Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 50 of 50

Thread: [21-11-13]Ansøgning til Semper Danica - WoW - Mergula - Blood Knight

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Quote Originally Posted by Sylah View Post
    Jeg kan ikke give en thumbs up til Mergula - faktisk må jeg give en thumbs down.

En ansøger til SD skulle blive optaget på baggrund af personen bagved char - ikke kun fordi, personen kan finde ud af at spille og har godt gear...

Jeg kan godt forstå, at det er fedt at få lov til at prøve kræfter med hc raids.

MEN det er ikke i orden at tilmelde sig flere raidshold på samme tid uden at give besked om, at det er det man har gjort. Hvis bare han havde spurgt eller sagt et eller andet. I stedet for at et helt raidhold ad omveje finder ud af, at han ikke har tænkt sig at dukke op på den aftalte dag fordi, der var noget andet, der var mere tillokkende.

Selvom det er at foretrække, at alle kan lide hinanden i SD, så er det ikke en realistisk mulighed. MEN det er et minimum at kunne stole på hinanden.

- Sylah
    Nu skal denne ansøgning ikke blive til en debat tråd! Folk må jo som udgang punkt mene og sige hvad de vil og stemme op og ned som de vil.

Jeg vil bare gerne lige tilføje en side mere til denne post.
    Yes - det er mit stykke hold team >> der har tyvstjålet mergu til raid i dag. Jeg anede ikke da jeg spurgte at han havde sagt ja til et andet hold, men fik da afvide vi var en del mennesker der hev i ham.
    Jeg spurgte ham først kl 20.15! Og jeg fik den første /w fra stoicis kl godt 21.. Det kunne være grunden til i ikke havde fået besked "før" mergu var på raid og vil gætte på der ville komme besked til jer ved først kommende mulighed.

Om mergu's beslutning hvilket hold han ville afsted med må jeg være enig i at den ligger lidt i en gråzone. Jeg er sikker på han måske i forsøge på at gøre den guild han er ved at søge ind i glade og måske er kommet til at love lidt for meget, det er noget skidt men ikke grund nok til at vi stille ham af en muren og tager lade greb.

Igen tiden mellem jeg "stjal" ham og i fik besked er slet ikke så stor som der bliver gjort udtryk for og jeg er sikker på der ikke var kommet besked "før" fordi han var igang med raid og den sikkert var kommet ved første mulighed.

//Hunt

- Mergu kan svare relevant til denne besked også, men resten må stemme som de plejer (og skal selvfølgeligt, vurdere ud fra alt hvad der er skrevet og hvad de har oplevet når man har spillet/snakket med personen) så ansøgning ikke bliver til en gang mudder kast og irelevant for ansøgnings tråden. Jeg tager gerne imod PM's og snakker gerne videre andre steder.

Skal jeg ikke kunne sige hvad tankerne er bag, nu er du kommet med din side, jeg har fremlagt min, og nu kommer mergu's også snart. Der efter må folk der vil gi thumbs af den ene eller anden slags selv vurdere sagen, og hvad de har oplevet når de har snakket med mergu.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Nej @Harpos jeg gik grædende i seng!!

Jeg vil gerne give en halv tommel ud fra at du gjorde det skide godt på flex igår.
    Grunden til du ikke får en hel af mig er at jeg ikke rigtig har snakket med dig (ENDNU!)

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by Huntnez View Post
    Nu skal denne ansøgning ikke blive til en debat tråd! Folk må jo som udgang punkt mene og sige hvad de vil og stemme op og ned som de vil.

Jeg vil bare gerne lige tilføje en side mere til denne post.
    Yes - det er mit stykke hold team >> der har tyvstjålet mergu til raid i dag. Jeg anede ikke da jeg spurgte at han havde sagt ja til et andet hold, men fik da afvide vi var en del mennesker der hev i ham.
    Jeg spurgte ham først kl 20.15! Og jeg fik den første /w fra stoicis kl godt 21.. Det kunne være grunden til i ikke havde fået besked "før" mergu var på raid og vil gætte på der ville komme besked til jer ved først kommende mulighed.

Om mergu's beslutning hvilket hold han ville afsted med må jeg være enig i at den ligger lidt i en gråzone. Jeg er sikker på han måske i forsøge på at gøre den guild han er ved at søge ind i glade og måske er kommet til at love lidt for meget, det er noget skidt men ikke grund nok til at vi stille ham af en muren og tager lade greb.

Igen tiden mellem jeg "stjal" ham og i fik besked er slet ikke så stor som der bliver gjort udtryk for og jeg er sikker på der ikke var kommet besked "før" fordi han var igang med raid og den sikkert var kommet ved første mulighed.

//Hunt

- Mergu kan svare relevant til denne besked også, men resten må stemme som de plejer (og skal selvfølgeligt, vurdere ud fra alt hvad der er skrevet og hvad de har oplevet når man har spillet/snakket med personen) så ansøgning ikke bliver til en gang mudder kast og irelevant for ansøgnings tråden. Jeg tager gerne imod PM's og snakker gerne videre andre steder.
    Så vil jeg da gerne tilføje en 3. side da jeg er ret sikker på vi har en aftale med Megula i aften.

Vi spurgte tirsdag om han kunne være standin som tank torsdag, hvilket han ville vende med Stoicism hvor han skulle have været DPS.

Det blev accepted så det kommer da bag på mig at der umiddelbart ikke er aflyst noget ved Stoicism + der pludselig er en aftale med pil frem pil frem

Hej alle,

Jeg kan se at der er en del forvirring. Det er der også fra min side. Jeg har tilsyneladende blandet 2-3 hold sammen, og det er 100% mit ansvar at holde styr på hvilket hold folk er på. Det løber jeg heller ikke fra.

Det jeg synes der mangler lidt I denne samtale. Fra starten har jeg meldt ud at jeg er tank, men at jeg også kan dps hvis det er nødvendigt. Har jeg både gear og erfaring til, så det er ikke noget problem. @stoicism skrev til mig om jeg kunne dps for dem I dag. Og det kunne jeg, men som jeg også sagde til ham - at jeg dog stadig holder øje med om der kommer en mulighed for at tanke.

Da jeg endnu ikke har spillet med nogle af raid holdene, ser jeg ikke mig selv som værende "på et hold". Jeg er trial, jeg ønsker at være en del af det sociale I en guild, og hvis der er nogen der kan bruge mig spiller jeg også gerne på højt niveau. Det har jeg gjort før, min char er geared, jeg kan som sådan hoppe direkte ind på et raid hold og køre fra dag 1. Men med visse forbehold. Jeg sagde ja til Huntnez da det lød spændende, og jeg troede faktisk at det var samme hold som Strexx havde skrevet om. Det var det ikke, my bad. Ikke at jeg er til dårlige undskyldninger, men jeg har haft 13 timers arbejdsdage denne uge og har måske ikke helt haft hovedet dybt nok nede I de mails jeg har fået og har derfor ikke set at der I virkeligheden er 4 hold der har skrevet til mig. Jeg troede det var 3. Igen, det er min fejl. Hvorom alting er må jeg desværre sige nej til Huntnez, kl. 19 er for tidligt til mig. Tak for tilbuddet dog. Det var flinkt af jer at tilbyde mig en plads en aften.

Som jeg ser det er der derfor 2 hold tilbage som jeg nogenlunde tror jeg har styr på. VKPT og Hjemmebrænderiet. Jeg har ikke en fast plads på nogle af holdene. Det ene hold siger at de kan bruge mig som tank en enkelt aften, og det andet hold vil have mig til at dps fast. Jeg tror jeg igen vil skrive det samme som jeg indtil nu har gjort til alle andre. Jeg søger primært tank plads. Hvis man på forhånd fortæller mig at jeg aldrig nogensinde kan tanke for dem, så fair nok, det er deres hold, deres valg. Hvis de siger at jeg måske kan tanke en gang imellem, men mest skal dps. Så er der bare mere tank tid I en gang imellem. Og den snupper jeg.

Så hvis VKPT stadig kan bruge mig, tanker jeg gerne for dem I aften. Ikke dermed sagt at jeg er på deres hold, for som jeg har forstået det, er det kun I aften de skal bruge mig og ikke andet. Og det er jeg helt afklaret med. Sådan er vilkårene. Hvis det betyder at jeg fremadrettet kun kommer til at spille på guild flex raid, så er det også ok med mig. Jeg er faktisk ret afklaret med det hele. Folk har set hvad jeg kan, jeg har gear, så jeg har også tålmodigheden til at vente til det rigtige tilbud melder sig. Ikke at jeg skal lyde totalt selvfed og selvglad, det er heller ikke meningen. Jeg har knoklet hårdt for at nå dertil hvor jeg er.

Hvis alt det her betyder at nogen gerne vil have mig til at dps for dem indtil jeg finder et hold hvor kemien, målene og indstillingen (både højt mål og højt til loftet så det bliver sjovt og underholdende) så gør jeg gerne det. Hvis nogen spørger om jeg kan dps for dem og jeg har tiden til det, så gerne hvis I har brug for en der giver en hånd med. Jeg er også ved at level en healer alt, og hvis nogen har brug for mig som healer inden jeg finder den rette plads med min main, så er det også sådan det bliver.

Jeg synes at vi alle skal trække vejret dybt og slappe helt af. Rolig nu.

Fremover, hvis nogen har et problem med mig eller det jeg gør, så vær søde at komme til mig først og tal med mig om det. Enten via ingame mail eller på mumble. At smide en spand lort I hovedet på mig på boards uden at tale med mig er bare en rigtigt dårlig oplevelse.

Hvis jeg nu har fornærmet nogen med denne alt for lange post, så prik lige til mig eller send en PM, så tager vi en snak.

Peter (ham den totalt forvirrede)

Rigtig god stil at melde ud .

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Sådan !

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Go udmelding!

Forum Recruit wbush's Avatar

der er da lige et par fra mig
    super cool fyr og aftens beste tank

Forum Initiate Alkana's Avatar

Super tank.. lidt lav dps med pølle 100k på Galakras:P.. men vil da alligevel give min da han virker som en hyggelig og flink fyr på raid

Efter jeg havde en snak med Mergula her til aften efter hans raid har jeg valgt at slette min post ,da der er mange ting som ingen har kunne styre er sket

Tak for raid igår. En rigtig fin gut med styr på sin DK. Der er SD potentiale

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by stoicism View Post
    Efter jeg havde en snak med Mergula her til aften efter hans raid har jeg valgt at slette min post ,da der er mange ting som ingen har kunne styre er sket
    God stil en snak om tingene hjælper altid...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Warden Eworc's Avatar

Vil da også gerne smide en positiv tommel. Har været på raid med Mergula, meget rolig person som samtidig spiller fornuftigt og virker rigtig flink og hjælpsom.
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Forum Recruit Sylah's Avatar

Jeg har ventet lidt på at se, hvad der ville ske, før jeg meldte ud (igen). Men efter raid igår, så vælger jeg at slette min tidligere post omkring Mergula.

Hey - det er min ret som kvinde at have et standpunkt til, jeg tager et nyt

- Sylah

Forum Trainee Zigil's Avatar

jge har også snakket lidt med mergula og synes han virker meget reel der har været nogle "hiccups" men det er hvad der sker fra mig!

Happyface! Og nu med ny signatur?

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

@Mergula
    selvom jeg ikke længere spiller wow, blev jeg bare almindelig nysgerrig over din tid på Ravencrest. guild, toon? om jeg tilfældivis skulle kende dig kunne jo være der var en ½
    spillede selv i Dominance/Nordic Ronin i Vanilla, fra TBC og frem Inquisitor.
    World of Warcraft Classic HYPEEEE

Nej desværre, har kun spillet i Dreamwalkers på Ravencrest. Spillede i Somnia på Laughing Skull før det.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Hej @Mergula

super godt arbejde med at indhente thumbs

jeg er igang med at træde af som rekrut officer, @Najsen vil overtage min stilling.
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...ngs-Ansvarlig!

men min post kasse er stadig åben hvis du skulle have nogle spørgsmål
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

The story of Mergula "the tank"

Quote Originally Posted by Tristanas
    "I de mørkeste hul i Orgrimmar finder vi de brave krigere, som har kæmpet sig frem mod Hellscreams regime. En kamp mod tyranni og undertrykkelse, som kun de udvalgte krigere kan ændre. Kun Thok står stadig i vejen for den uundgåelige kamp mellem Semper Danica og Grom Hellscream.

Mergula "the tank" flyver direkte i kødet på Thok - frygtløs og fuld tillid til sine band of brothers at de har hans ryg. Nazz holder skarpt øje med Mergula og kan se, at hans helbred bliver svagere og svagere for hvert slag han måtte tage i mod. Nazz træffer beslutningen og løber ind foran Mergula uden en eneste tanke om hans eget velbefindende. Kun et par slag måtte Nazz føle inden lugten af blod blev for meget for Thok, som søger efter sit næste bytte med en urealistisk fokus. Heldigvis for de brave krigere var de hurtig til at bevæge sig. Mergula "the tank" så døren gå op og ind kom en Jailers med det eneste mål at stoppe de brave krigere. Mergula "the tank" så sit snit og hævede endnu sit sværd for retfærdigheden. Mergula "the tank" hårdføre sving fik Jailers til at bukle. Mergula så nøglen rundt om halsen på jaileren og med beslutninghed samlede den op for at give Thok andre mål end sine brave krigere. Han tog nøglen og vendte sig mod sine brave krigere og råbte: "Jeg må løbe - en anden må tanke".

Resten af de brave krigere fik et chok over Mergula "the tank" kampråb og en efter en løb de rundt som forvirrede høns og Thok fik sit næste måltid.

the end
    Med det sagt, så skal du have en stor for god hygge i flex og 100% valid undskyldning for dit ligepludselige fravær. kunne ikke lade være.. det var simpelthen så komisk da det skete.. hehe.
    Last edited by Tristanas; 19-12-2013 at 13:33.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Hej @Mergula

Din traile er jo sådan set ved vejsende, men før vi afslutter det helt kunne jeg godt tænke mig en kort snak med dig på mumble.
    Jeg ved det er lige op mod jul, så hvis tiden ikke er der, kan vi sagtens vente til mellem jul og nytår
    Men ellers har jeg tid i morgen og mandag, begge dage mellem 20 og 22
    Så lad mig høre hvad du synes

Du skal ikke gøre det Mergula.. hun prøver bare at lokke dig i fordærv

Hejsa,

Jeg logger på nu.

Efter ens nak med Mergula, har vi besluttet han skal være member
    Velkommen HELT ind i SD