Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60

Thread: [12-10-13] Zigil - Retribution/Holy Paladin "Kennet" :)

Forum Trainee Zigil's Avatar

Wink [12-10-13] Zigil - Retribution/Holy Paladin "Kennet" :)

Hej Semper Danica!

Mit navn er Kennet, jeg er 29 år og far til 4 unger og gift med en dejlig kvinde på 6. år.
    Min kone og jeg har været sammen i 13 år efterhånden og i alt den tid har computere og mmo'er været en del af vores hverdag, min kone spiller dog ikke længere hun vil hellere sylte og bage.
    Det forstår man jo ikke , men anser mig nu alligevel for at være heldig da hun for det meste bager kage :P
    Mine hobbies kommer vi ret let omkring det er WoW og gamle pc'ere jeg er tosset med at samle gamle computere og lege med forskelligt software på dem.
    ud over det spiller jeg en masse WoW min kone og børn vil måske endda sige for meget WoW men det forstår man jo heller ikke
    Jeg er bosiddende i det midt-vest jydske nærmere betegnet troldhede ved herning.

I min dagligdag er jeg hjemmegående husalf. Jeg blev førtidspensionist som 20 årig med en sindslidelse der har betydet at jeg holder mig meget hjemme og bag ved en skærm.
    Men jeg er på ingen måde bitter dyster eller indelukket Jeg er en glad personlighed en lille smule drillesyg en lille smule usikker på mig selv og kan godt grænse til det knap så stuerene i min humor.

Jeg synes i skal overveje mig som trial i jeres WoW guild fordi jeg føler jeg kan bidrage med noget godt til jeres guild.
    jeg er hudløst ærlig jeg er venlig og imødekommende og jeg har en god portion spil erfaring fra både WoW og mange andre spil som jeg gerne bidrager med når jeg kan.
    jeg er generøs og hjælper gerne med materialer og items ingame når jeg kan. Desværre er jeg også en smule ødsel og har for det meste ikke en ret stor mængde gold :P

Som WoW spiller har jeg en del raid erfaring som rogue i de gamle TBC og Classic raids det var først omkring wrath jeg skiftede til paladinen. Her fik jeg Lich king ned på normal og i cata fik jeg clearet alt raid content på normal og noget af det tidlige tier på HC som hunter og paladin. Jeg har kun spillet på et casual plan de sidste par år uden at være en del af et fast raid team. Jeg har nu fået lov til at give det en skalle med TVKpT hvilket jeg ser meget frem til. og det er selvfølgelig også en af årsagerne til jeg søger ind i SD.

Men hvorfor lige Semper Danica!? Der er flere ting der gør at jeg godt vil være en del af jeres familie, men hovedsageligt er det fordi jeres værdier er meget lig mine egne.
    Jeg går ind for at man skal have det godt i den guild man er i. Jeg spiller WoW fordi det er sjovt og for at være sammen med ligesindede. Jeg bruger meget tid ingame og synes det er rart at når man logger ind er der et par stykker man godt kan lide der råber hejsa i /g jeg sætter pris på at man respektere hinanden og vores forskelligheder.
    jeg er træt af folk hvis standard frase er "Google it" når man spørger om noget. Jeg har været i et par guilds på det sidste hvor der ikke har været nogen sammenhold eller loyalitet folk er joinet og leavet på daglig basis det synes jeg er en skam jeg kan godt lide at "løfte i flok" og se de samme mennesker hver gang jeg logger ind og ikke bare "ugens gæst"
    Jeg har figureret nogle dage på jeres forum læst lidt gamle posts osv. en tråd jeg godt kunne lide især var @Dudess leveling tråd! den viser lidt af hvem i er

Mine forventninger til Semper Danica er faktisk lidt høje. Jeg forventer at finde et "hjem" frem for en guild jeg har ikke haft et "hjem" i WoW siden min tid med Danish Raiders på Turalyon i TBC og Wrath jeg forventer at møde mennesker der bidrager til min ingame fornøjelse der hjælper mig med at udvikle mig som spiller og får mig til at føle mig velkommen blandt ligesindede.
    som i nok kan se er det vigtigste aspekt for mig i WoW ikke raiding men det sociale. Jeg holder dog meget af at raide og håber på at jeg med TVKpT for lov at opleve noget mere content og udvikle mig som raider.

Ang. jeres regler og værdier har jeg læst dem grundigt igennem 3 gange for at være sikker på jeg havde forstået hvad SD handler om og jeg tror jeg har den rigtige ide hvilket også er grunden til jeg har valgt at skrive min ansøgning. jeg er 100% sikker i min sag når jeg siger at her vil jeg godt tilbringe min resterende WoW tid hvis jeg får lov!

Jeg håber i synes om min ansøgning og at i vælger at satse på mig.

Mange Venlige Hilsner

Kennet Voldby (ingame name efter transfer "Zigil")

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @steeljaw

Vil bare lige sige held og lykke med ansøgning, og synes den er super god og giver et fedt indblik i, hvem du er som person.

angående din forventning til SD, så ved jeg at mange af os fandt netop det du efterspørger, da vi selv joinede SD i sin tid. Er ikke i tvivl om, at du også vil finde dig til rette, hvis du fortsætter den positive indstilling, der også er lagt i din ansøgning.

Der kigger nok en rekrutteringsofficer forbi din ansøgning inden længe og giver yderligere info

// Trist
    Last edited by Tristanas; 08-10-2013 at 8:52.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Tak skal du ha' @Tristanas

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Kennet og velkommen til. Vil vare lige sige at det er en fino ansøgning

SD Medlem Forum Acolyte

Velkommen til Kennet! Rigtig god ansøgning, held og lykke med den.
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Det er sgu en ret flot ansøgning - nu skal du ikke lade wow-hovederne køre dig helt over
    Quinn - One name. One legend

Forum Warden Lingmao's Avatar

Hej @steeljaw

Super fin ansøgning du har fået lavet dig der. giver udmærket billed af dig som person uden at indeholde for meget om in game pixels
    Dudess ansøgning var hellere ikke helt normalt, tror alle kunne fornemme at hun havde krudt i røven, så der blev vurderet at hun nok ikke ville komme i problemer med at få de nødvendige thumbs up.

Jeg kan varmt anbefale et navne skifte fra Steeljaw til Zigil. især her i starten.
    det gør det nemmere for folk at lokalisere din tråd og give thumbs.

vi har et rekrutterings system hvor du som trialist har 30 dage til at skaffe min. 10 thumbs up fra SD medlemmer.
    det kræver at du kan se lidt frem i krystal kuglen og se der ikke kommer store events som 1 uger til spanien eller noget a la det.
    nogle har nemt ved det, andre har svært ved det og skal bruge et kærligt skub for at se at der ikke er nogle der bider

den nemmeste måde at få thumbs up på. er klart at troppe op på vores mumble og snakke
    at komme ind på et raidhold, lave flex eller LFR med guilden samt diverse events som også bliver arrangeret i guilden.

jeg er lidt nysgerrig, jeg lurede din kommentar i køjners tråd.
    har du en aftale med dem om et spot på deres raid hold?

jeg vil lige copy/paste en oversigt over hvordan tingene kommer til at ske.
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Hej @Lingmao

Tak for hurtigt svar jeg vil så småt begynde at samle thumbs up og komme på mumble.
    Jeg har forsøgt at finde et sted under settings hvor jeg kan skifte mit profil navn men uden held.

Ja jeg har snakket med @Strexx her på forum om en plads på VKpT og jeg har fået lov til at joine deres team på prøve
    så min nærmeste fremtid ser ud til at være en tid hvor jeg virkeligt skal bevise mit værd

men jeg ser faktisk lidt frem til at skulle gøre opmærksom på mig selv jeg er ikke så god til at det normalt
    og det at blive kastet lidt ud i det er spændende for mig og jeg håber jeg kommer til at gøre et godt indtryk

-Kennet (Zigil)

Så vat man lige en en HC SC med denne retri pala og puha der var noget damage som fløj afsted, kunne slet ikke følge med. Men man er jo også healer ;D. Fin fyr så
    You ever had a patient die shortly after saying, 'Hey, watch this'

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Flot ansøgning Held og lykke videre i processen

Var i et par hc scenarios med @Hippolytus og @Klasseko . Måtte ned at kysse gulvet et par gange når Selfless healer ikke var klar når jeg var det

Lige når man slipper af med en pladderdin, joiner en ny VKpT.
    held og lykke med din ansøgning. Jeg ser frem til at raide med dig

Hej @Ratkuul ja kært barn har mange navne lolladin retardin og nu pladderdin
    det ser ud til vi måske får chancen for at raide sammen allerede i aften

SD Medlem Forum Adept

Quote Originally Posted by steeljaw View Post
    Hej Semper Danica!

Mit navn er Kennet, jeg er 29 år og far til 4 unger og gift med en dejlig kvinde på 6. år.
    lols er din "kvinde" 6år?

Nå sorry for afstikker men den lå lige til højre benet. Flot ansøgning alt held og lykke med det!

Hej @Shoc

punktum efter sekstallet indikere at det skal udtales "sjette" samme gælder for alle tal 1. første 2. anden osv. :P
    men noteret jeg skal passe på dit højreben

SD Medlem Forum Adept

Quote Originally Posted by steeljaw View Post
    Hej @Shoc

punktum efter sekstallet indikere at det skal udtales "sjette" samme gælder for alle tal 1. første 2. anden osv. :P
    men noteret jeg skal passe på dit højreben
    uh den så jeg skam godt den var bare for god til at lade være

Fair nok

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Velkommen til Og jeg er meget beæret over at blive nævnt i en intro-tråd
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Velkommen til ja.

Har efter ønske ændret forumnavnet fra steeljaw til Zigil. @Lingmao

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by Zigil View Post
    Var i et par hc scenarios med @Hippolytus og @Klasseko . Måtte ned at kysse gulvet et par gange når Selfless healer ikke var klar når jeg var det
    Klasseko hedder @Stinkbox på forum, og hvis du gruppede med ham frivilligt er du selv ude om du åd græs :P

Quote Originally Posted by Strexx View Post
    Klasseko hedder @Stinkbox på forum, og hvis du gruppede med ham frivilligt er du selv ude om du åd græs :P
    Made me go lol_meme.png det var nu rigtig sjovt, desuden var det nu rart med en lur midt i scenario :P

Tak for raid til @Strexx @aysha @HolgerDK @Harpos @Trickk og alle jer andre som jeg med mit trætte hoved ikke kan huske lige nu
    det var en rigtig hyggelig og god oplevelse og jeg håber at i på trods af min ikke helt ringe men heller ikke helt gode dps vil tage mig med igen

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hey Kennet

Velkommen til vores forum og held og lykke med din ansøgning

//Hunt

Jeg vil gerne smide en efter tirsdagens raid,

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja det var så ikke en aften med "Harpos-effekten" men vi fik da et par billige grin...

GL med ansøgningen.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.