Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: [30-09-13] Gen-ansøgning til Semper Danica - Dumas (tidligere Ticks)

SD Medlem Forum Learner

Default [30-09-13] Gen-ansøgning til Semper Danica - Dumas (tidligere Ticks)

Kære Semper Danica,

Dette er en genansøgning om optagelse i Semper Danica fra en fortidsøgle - forklaring følger

Mit navn er Roy, jeg er 41 år gammel og bor i Storkøbenhavn. I WoW spiller jeg en Priest ved navn Dumas (http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/Dumas/simple) - tidligere “Ticks”, som også er den profil jeg i sin tid havde som medlem i SD og som jeg har brugt til at poste denne genansøgning med.

Jeg har spillet WoW siden det blev lanceret, og havde faktisk fulgt meget med i årene indtil frigivelsen, da jeg tidligere havde spillet andre MMORPGs (DAoC, AO, SWG, AC1/AC2) og nu kunne se at WoW var det nye sort.

Efter ganske kort tid blev jeg medlem af Semper Danica, dengang guilden levede på Ravencrest, med min Priest “Ticks” (http://www.warcraftrealms.com/charsheet/6538500). Det var igennem Reyven som var medlem af SD og som jeg kendte fra AC2. Jeg har fundet min gamle ansøgning frem her (http://www.semperdanica.dk/threads/4...ighlight=Ticks)

Som I kan se snakker vi 2005-2007, så det er som sagt en fortidsøgle I har med at gøre her. Jeg har ikke foventninger til at de gamle medlemmer (som stadig er aktive), helt kan huske mig, jeg har selv lidt svært ved at huske så mange år tilbage

Jeg stoppede helt med WoW i 2007 alene af den årsag at jeg var blevet lidt træt af spillet og at mit arbejde + en 2-årig knægt, tog rigtig meget af min tid. Så vidt jeg husker lavede jeg en farvel post dengang, men jeg kan dog ikke finde den nu når jeg søger efter posts fra Ticks, så det kan være at jeg har sagt det ingame? Det ligner ikke mig bare at stoppe uden at give besked, men det er en del år siden så det er lidt tåget.

I 2010 blev jeg lokket tilbage til WoW igen af en arbejdskollega/ven, som havde startet en lille dansk guild sammen med sine venner. De manglede én mere til deres 10 mands raiding hold, og jeg blev til sidst overtalt (og derefter helt hooket igen selvfølgelig). De spillede dog på Executus så jeg flyttede derover og renamede Ticks til Dumas og joinede guilden “Fanatics”.

Vi raidede i WOTLK og Cataclysm, hvor jeg bl.a. nåede at få lavet Tarecgosa/Legendary Staff. Det var et lille sammenbragt hold af ligesindede, og der var altid masser af hygge på raids, men også en god disciplin. Vi flyttede på et tidspunkt til Tarren Mill, fordi Executus var ved at dø ud.

Ingenting varer for evigt, og da Diablo 3 kom og WoW havde stagneret på Cataclysm i et stykke tid, hoppede flere og flere fra - det kunne vores i forvejen lille guild ikke håndtere, så vi slog pjalterne sammen med en anden dansk guild på Tarren Mill, “Rise of Odin”.

Det var også rigtigt fint, vi kom i gang med at raide igen, dog ikke helt på samme niveau som tidligere. Desværre har Rise of Odin også haft et gevaldigt mandfald det sidste halve år, og der er PT ingen raiding muligheder indenfor guildens rammer. Jeg har sammen med Guildmaster (Michelle - http://eu.battle.net/wow/en/characte...Fchelle/simple) forsøgt at få gang i noget, men der er bare ikke nok medlemmer tilbage med raid drømme.

Hele denne lange historie bringer mig til hvorfor jeg er her: Det jeg bedst kan lide er det sociale og det udfordrende ved at raide, noget jeg ikke har mulighed for mere, der hvor jeg er endt i Rise of Odin. Jeg ønsker derfor at blive medlem af en guild, med gode værdier, “modne” medlemmer, gode muligheder for at være social og ikke mindst muligheden for at kunne indgå i fasttømrede raid/flexraid teams.

Jeg ved at Semper Danica er denne guild. Jeg kan kun huske mit tidligere medlemskab i SD som virkeligt positivt, og havde jeg ikke stoppet med at spille i næsten 3 år, var jeg helt sikkert fortsat som medlem af SD.

Ok, kort om mig - anno 2013:

Jeg dyrker triatlon, arbejder med IT, er gift og har en søn.

For mig er det bedste ved WoW at Raide sammen med “gutterne” og “gutinderne”, og synes det er fedt at lære / slå en encounter. Jeg fungerede ofte “taktisk lead” i de guilds jeg har været i, og altid været den der kendte encounter godt og startede fighten med at opsummere de vigtigste elementer. Jeg synes selv jeg har en god raid awareness (mere som shadow end som holy - at klikke på firkanter i grid og samtidigt have raid awareness er bare mere udfordrende ) og spiller som I sikkert kan udlede, primært som Shadow, sekundært som Holy. Jeg synes selv jeg har et OK niveau på begge specs ifht. mit iLvl.

Uden at det skal stå som endegyldigt bevis for min “dedication”, vil jeg nævne at jeg har maxet professions, kender min class og talents, jeg følger med på relevante sites (som for priests især er howtopriest.com), ser fatboss videoer og læser icy veins, og har netop erhvervet mig en legendary cloak.

Jeg håber naturligvis på at blive genoptaget som medlem, og forhåbentligt få muligheden for at vise mit værd og mit gode humør i raids, om det så er på LFR, Flex eller mere avanceret

Helt lavpraktisk er jeg stadig medlem af Rise of Odin, men jeg har allerede snakket med Guildmasteren, Michelle, om min ansøgning her og hun er helt med på årsagen. I er velkommen til at kontakte hende, hvis I ønsker hendes input. Jeg melder mig ud af Rise of Odin så snart der er behov.

Bedste Hilsner
    Roy/Dumas (aka Ticks)

PS: Jeg har læst og er helt enig med Semper Danicas 5 værdier, regler for optagelse og forum guidelines.

PPS: Jeg har postet med min gamle “Ticks” profil, men har også lavet en profil med navnet “Dumas”. Hvis det bliver aktuelt med genoptagelse, kan vi evt. snakke om hvorvidt jeg skal fortsætte med “Ticks” eller “Dumas” profilen.
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    Nu er du før min tid.. så kender dig desværre ikke.. men ved vi stadig har nogle gamle hunde i vores lille hundegård så mon ikke der kommer nogen forbi
    Smider lige en mention til @Lingmao som står for wow rekruteringen

Forum Warden Lingmao's Avatar

det virker som om du ligger rimelig meget op til at skulle raide, så jeg tror lige vi skal hive fat i noget raidleaders inden vi går videre med din ansøgning.
    raid hold bliver 100% sat sammen af raid leaders. og guild ledelsen har intet at skulle sige
    @Huntnez @Jaybiep @Fragglen @Strexx

http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/Dumas/simple

vi har også flex raiding kørene. men det er en sjat nemmere og mere "løst" i det
    jeg tror også jeg læste nogle der var igang med at starte noget op. men den vender jeg lige tilbage med senere

held og lotto.

ellers en fin ansøgning.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Evt og en mention til @Zebb da han er ved at samle et hold

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Lækker ansøgning, ønsker dig held og lykke med den

Som udgangspunkt vi desværre ikke mulighed for at tilbyde et DPS spot på VKpT på nuværende tidspunkt.

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Evt og en mention til @Zebb da han er ved at samle et hold
    yep @Zebb @Enforcer er igang med at stille helt hold. og kan se de mangler en dps og en healer med dps offspec (eller omvendt) for at kunne køre.

SD Medlem Forum Learner

Hej alle og tak for den fine modtagelse og hurtige respons!

Det er korrekt at jeg er meget interesseret i at raide, men det betyder ikke at jeg forventer eller kræver at komme på Normal eller HC hold i samme øjeblik jeg træder ind af døren!

Jeg er helt inforstået med, at der kan komme til at gå tid før at jeg er blevet "set af" og at der er blevet plads på eksisterende hold eller hvis nye hold etableres - blot dét at have chancen er jo mere end hvad jeg har nu.

Desuden ville FlexRaids passe mig super og hvis ikke I allerede har arrangeret et eller flere hold til Flex, så skal jeg nok gøre det

Bedste Hilsner
    Dumas/Roy
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Jamen det er fint @Ticks , så køre vi sku bare videre

vi kan bare ændre dit navn til dumas hvis du vil ha det det gør det betydelig nemmere at lokalisere din ansøgning hvis der er en der vil kaste en thumbs op efter din ansøgning

jeg kan hellere ikke finde en afskedstråd nogle steder, så der har nok været lidt tumult i did IRL. det kan jo smutte
    jeg var også inde på et meget kort visit AoC i 2008 eller noget i den dur, så styrtede alt planlægning bare sammen og jeg skulle afsted på mission, så det var min far @Blamage der blev nød til at skrive at jeg nok ikke forsatte.

selve din ansøgning er god, dog med go sjat mere info om dig in game end om dig som person, vi vil jo helst rekruttere personen end gearet og erfaring in game

der skal noget helt exceptionelt underligt til i en ansøgning før jeg overhoved tænker på at få en 2nd opinion fra en tidligere gm, og i dit tilfælde så har du jo også været medlem engang,
    så hvis ikke din fortid har været dunkel (hvilket ikke er synligt ud fra dine forum kommentere jeg har læst igennem) så vil jeg umiddelbart skyde på du er en "good guy" no worries
    men rigtig fint af dig at gøre hende klar over dit mulige exit

med fare for at lyde helt vildt dum, med er der en special triatlon du træner dig op til? så vidt jeg husker er der en god sjat forskellige distancer. ironman nok den mest kendte.

siden du var igennem ansøgnings møllen sidste gang. er der blevet lavet lidt om.
    vi køre med et system. hvor min. 10 sd medlemmer skal forbi din tråd og give thumbs op inden for 30 dage.
    men naturligvis hvis der er noget der kommer op, så er det bare om at skrive til mig eller @Harpos og så kan den udsættes lidt hvis der kommer et eller andet i vejen

om et par dage vil jeg returnere til din tråd og spørge om en mumble ansøgnings samtale (vi bruger mumble nu istedet for ventrillo)
    men indtil da, så hold dig munter og nyd den sidste tid med din nuværende guild

lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel

SD Medlem Forum Learner

Tak Mikkel! (@Lingmao)

Jeg har /joinet semperdanica og skal nok sørge for at logge ind på mumble, og se om ikke der er et eller andet hygge jeg kan hoppe med på!

Jeg har ikke disciplin til en fuld Ironman, men har gennemført Øresund Challenge 2 gange, som er en ½ Ironman. Hvis man skal klare en hel ironman er der nul sprut, fester og wow til de sene nattetimer, og man ser ikke meget til sin familie fordi der skal ligges så mange timers træning, så man skal virkeligt ville det! Man kan sagtens slacke og stadig gennemføre en ½ ironman

Bedste hilsner
    Dumas/Roy
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Dum"ass" (jk intended) var med i LFR raid i går, og synes det gik helt fint både ingame og på mumble. Dejlig social, god til teamwork og generelt behagelig at spille sammen med.

stort herfra.

Husk @Ticks at eventuelt skrive en kort bemærkning at du var med i LFR i din ansøgningstråd og smide mention på dem der var med. Folk har det med at glemme, og hvis du smider en mention, så bliver de lige påmindet

// Trist

edit: der er allerede en bruger der hedder Dumas. Hvis det er dig, så burde vi måske merge dem. Snak eventuelt med en admin om det.
    Last edited by Tristanas; 27-09-2013 at 7:43.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

herfra til hr. Dumass

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

fra mig, til en af de gode gamle. Husker dig fint Ticks.
    Håber du beholder det gamle Nick på forum til os der husker dig fra dengang.

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Learner

Tak @Tristanas, det var super at få lov at komme med!

Er ikke sikker på at jeg kan huske alle der var med, men der var et par stykker ud over dig og @Lingmao der hænger ved: @Marwen fordi han lagde en syg dps, @Víe fordi hun kunne lave kaffe i køkkenet iført hendes wireless headset, @Wacky fordi han er priest som jeg, @Orcblood fordi navnet bare hænger ved, @Stinne fordi jeg lige til at starte med troede det var en pige ud fra navnet, indtil jeg hørte stemmen på Mumble og @Najsen fordi det er nice! @Enforcer på Dezpair, @Regio og vidst også @Crushgar på sin mage? Jeg er ked af dem jeg har glemt, men tak alligevel for et hyggeligt raid.

Håber I kunne lide min bestikkelse i form af noodle soup! Send bare thumbs up i min retning hvis det smagte

@wOOOOt I en guild der er så stor som SD og som er aktiv i så mange spil, kan det ikke være nemt for en guildmaster at følge med i alle dem der ryger ind og ud af guilden, så high-fives herfra for at kunne huske mig fra dengang og tak for thumbs up!

Hilsen
    Dumas/Roy
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Svært at glemme priesten der lagde 1.2 mill dps på første trash pack, og så derefter sige noget i retning af at man skal bare lige have en mana regen ind før mind sear så er det nemt nok at lave dps som spriest.

bemærkede ikke noget negativt om dit spil, og hvad der for mig er vigtigere end det så var du aktiv på vt når der var mulighed for det. der er en thumbs up hjemme herfra.

Last edited by Enforcer; 27-09-2013 at 22:23.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg er desværre ikke i SD mere, men hvis jeg var havde du fået en tommel for at være ved godt humør og aktiv på Mumble :-)

Forum Senior Wacky's Avatar

Yes jeg var med på anden del den aften, og vil bestemt gerne give @Ticks (dumbass høhø) en

Fortsat god vind med genansøgningen
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Ja du er sgu cool nok, du var fra Rise of Odin ikke? Kender du Wuss/Bait?
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Learner

Hej Regio,

Ja, jeg raidede sammen med ham i RoO, fin fyr

Han var Raidleader for RoO's 25 mands gruppe da jeg startede. Han laver vidst udelukkende PvP nu på en anden server, så har ikke snakket med ham så meget på det seneste.

Hilsen
    Dumas/Roy
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Hey Ticks / Dumas. Jeg kan godt huske dig for tidligere i SD. Jeg har ikke noget negativt jeg kan sætte fingeren på, men der er heller ikke rigtigt noget positivt der lige springer op for mig, så jeg vil vælge og se lidt med nye øjne. Jeg siger thumbs op og ind med dig igen Du var aktiv og super på Mumble, god humor og hyggelig at høre på.

Velkommen på trial! tak for en go samtale. var hyggeligt

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Var med i Flex, det jeg hørte var fornuftigt snak og jeg ser dig gerne inde i vores guild!

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Passer fint ind

Forum Recruit wbush's Avatar

super flot raid i aftes dumas
    lækert at du gav dig 200% for raid, og du var godt forberet.
    så her har du en stor fra mig

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Stor .. Lavet flex med Dum' (:P) igår, og han virker til en der vil passe perfekt ind i SD.

Og så lyder han slet ikke som en på 41

herfra, super dygtig spiller har været i Flex med ham 2 gange hvor han klarede det super