Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50

Thread: [21-11-13]Ansøgning til Semper Danica - WoW - Mergula - Blood Knight

Lightbulb [21-11-13]Ansøgning til Semper Danica - WoW - Mergula - Blood Knight

Hej SD!

Jeg hedder, Peter, 35 år, gift, far til tre og bor I Egtved.

Ja jeg har har læst og accepteret jeres regler for optagelse, forum og 5 værdier.

Hvem er Peter?
    Jeg er far, sjov og træt. Man bliver bare træt når man har 3 børn på 3 og 4 år. Og ja, det er tvillinger. Og de ligner alle mig så nu er der 4 onde genier i huset. Total panik men det bedste der er sket for mig. At få de tre har bestemt også hjulpet på min tålmodighed. Som uddannet lærer har jeg altid forsøgt at være lettere pædagogisk i min tilgang til folk men nogle gange tager "Nu må i fandme tage jer sammen" genet over. Det er der dog blevet meget længere imellem. Måske fordi jeg også er blevet ældre. Ældre, men ikke gammel. Med alder kommer visdom og erfaring. Noget jeg har samlet op i Everquest 1+2, Matrix Online, Warhammer Online, Starwars Galaxies, Dungeons & Dragon Online og selvfølgelig WoW hvor jeg har været med fra starten. De andre MMO har været sjove, men jeg er altid vendt tilbage til WoW. Eller har spillet det samtidigt med de andre. Der er bare et eller andet over WoW som jeg godt kan lide.

I starten spillede jeg ret meget (60-100 timer per uge) men nu er jeg nede på 10-30 alt efter om jeg er i Danmark eller rejser. Jeg rejser en del for mit arbejde, men udover at jeg nogle gange ikke er online om fredagen fordi jeg sidder i en lufthavn, er det kun et plus for WoW da jeg på rejser næsten altid har afterne fri (helt fri - ingen børn eller kone).

Jeg har tidligere dyrket en del sport, men med 3 børn og en rejser bliver det ikke til så meget mere end gåture til legepladsen med børnene. Jeg leger nogle gange med på legepladsen men en 35-årig i klatrestativet er forkert på så mange måder

Hvad kan Peter tilbyde?
    Jeg har erfaring med WoW siden 2004. Så jeg kender det meste af spillet. Har også gennemført de fleste raids. I starten (indtil Wrath) som DPS og siden Ulduar som tank. Først druid og nu Blood Knight. Jeg har spillet på forskellige servere. Først på Earthen Ring, men skiftede senere til PVP serveren Laughing Skull. Efter 1 år der foreslog nogle venner at vi flyttede til en større server. LS var desværre ret lille. Af uforklarlige årsager endte vi som Alliance på Ravencrest. Sjovt nok et stykke tid, men jeg savnede min store ko alt for meget. Så nu er jeg tilbage på Horde siden. Hvilket igen gav det problem at Ravencrest er 98% Alliance. Så ny server skulle der til. Tarren Mill virkede rimelig stor og stabil, så nu søger jeg en guild der også er rimelig stor og stabil. Gennem mit arbejde som projekt leder og som guild master i 2 tidligere guilds har jeg en del erfaring med at styre ting. Men vil gerne melde ud fra starten at det IKKE er det jeg søger. Jeg ønsker at være "almindeligt" medlem. Hvis i har brug for en raid leader en gang imellem kan jeg sagtens hjælpe med det, men helst ikke mere. Det kræver en del tid og indsats at være leder og jeg vil bare gerne spillet spillet det næste lange stykke tid. Det håber jeg at i har forståelse for.

Jeg ansøger med min Blood Knight og forsøger at være tank det meste af tiden. Jeg kan dog også være dps indtil der bliver en åbning for en tank. På pvp siden har jeg erfaring fra arena men er lige nu 99% PVE mindet.

Hvad søger Peter?
    Jeg søger en guild der ved hvad den vil. Et foretagende der kører helt at sig selv. Samtidigt leder jeg efter folk der er sjove at spille med, nogle som kan hyggesnakke afslappet under raids og som gerne tager en achievement med bare fordi udfordringen gør det lidt sjovere. Jeg er totalt 100% achievement hunter. Så er i advaret
    De næste 12-14 år søger jeg et raid hold der har styr på hvad det laver, men som ikke er hardcore. Jeg kan kun raide 2 aftener per uge og det er derfor normal/lidt heroic der er mit fokus. Mine raid aftener er fleksible og kan tilpasses til jeres. Er 13/14 normal i SoO.

Har Peter tidligere ansøgt eller andre relationer til Sempeter Danica?
    Næh, egentlig ikke..

Taler Peter tit om sig selv i 3. person?
    Næh, egentlig ikke...

Det var vist det hele. De næste 2 uger er jeg i Hamborg for at undervise og regner med at være online hver aften. Hvis ikke jeg er online kan I altid sende en mail ingame. Så fanger jeg jer når jeg kommer på igen. Hvis nogen spiller League of Legends kan I finde mig derinde under navnet Mergula EU-West.

Med venlig hilsen,

Peter Knudsen
    Mergula - Blood Knight(90)

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

God ansøgning velkommen til :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Warden Lingmao's Avatar

Davs @Mergula.

Det er en rigtig god ansøgning du har fået dig strikket sammen giver et rigtig godt billed a dig som person og hvad vi muligvis kan vente os!
    du nævner ikke om du kunne tænke dig at raide eller "bare" være social, men hvis du begynder at tænke lidt på at raide, så må du lige gribe fat i mig, så kan vi allerede nu begynde at snakke med de 5 aktive raid hold vi har lige pt.
    (men kan dog være svært hvis man rejser meget)
    vi køre også noget flex hver onsdag, som man også er velkommen til at deltage i hvis man skulle ha lyst til det .

det må kræve rigtig meget af din kone, når du lige stikker afsted på en arbejds rejse, jeg rejser også en del, men har heldigvis kun en unge.
    men slipper ikke for den dårlige samvittighed ved at efterlade dem og at min kone skal tage alt slæbet,

men så som du selv siger, så kan man sætte sig til rette ved computeren om aftenen i ro og mag og game!

Jeg vender tilbage om et par dage, så vi kan arrangere et mumble møde. hvis vi kommer frem til at give den gas med en trial, så venter vi med at sætte dig på trial til din karakter er klar til en guild invite på tarrenmill.

lige lidt infomation.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Hej @Lingmao

Jeg søger både det sociale og et raid hold der spiller 2 gange om ugen. Gerne på normal mode. Så du må meget gerne hive fat I mig online så vi kan snakke om hvor jeg passer ind. Når jeg er på rejser kan jeg frit spille 7 dage I ugen, men når jeg er hjemme forsøger jeg at begrænse det til 2 aftener per uge og så får konen de andre 5. Det ender sjældent sådan, men så får jeg konen med ind på kontoret så hun ligger på sofaen derinde med ipad'n. Hurra for HayDay og Trollonomicon

På grund af børn osv håber jeg at I først raider efter kl. 20. Ellers må jeg lige se hvad jeg kan gøre men det kræver at jeg får det clearet med overgeneralen. Børn/kone først, så wow og sidst ligger arbejdet = happyface!

/ Peter

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Hej Peter, velkommen til

Rigtig fin ansøgning du har fået skrevet.

Mig bekendt er vi (VKpT) det eneste af vores hold der raider 2 x ugentligt efter kl 20, men desværre er det ikke på nuværende tidspunkt muligt for os at tilbyde dig en plads på vores hold.

Held og lykke med ansøgningen!

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej peter

Velkomme til forum, og tak for din ansøgning.

Jeg er raidleader på team >>, vi køre 2 dage om ugen (tors og søn) men vi starter kl 19.00. Vi har også 13/14 nede i soo på norm og er igang med at arbejde på Garrosh, efter det begynder vi hc progress.

Jeg mangler en melee og kunne faktisk godt fristes af en DK, jeg skal dog bruge en dps og ikke en tank men gerne med tank os
    Så hvis du kan trylle en time frem ift det du først skrev kan vi muligvis få et sammenarbejde op at stå - Pm mig hvis det lyder interessant.

Ellers har @Tristanas team TNT, raider en dag i ugen fra kl 20. Men ved ikke om der er et spot fri i øjeblikket.

//Hunt

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Hej Peter

Team TNT er også pt godt dækket ind. Vi raider pt. 1 dag om ugen (tirsdag) 20 - 23.
    Vi har dog snakket om at udvide til 2 dage, men den tager vi først efter nytår.
    Hvis vi får den ekstra raid dag implementeret, så skal jeg ikke kunne gisne om, hvorvidt vi får en plads fri eller ej.
    Du er dog mere end velkommen på vores backup liste, som vi også benytter os meget af. Vi er dog pt kun nået til 5/14, da vi er ret ny startet.

Held & lykke med ansøgningen.
    Vi ses ingame eller på mumble

Kodi

jeg havde også tankerne lidt hen af på Team fast >>.
    som er i et lille melee problem atm, hvor en dps DK ville passe godt ind.

http://eu.battle.net/wow/en/characte...Mergula/simple

så hvis du kan trylle lidt dps gear frem, så tror jeg sku i ville være et godt match,

http://www.semperdanica.dk/threads/4...d-Progress-MoP
    Last edited by Lingmao; 18-11-2013 at 16:49.

Hej @Lingmao og @Huntnez,

Jeg har 547 I dps gear

Det meste af det kan jeg købe upgrades på. Så I siger bare til hvis vi skal prøve noget.

/ Peter

@Mergula

jeg har arbejde i weekenden så vi kan ikke tag en samtale der,
    vi kan eventuelt tage en samtale imorgen klokken 18, hvis dig og @Huntnez har tid, (kan godt tænke mig at få raid leaderen med ind )
    ellers så kan jeg først mandag, men også en mulighed for at huntnez kan tage den alene iløbet af weekenden, det er helt op til ham.
    som regel venter vi lige lidt længere med at hive ansøgere ind, men nu fik jeg lige noget tid så kan vi lige så godt komme igang

Forum Trainee Zigil's Avatar

Hej rigtig fin ansøgning. Velkommen til og held og lykke!

Trial fra dags dato
    held og lykke

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Pug med @Hindbær og undertegnede

Du er en fin fyr, der har styr på tacs og skills

Fra /Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Ja det var hyggeligt selv om det ikke blev til så meget Vi må bare punke de andre lidt mere næste gang!

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

I skal bare få fat I de små hår I nakken, så kommer de...faktisk var der 3 mere kort efter I gik...så det var tæt på. Jeg er klar igen I aften

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Du mangler at opdatere 14/14 SoO normal

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Ups ja

Takker Dimse. Det var et cool raid!

/ Peter

Tak for en behagelig flex aften @Mergula

Det er hyggeligt

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Velfortjent herfra

SD Medlem Forum Learner

Thumbs up fra Dumas

Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Har været på raid i aften med @Mergula. Det klarede han super godt. ☺️ Fin fyr der ved hvad han laver. Og ikke bare hopper ind i tingene fordi man tror man er tank. 😄. En 👍 fra mig.

Godt gået

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Der er ikke så meget mere at sige.

Jow da, det klarede du sgu rigtigt flot, også alle vores små drillerier, især af @Najsen, men hun kan ta det kan hun.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.