Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39

Thread: [10-11-13] Gen-ansøgning til SD. Hutti vil meget gerne ind igen :)

SD Medlem Forum Recruit hutti's Avatar

Har desværre ikke været så meget på i løbet af weekenden.. men er på mumble nu

Forum Warden Lingmao's Avatar

Velkommen tilbage hutti, trial fra dags dato, tak for en go snak
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Hutti har også deltaget i nogle Flex for nyligt,
    hvis eventuelt skulle være nogle derude med en thumb

SD guild member Forum Convert

Husker kun hutti for gode ting.

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

@hutti - ville du kunne raide 2 gange om ugen? Team >> går for tiden og leder lidt efter et par dps'ere og husker kun gode ting om dig fra de gange vi har raidet sammen

Hej Cuber, er ret meget tvil.. for vil nok ha ret svært ved at raide 2 gange om ugen her i december, men ville dog gerne til at raide lidt igen.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Husker kun Hutti for gode ting helt sikkert thumbs up her fra.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Jeg skal blankt erkende, at jeg er modstander af at velkomme jer fra de raidhold tilbage i guilden. Måden i forlod SD på var virkelig at smække døren for mig, og I efterlod et hul og dårlig karma - alt på grund af manglende kommunikation fra jeres side om jeres utilfredsheder. Når 5-7 af guildens top-raiders vælger at forlade guilden på samme tid, så har der foregået noget bag forhænget, som vi andre ikke har været en del af, og i stedet for at tage snakken med ledelsen eller finde andre valgmuligheder, så valgte i bare at gquit.

Med det sagt, så synes jeg bestemt du har gjort dit for at være en del af fællesskabet igen, og du har været med rimelig mange gange på guild flexholdet, og synes altid du bringer en god stemning med dig. Jeg er bestemt ikke en person der bære nag, men har dog skulle se dig an før jeg ville kommentere yderligere i din tråd, og det har jeg fået gjort nu. Derfor skal du også have min og et velkommen tilbage.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    Jeg skal blankt erkende, at jeg er modstander af at velkomme jer fra de raidhold tilbage i guilden. Måden i forlod SD på var virkelig at smække døren for mig, og I efterlod et hul og dårlig karma - alt på grund af manglende kommunikation fra jeres side om jeres utilfredsheder. Når 5-7 af guildens top-raiders vælger at forlade guilden på samme tid, så har der foregået noget bag forhænget, som vi andre ikke har været en del af, og i stedet for at tage snakken med ledelsen eller finde andre valgmuligheder, så valgte i bare at gquit.

Med det sagt, så synes jeg bestemt du har gjort dit for at være en del af fællesskabet igen, og du har været med rimelig mange gange på guild flexholdet, og synes altid du bringer en god stemning med dig. Jeg er bestemt ikke en person der bære nag, men har dog skulle se dig an før jeg ville kommentere yderligere i din tråd, og det har jeg fået gjort nu. Derfor skal du også have min og et velkommen tilbage.
    Da Hutti forlod guilden, var det pga. X10 lukkede og slukkede. Der var ikke et alternativ til X10 på daværende tidspunkt, og Hutti ytrede ønske om 25 mands raiding, hvilket SD ikke kunne levere.

Ydermere kan man læse i div farvel posts, fra de topraiders der på daværende tidspunkt forlod SD, alle har fået mange tilkendegivelser fra SD folk, i håbet om en tilbagevendelse til SD.
    Jeg ser heller ikke der er nogen af tidligere X10 folk der har lavet drama og gquitet.

Jeg kan godt forstå folk vil prøve noget nyt af engang imellem.

Jeg synes bare at vi skal være stolte af, at SD er så store i folks bevisthed, og at de folk der leaver har lyst til at vende tilbage. Det siger jo alt om SD´s community.

Hutti Jeg giver hermed min allerstørste Thumps UP, jeg nogensinde har gjort. for du er helt igennem en SD`er

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Du behøves ikke quote mit indlæg @Ratkuul. Der er på ingen måde lagt op til diskussion, og på intet tidspunkt skriver jeg noget om drama. Det er min holdning omkring emnet, og eftersom det er min holdning, så er den ikke til debat. Hvis du vil diskutere resten af emnet, så tager jeg den gerne over en PM. Jeg synes også det er dejligt at folk vender tilbage, men det afhænger meget af hvordan folk har leavet. Hutti har gjort det godt for at komme retur, hvilket er grunden til jeg skriver i hans tråd, og ikke til andet. Emnet omkring X10's måde at forlade guilden på er debateret rigeligt, og ikke grund til at rive op i en gammel debat.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

@hutti
    har du tid til at fange mig på mumble imorgen før flex?

Jeps det har jeg

Har vist ikke signet mig endnu, det må jeg vist hellere gøre nu!

Hutti er blevet medlem fra dags dato
    igen
    grats