Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: [21-09-13]Genansøgertil SD Hippolytus

Default [21-09-13]Genansøgertil SD Hippolytus

Hej igen, mit navn er Severin Jakobsen og jeg er en gemmel kending for nogle af guildens medlemmer. Jeg er 31 år gammen og bor i Aalborg sammen med min kæreste.

Jeg har læst
    Regler for optagelse, Forum regler og jeg vil accepterer jeres 5 værdier, jeg syntes det er vigtig at man har værdier da man nemmere kan få et guild men god KARMA .

Mig som person, ja lad os nu se. Jeg vil kalde mig selv som en meget venlig, altid smilende, og har en tolerance som går meget langt. Kan være lidt stille og så igen meget snakkende, det hele kommer an på de personer man sidder med (bliver der snakker er jeg med, hvis ikke så er man vel lidt mut). Jeg har lige for 2 uger skiftet job eller jeg er begyndt at læse igen, jeg har været soldat i de sidste 8 år og har 3 udsendelser i min rygsæk, 1 tur til kosovo og 2 til afghanistan. Jeg har nu valgt at prøve lykken som sygeplejerske så nu er der studier de næste 3½ år, jeg har skiftet for at få noget (hands on med nogle patienter), kan jeg altid fortælle mere om.

Jeg kan tilbyde en stabil spille som har lyst til at hjælpe der hvor man har brug for det, om det er raid eller til en quest. Jeg har været med fra den allerførste dag wow det udkom, så jeg har haft meget spil på bagen, men det skal siges at jeg ikke har brugt så meget tid i
    mist of pandaria. Men det vil jeg som sagt lave om så derfor er jeg kommer igang igen.

Jeg forventer nok mere et social hygge med guilden, da jeg kender mange af de gamle gamer. Men jeg er ikke bleg for at hoppe med på et seriøst raid hvis den mulighed opstår. Men nu er det ikke fordi jeg kommer og er klar til raid 4 dage om ugen, jeg har en kæreste og et studie som skal holdes. Men har prøvet det før og jeg ser gode muligheder for at få det hele til at hænge sammen.

Jeg er genansøger og Fra første ansøgning http://www.semperdanica.dk/threads/3...ght=hippolytus

De gamle boys fra team NEW SCHOOL. Ellers Gadrielz, marwen, adonaj og action er lige dem ved er der endnu.

Det var vist turen rundt og så håber jeg at der kommer noget positiv ud af dette, jeg glæder mig til at høre fra jeg endnu engang
    You ever had a patient die shortly after saying, 'Hey, watch this'

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

på forhånd, som tak for at låne mig en Piranha sidste år

/Moonster

Skulle det være en anden gang

Forum Warden Lingmao's Avatar

Hey @Hippolytus

jeg har lidt travlt lige pt på arbejdet. men hvis ikke jeg får skrevet lidt hen af aftenen så gør jeg det imorn ved 04:00 tiden
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Det er bare i orden, jeg er nemlig ikke selv så meget på i aften da kæresten kommer hjem efter en 24 timers vagt.

Officer Forum Warden

Hej Serverin - Dejligt og se dig søge tilbage igen.

Nu da det er en genansøgning, så lader vi den lige stå et par dage så SD members der kan huske dig, kan komme med lidt feed back på ansøgningen.
    Og derefter vil jeg så overdrage den til WoW Afdelingen, hvis alt går som det skal.

Fra mig selv af, kan jeg huske godt om dig, og det skal da heller ikke være nogen hemmelighed at jeg altid har nydt at spille sammen med dig.
    Både før i tiden og nu her når vi hygger os i D3.

/Gadrielz

Hehe takker gadi

Jeg har skam også altid hygget i de spil vi nu end mødes i.
    Last edited by Hippolytus; 15-09-2013 at 18:52.

God morgen @Hippolytus

så fik jeg endelig lige skimtet din ansøgning igennem. den er fin især i combination med din første.
    det var da godt du kom hel hjem fra de 3 udsendelser, jeg har selv været 5 gange udsendt til arden bugten på pirat jagt. (men det er langt fra det samme )
    den gang jeg sidst var inde på sygeplejerske skolen (fest) der var ikke så mange mænd, så der må være rigeligt med personer der kan virke distraherende :P

det er en del fra dit gamle hold der ikke længere er aktiv i SD, men mon ikke der er nogle flere der kan genkende dig navn fra dengang ( @Doomgrip )

men hvad er historien med din signatur? ser lidt spøjst ud men er sikker på der nok er en historie bag det
    ud over det så vil jeg afvente ordre fra højere sted og så går vi sku rask videre med din ansøgning

men du slipper dog ikke for mit copy/paste om ansøgnings

her er lidt information om ansøgnings forløbet

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel

Hehe, der kan man bare se. @Doomgrip

Du har lidt ret i at man ikke kan sammenline de to missioner, men så igen. For det er jo forskellige hvordan man vil regere og en mission er en mission, vi kunne slå nogle ihjel og det kunne i også. Så bare fordi i bare på en BÅÅÅÅÅD så kunne i stadig komme ud for noget lort.

Jo lige pt er vi 6 drenge til 60 piger så der er lidt at se på

Jeg ved ikke helt hvor det startede fra, Cry me a riven. Jeg tror det var noget med at jeg var træt af folk som piber over ingen ting, det var engang hvor jeg var lidt provokerne og bare sagde det som jeg havde på hjertet. Men nu er man jo blevet mere voksen og man er vel blevet mere pædagogisk så man får formuleret en sviner på en MEGET pænere måde (Det er først nu jeg ser det så det havde jeg lykkelig glemt, HER med fjernet eller gør det efter denne post)

Tjek og Tjek og jeg venter for at se hva der sker

god morgen @Hippolytus

har du tid til en samtale på fredag klokken 21:00 ish?
    vi skulle være i havn hen af aftenen, men der kan snilt gå ged i det. så jeg tror 21 er et sikkert tidspunkt, ellers kan vi bare tage den lørdag / søndag efter hvornår du har tid

SD Medlem Forum Acolyte

Har kun godt at sige om Hippo... Vi havde nogle virkelig sjove raids med Team Newschool, masser af heroics og sjov på det gamle vt. På det seneste har vi sammen med en del andre fra SD haft nogle gode stunder i D3.

Så alle de thumbs up jeg kan give, skal du få!
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

SD Medlem Forum Acolyte

En genansøgning? vidste ikke du har været meldt ud troede du var i social .. Har både spillet med ham i wow da vi kørte hc's/raids også spillet en del LoL og D3 med ham også. Men Thumbs up på forhånd hvertfald.

Jo jeg skulle være klar i dag og aften, så hopper jeres mumble ved 19 tiden og så kan du bare hive mig

Takker fir de tidelige thumbs up

Lingmao.

Jeg har lige fået lavet mine planer om for i aften, så jeg har ikke lige mulighed for i aften. Men jeg vil lige se om jeg ikke kan finde en tid til i morgen. Sorry

det er helt iorden!
    du skriver bare her i tråden så kigger vi på det (helst et par timer i forvejen så jeg kan nå at reagere på det )

jeg er på nu her og så et par timer frem

ok. jeg laver li en spand kaffe så er jeg også klar

på trial fra dags dato

har lavet lidt alm. dungeons og hc dungeons med hr. hippo.
    fortjener en fra mig

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Har tumlet lidt rundt med Hippolytus på den nye ø Timeless, Rep farm og hygge på mumble.
    Du falder godt ind i gruppen, som bestod af ren SD + dig, og det var da hyggeligt, du fik da vist også oplevet @HolgerDK på "slap" line... (Lyserøde Mongoler)

Og jeg vil da gerne gi dig en

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Ja, Harpos har skrevet det der skulle skrives

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Recruit wbush's Avatar

hi m8
    sry jeg ikk lige har fået skrevet i din tråd
    tak for nogle hyggelige timer over på timeless sammen med dig og harpos
    så du skal ad også har fra mig

Hey mate. Jeg fik jo fornøjelsen den anden dag at spille med dig, godt nok ganske kort men nok til en tommel fra mig. En fin og frisk fyr.

hej @Hippolytus
    du mangler lige de sidste for at komme imål. kan være der er nogle der har "glemt" dig, du kan altid lige @ foran deres forum navn hvis du tror de ligger inde med en thumb

Officer Forum Warden