Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: [15-09-13]Ansøgning til SD - Tarify / Michael Poulsen

Default [15-09-13]Ansøgning til SD - Tarify / Michael Poulsen

Navn: Michael Poulsen
    Alder: 18
    By: Ikast (Herning området)
    WoW-ingame navn: Min main char er Ret paladin (Froqz)

Lidt om mig selv:
    - Som sagt, jeg hedder Michael, jeg er 18 år og går på HHX i Ikast på 2 år. Pt, har jeg ikke noget arbejde hvilket bare resultere i flere timer enten foran Computer eller det næstbedste - Træning. Det jeg bruger aller mest tid på er selvfølgelig min computer; nærmere sagt. WoW og LoL. Udover det går jeg til fodbold 2 gange i ugen, bare sådan for sjov med nogle venner, hvor vi bare hygger os i 1 time til 1½.
    Som person er jeg meget smilende og nem at snakke med. Kan godt lave sjov og spas, men ved også godt hvor grænsen er.

Lidt om min tid i WoW.
    - Jeg begyndte at spille WoW i midten er WotLK og begyndte faktisk at raide lige siden. I midten af Cataclysm begyndte jeg at falde lidt hen på det med raid, så tænkte jeg ville prøve noget nyt, derfor begyndte jeg på PvP og har faktisk gjort det lige siden. Men så for omkring 1 til 2 uger siden sad jeg og tænkte på at det kunne sq da være sjovt at begyndte på raiding igen! Så tænkte jeg ville finde mig en Dansk Raiding guild og det var så jer jeg tænkte det skulle være, da jeg har hørt ret godt om jer, også den måde i er så Sociale på!

I det jeg først lige er begyndt på PvE igen har jeg jo intet gear til at kunne starte med raid! Derfor! Kunne jeg rigtig godt tænkte mig at joine guilden som Social til at starte med og så få skaffet noget gear, hvor jeg så tænker at vi så kan se på det til den tid om i kunne tænke jer at have mig med på et Raid hold!
    I det jeg har alle chars i level 90 skal jeg bare vide hvilken en char i gerne vil have mig til at gear op før jeg begynder

Har ikke så meget andet at sige at jeg selvfølgelig håber på at i vil have mig med i "de sejes klub" og ellers må i rigtig gerne stille spørgsmål!

Med venlig hilsen
    Michael Poulsen

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Hej Michael
    Velkommen til og held og lykke med din ansøgning Der kommer en officer forbi din tråd og fortæller om processen.

Hilsen
    En af de seje (når du nu siger det )
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

Quote Originally Posted by Dudess View Post
    Hej Michael
    Velkommen til og held og lykke med din ansøgning Der kommer en officer forbi din tråd og fortæller om processen.

Hilsen
    En af de seje (når du nu siger det )
    Det er bare i orden! Jeg afventer!

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Velkommen til vores forum Michael, tror det var os to der snakkede lidt ingame (min alt Bubblehs)

Du skal i hvert fald have held og lykke med din ansøgning og er sikker på @Lingmao snart kigger forbi og giver videre information

//Hunt

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    Velkommen til vores forum Michael, tror det var os to der snakkede lidt ingame (min alt Bubblehs)

Du skal i hvert fald have held og lykke med din ansøgning og er sikker på @Lingmao snart kigger forbi og giver videre information

//Hunt
    Mange tak! Ja det gjorde vi Håber også på det bedste

Forum Warden Lingmao's Avatar

@Tarify

God morgen Michael.

Jeg så godt din ansøgning i går, men havde simpelthen ikke tid eller lejlighed til at svare på den før nu pga arbejde

men først og fremmest så kan jeg se at du lige har glemt at skrive:
    "at du har forstået de 5 værdier. og læst Regler for optagelse."
    det er beskrevet inde i Ansøgnings information per September 2012

Jeg synes din ansøgning er god, og giver et ganske fint billede af dig som person.
    Du skriver at du godt kunne tænke dig at starte op med raiding igen, vi har nogle hold der køre 10 mands raiding, men vi er også startet op i flex raiding (den nye sværheds grad introduceret i patch 5.4)
    Hvilket der nok ville passe perfekt til folk der skal til at strække deres pve ben igen! og så vidt jeg husker så mangler vi også nogle dps'ere der.
    dog skal man li have en item lvl på over 500, og helst pve gear (vi skal lige finde ud af det hvis du er frisk på det), men det er jo relativt nemt at få

http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/Froqz/simple

mht til pvp, så regner jeg stærkt med at starte op på noget pvp når jeg kommer hjem (sejler lige pt ved bornholm, så der er sku ikke lige forbindelse)
    men ellers har vi også en go sjat pvp'ere der laver arena og random bg's,
    vi havde planer om rated BG, men det gik i vasken da vi ikke lige havde nok der har lyst og lejlighed til det. men jo flere der kommer ind, desto større er chancen for at vi kan komme afsted

men for lige at vende tilbage til din ansøgning, så mangler du lige at skrive det med regler og værdier.
    du mangler også at skrive hvad du forventer af guilden, og hvad vi kan forvente af dig. men det synes jeg at jeg kan trække ud af din ansøgning rundt omkring, så det er fint nok.

Jeg kan af gode grunde (sejlads) ikke lige tage ansøgnings samtalen med dig over mumble, men jeg kan dog bruge noget så old school som en telefon til ansøgnings samtalen
    (du kan bare sende en besked med dit telefon nummer ved at trykke Rekrutterings officer i min signatur eller ved at trykke på mit navn her i den her kommentar og så private message)
    Ellers så kan du tage samtalen over mumble med den fantastiske hr, @Harpos

men vi skal lige bruge nogle dage endnu til at arrangere det,
    og vi køre også en lidt anderledes rekrutterings process end de fleste andre guilds.
    som rekrut har man 30 dage til at samle fra andre SD medlemmer, det gør man nemmest ved at dukke op på mumble, og lave nogle hc'er (dungeons eller scenarier), LFR eller bare snakke.
    men du skal lige kunne se 30 dage frem i krystal kuglen nu her, og se at der ikke kommer noget irl der river dig væk fra computeren i længere tid, fordi det kan godt tage noget tid at få
    de 10 som vi kræver.

Vi synes at den måde gør at vi får flettet folk ind i guilden. så der er ingen der er overladt til sig selv og ingen rekrut bliver glemt.

her er lidt information om ansøgnings forløbet

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel
    Last edited by Lingmao; 13-09-2013 at 4:03.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    @Tarify

God morgen Michael.

Jeg så godt din ansøgning i går, men havde simpelthen ikke tid eller lejlighed til at svare på den før nu pga arbejde

men først og fremmest så kan jeg se at du lige har glemt at skrive:
    "at du har forstået de 5 værdier. og læst Regler for optagelse."
    det er beskrevet inde i Ansøgnings information per September 2012

Jeg synes din ansøgning er god, og giver et ganske fint billede af dig som person.
    Du skriver at du godt kunne tænke dig at starte op med raiding igen, vi har nogle hold der køre 10 mands raiding, men vi er også startet op i flex raiding (den nye sværheds grad introduceret i patch 5.4)
    Hvilket der nok ville passe perfekt til folk der skal til at strække deres pve ben igen! og så vidt jeg husker så mangler vi også nogle dps'ere der.
    dog skal man li have en item lvl på over 500, og helst pve gear (vi skal lige finde ud af det hvis du er frisk på det), men det er jo relativt nemt at få

http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/Froqz/simple

mht til pvp, så regner jeg stærkt med at starte op på noget pvp når jeg kommer hjem (sejler lige pt ved bornholm, så der er sku ikke lige forbindelse)
    men ellers har vi også en go sjat pvp'ere der laver arena og random bg's,
    vi havde planer om rated BG, men det gik i vasken da vi ikke lige havde nok der har lyst og lejlighed til det. men jo flere der kommer ind, desto større er chancen for at vi kan komme afsted

men for lige at vende tilbage til din ansøgning, så mangler du lige at skrive det med regler og værdier.
    du mangler også at skrive hvad du forventer af guilden, og hvad vi kan forvente af dig. men det synes jeg at jeg kan trække ud af din ansøgning rundt omkring, så det er fint nok.

Jeg kan af gode grunde (sejlads) ikke lige tage ansøgnings samtalen med dig over mumble, men jeg kan dog bruge noget så old school som en telefon til ansøgnings samtalen
    (du kan bare sende en besked med dit telefon nummer ved at trykke Rekrutterings officer i min signatur eller ved at trykke på mit navn her i den her kommentar og så private message)
    Ellers så kan du tage samtalen over mumble med den fantastiske hr, @Harpos

men vi skal lige bruge nogle dage endnu til at arrangere det,
    og vi køre også en lidt anderledes rekrutterings process end de fleste andre guilds.
    som rekrut har man 30 dage til at samle fra andre SD medlemmer, det gør man nemmest ved at dukke op på mumble, og lave nogle hc'er (dungeons eller scenarier), LFR eller bare snakke.
    men du skal lige kunne se 30 dage frem i krystal kuglen nu her, og se at der ikke kommer noget irl der river dig væk fra computeren i længere tid, fordi det kan godt tage noget tid at få
    de 10 som vi kræver.

Vi synes at den måde gør at vi får flettet folk ind i guilden. så der er ingen der er overladt til sig selv og ingen rekrut bliver glemt.

her er lidt information om ansøgnings forløbet

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel
    Hej Mikkel! Tak for dit svar først og fremmest. Vil sige, at den char jeg har tænkt mig at spille på ikke er min Paladin som jeg kan se at du så fint har fundet et link til, men istedet min Elemental Shaman: Tarify (kommer lige med et link længere nede)
    - Jeg tog mig den frækhed at joine jeres mumble server (fik dog en thumbs up fra HolgerDK, han sagde det var okay ) hvor jeg snakkede med lidt forskellige - lavede lidt REP farm med nogle fra jeres guild af også! Rigtig hyggeligt synes jeg!

- Du kan bare skrive en dag hvis du gerne vil have mig til at ringe/skrive til så skal jeg nok plotte det i min kalender
    Det med jeres 5 værdier: Accepteret!

Her er link til min shaman: http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Tarify/simple - Og som du nok kan se, er jeg i fuld gang med at farme PvE gear, har dog nogle PvP items, men arbejder hårdt på at få skiftet dem ud !

Mvh Michael Poulsen

hej @Tarify

har du tid, lejlighed og lyst til at tage en telefon rekrutterings samtale med mig imorn omkring klokken 19:30?
    hvis ikke du er så vild med den løsning så er det mere end fair, så går jeg igang med at spørge ind til hvornår @Harpos har lyst og overskud til en samtale

(husk lige at send dit nummer i en besked, så det ikke ligger her på det åbne forum og blomster )

hej @Tarify

har du tid, lejlighed og lyst til at tage en telefon rekrutterings samtale med mig imorn omkring klokken 19:30?
    hvis ikke du er så vild med den løsning så er det mere end fair, så går jeg igang med at spørge ind til hvornår @Harpos har lyst og overskud til en samtale

(husk lige at send dit nummer i en besked, så det ikke ligger her på det åbne forum og blomster )
    Hej! Jo, det passer mig meget fint! Jeg har lige sendt en besked med nummer til dig

Hey @Tarify

undskyld igen for forsinkelsen. men en super godt ansøgnings snak på trods af omstændighederne

Velkommen på trial!

nu har du også fået adgang til den interne del af forumet

Hey @Tarify

undskyld igen for forsinkelsen. men en super godt ansøgnings snak på trods af omstændighederne

Velkommen på trial!

nu har du også fået adgang til den interne del af forumet
    Hey igen!
    - Selv tak for snakken, og siger mange tak for Trial! GL med Fishing Så må finde ud af noget Raid osv når du engang kommer hjem igen

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Farmede Coin's/Rares/Elites/rep med Michael i en ren SD gruppe og vi var alle på mumble.
    Det var sgu ren hygge i nogle timer og syntes du passer godt i SD.
    Sjov og ballade og du holdt dig i hvert fald ikke tilbage. Det var sgu go humor på et meget højt plan...

Så jeg vil godt gi en

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Greenhorn

Hejsa Michael
    Har været i Flex-raid + rep.farmning på øen, har været hyggeligt

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Farmede Coin's/Rares/Elites/rep med Michael i en ren SD gruppe og vi var alle på mumble.
    Det var sgu ren hygge i nogle timer og syntes du passer godt i SD.
    Sjov og ballade og du holdt dig i hvert fald ikke tilbage. Det var sgu go humor på et meget højt plan...

Så jeg vil godt gi en
    Tusind tak for dit Thumbs up! Jeg vil sige det hele er gensidigt! For satan vi havde det sjovt!
    - Du må se at blive lidt hurtigere på de "Dåser" der

Og til dig også Hebora! Det er super hyggeligt og tiden flyver afsted

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Ham der TAVIFI!
    Han er sgu sådan OK!
    Så en lille

SD Medlem Forum Learner

Var lige et smut i lfr sammen med den farlige sammen med Harpos, Najsen og Darwynia. Udover at han stadig er våd bag ørerne og valgte og smide 98 % af sin dps på Horridon og ikke på adds, så var nu en ganske fornuftig ung knejt som stadig får ugepenge åbenbart

Men

Quote Originally Posted by Daime View Post
    Var lige et smut i lfr sammen med den farlige sammen med Harpos, Najsen og Darwynia. Udover at han stadig er våd bag ørerne og valgte og smide 98 % af sin dps på Horridon og ikke på adds, så var nu en ganske fornuftig ung knejt som stadig får ugepenge åbenbart

Men
    Haha mange tak for dit thumbs up!
    - Ugepenge er altså ikke helt dårligt, just sayin!!!

var lige en 3 timer på mumble igår med tarify, og det var sku underholdene så en herfra

var lige en 3 timer på mumble igår med tarify, og det var sku underholdene så en herfra
    1000 tak Ling - Vi må lige finde ud af noget LFR eller noget snart

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Nu har jeg haft den fornøjelse at spille og snakke sammen med Michael og synes helt klart at han passer ind i SD.

Two /thumbsup herfra.

Quote Originally Posted by Darwynnia View Post
    Nu har jeg haft den fornøjelse at spille og snakke sammen med Michael og synes helt klart at han passer ind i SD.

Two /thumbsup herfra.
    Thank you very much Darw! Appreciate it!
    - Håber vi får flere stunder på Mumble osv

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

En gut med gang i og god stemning på mummel

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    En gut med gang i og god stemning på mummel
    Jeg takker og bukker Sensei!! Er taknemmelig

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Likeable

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Likeable
    Thanks brother