Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: [02-12-13]Ansøgning til SD(WoW) Azazu, SV/BM Hunter

SD Medlem Forum Acolyte

Default [02-12-13]Ansøgning til SD(WoW) Azazu, SV/BM Hunter

​Navn: Rasmus Schou

Alder: 37
    By: Vejle
    Skrive du har læst vores regler Regler for optagelse, Forum regler og acceptere jeres 5 værdier: Ja! naturligvis.

Toon: http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/Azaza/simple
    Mange, og det vil @Inochi sikkert kunne skrive under på, lige i øjeblikket spiller jeg min hunter sammen med Inochi. Men jeg spiller også både DK, priest og paladin og shaman.
    Ligesom Inochi så er han i en guild af samme årsager som Inochi.

Kort om mig:
    Jeg arbejder som IT-konsulent i sundheds industrien, hvor jeg primært har med infrastruktur og tværfaglige/regionale IT-projekter at gøre, har for 15 år siden afsluttet en datamatiker uddannelse.
    Jeg er gift og har søn(der hjælper mig med at fiske, totalt udnyttelse, men han vil gerne :P) han bliver 6 år til februar.
    Jeg nyder at spille MMORPG har været med siden EQ i 98 over diverse forskellige MMORPG spil.

Hvad kan jeg tilbyde SD:
    Ligesom Inochi, er jeg nørd og vild med WoW, som ovenstående siger så har jeg siden 98 spillet alt for meget. Det er dog uden tvivl WoW jeg har spillet længst, som så mange andre så har jeg også haft mine pause, efter at have fungeret som Raidleader, Officer og alt hvad guild og raidlivet i WoW bringer. Jeg har alle klasser minus en mage på lvl90, og min mage er lvl 85, jeg nyder alle spillets facetter, stort set kun pvp jeg aldrig rigtigt har fundet mig selv i - men det kommer nok også en dag.