Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: [18-10-13] Ansgning til SD - Kba

Default [18-10-13] Ansgning til SD - Kba

Hej Semper Danica!

Mit navn er Michael, jeg er 32 r gammel, og vil hermed gerne smide min ansgning til at joine SD.

Jeg kommer fra en lille flkke der hedder Bjverskov, som ligger lidt vest for Kge. Her bor jeg sammen med min kreste gennem snart 11 r sammen med vores 2 brn - Laura p 4 r, og Mikkel p 3 mneder.

Til dagligt er jeg selvstndig murer, hvor jeg hovedsageligt arbejder som underentreprenr for strre virksomheder. Har vret selvstndig siden 2010. Tidligere har jeg arbejdet som funktionr hos en murermester. Da jeg fik muligheden for at f nogle strre opgaver i hus besluttede jeg mig at det skulle vre, og den beslutning har jeg ikke fortrudt. Selvflgelig krver det en del mere at kre som selvstndig, men har en meget forstelig kreste, som sttter op omkring den ekstra arbejdsindsats.

Lige pt. bor vi i rkkehus, men har for nyligt sat det til salg, da det er ved at vre lidt trngt til 4 personer, desuden har jeg altid har haft en drm om, at stte et hus i stand fra bunden af eller "stavle" et nyt op!.. Som vi siger.

Nr jeg ikke gr og roder med min bolig og er sammen med min familie, s er computeren min primr mde at hygge p. For mig er WoW en dejlig mde at slappe af p, og har spillet det siden starten af TBC. Jeg har tidligere raidet p hjt plan, men mtte kre ned p et menneskeligt niveau, da jeg fik min datter. Jeg har heldigvis en yderst forsteligt kreste (som ogs er gamer), som giver mig mulighed for stadig at raide p et fornuftig niveau.

Hvad kan jeg tilbyde SD udover lkre heals fra min Paladin? jamen, jeg er en yderst afslappet person, og det smitter ogs af nr jeg spiller wow. Jeg er meget tlmodig og er altid hjlpsom, hvis der er nogen der har behov for det. Hvis jeg raider sammen med nogen, s dukker jeg altid forberedt op (og til tiden ), og er klar til at yde det maksimale for at give min del til raidet.

Grunden til jeg ansger SD, er fordi jeg allerede kender Tristanas fra min barndom, og han har talt utrolig hjt om jeres guild. Lige pt. er jeg p Trist's og min gamle server - Bladefist, hvor jeg er i en lille venskabsguild. Jeg kan godt mrke, at jeg savner det sociale i form af en aktiv guildchat og nogle gode guildruns, raidaftener og andre events, og hber SD kan give det til mig.
    Er ved at vre godt trt af altid at skulle "pugge" sig til noget, og det ender altid med at folk bliver uvenner og kalder hinanden alt mulig crap.. er sku blevet for gammel til den slags!

Jeg har allerede spillet lidt med jeres guild i LFR, hvor Trist har inviteret mig med. Det var hyggeligt at lbe sammen med jer der, og det siger jo bare, at Trist ikke er helt ved siden af

Jeg har lst og er indforstet med jeres 5 vrdier, og det er selv noget jeg kan st inde for.

Sig endelig sige til, hvis der er nogen sprgsml til min ansgning.

Kba

Forum Senior Executie's Avatar

Fin ansgning :-)
    Held og lykke med den.

-Exe

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

S kom den
    Jamen, s vil jeg da vre den frste der smider en til Kba.

Kan 100% st inde for at kba vil passe skide godt ind i SD - Vi har vret venner lige siden vi begge skulle overfalde den samme sandbunke p vejen, og spillet sammen i wow i flere r og tidligere spillet sammen i flere guilds. I Wrath krte vi vores egen raiding guild, som gik super godt, s ved at Kba er den helt rigtige stbning for SD - bde som social person og som spiller.

// Trist

WoW: Tristnas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Velkommen til forum og go held med din ansgning
    @Lingmao kigger ind s snart han er frdig med at skrue p en eller anden motor p det skib han er ude og sejle med

//Hunt

Forum Warden Lingmao's Avatar

beklager, sidder lige med arbejde op til hovedet, kigger forbi imorgen
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

@Kba

S fik jeg set igennem din ansgning, og jeg synes den er rigtig god, du kommer fint igennem det hele!
    det er altid lkkert at f ansgere der kender nogle i forvejen!

ja, jeg kan godt forstille mig at din kreste skal ha lidt tolerance, man skal altid levere lidt ekstra nr man er selvstndig, eller det er hvertfald mit indtryk,
    det er nok ogs normalt at din arbejd uge hedder +50 timer for dit vedkomme hvis jeg skulle gtte.

Held og lykke med drmmen om at stavle et nyt hus op!

nu har @Tristanas nok fortalt dig om vores rekrutterings forlb. det krver lidt arbejde, men slet ikke uopnelig hvis man laver lidt flex eller normal raiding.
    gr ud fra der bliver lidt mindre arbejde her i vinter halvret for dig som murer s det er jo perfekt

ansger infomation:

Forlbet med din ansgning kommer til at se sdan her ud:
    - din ansgning kommer til at ligge her p forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg sprge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, s bliver givet en trial der varer en mned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjlpe dig igang, hvis du skal bruge hjlpen )
    - efter en mned, s tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gr dig positiv bemrket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind p mumble, S kig lige engang > her <

De Nemmeste mder at f positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du fr nogle sprgsml undervejs, s kan du kigge lidt i Ansgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du vre mere end velkommen til at skrive til mig Her p siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet p enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel

Hej Ling. Cool med noget go' feedback p ansgningen. Sorry min reply kommer lidt sent, der er meget at se til lige pt. Det glder jo om at rage til sig med arbejde mens der er noget, for som du selv nvnte
    str vinteren og banker p.

Jeg regner med at lave en transfer til Tarren-Mill idag. For jeg jo gerne vise lidt aktivitet s jeg kan samle lidt Thumbs Det er bare lidt svrt fra en anden server.

Mumble er oppe og kre, tog en gang LFR med nogle af SD'erne, og det virker som det skal.

Udover det glder jeg mig bare til vi ses ingame! hej s lnge

ja, der skal sku penge p bordet! har selv lige krt fem dage med 15 - 17 timers arbejde om dagen, pga knas med maskineriet.
    men hvis man elsker sit arbejde s gr tiden ogs hurtig nr man fedter rundt med det
    havde lige et stykke sewage anlg ombord p skibet idag der gik istykker. det er hvad man kalder lorte arbejde nr man skal til at rense tyre nosser af for bakterie nedbrudt lort og stte en ny discharge pumpe op.
    imorgen str den p en turbo lader der skal skiftet, det bliver en af de gode lange dage igen ^_^

men nok om mit arbejde.
    jeg er ude og sejle lige pt. s jeg er forhindret i at tage en samtale over mumble med dig. det kan min fantastiske rekrut sergent @Harpos forhbelig tage,
    men vi to kan ogs tage en snak mandag aften over telefonen hvis ikke du har noget imod det det krver bare du sender dit tlf nummer i en pm her p siden. jeg kvitere med at sige et prcist tidspunkt jeg ringer op.
    s ringer jeg op til en bitte snak, og s kaster jeg dit telefon nummer over skulderen nr vi er frdige.

men valget er helt op til dig, hvad der behager dig mest.
    Last edited by Lingmao; 12-10-2013 at 19:59.

Hmm, ved ik lige om jeg fik sendt et svar, anyway.. bare ring mandag efter 20.00 helst p *******
    Last edited by Lingmao; 13-10-2013 at 23:32. Reason: slet af tlf nr

jeg har lige slettet nummeret fra din post, men har det skrevet ned

hber p at kunne n at ringe ved en 20:00 tiden, men jeg melder lige tilbage i lbet af dagen.
    (har en sjat arbejde der skal laves imorn.

hehe.
    det var sku drlig timing, hver gang kanonerne skd s mistede vi forbinelsen ^_^
    lad os prve igen p fredag @Kba , som du ogs selv var inde p.

du vlger bare selv et tidspunkt p fredag til en omgang mumble, jeg har fri efter klokken 11:00 og ingen planer

Cool, du kan bare ringe, har masser tid.. er jo p arbejde hehe

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by Kba View Post
    Cool, du kan bare ringe, har masser tid.. er jo p arbejde hehe
    Lyder bekendt

Hey all Tak for et cool raid atter en gang, ser frem til nste raid. @Amute, @Harpos, @Ve, @Najsen, @Thezeuz, @nazz, @Dimse, @Enforcer, @wbush, @Kodimagnyl, @Hebora, @Agge, @Havdreng, @pivpiv, @Seiga, @Paige, @Misworluch.

-Undskylder hvis jeg har glemt nogen

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Vel fortjent.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Har vret p raid og mumble med Koba et par gange nu, og han virker til at vre en super fin, stille og rolig, og rar fyr, s

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Go Go Go Holy paladin's ftw...

Det gik jo super godt p raid, s den thumbs up er meget velfortjent. Og tak for hygge p mumble til dig og alle der var med...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Der er ogs en thums up herfra.

WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, Im not God

Cool, tak for det

Velkommen p trial

Forum Recruit wbush's Avatar

sry for slaking ligt her.
    du har fortjent den
    godt get

S er der sku ogs arbejde her til vinter!

20.jpg

Forum Apprentice Seiga's Avatar

for ogs en her fra
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Nu har jeg spillet nogle gange med kba. Har vret hyggeligt og med god stemning, s her fra. =)

SD Medlem Forum Learner

Kan kun give en efter og have spillet smat vret p mumble med Michael.