Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33

Thread: Hammertime leaver Semper Danica

Guest

Kalimero der er ingen der tager dig seriøst.

Nu bliver denne tråd sikkert også låst pga ham :roll:

Forum Neophyte

sorry ser bare ikke nogen sympati i at forlade en guild og kalde det for medlidenheds farvel ....Era og Hammer er ikke i SD mere fordig de ikke gad give SD den sympati der skulle til for at vende skuden ....

korekt mig om jeg er forkert på den men hvor er fornuften i at forlade en guild for at joine en ny med de samme folk, som var problemet i den første ??

tager en lykke pille

Kalimero

/edit by barahir
    fjernede noget upassende tekst

Forum Convert

Quote Originally Posted by Kalimero
    sorry ser bare ikke nogen sympati i at forlade en guild og kalde det for medlidenheds farvel ....Era og Hammer er ikke i SD mere fordig de ikke gad give SD den sympati der skulle til for at vende skuden ....

korekt mig om jeg er forkert på den men hvor er fornuften i at forlade en guild for at joine en ny med de samme folk, som var problemet i den første ??

tager en lykke pille

Kalimero

/edit by barahir
    fjernede noget upassende tekst
    Sjovt nok kali, så var folk som dig en af de ting der kan få folk til at leave et guild, og din slags ville vi ALDRIG have med i avius. Tolk det som du vil.
    Vi er mindst lige så glade for at slippe for dig, som du er for at slippe for os, så skal vi ikke bare lade det ligge der?

Guest

For lige at give svar på tiltale det er jo næsten påkrævet ^^ oven på den omgang bræk.

At du ikke kan forstå der er lvl requirements på et upperblackrockspire run kan da ikke være vores problem. Du piver over ventrilo, hvor det eneste du skulle gøre var at skrive dig på i forum. Det er vel ikke et uretfærdigt krav. Jeg kan lige quote kalimero fra det øjeblik jeg smutter ; Jeg kommer til at savne dig hammer.

Mht at gøre noget for guilden. Jeg har gjort mere for den her guild end dig, det ligger vidst helt fast. Det tror jeg ikke andre end dig selv vil benægte. Så der var en løgn.

60 en måned efter dig. Løgn. Plus du har idlet siden du blev lvl 60...så er det sq imponerende.

UBRS run hvor jeg har sagt nej....løgn og at du har afholdt et run er vel nærmest utænkeligt..

Derudover er jeg da ved at være glad for jeg leavede SD hvis det er den slags members og udtalelser guilden bifalder. Prøvede at starte en diskution om hvorfor og hvordan, men den er vidst gået lidt i vasken.

MHT w00ts kommentar om at lukke 20 Evil inc. på ventrilo. Hvad tror i der ville ske ; at en guild som vi skulle være allierede med og lave MC runs med kommer ind og saboterer VT ? Hvis det skulle ske, hvilket jeg finder usandsynligt, vil jeg da mene det er meget nemt at ordne den situation ved at ændre password til ventrilo en gang. Eller man kunne meget simpelt banne de folk, der skabte problemet. Jeg vil da mene at risikoen for at få en lamer ind på VT i random partys er meget større og det skete alligevel dagligt at der kom folk på ventrilo fra random partys.

Tag lige en chill pill folkens. Det skulle gerne være en velformuleret debat og ikke en omgang. OMFG !!! LOOL LAMME IDIOTER. LUK RØVEN SPASSERE !?!?!

Forum Neophyte

uhmmm til hammertime

hammertime : Jeg kan lige quote kalimero fra det øjeblik jeg smutter ; Jeg kommer til at savne dig hammer.
    beklager hammer det er ikke mig du quoter.

jeg benægter bestemt ikke du ikke har lavet mere end mig. ( hvor skulle jeg dog vide det fra ).

ja jeg har idlet ... for der var aldrig plads ... folk som kano etc .. kunne på mystisk vis tilmælde sig raids ca 1 min efter post.. beklager at jeg har et arbejde som tager min tid .. og jeg syntes bare at folk som ikke skulle bruge killet på main mob derinde i hendhold til onyxia key burde trejke sig så der blev plads til andre som gerne ville vidre med den key quest.

Korekt jeg har ALDRIG afholdt et UBRS run ..har ikke engang key dertil. aldrig været deroppe. men jeg har afholdt 1 run til blackrock spire som jeg også skrev i tidligere post. vi var faktisk nød til at hente en warrior uden for SD for at lave det run. skulle mene at ca 12 andre SDere kunne bekræfte dette. for ingen af vores UBAR warriors gad. men du havde vel misfortolket det til at være UBRS den gang også

men for at tage dette til et niveau hvor du kan forstå det ... så ja jeg er fanme ked af at miste dig ...du startede som en fin ven men hvad du er i dag er langt fra hvad jeg kunne forstille mig og ja jeg er skuffet ....

Til kano
    taget fra vores regel forum
    4. Vis respekt!
    Vis respekt over for alle vores medlemmer ved at tage dem seriøst, og skrive seriøst til dem.
    Vis respekt over for alle i det åbne forum, ved at poste relevante ting i de threads der. Specielt da de andre Guild ledere følger med der, så tænk på Semper Danica's interesser.
    Vis respekt ved at holde en ren tone, uden at rakke ned på nogen, bande overdrevent, bagtale folk eller ved at spille smart. Vi er her for at hjælpe hinanden til at blive den bedste Guild
    Vis respekt over for dem der gerne vil have en seriøs dialog herinde, ved ikke at komme med ligegyldige kommentarer (er den ved at sive ind )

så tag dine smarte ligegyldige kommentarer og post dem på et forum uden for SD tak!!!

eller kom med noget seriøst som kan skabe en dialog

Kalimero.

Forum Adept

Hammer VT blev ændret idag, efter jeg og et par andre havde bedt om at få det ændret pga vi havde brug for det. Indtil jeg lavede de tråde og i nævnte det herude er VT og venner kun nævnt en gang, og det var da vi lavede VT og det var mig igen men for mig var det ligegyldigt dengang så gik ikke videre med det. Der vil jeg nok mene at hvis i vil have der skulle være sket noget, skulle i have gjort noget, i havde nok satset på Morfar eller znyp i deres officer roller havde gjort noget, men som der os står i vores regler så er SD ikke en sovepude. Og at i først nu, når i har meldt jer ud, er klar til at tage konfrontationerne er imo. ret sørgeligt.

Nå, men intet at gøre ved det. Vi finder jo nok ud af noget fælles når vi nu bliver flerer og flerer lvl 60ere...
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Forum Apprentice Kalorius/Era's Avatar

Quote Originally Posted by Kalimero
    Til kano
    taget fra vores regel forum
    4. Vis respekt!
    Vis respekt over for alle vores medlemmer ved at tage dem seriøst, og skrive seriøst til dem.
    Vis respekt over for alle i det åbne forum, ved at poste relevante ting i de threads der. Specielt da de andre Guild ledere følger med der, så tænk på Semper Danica's interesser.
    Vis respekt ved at holde en ren tone, uden at rakke ned på nogen, bande overdrevent, bagtale folk eller ved at spille smart. Vi er her for at hjælpe hinanden til at blive den bedste Guild
    Vis respekt over for dem der gerne vil have en seriøs dialog herinde, ved ikke at komme med ligegyldige kommentarer (er den ved at sive ind )

så tag dine smarte ligegyldige kommentarer og post dem på et forum uden for SD tak!!!

eller kom med noget seriøst som kan skabe en dialog

Kalimero.
    Sjovt du selv fremhæver det her kalimero og samtidig er det dig der vil have folk bannet fra den ÅBNE forum så vi ikke kan svare på dine beskyldninger..... hvor meget respekt har du selv vist til andre folk i dine posts for tiden? Det er rigtigt jeg kan ikke udtale mig okm hvordan SD members skal opføre sig, men forhåbentlig er der nogle officerer der tjekker de her posts og tag stilling til det!

Era
    Proud recruit of Hive-clan.com

Det er ok at diskutere og have forskellige synspunkter, men direkte personlige angreb gider vi ikke. Det gælder alle både members og folk der følger med i open.

Husk bare lige at det ofte tager lidt tid at følge med i alle tråde, samt sørge for at reglerne overholdes.

Denne tråd er nået et punkt hvor den ikke er saglig mere, og lukkes derfor.