Avatar

Hvor meget kan jeg skippe uden at der gør noget ?

Side quests: er der noget at komme efter der udover en tom følelse af ligegyldighed. Noget godt story og dialog med spændende karaktere ?

Crafting: kan jeg loote hvad jeg har brug gennem spillet, uden at skulle tænke på at crafte noget ?

Jeg er overrasket over spillet...
    Overrasket over hvor lidt jeg kan lide det indtil videre. Grimt, kedeligt og uengagerende
    Jeg har brug for en krammer og lidt positivitet, for holy shit jeg har været tæt på at quitte mange gange allerede, og jeg er kun lige startet

Jeg har lige fået Iron Bull, og han er da vist et lyspunkt, der tilføre noget kant som jeg mangler ved spillet. Ellers er på vej ud af Hinterlands som mange siger man skal og så skulle det blive bedre derefter
    "Hotkey baseret combat er fyldt med nederens nektar" - Kebra

SD Medlem Forum Acolyte Mushizo's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Thalanoth View Post
    Hvor meget kan jeg skippe uden at der gør noget ?

Side quests: er der noget at komme efter der udover en tom følelse af ligegyldighed. Noget godt story og dialog med spændende karaktere ?

Crafting: kan jeg loote hvad jeg har brug gennem spillet, uden at skulle tænke på at crafte noget ?

Jeg er overrasket over spillet...
    Overrasket over hvor lidt jeg kan lide det indtil videre. Grimt, kedeligt og uengagerende
    Jeg har brug for en krammer og lidt positivitet, for holy shit jeg har været tæt på at quitte mange gange allerede, og jeg er kun lige startet

Jeg har lige fået Iron Bull, og han er da vist et lyspunkt, der tilføre noget kant som jeg mangler ved spillet. Ellers er på vej ud af Hinterlands som mange siger man skal og så skulle det blive bedre derefter
    Jeg har sammenlagt spillet det i 3-4 timer tror jeg... mindst 1 time blev brugt i character creation menuen... Jeg er ikke specielt hooked på spillet må jeg indrømme... Ved godt det ikke lige var det kram du havde brug for, men så er du da i det mindste ikke alene om at synes spillet er kedeligt og har slatten grafik der hører til på en konsol :P

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Har ikke fanget min interesse den her gang, spillet omkring 2 timer og så hoppet af igen.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Jeg synes det er fantastisk. Jeg er desværre blevet for gammel til at micro mange 4 personer, så jeg skruede ned for kamp sværhedsgraden, og køre 100% min egen char. Så der er forholdsvis langt mellem de spændende kampe. Men historien og quests synes jeg er rigtig fed.

Jeg har absolut ikke fortrudt mit køb. Jeg synes ikke det er nået op på højde med den første, men toeren synes jeg længe det har slået.

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Quote Originally Posted by Shade View Post
    Jeg synes det er fantastisk. Jeg er desværre blevet for gammel til at micro mange 4 personer, så jeg skruede ned for kamp sværhedsgraden, og køre 100% min egen char. Så der er forholdsvis langt mellem de spændende kampe. Men historien og quests synes jeg er rigtig fed.

Jeg har absolut ikke fortrudt mit køb. Jeg synes ikke det er nået op på højde med den første, men toeren synes jeg længe det har slået.
    I den her type spil generer det taktiske element mig faktisk... jeg gider ikke have stoppet action-delen, fordi man er nødt til at micro-manage sine companions... der går rent XCOM i den... og til det formål har jeg XCOM... Tak for tippet... kan være jeg rent faktisk investere i spillet, da jeg typisk spiller singleplayer spil for historiens skyld og ikke så meget for udfordringen.
    Quinn - One name. One legend

Socialt Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

det er dejligt at spille med Controller
    Men indrømmer jeg ikke havde noget imod styringen på PC, men det blev bare bedre da jeg satte min Xbox 360 controller til

Tavern Songs

De er desværre ikke på soundtracket, eller kan købes noget sted, men her er de gennem mediafire fra en venlig gut

Eller link til youtube
    Last edited by Thalanoth; 18-12-2014 at 20:23.

Nå, det blev da bedre. Eller bedre er måske så meget sagt, jeg er stadig ikke specielt engageret i det, og jeg kan finde meget at kritisere, men jeg sidder da ikke mere og har mest lyst til at quitte og aldrig komme tilbage
    Jeg er lige blevet færdig med det sted hvor man vælger mellem Mages eller Templars

Socialt Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Nå, det blev da bedre. Eller bedre er måske så meget sagt, jeg er stadig ikke specielt engageret i det, og jeg kan finde meget at kritisere, men jeg sidder da ikke mere og har mest lyst til at quitte og aldrig komme tilbage
    Jeg er lige blevet færdig med det sted hvor man vælger mellem Mages eller Templars
    jamen så lad da være med at spille det?
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

Socialt Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Jeg har fået det i før julegave så skal lege lidt....når jeg er færdig med mit nuværende eu 4 spil. Der burde være en achievement for 2000 timer spillet
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Quote Originally Posted by Drossa View Post
    jamen så lad da være med at spille det?
    Som skrevet, så er jeg kommet over det punkt hvor jeg kæmpede for ikke at quitte og afskrive det som en dårlig invenstering
    En start hvor jeg så alt skidtet og mest det jeg fokuserede på. Alle fejl, mangler og dårlige beslutninger der er taget da de lavede spillet
    Nu har jeg spillet nogle flere timer, og det dårlige er til at overkomme. Spillet har fået en chance til at udvikle sig noget mere og jeg har fundet mig tilrette i hvad spiller er og ikke er, og jeg kan finde noget positivt der gør jeg holder fast og fortsætter

Socialt Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Som skrevet, så er jeg kommet over det punkt hvor jeg kæmpede for ikke at quitte og afskrive det som en dårlig invenstering
    En start hvor jeg så alt skidtet og mest det jeg fokuserede på. Alle fejl, mangler og dårlige beslutninger der er taget da de lavede spillet
    Nu har jeg spillet nogle flere timer, og det dårlige er til at overkomme. Spillet har fået en chance til at udvikle sig noget mere og jeg har fundet mig tilrette i hvad spiller er og ikke er, og jeg kan finde noget positivt der gør jeg holder fast og fortsætter

Haha, sorry bare mig der ikke læste det du skrev korrekt. Jeg læste det som at du IKKE var specielt engageret, du kunne finde meget at kritisere og du havde mest lyst til at quitte Kunne ikke forstå du gad bruge så meget tid på et spil du basalt set ikke syntes var godt... Men igen...bare mig der ikke kan læse
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

Fik endelig brugt lidt tid inde i spillet, og er nået videre i historien og har nu adgang til skyhold områderne, spillet er ok langt og der er lidt grind hvis man gerne vil opgradere ens keep.

Spillet er en hel del anderledes end de andre dragon age spil men det føles stadig som dragon age hvis det giver mening.

Endte med at bruge en trainer bare for at få historien med da jeg syntes tactical view i spillet var træls og kluntet så nu kan jeg endelig få min historie i spillet og få det gennemført.

SD Medlem Forum Apprentice Seiga's Avatar
    Spil
    WoW

elsker sku historien i spillet og iron bull i sig selv kan være underholdende at høre på
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Du kunne jo også bare skrue ned for sværhedsgraden i kampene

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default Dragon Age 3 - Hvor langt er det spil?

Jeg er først gået i gang med Dragon Age 3 for nogle dage siden, og har spillet det intenst de sidste par dage.
    Hold nu kæft det er godt skruet sammen.
    I starten gik jeg kold efter en time pga. combat systemet, men nu bed jeg det lige i mig og brugte en time mere til at vænne mig til det.
    Og så bliver man jo fanget.

Hvor langt er det egentlig? Jeg har lige været igennem det store maskerade bal, hvor man leder efter en spion (uden at spoile noget)..
    Det scenarie er jo lidt en hjørnesten.. Men er jeg så igennem 10% eller 50%?? Der er satme meget på mappet jeg ikke har udforsket endnu.
    Mine chars er lvl 15-16 nu.

Fedt spil!

w
    Last edited by Thalanoth; 08-06-2015 at 14:07. Reason: flyttet nogle posts over i denne tråd
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Administrator Forum Elder Obse's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Jeg er først gået i gang med Dragon Age 3 for nogle dage siden, og har spillet det intenst de sidste par dage.
    Hold nu kæft det er godt skruet sammen.
    I starten gik jeg kold efter en time pga. combat systemet, men nu bed jeg det lige i mig og brugte en time mere til at vænne mig til det.
    Og så bliver man jo fanget.

Hvor langt er det egentlig? Jeg har lige været igennem det store maskerade bal, hvor man leder efter en spion (uden at spoile noget)..
    Det scenarie er jo lidt en hjørnesten.. Men er jeg så igennem 10% eller 50%?? Der er satme meget på mappet jeg ikke har udforsket endnu.
    Mine chars er lvl 15-16 nu.

Fedt spil!

w
    Jeg brugte ~85 timer på spillet - hvis du er ved maskeradeballet er du omkring halvvejs i spillet vil jeg tro - mener jeg ramte det omkring 40-50 timer, dog kommer det jo også an på hvor meget tid man bruger på side quests osv

Og helt enig - super fedt spil!
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Hvordan er spillet ellers i forhold til DAO og DA2?
    Er det mere Diablo end Baldurs Gate?

Open World eller Themepark?

Administrator Forum Elder Obse's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    Hvordan er spillet ellers i forhold til DAO og DA2?
    Er det mere Diablo end Baldurs Gate?

Open World eller Themepark?
    Story mæssigt er det mere DA2 end DA:O
    Styringsmæssigt er det 3rd person og lidt mere simpel end de gamle - follower AI er dog markant bedre så det fungerer ret godt, vil dog ikke kalde det diablo-agtigt.

Mere themepark end open world.
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Socialt Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

jeg har brugt lidt over 180 timer på det. har også klaret det 2 gange og er igang med mit 3 run (kun lige starten). og på begge runs har jeg klaret alle side questes og crafted det meste samt udforsket alt (af det jeg har fundet).

troede jeg havde udforsket alt i mit første run men da jeg var igang med mit andet run fandt jeg små veje i bjergene og huse jeg ikke havde fundet før. og allerede nu har jeg fundet lidt som jeg ikke havde set i de 2 andre runs.

men 1 run med side questes og udforskning. tager nok en 85-93 timer som obse også er inde på.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

@Thalanoth - Når jeg laver en ny tråd om DA3 i det åbne forum, så er det helt med vilje, fordi ledelsen har meldt ud,
    at vi skal have mere aktivitet i det åbne. Jeg vidste godt at der var en intern tråd om det, så jeg lavede også topic
    lidt anderledes for at den tråd kunne køre for sig selv, og handle om længden på spillet.
    Imo, lidt unødvendigt at merge den væk fra det åbne, og ind i en gammel intern tråd.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    @Thalanoth - Når jeg laver en ny tråd om DA3 i det åbne forum, så er det helt med vilje, fordi ledelsen har meldt ud,
    at vi skal have mere aktivitet i det åbne. Jeg vidste godt at der var en intern tråd om det, så jeg lavede også topic
    lidt anderledes for at den tråd kunne køre for sig selv, og handle om længden på spillet.
    Imo, lidt unødvendigt at merge den væk fra det åbne, og ind i en gammel intern tråd.

w
    Tråd flyttet ud i det åbne. Skal da ikke komme an på det da

Har lige haft et gensyn med Inquisition for nylig efter de nyere DLC blev released og idag så jeg så lige en video MrMattyPlays havde lavet og nu skal der games Dragon Age Origins, men det er mere for lige at få folk gjort opmærksom på de DLC der er til Inquisition og de har vist gjort nogle af dem gratis som oprindeligt kom i nogle af de specifikke butik releases med preorders i diverse butikker.

Den musik fra Dragon Age Origins tager godt nok en tilbage til spillet med det samme, havde godt nok brugt mange timer i det spil fordi de Prologues til hver race og class tier rig eller fattig royal eller outcast lignende ting havde deres egen origin story var kanon.

Page 3 of 3 FirstFirst 123