Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 151 to 159 of 159

Thread: RIP - SD siger farvel til Malk - Michael, der forlod denne verden alt alt alt for tidligt.

Forum Trainee

Syntes det are meget trist at høre at han er gået bort. Har ikke været forum aktiv I langtid så det er først nu jeg har opdaget tråden. Fik desværre ikke muligheden for lære ham rigtig godt at kende, men han virkede til at være en rigtig flink fyr. Alle mine tanker gå til hans familie, nærmeste og venner for dette store tab
    The Settlers Online - Drakenmore
    SWTOR - Barzarel 50lvl Juggernaut Empire(Retired) Shazai 50lvl Sorcerer Empire(Retired)

Forum Acolyte

Det er rigtig sørgeligt at miste en bekendt. Jeg har rigtig ondt af hans familie som lider det ultimative tab og skal arbejde sig igennem en svær tid og finde en måde at finde noget der kan udfylde det tomrum han efterlader.

Jeg kondolere for deres tab

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Malk's mor er ikke helt hjemme på vores forum, så jeg lovede lige at poste hendes hilsen fra Facebook her.

Kære alle Jer søde mennesker som har skrevet hilsner og sendt blomster til Michaels bisættelse, tusinde tak fra Michaels mor og familie.
    Jeg vil gerne også takke for den deltagelse der var ved bisættelsen, det var helt fantastisk, jeg har altid vidst jeg havde en dejlig dreng, med det gode væsen han nu besad og hans optimisme og livsmod, glæde når det gik andre godt og glæden når han talte om sine venner som han også havde mange af, og holdt rigtig meget af. Michael fik igennem SD rigtig mange nye bekendte og venner, og Jeres hilsner og fine ord til Michael var og er enestående,jeg ved at SD har betydet og betyder meget for Jer der er Medlem af SD,det er dejligt at kunne sige det var en rigtig god tid for Michael, at kunne have Jer søde mennesker at tale og spille med. Kærligste hilsner til Jer alle og endnu engang tak fra Michaels mor og familie
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Socialt Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Malk's mor er ikke helt hjemme på vores forum, så jeg lovede lige at poste hendes hilsen fra Facebook her.
    Puha, hård men dejlig læsning. Tak fordi du har viderebragt hendes hilsen Jesper.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Kan kun være enig i det som @Trine skrev, og tak fordi du postede det hun havde skrevet @wOOOOt, det kan godt bringe en klump i halsen at læse sådan nogle beskeder af den type, jeg forventer stadig at @Malk ville logge ind på Steam og vi ville få snakket lidt om et gammelt eller nyt spil vi ville anbefale til hinanden, jeg mangler stadig at få købt det sidste han anbefalede mig at få prøvet. Men det ligger i min wishlist.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Socialt Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Jeg så bagefter hendes besked inde på facebook, og kom til at se alle billederne fra begravelsen og det der var blevet skrevet siden sidst jeg så derinde....hvilket var tæt på at resultere i et stk. forgrædt Trine der tog til spinning...

Savner dig sgu stadig Michael!

Forum Senior Huntnez's Avatar

Vi kan godt være stolte over hvad SD er og hvad SD betyder for medlemmerne og hvad medlemmerne betyder for SD!

Det er fællesskab og sammenhold på højeste niveau og det er SD. Smukt!

Forum Elder Beawolf's Avatar

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    Vi kan godt være stolte over hvad SD er og hvad SD betyder for medlemmerne og hvad medlemmerne betyder for SD!

Det er fællesskab og sammenhold på højeste niveau og det er SD. Smukt!
    Word!

En gang SD altid SD!

Der er en grund til at vores genansøgnings tråd altid buzzer af liv.

Forum Initiate Tsarina's Avatar

Puha...

Ved godt jeg er lidt sent ude, men har først set den triste nyhed nu

Tænk at overleve det helvede han er gået igennem mht. kræft også dø af noget så "banalt"... Verden er godt nok ikke fair!

Er ked af jeg ikke nåede at give et bidrag.

R.I.P Malk - Håber du er et bedre sted nu!