Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 80

Thread: [02-12-13]Wow ansøgning - Wace

SD Medlem Forum Acolyte

Default [02-12-13]Wow ansøgning - Wace

Hej med jer

Lad os få det obligatoriske ud af verden først:

Mit navn er Dennis, jeg er 33 år og bor i Skjern i Vestjylland.

Jeg har naturligvis læst reglerne for optagelse, studeret forumreglerne og helt enig med jeres værdier.

Åh jeg hader at skulle lave den her slags salgstaler, men det skal vel til.

Jeg er en meget udadvent og social person, som har det bedst i selvskab med andre og nyder det sammenspil og også modspil man kan få deraf.
    Til dagligt er jeg IT administrator på et gymnasie og derudover er jeg ansat som holdinstruktør og receptionist i Fitness World et par steder i Vestjylland, hvor jeg underviser i en del forskellige hold.
    Privatlivet deles med min dejlige kæreste Rikke, vores hund og hus og med planer om at udvide antallet i huset endnu mere.
    Jeg ville ønske jeg havde en masse spændende hobbies at skrive på, men må sande at med arbejde, tiden brugt på træning og hjemme - så er tiden godt opbrugt, specielt fordi jeg har brugt utroligt mange weekender i år på at tage diverse kurser ingen for fitness branchen og har også planer om endnu flere næste år.
    Jeg er nemt at gå til, nem at snakke med, sund (men dybt underlig) humor, meget åben og absolut ikke fordomsfuld på nogen måde. Så længe folk ikke tager mig for givet eller er super arrogante overfor mig, så skal jeg nok kunne falde godt til med hvem som helst.

Hvad jeg kan tilbyde jer er:
    En spiller som har spillet Wow on/off siden d. 25 februar 2005, har en af hver class (flere af andre) - 5 af dem lvl 90, resten 85. I vanilla var jeg guildleader og raidleader for en dejlig 40 mands raidinggrupper (intet slår følelsen af dengang man ned lagde Ragnaros for første gang).
    Jeg har altså været en super endgame raider, men til tider har vi dog fugt godt med. I dag spiller jeg udelukkende kun socialt, hvor det vildeste raiding bliver til lidt LFR og nogle gange et Flex, hvis jeg kan finde tiden.
    Som jeg skriver ovenfor mener jeg selv at jeg er nem at omgåes, så det jeg reelt set kan byde jer, er en socialt aktiv person, som mange nogle at hygge med imens vi spiller Wow.

Mine forventninger til jer er ret simple:
    Jeg mangler et sted det føles som et hjem, når jeg spiller Wow. Jeg savner følelsen af at have det hyggeligt hvor jeg er, hvorimod mange andre steder har jeg fornemmelsen af folk mest sejler deres egen sø, passer deres og ikke snakker med andre - ikke at der er noget forkert i det, men hvis alle gør det bliver det hurtigt et ensomt sted at være.
    Jeg ønsker ikke at blive en del af en fast raidinggruppe, det er nok det sidste jeg kunne tænke mig, men vil dog gerne med engang imellem (hvis lejligheden byder sig) på et flex raid, et old school achivement run eller bare noget sjovt generelt.

Jeg har ikke rigtigt nogen relation til Semper Danica, ud over jeg har snakket lidt med @wOOOOt igennem Dailyrush.dk i forbindelse med SWTOR og så har han gjort mig til skamme i The Mighty Quest for Epic Loot.

Puha det blev en længere omgang end jeg forventede, men håber det har givet jer lidt indblik i hvem jeg er som person, og at det ender med i mener jeg vil passe godt ind sammen med resten af Semper Danica.
    Det svinger meget hvornår og hvor tit jeg er online, men er altid frisk på at tage en snak om hvad som helst, så hvis i vil vide mere så spørg endelig her på dette forum eller tilføj mit battletag: Spawn#2177

Med venlig hilsen og håb om positiv tilbagemelding

Dennis

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hey Dennis

Velkommen til forum og tak for din ansøgning.
    Det var mig du skrev lidt sammen med ingame, og jeg syntes din ansøgning ser rigtig fornuftig ud og gir et godt billed af dig
    Og en Vestjyde mere i guilden ville ikke gøre spor, du skal i hvert falde ha held og lykke og vi ses forhåbenligt på forum, ingame og mumble (voice chat).

@Lingmao, @Harpos ( vi kalder lige på rekrutteringen )

mvh
    Huntnez

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Det er da en super ansøgning, og du har jo været med længe og med alderen falder man jo altid lidt til ro. (Gammelsmølf er mit "kælenavn")

Jeg tror, ud fra det du skriver i din ansøgning, at du vil passe endda meget godt ind i SD.
    Og du kan jo altid selv tage initiativ til et guildevent eller "bare" samle en gruppe til old content.

Jeg er selv i gang med at lave Shadowmourne og har haft en fast tur kørende hver fredag, men så kom der patch og dillerdaller, men jeg skal da snart i gang igen.
    Det foregår som regel fredag aften ICC 25m hc kl. 20.00 og da det jo ikke tager så lang tid, snupper vi Ulduar og eller Naxx med samme aften.

Vi har et 25m Flexhold kørende hver onsdag hvor der er adgang for alle, det er meget populært og det er som regel godt besat, men hver 3 gang starter vi HELT forfra i SoO og der er der plads til "nye".
    Ansøger og Trials er altid velkommen til at signe up, så lære vi jo også hinanden bedre at kende.

Men velkommen til og tak for din ansøgning...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

hej @Wace.

Det var virkelig en god ansøgning du fik skrevet der. Den giver et super indblik i dig som person, og ud fra det du skriver, så er det jo et super match med dit behov og hvad SD står for som guild.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med ansøgningsforløbet

// Trist.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Warden Lingmao's Avatar

Godmorgen @Wace

Super god ansøgning,
    du kommer fint rundt om alt hvad der skal være i en ansøgning og ligger mere til.
    alt i alt så har du gjort det rigtig nemt for dig selv når andre medlemmer skal give

jeg har dog et lille spørgsmål.
    hvad hedder den karakter du ansøger med? jeg kan ikke umidbart finde en lvl 90 karakter på tarren mill der hedder Wace
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Acolyte

Hejsa allesammen

Tak for de fine ord.
    @Lingmao det er en tanketorsk fra min side, normalt hedder min paladin Wace, men navnet var taget på denne server, så det er Wacie du skal lede efter. (Min "rigtige" main er Wace fra Auchindoun - sådan en alliance spacecow).

Forum Trainee Zigil's Avatar

Så for søren... ehmm Velkommen til @Wace , jeg må hellere starte med at give dig sådan en her
    du får brug for den når kojner holdet finder ud af at du er pap bror til Helikopteren/Storrygeren/Mr. Manboobs

men godt at se din ansøgning, selv om det var lidt en overraskelse, jeg troede slet ikke du spillede WoW længere.
    men som sagt vil jeg godt være den første til at give dig en da jeg jo ved at du er en herlig personlighed med benene solidt plantet på jorden.
    og du er absolut en gevinst for SD at få på rosteren også selv om det bare er som social.
    Held og lykke med ansøgningen og jagten på

ses ingame

/Kennet

SD Medlem Forum Acolyte

Tak for det @Zigil

Ret sjovt at se du var her, anede ikke du spillede på Tarren Mill.

@Wace det gjorde jeg heller ikke for et par måneder siden men jagten på en god stabil dansk guild og et dansk raid team med progress hvor jeg kunne være med, ledte mig her hen
    det er jo så dobbelt bonus med SD at det hurtigt føltes hjemligt!

btw hvis du har tid og lyst synes jeg du skal snakke med @Tristanas om at hoppe med på flex i aften der er altid super stemning

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Quote Originally Posted by Zigil View Post
    btw hvis du har tid og lyst synes jeg du skal snakke med @Tristanas om at hoppe med på flex i aften der er altid super stemning
    Jeg vil gerne have øjne åben for en spot til dig, men holdet er sat og 25 har signet, så kan kun have dig i tankerne som en reserve til i aften men fremadrettet skal du være mere end velkommen

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Acolyte

@Zigil og @Tristanas

Det er venligt af jer, men da jeg har en del hold at undervise i Fitness World i aften, er jeg ikke lige helt sikker på hvornår jeg er hjemme.

Edit: Nu fik jeg af vide det var fra kl. 20.00 - så jeg vil forsøge at være her, hvis ikke andet så bare for at lytte med på mumble.
    Last edited by Wace; 27-11-2013 at 12:51.

Quote Originally Posted by Wace View Post
    Hejsa allesammen

Tak for de fine ord.
    @Lingmao det er en tanketorsk fra min side, normalt hedder min paladin Wace, men navnet var taget på denne server, så det er Wacie du skal lede efter. (Min "rigtige" main er Wace fra Auchindoun - sådan en alliance spacecow).
    det er helt i orden @Wace

men det hele ser godt ud nu

lader lige din ansøgning stå og trække luft et par dage, og så skal jeg nok hive fat i dig når vi skal begynde at tænke på ansøgnings samtale

her er lige noget ansøgnings infomation du kan tygge på mens vi lige venter et par dage.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel

SD Medlem Forum Acolyte

@Lingmao

Det lyder bare super godt, så vil jeg bruge weekenden på at være lidt social med jer

davs @Wace
    skal vi tage en samtale på mandag? klokken 19:00

SD Medlem Forum Acolyte

@Lingmao

Hvis vi kan skubbe den lidt ville det være perfekt, da jeg har holdundervisning fra 17-19 i morgen.

SD Medlem Forum Acolyte

@Lingmao

Jeg fik en endnu bedre ide, du tager til Skjern i morgen og hopper med på et Stram Op hold og en gang PowerToning, så kan vi tage snakken bagefter nede i centeret

@Wace haha. no can do :P

ok.
    så tar vi den bare på onsdag
    jeg har jule frokost på tirsdag

ny plan banan. 19:30!
    samtale

SD Medlem Forum Acolyte

@Lingmao

I aften? Det burde jeg godt kunme nå hjem til

SD Medlem Forum Acolyte

Tak for et fedt flexraid, det var lækkert at at se Garrosh bide i støvet og tak for invite @Tristanas

tak for hc sc runs til @Wace og @Moonster

Forum Recruit

Ville lige smide en tommel efter dig.. hygge tur i bwl, også selvom jeg ikke fik noget stormrage . du virker ellers som en flinker fyr

Owlbear lvl 85 Tank/Boom Druid
    Xilathian lvl 85 Frost DK
    Imbaowl lvl 85 Frost Mage
    Shadowowl lvl 85 Demo Warlock

Owlbear OUT!

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

tak for hjælpen igår, selvom du jo er en alli i forklædning så skal du sgu nok finde dig godt til rette i SD. Helt klart her fra

SD Medlem Forum Acolyte

Tak for det @Owlbear og @Iznogood, det må vi helt klart gøre igen her efter reset

Selvom jeg kun er trial, synes jeg alligevel at jeg godt kunne smide en kommentar eller to omkring Wace.

Jeg har clearet et par gamle raids og spille et par random heroic scenarios med Wace, og han virker som en meget stabil og imødekommende fyr. De gange jeg har snakket med ham over Mumble har han været hyggelig at tale med, og han har da også hjulpet mig op til flere gange med forskellige clears. Derudover virker ham som en moden person, der samtidig er meget social.

Som sagt er jeg trial, så jeg et thumbs up fra mig har ingen betydning. Jeg håber dog alligevel at min kommentar vil blive taget i betragtning, når Wace skal vurderes af SD's top.

Mvh Alethes