Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: [08-11-13] Ansøgning til Semper Danica - Dotvadar, Warlock

Default [08-11-13] Ansøgning til Semper Danica - Dotvadar, Warlock

Hej

Så kom tiden hvor Goomir fik mig overtalt til at ansøge til Semper Danica.
    I forhåbningen om at gøre denne ansøgning overskuelig og letlæselig har jeg valgt at dele den op i 4 dele. Hvem jeg er, Hvorfor søger jeg, Hvad kan jeg tilbyde, samt hvad jeg forventer.

Hvem er jeg?

Først det helt basale. Jeg hedder René er 27 år gammel og bor i København sammen med min kæreste. Hovedparten af min dag bliver brugt med hovedet i studiebøgerne, ellers er jeg stor fan af at kaste med vægte og høre dejlig’ musik.
    Som person har jeg nok forholdsvis meget fart på, jeg bryder mig ikke om at sidde og lave ingenting, der skal helst ske noget, og hvis der ikke gør det, så finder jeg på noget. Men samtidig skal der være mening i det jeg laver; forstået på den måde at jeg ønsker ikke at løbe 10 HC Senarios, fordi jeg kender mig. Endvidere, arbejder jeg meget mål relateret og går langt for at nå mine mål, jeg bryder mig ikke om at være 80% klar, hvis nu 1 times arbejde kunne optimere til 99%.
    Min WOW verden er basseret på at det er et fristed, forstået på den måde at jeg bruger WOW som et afbræk fra hverdagen. Dette betyder også at min wow-oplevelse hellere skal være hyggelig end stressende. Det sagt, så formår jeg nok ikke helt at lade mit optimerende ”jeg” ligge, når jeg logger ind
    Rent WOW relevant, har jeg spillet on/off siden ClosedBeta, både Horde og Alliance, både PvE og PvP. Har tanket, healet, dpset og raidleadet de fleste encounters pre-Cata og har spillet et masse arena, på alverdens toons.
    I MoP har jeg valgt at spile warlock, som hedder Dotvadar, og det vil være på denne jeg kan fanges indgame.

Hvorfor søger jeg?

Jeg har det sidste stykke tid fokuseret, sammen med en håndful gode kammerater, på arena. Dengang gav det ikke mening at være et stort aktivt guild, idet jeg alligevel kun spillede med de samme 5 personer. PvP delen kommer jeg nok aldrig til at efterlade, idet jeg finder at dette er en dejlig og afslappende måde at spille WOW på. Men jeg vil gerne noget mere, jeg vil gerne kunne være en del af en større gruppe mennesker der har samme mål som mig. derudover giver de regler og værdier som er sat op i Semper Danica god mening, og er i overensstemmelse med den måde jeg ønsker at spille WOW på.

Hvad kan jeg tilbyde?

Jeg kan tilbyde en aktiv og informations-rig spiller der ikke er bange for at tage initiativ, eller give en hjælpende hånd med, hvis det bliver nødvendigt.

Hvad forventer jeg?

Såfremt jeg bliver accepteret ind i SD forventer jeg at blive en del af et aktivt fællesskab, som formår på at være socialt og hyggeligt, men som samtidigt giver mulighed for at nå fælles mål. Derudover forventer jeg at blive en del af et mere modent WOW miljø, hvor der er plads til forskellighed og empati.

Ser frem til at høre fra Jer.
    /René
    Last edited by Dotvadar; 04-11-2013 at 15:30.

SD guild member Forum Convert

Ohøj René
    Så fik du taget dig sammen..
    Jeg har spillet med René siden start TBC og han er en hyggelig person. @Lingmao eller @Harpos vil tag den her fra.
    Held og lykke

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Velkommen til

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Held og lykke med ansøgningen. Og er det efter julefrokosten at Goomir overtalte dig?
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Quote Originally Posted by Dotvadar View Post
    Derudover forventer jeg at blive en del af et mere modent WOW miljø/René
    ermm.. jeg ved ikke helt hvad ham @Goomir har bildt dig ind

spøg til side så synes jeg din ansøgning er super god, og vil lige sige held og lykke med det

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Warden Lingmao's Avatar

God aften @Dotvadar / René

ud fra hvad jeg kan læse i din ansøgning, så gætter jeg på at du lige skal hoppe forbi de her sider:
    de 5 værdier
    Regler for optagelse

samt
    Ansøgnings infomation

Du har faktisk det hele med i din ansøgning som der står beskrevet i ansøgnings infomation, på nær at du skriver
    Skrive du har læst vores Regler for optagelse, Forum regler og accepterer vores 5 værdier.
    Nå, nok om det

Jeg synes du har lavet en dejlig ansøgning, og samt nå du er en goomirs venner så kan det hellere ikke gå helt galt
    vi er mange herinde der kan relatere til din historie, har prøvet lidt af hvert men alle sammen kommet frem til at det bliver på nedsat tid i forhold til hvor meget tid man brugte på det tidligere.
    vi har også en sjat pvp'ere til kigger efter andre pvp'ere, tror fakkertalt at vi snart kan tage en hånds oprækning til rated battle grounds igen, for at se om vi har nok denne gang

Jeg har tid til en Mumble samtale på fredag aften, lørdag formiddag eller søndag eftermiddag/aften, hvis du vil have @Goomir med så er det iorden

vil lige copy / paste noget ansøgnings infomation du lige kan tygge på inden vi har vores samtale

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher. eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

@Goomir, Dudess, Tristanas & Harpos - Mange tak
    @Lingmao
    Tænkte "derudover giver de regler og værdier som er sat op i Semper Danica god mening, og er i overensstemmelse med den måde jeg ønsker at spille WOW på" talte som accept, men jeg er orienteret og har forstået reglerne.

Hvad angår Mumble samtale, så er lørdagformiddag bedst for mig. (du kan evt. PM'e mig en tid du kan, så finder vi ud af det) og nej, Goomir behøver ikk' holde mig i hånden :P

/René

@Dotvadar det gider jeg slet heller ikke.

@Dotvadar
    ok. det bliver lørdag formiddag

Tak for en god ansøgnings samtale
    du virker som en flink gut og er hermed kommer på trial
    Held og lykke René

Mange tak for trial.

bare til ren info:
    Som min verden ser ud lige pt, får jeg nok ikke spillet så meget i den kommende uge. (jeg skal aflevere speciale på fredag - 15/11)

/René
    Last edited by Dotvadar; 11-11-2013 at 11:25.

Quote Originally Posted by Dotvadar View Post
    Mange tak for trial.

bare til ren info:
    Som min verden ser ud lige pt, får jeg nok ikke spillet så meget i den kommende uge. (jeg skal aflevere speciale på fredag - 15/11)

/René
    Roger

Ville da bare lige sige velkommen til, og held og lykke med specialet.

Og har du brug for en total noob til pvp, til en arena kamp eller 100 siger du bare til...
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

@Nidapmi - Mange tak, og pvp kan vi altid finde ud af, om ikke andet så for cap.

Specialet er nu afleveret, og jeg burde være tilbage i Azeroth på nogenlunde fuldtid. YAY!

/René

grats. men jeg synes nu du skal skifte speciale, til noget mere jordnært og langt bedre som f.eks teknisk linie? :P

for en hyggelig dag på mumble

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Jeg har både snakket, og spillet med René i dag, han virker ganske stille og rolige, så en fra mig.

@Lingmao - Teknikkerdrømmen forsvandt da forsvaret fjerende elektronikofficers vejen; så det bliver det nok aldrig til. Men tak for tommeltotten!
    @Najsen - Tak for tommeltotten!

/René

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Vil lige nævne jeg ende med at sidde på mumble med Dotvadar det meste af dagen igår.. Rigtig hyggelig, venlig og hjælpsom fyr. Du får i hvert fald en stor af mig, jeg ser dig gerne ind i SD og vores WoW afdeling.

//Hunt

Forum Initiate

nå nu har jeg snakket med dotvader på munble.
    han virker som en super fin fyr så får lige en herfra

Når René nu må jeg os heller skrive her inde
    Har lavet lidt af hver med dig og kender dig jo fra tbc så jeg kan jo kun gi dig en

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Efter div HC SC og flex skal du da have en

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Flink mand, og som han selv siger, så er han informations rig og deler gerne ud deraf

Han passer godt ind

Mon ikke vi har nogle flere der har spillet med rene?

Alle som virker ligeså cool som jeg selv fortjener en hehe
    Håber du kommer med om bord.