Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: [18-10-13] Ansgning til SD - Kba

Default [18-10-13] Ansgning til SD - Kba

Hej Semper Danica!

Mit navn er Michael, jeg er 32 r gammel, og vil hermed gerne smide min ansgning til at joine SD.

Jeg kommer fra en lille flkke der hedder Bjverskov, som ligger lidt vest for Kge. Her bor jeg sammen med min kreste gennem snart 11 r sammen med vores 2 brn - Laura p 4 r, og Mikkel p 3 mneder.

Til dagligt er jeg selvstndig murer, hvor jeg hovedsageligt arbejder som underentreprenr for strre virksomheder. Har vret selvstndig siden 2010. Tidligere har jeg arbejdet som funktionr hos en murermester. Da jeg fik muligheden for at f nogle strre opgaver i hus besluttede jeg mig at det skulle vre, og den beslutning har jeg ikke fortrudt. Selvflgelig krver det en del mere at kre som selvstndig, men har en meget forstelig kreste, som sttter op omkring den ekstra arbejdsindsats.

Lige pt. bor vi i rkkehus, men har for nyligt sat det til salg, da det er ved at vre lidt trngt til 4 personer, desuden har jeg altid har haft en drm om, at stte et hus i stand fra bunden af eller "stavle" et nyt op!.. Som vi siger.

Nr jeg ikke gr og roder med min bolig og er sammen med min familie, s er computeren min primr mde at hygge p. For mig er WoW en dejlig mde at slappe af p, og har spillet det siden starten af TBC. Jeg har tidligere raidet p hjt plan, men mtte kre ned p et menneskeligt niveau, da jeg fik min datter. Jeg har heldigvis en yderst forsteligt kreste (som ogs er gamer), som giver mig mulighed for stadig at raide p et fornuftig niveau.

Hvad kan jeg tilbyde SD udover lkre heals fra min Paladin? jamen, jeg er en yderst afslappet person, og det smitter ogs af nr jeg spiller wow. Jeg er meget tlmodig og er altid hjlpsom, hvis der er nogen der har behov for det. Hvis jeg raider sammen med nogen, s dukker jeg altid forberedt op (og til tiden ), og er klar til at yde det maksimale for at give min del til raidet.