Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: Hammertime leaver Semper Danica

Guest

Default Hammertime leaver Semper Danica

Ja, den sidste uge har været hektisk og mange beslutninger blev taget hurtigt, nogle måske for hurtigt. Dog har jeg givet mig tid til at tænke over situationen og overveje fordele og ulemper nærmere.
    Faktum er jeg også leaver SD nu, og i modsætning til andre vil jeg da gerne fortælle hvorfor og sige farvel til dem jeg har spillet med i løbet af de sidste par måneder.

Da jeg joinede SD i for godt et par måneder siden så jeg guilden som opbygget i 3 afdelinger. Newbies, Casual og Hardcore. Hvor Casual udgjorde klart den største omgang af folk. Nu har jeg selv spillet hardcore igennem hele tiden og det med en stor del af de folk som netop er blevet til avius. Det er for mig helt fint at spille sammen med en stor mængde blandede spillere, da jeg synes det er fedt at tage med i ragefire chasm og vise nogle lvl 16 hvor stor og stærk jeg er Jeg synes også det giver et fedt humør indslag, når folk spørger om et eller andet "dumt" i GC, som man så kan grine lidt af og bagefter hjælpe med. Det giver en god stemning folk iblandt og et stort sammenhold.

Jeg troede, at der ville blive lagt en del vægt på den hardcore gaming i SD også og ikke kun casual. Det har skuffet mig en del at se SD ikke har været villig til efter så mange hardcore folk er smuttet, at tage nye hardcore spillere ind eller tage nogle af de "problemer" de hardcore spillere havde op til overvejelse. Det er helt fair SD vælger ikke at gøre det, fordi sådan er SD som guild, men det har skuffet mig personligt :/ og det er kommet som en overraskelse for mig.

I løbet af de sidste 4-5 dage har jeg været på en(1) ren SD group. Scholomance 5 mands, tiger, ratu, thea og royce og hvilken gruppe Det var sq kanon fedt at se det teamwork, den gejst og den humor vi havde dernede Problemet er bare at på de ca 10 andre Raids/groups jeg har været i, har det ikke været muligt at samle noget lignende en ren SD gruppe. Vi har været nød til at rende over til avius og spørge dem om hjælp hver eneste gang :/ Vi har haft et upperblackrockspire run hængende næsten en uge på forum og der er 10 mand skrevet på og stadigvæk kun 1 warrior (mig) og en priest(royce), og jeg ved Avius tager derop ca hver eneste aften. I aften 2 gange ! Det er bare ikke tilfredsstillende for mig

SD kommer ikke i molten core eller ned til onyxia før om lang tid. Ja der kan risikere at gå flere måneder :/ Jeg vil gerne derned nu. Jeg vil gerne slå azuregods ihjel. Jeg vil gerne raide ironforge og slå Lederen af darnassus ihjel. Jeg vil gerne have et hvis jeg vil i en group til stratholme eller scholomance, så behøves jeg ikke gå i et random party, men kan spille sammen med folk jeg kender og kan snakke med på ventrilo.

For nogle af jer er det her ikke nyt, men det er også for at give resten et indblik i hvorfor de "gode" spillere (altså dem som bruger mest tid leaver SD.

Jeg vil savne SD _MEGET_ , men lige nu ligger mine prioriteringer et andet sted og det håber jeg i kan respektere. Hvis i skal bruge en mand til en group eller til at hjælpe jer mod de satans alliance, så kan i altid skrive til mig ingame. Til sidste en hilsen til alle jeg har spillet med, i sær ; royce, w00t, mufasa , repo, holgerdk, tigerbamse, liax, nicoladen, ratu, theatron, infinity ( fed tur i århus), hittie, ladydie, balkai, minfetter, znyp og sidst Rebelmonster for dine guldkommentarer i GC Så er der self. dem jeg har glemt, sry der. Håber og ved vi stadigt kan spille ingame og forblive gode venner.

Til sidst tak til w00t fordi du lukkede mig ind og gav mig chancen i SD Jeg blev i SD lang tid og selvom Public enemy, Nothern Horde og mange andre prøvede at hijacke mig , men nu bliver min næste guild Avius, hvor de gamle SD folk er.

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Suk!!!!

Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

held og lykke i avius Hammer

Guest

Respekt til dig for en anstændig udmeldelse ;-)
    Held og lykke.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Det er trist du også smutter, Hammertime

Men jeg holder dig op på dit løfte om at hjælpe med diverse ting! :-D
    Guildboss - Danish Legacy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Held og lykke..

Hvorfor kan dem som smutter ikke se, at hvis de blev, så ville situationen hurtigere blive bedre. Var ingen smuttet denne uge, så ville SD ha taget MC og alt det andet i løbet af kort tid...

/suk
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Adept

Gør vi jo alligevel, det bliver bare ikke SD alene .
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Jeg syntes lidt det her er skruen uden ende....folk smutter fordi der ikke er nok lvl 60....hvilket får andre lvl 60 til at gå osv. Det er dybt frustrende

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Held og lykke i den nye guild.

Rart med en udmelding, og selvom jeg har svært ved at forstå hvor store ændringer vi skulle have nået at lave i guilden siden folk forlod os. Det er altså ikke særlig længe siden.
    SD har flere år på bagen som guild, og så ændre vi altså ikke det hele på 4-5 dage fordi nogle (fortrinvis nye) ikke er tilfredse.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Jeg kan slet ikke se de high level's der leaver ikke har noglen interresse i at opbygge SD og føre dem til Molten Core.
    Jeg er rigtig glad for SD og er stolt at tagget "Semper Danica" over mit hoved det vil være der al den tid jeg deltager i MMORPG spil jeg vil stå side om side med SD når Onyxia falder, jeg havde igår WOW's bedste oplevelse med en level 59 SD'er igår som hjalp mig det er første gang jeg har fået så god hjælp igår og vi havde det FEDT i Feralas, er det mig eller er stemningen blevet bedere efter nogle er leavet ?? det er det jeg oplever hverdag faktisk.

GL til jer der leaver SD, og jer der bliver i SD i er sgu for SEJE
    R E B E L M O N S T E R
    Shaman

F R O S T C H O C K

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Held og lykke fremover Hammertime

Er jeg den eneste der synes det at flere 60'ere melder sig ud af SD for derefter at lave en guild selv minder om at pisse i bukserne ???

Med 15-20 spillere kan Avius jo heller ikke raide Ironforge, slå lederen af Darnassus (Tyrande Whisperwind) ihjel, raide Azuregos, raide Onyxia, raide MC eller andet endgame.

Hvis i havde udvist lidt mere tålmodighed ville det slet ikke være et problem...
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Sådan har jeg det også.

Avius er jo under alle omstændigheder nødt til at lave store ting sammen med en anden guild medmindre de kan nappe 20-30 spillere mere andetsteds.

Jeg kan ikke se hvorfor de så ikke kunne være blevet i SD. De store ting kunne blive lavet sammen med en anden guild indtil om 2-3 uger hvor vi selv havde nok lvl 60ere til det.

Guest

Det er også true hvad du skriver holger. Men nu er faktum jo at de er leavet og så må jeg tage stilling til det, ikke hvad der kunne være sket. Hvis alle var blevet i SD var jeg heller ikke leavet.

I skriver også tit om alle de folk, der er på vej op. Men der er en grund til at de først er kommet op nu og ikke for 2 måneder siden, da vi andre var blevet lvl 60. Det er fordi ( i 90% af tilfældene ) at de ikke er særligt aktive. Hvis jeg var blevet nu, havde vi haft samme antal af lvl 60 om 2-4 uger. Fint nok, men når ingen af dem er halvt så aktive som dem, der er leavet, hjælper det bare ikke. Derfor hjælper det ikke noget at blive nu.

Det handler jo også om ledelsen ikke var villige til at omgås visse regler. F.eks at de ikke måtte benytte SDs ventrilo server til deres MC run, der uden tvivl ville have gjort det lettere og undgået mange af de misforståelser.

En anden ting til det Kirneh skriver :

I kunne ikke have nået at lave de ændringer. Det er rigtigt nok på 4 dage. Men på de 4 dage har w00t og andre officerer skrevet, at mange af de punkter jeg har fremhævet og andre har fremhævet før, ikke kommer til at ændre sig. Dårligt fomuleret, men jeg håber du forstår Om det er fordi han har været sur / skuffet over de ting ved jeg ikke, men der har ikke været nogen tvivl om SDs holdning angående de emner.

Nu har jeg ikke lige adgang på alle forums og orker heller ikke at læse det hele igennem, men jeg fandt da blandt andet den her. Den var jeg lidt skuffet over at læse :/

W00t ; De skrider fordi vi ikke er gode nok til dem. Det er jeg ret kold i røven over for! Og der er da ikke noget jeg kan gøre ved det..
    Skulle jeg undskylde for noget? Eller holde socialt møde med dem og forhandle om muligheder for at de kommer tilbage?? Hvorfor

Det synes jeg vidner meget godt om, at SD ikke er villig til at ændre nogle ting angående de emner. Som jeg skriver er det også fair nok, hvis det er jeres holdning. Jeg mener bare : dem som er smuttet bliver set på som egoister der leaver fordi de er nogle fjolser, i stedet for måske have sat sig ned med dem og snakket om hvad de gerne ville have ændret. Så kunne det have været SD havde været som før.

Quote Originally Posted by Hammertime
    Det er også true hvad du skriver holger. Men nu er faktum jo at de er leavet og så må jeg tage stilling til det, ikke hvad der kunne være sket. Hvis alle var blevet i SD var jeg heller ikke leavet.

I skriver også tit om alle de folk, der er på vej op. Men der er en grund til at de først er kommet op nu og ikke for 2 måneder siden, da vi andre var blevet lvl 60. Det er fordi ( i 90% af tilfældene ) at de ikke er særligt aktive. Hvis jeg var blevet nu, havde vi haft samme antal af lvl 60 om 2-4 uger. Fint nok, men når ingen af dem er halvt så aktive som dem, der er leavet, hjælper det bare ikke. Derfor hjælper det ikke noget at blive nu.

Det handler jo også om ledelsen ikke var villige til at omgås visse regler. F.eks at de ikke måtte benytte SDs ventrilo server til deres MC run, der uden tvivl ville have gjort det lettere og undgået mange af de misforståelser.
    Og det gør os mindre hardcore når vi ikke har tid? Andre grunde som jeg tvivler på kun udgør 10% er manglen på lyst til at grinde, grinde er ikke den "bedste" måde at gøre tingene på, ikke bare er det en kedelig proces(for mig) men det er altså ikke mindre muligt at blive level 60 af at Queste, dog som mange andre så er det ikke sjovt eller nemt at queste alene.

Tidligere level 60'ere har også haft fordelen af at være først, personer som Wrain ville da ikke have det største bøvl med andre folk da han var nogle af de eneste som var i områderne.

Og nej jeg siger ikke det er hverken din eller de andre folks skyld at jeg/vi ikke er level 60 endnu, men det er da hvertfald ikke fordi jeg/vi ikke har forsøgt.

Men held og lykke i Avius, håber din tålmodighed er stærkere der end her.

WTF... :evil:
    Det er famne noget pis med alt det BROK over SD's VT...

Det er da klart at vi ikke pludselig ÅBNER for 20 mand fra Evil Inc.. Når vores VT altid har været Lukket!!!

Så tak for forståelsen folkens!!!
    Vi har ingen mulighed for at ændre SD's regler om VT fordi behovet opstår akut en aften. Specielt ikke når jeg sidder på en netcafe i Århus.

Rakii spurgte mig kl ca. 21 om aften, men der ændrer jeg altså ikke hele SD's politik om VT og lukker 20+ non-SD'er ind... Hvad fanden regner i med?
    UNDSKYLD HVIS DET ER AT VÆRE UFLEKSIBEL.... I kunne ha planlagt bedre i forvejen, og spurgt om en løsning INDEN, det var sgu ikke min, SD's eller VT's skyld at det MC run fuckede op, det var DÅRLIG PLANLÆGNING..
    Jeg havde endda hørt at i skulle spille på Evils VT.. Så før raidet var der INGEN der bad om dispentation. Havde i spurgt inden, så havde jeg måske sagt ok. Men ikke med 5 min varsel.

SD er lige nøjagtig så fleksibel at vi efter jeres raid, modtager poster om VT reglerne kan ændres... DET LIGNER EN GOD IDE - Så det arbejder vi på nu... Ikke fleksibel nok?...

Hvis nogen i SD smuttede fordi vi den aften ikke ville lade 20 mand fra Evil Inc komme på SD's VT, så er i fanme for forkælede og egoistiske.

Gider ikke høre mere om det. I vil ha en bedre struktureret guild? Bare vi kan droppe reglerne når i har problemer i jeres første MC raid.. :roll:

Og selvfølgelig kan Avius lave deres egne MC runs, i hvert fald om 2-3 uger når de er flere lvl 60'ere fra SD.
    :roll:
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by HolgerDK
    Er jeg den eneste der synes det at flere 60'ere melder sig ud af SD for derefter at lave en guild selv minder om at pisse i bukserne ???
    Føler godt nok at der er nogle stykker der også ramte mig på ryggen :?

Forum Recruit

har nu fulgt med i alle de post der har været omkring ulmeldning og diverse andre ting, men lige for at quote hammertime.

Tror ikke SD får problemer med at samle folk til et stort raid i fremtiden for vi er omkring 200 aktive ingame og alle rammer lvl 60 på et tidspunkt inden for det næste ½ år mere eller mindre, derfor får vi også meget lettere ved og samle folk til store raid og diverse andre ting som mindre guild vil have svært ved.

Får avius kun omkring 50 medlemmer (kun et gæt) skal minimum 40 være online før i kan lave et raid af den størrelse i snakker om, hvilken ligger et stort pres på de folk man spiller sammen med, da der ikke skal meget til før det hele går i vasken, eller man skal ud og finde nogle random til at fylde de sidste huller.

Tænk på at WOW har kun været ude i hva 2 måneder eller deromkring, og vi skal nok spille det her spil de næste 2-3 år (hvem ved ), så man skal tænke på det længere forløb og ikke lige nu og her.

Tror at SD bliver en af de guild der får let ved og lave et drage raid eller et raid på darnassus i fremtiden simplehen fordi vi er fleksible ved at havde så mange members ingame, og at folk kan samarbejde og ikke brokker sig over den mindste lille ting eller whiner over at have tabt et roll. (noget der får mit pis i kog)

Nu kommer battlegrounds også snart og indenfor overskulig fremtid 2-3 måneder er vi nok omkring 100 lvl 60 ingame så at stille med 40 - 50 mand er nok ikke helt hen i hegnet, da vi jo gennemsnitlig er omkring 40-50 online på i primetime.

Men igen joinede man SD for at kunne komme først til alle de store raids og nedlægge drager og diverse andre ting skulle man nok have kikke lidt mere på hvad SD endtenlig er for en samling mennesker.
    Vi er normale mennesker med arbejde, familie og diverse andre ting, som kommer i første række og WOW i anden række. (mit indtryk da jeg joinede) og må indrømme da jeg joinede havde jeg ikke regnet med at SD vil være den første til at nå nogle af de højere raids af den simple grund at der kun bliver optage mennesker på deres sociale grundlag og ikke særligt meget på deres evne til at afsætte 30 timer om dagen til at spille, hvorimod at PE jo nærmest går efter og headhunte en del mennesker lige meget hvilken typer de er, bare de kan spille hele dagen og helst natten med .

Men nok om det held og lykke fremover Hammertime, hvem ved måske i støder ind i os på BG når vi kommer for at Owne det
    :twisted:

Nå vil tilbage og nyde det der er det sjove ved WOW, BLizzards syge humor i deres quest
    EVE:
    Thaad Grorthag (30 mil SP and still learning( PVP Missions))
    ThePhantom81 (8 mil SP An going hard. (industrialist & research)

Quote Originally Posted by Hammertime
    I skriver også tit om alle de folk, der er på vej op. Men der er en grund til at de først er kommet op nu og ikke for 2 måneder siden, da vi andre var blevet lvl 60.

2 måneder? Der er ikke nogen i SD der har været level 60 i 2 måneder. Det er kun 2½ måned siden spillet udkom...

Jeg tror måske nogen glemmer at det er så kort tid siden spillet udkom. Måske er det derfor de ikke synes vi har nået nok.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Men igen joinede man SD for at kunne komme først til alle de store raids og nedlægge drager og diverse andre ting skulle man nok have kikke lidt mere på hvad SD endtenlig er for en samling mennesker.
    Vi er normale mennesker med arbejde, familie og diverse andre ting, som kommer i første række og WOW i anden række.
    100% enig, håber at de folk der leaver guilden nu finder hvad de søger andet steds og tænker sig bedre om en anden gang de vælger en guild. :wink:

Men tak til Hammertime for en god afskedspost og for at du tog dig tid til at tænke over det. No hard feelings og good luck herfra.

Forum Neophyte

flot !!!

som om det bliver bedre i din nye guild ....nope ...der kommer hurtigt et max på 3 warriors der også som gør DU ikke kommer med ... kender det alt forgodt ... max 3 rogues var også en del af det som giver mig kvalme da det som sædvanligt er de samme som tager af sted.

flot trejk at tage ... vi giver dig en chance ... tak for din!!!. Du var ivertilfald ikke klar til at gøre noget for din guild ...gad vide om du er det for den næste guild ......

beklager at jeg er negativ ... men din post er blot en fortsættelse af hvad andre "high" lvled har udtrykt .. YNK YNK.

hardcore er du moske ... jeg ville sige nej ... du blev 60 ca en måned efter mig ....grats med det ... so what ... snart er vi alle 60.

MHT teams ... regn ikke med det .... SDere vil vælge SDere frem for alle andre. uden at tage hendsyn til deres UBERNESS...

Du started ud som en fin fyr .. synd at du gik hend og blev arrogant ....
    jeg afholdte et raid i blackrockspire hvor vi ikke kunne få fat i en warrior..... hvor var du mon !!! alle de gange du var inviteret med GAD du ikke ...wonder why !!! så hold dit "kunne ikke få sd teams" for dig selv.

jeg ønsker ikke jeres UBERNESS guild nogen som helst held ... må i kede jer ad H til.

med vemlige hilsner
    Kalimero
    <---- afdansning for de ynkelige

Guest

Quote Originally Posted by Kalimero
    flot !!!

som om det bliver bedre i din nye guild ....nope ...der kommer hurtigt et max på 3 warriors der også som gør DU ikke kommer med ... kender det alt forgodt ... max 3 rogues var også en del af det som giver mig kvalme da det som sædvanligt er de samme som tager af sted.

flot trejk at tage ... vi giver dig en chance ... tak for din!!!. Du var ivertilfald ikke klar til at gøre noget for din guild ...gad vide om du er det for den næste guild ......

beklager at jeg er negativ ... men din post er blot en fortsættelse af hvad andre "high" lvled har udtrykt .. YNK YNK.

hardcore er du moske ... jeg ville sige nej ... du blev 60 ca en måned efter mig ....grats med det ... so what ... snart er vi alle 60.

MHT teams ... regn ikke med det .... SDere vil vælge SDere frem for alle andre. uden at tage hendsyn til deres UBERNESS...

Du started ud som en fin fyr .. synd at du gik hend og blev arrogant ....
    jeg afholdte et raid i blackrockspire hvor vi ikke kunne få fat i en warrior..... hvor var du mon !!! alle de gange du var inviteret med GAD du ikke ...wonder why !!! så hold dit "kunne ikke få sd teams" for dig selv.

jeg ønsker ikke jeres UBERNESS guild nogen som helst held ... må i kede jer ad H til.

med vemlige hilsner
    Kalimero
    <---- afdansning for de ynkelige
    Hardcore er en moske? WTF?!

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

Kalimero, den respekt jeg havde for dig er godt nok væk efter de 2 hidsig-prop posts du har skrevet her og så i Farvel semperdanica tråden, tag og slap af, når du siger at du har det meget bedre uden os så lad dog være med at flame! har sagt det før og siger det igen ALLE SD'er er velkomme til at be mig om hjælp hvis de mangler en priest, men dig vil jeg ikke engang hjælpe med hvis du manglede en priest til at nakke onyxia. vil hellere gå glip af det at nakke hende end at være i gruppe med en der bare flipper ud over folk, der var nogle få SD'er jeg ikke kunne lide før jeg leavede men har da ikke flamet nogen som helst! tag og opfør dig som en voksen og ikke hidsig prop! hvis jeg husker det rigtigt stå der i SD's intro info at SD'er skal ikke være hidsig proppe og skal være modne. det ser jeg ikke rigtigt at du er.
    Tag og slap af en anden gang!
    Proud recruit of Hive-clan.com

Forum Neophyte

Era sikke noget crap at lukke ud ... du har sgu aldrig haft respekt for nogen især ikke mig ....og tro mig vi kalder ikke på dig til et onyxia raid.
    du er allerede ude af guilden og med andre ord ude af manges friend list.

Hidsig er vel en måde at formulere hvad jeg skriver..men hvem er du at skulle dømme hvad jeg bryder af SD love ..... du er intet.... ud over at være TIDLIGERE SDer ...så stfu

tror du virkelig ikke vi kan undvære dig og mr arogante kano som finder andres evt stavefejl og ordsammensætninger sjove for at fylde en post op ?? ..synd at han fatter minus af ting men jeg kan godt give ham lidt medlidenhed

Era stop med at poste her du spilder vores tid. du er TIDLIGERE og dats it have fun hvor du end ender ....håber du giver din nye guild mere end du gav SD.

Kalimero

Kalimero, jeg synes godt nok heller ikke du lever særligt godt op til hvad en SD'er burde være med de posts du fyrer af lige nu. Både Hammertime og Era er da hel del mere sympatiske at have med at gøre.

Prøv lige at tage et dybt åndedrag og så post i en lidt pænere tone.

SD Medlem Forum Adept

wow kali snup lige en lykke pille.

hooooov læs næste gang

/edit ting argh sry kom for sent med post.