Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: [02-12-13]Ansøgning til SD(WoW) Azazu, SV/BM Hunter

SD Medlem Forum Acolyte

Default [02-12-13]Ansøgning til SD(WoW) Azazu, SV/BM Hunter

​Navn: Rasmus Schou

Alder: 37
    By: Vejle
    Skrive du har læst vores regler Regler for optagelse, Forum regler og acceptere jeres 5 værdier: Ja! naturligvis.

Toon: http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/Azaza/simple
    Mange, og det vil @Inochi sikkert kunne skrive under på, lige i øjeblikket spiller jeg min hunter sammen med Inochi. Men jeg spiller også både DK, priest og paladin og shaman.
    Ligesom Inochi så er han i en guild af samme årsager som Inochi.

Kort om mig:
    Jeg arbejder som IT-konsulent i sundheds industrien, hvor jeg primært har med infrastruktur og tværfaglige/regionale IT-projekter at gøre, har for 15 år siden afsluttet en datamatiker uddannelse.
    Jeg er gift og har søn(der hjælper mig med at fiske, totalt udnyttelse, men han vil gerne :P) han bliver 6 år til februar.
    Jeg nyder at spille MMORPG har været med siden EQ i 98 over diverse forskellige MMORPG spil.

Hvad kan jeg tilbyde SD:
    Ligesom Inochi, er jeg nørd og vild med WoW, som ovenstående siger så har jeg siden 98 spillet alt for meget. Det er dog uden tvivl WoW jeg har spillet længst, som så mange andre så har jeg også haft mine pause, efter at have fungeret som Raidleader, Officer og alt hvad guild og raidlivet i WoW bringer. Jeg har alle klasser minus en mage på lvl90, og min mage er lvl 85, jeg nyder alle spillets facetter, stort set kun pvp jeg aldrig rigtigt har fundet mig selv i - men det kommer nok også en dag.
    Nå det var lidt af et sidespor, hvad kan jeg tilbyde ellers - jamen som jeg skriver så har jeg stort set alle funktioner dækket i WoW, jeg nyder at tanke, heale og dps'e og har gjort det i stort set alle raidscenarier siden MC - jeg har siden jeg startede med WoW altid spillet hvad den guild jeg søgte ind i havde mest brug for - heldigvis har det stort set altid været foreneligt med hvad jeg syntes var sjovt at spille.
    Jeg plejer at følge Inochi i tykt og tynd, sådan lillebroagtigt (fun intended, men det en historie time for sig selv) - og da han har valgt at søge ind i SD, så håber jeg også at jeg kan få lov at komme samme vej.

Hvorfor vil du gerne joine SD:
    Jeg vil naturligvis gerne joine SD fordi jeg vil spille med ligesindede mennesker, jeg indrømmer jeg ikke kender ret mange af jer tror jeg ikke i hvert fald, men det håber jeg naturligvis ændrer sig.

Som jeg altid plejer at skrive, hvis ovenstående giver anledning til spørgsmål så skriv

Hilsen
    Rasmus aka manden med de mange alts.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Go daw og velkommen til forumet, rasmus

Du har fået lavet en rigtig god ansøgning, synes den giver mig et godt billed af hvordan du er som person.
    du kommer nok til at vente lidt længere tid med at komme på trial end inochi, alle ansøgninger skal lige ligge nogle dage og trække lidt luft inden vi går videre med dem.
    men jeg skal nok skrive til dig nå vi skal begynde at planlægge efter en ansøgnings samtale.

det var sku mange karakterer du har raget til dig, endnu en alt o holic ville ikke være dårligt, så kan du kæmpe med @Harpos :P
    vi har også en world first wow ironman herinde i guilden hvis nu en dag du skulle få lyst til det.

anyways, jeg vil lige spamme lidt ansøgnings infomation.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher.
    eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

@Azazu

har du tid til en samtale imorgen klokken 20:00 ?

SD Medlem Forum Acolyte

@Lingmao - jeps :-)

SD Medlem Forum Acolyte

Tak for gruppen idag i det tidlige morgen Alethes, @stoicism, Mejse og Furtank!

Jeg syntes lige jeg ville opdatere ovenstående med lidt mere information. Jeg spiller idag primært 3-4 toons, min hunter, naturligvis Azaza som @Lingmao gjorde mig opmærksom på jeg havde lavet en fejl i ansøgningen da jeg havde skrevet Azazu og ikke Azaza - men det bunder nu ganske simpelt i at jeg altid har heddet Azazu lige siden min Iksar Monk tilbage i EQ1 blev lavet tilbage i 98, og det har hængt ved siden de gamle MC dage hvor jeg spillede Tauren Tank på Doomhammer.

Jeg har ikke haft så meget mulighed for at joine i HC Scen / Flex / HC Dungeons, men min hunter er nu ved at være der oppe af, har 510 ilvl, så der er lidt at lege med endnu, jeg følte nemlig ikke jeg kunne være med på bonus runs i HC SCen og ja flex er jo totalt udelukket med så lav ilvl, der har jeg også først i denne uge taget hul på SoO i LFR.
    Men som sagt så spiller jeg jo lidt forskellige toons, udover min hunter har jeg min Disc / Shadow Priest(Siamat ilvl 515ish, ikke guildet i SD) og min paladin(Dragomirh som jeg stadig er ved at geare op til ret/holy something)

Min juleferie starter på fredag, med en julefrokost på arbejdet, så lørdag ser i mig nok ikke - søndag er den årlige familie "lav konfekt dag" hos os, hvor hele familien er samlet og laver konfekt - super sjovt specielt efter alle børnene er kommet til, så en friweekend fra WoW stort set måske kun afbrudt af dailies :-)
    Last edited by Lingmao; 10-12-2013 at 9:48.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Jeg har spillet med @Azazu igennem en del spil efterhånden, helt tilbage fra EQ1 dagene og videre i WoW og bla. Rift. Han er en rigtig fin fyr der engagerer sig i sin guild og i sit spil og tager ansvar

thumbs up herfra,

Rasmus du kender mig som Eeron... du kender også Ronni, han er medlem herinde som @Impetuz

SD Medlem Forum Acolyte

@Mushizo jamen hold da op verdenen er jo lille, hyggeligt du er her også. Og ja @Impetuz har jeg spillet rift med over sommeren, men det løb for mit vedkommende ud i sandet.

SD Medlem Forum Convert Impetuz's Avatar

Han får også lige en thumbs up herfra min side af.

Har spillet med @Azazu i efterhånden mange år og seneste RIFT, her sommeren over, med stor hygge

hej @Azazu

Husk at lave et @ foran folks forum navne hvis du mener de eventuelt skulle ligge inde med en
    (du kan se deres forum navn, ved at gå ind i guild vinduet, så klikke Guild Status, Under note der står hvad de hedder på forumet

men for at komme tilbage til sagens kerne, så jeg igang med at træde af som rekrut officer og @Najsen tager over
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...ngs-Ansvarlig!

det skal dog ikke afholde dig fra at skrive til mig hvis du har nogle spørgsmål

SD Medlem Forum Acolyte

Hej @Lingmao,

Det vidste jeg godt, var dog ikke lige 100% på det var alts eller ej så kunne ikke lige identificere deres forum navne, men det skal nu nok komme.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Azazu View Post
    Hej @Lingmao,

Det vidste jeg godt, var dog ikke lige 100% på det var alts eller ej så kunne ikke lige identificere deres forum navne, men det skal nu nok komme.
    Hvis du er i tvivl om hvilket forum navn der gemmer sig bag en karakter, så kan du altid checke note i guild roster der står forum navn nemlig

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Azazu
    Hvordan går det, får du spillet med nogen folk?

SD Medlem Forum Acolyte

@Najsen, både ja og nej, har haft kørt HC scen med @Harpos - men er kommet lidt sent igang da jeg ikke følte jeg kunne være med i starten på HC sc og ja flex er udelukket, og der bliver ikke kørt så meget LFR.
    Ikke nogen undskyldning, bare en konstatering :-)

@Najsen, både ja og nej, har haft kørt HC scen med @Harpos - men er kommet lidt sent igang da jeg ikke følte jeg kunne være med i starten på HC sc og ja flex er udelukket, og der bliver ikke kørt så meget LFR.
    Ikke nogen undskyldning, bare en konstatering :-)
    Det kan godt være svært at komme igang. Hvad siger du til at løbe nogen hc's, lfr, pvpv, eller hvad vi ellers kan finde på, på torsdag fra klokken 20 og frem?
    Så vil jeg finde nogen forskellige folk der kan løbe med os

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

@Azazu, Det er bare at spørge i guildchatten hele tiden - der er ofte folk, som gerne vil med for valorpoints eller gerne giver en hånd med til nye ansøger Nu har jeg ikke lige tid torsdag, men jeg vil altid gerne give en hånd med, hvis jeg har tiden til det. Så du kan altid hive fat i mig, også skal jeg nok få de andre med

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Acolyte

@Hindbær jeps jeg havde egentlig også en forventning om nu her når julen står for døren at det ville blive til lidt mere spilletid sammen med folk

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja, jeg har da løbet lidt HCS's med Azazu og vi "strøg" da lige igennem det hele, eller noget...
    Men sjovt var det og jeg tør godt gi dig en

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Acolyte

@Harpos - Takker :-) og ja vi havde ingen problemer what so ever, med de HCS' der

SD Medlem Forum Acolyte

Tak for HCS' run idag @Cuber og @Don

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Selv tak @Azazu du får lige et thumps up fra mig af

SD Medlem Forum Acolyte

@Najsen - jamen vi kan sagtens køre noget torsdag aften - skulle lige have baglandet i orden

@Najsen - jamen vi kan sagtens køre noget torsdag aften - skulle lige have baglandet i orden
    Det lyder super

SD Medlem Forum Acolyte

Tak til @Wace, @Inochi, @Grummah, @Deadlock for HC dungeon(s)

Forum Elder Deadlock's Avatar

Var i nogle HCs med @Azazu, @Wace, @Inochi og @Grummah det var sgu underholdene og syntes i alle passer ind i SD så vil gerne kaste en efter jer

@Azazu jeg har en baby der nægter at sove (for aften nr. 10000000 føles det som!!) så jeg når det vist ikke til klokken 20, men kommer på så snart hun overgiver sig.
    Jeg beklager meget!!