Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: [12-12-13] WOW ansgning SD, Prstekongen, shadowpriest

Default [12-12-13] WOW ansgning SD, Prstekongen, shadowpriest

Navn, alder og by.
    Dennis 38 r og fra Kbenhavn

Min player hedder : Prstekongen
    http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Pr%c3%a6stekongen/simple

Jeg har lst og acceptere jeres regler og 5 vrdier.

Hvem er jeg?

Jeg ser mig selv som en fleksibel, ben og energisk person, der er god til at skabe relationer til mennesker. Jeg har et positivt menneskesyn, og gr altid ud fra det udgangspunkt, at der er en mulig videreudvikling i ethvert menneske. Jeg er et tlmodigt og ansvarsbevidst menneske. Min kone,venner og familie vil nok tilfje en portion drengervs humor til dette. I min fritid, prioritere jeg familien og vennernes selskab hjt. Jeg har en overgang dyrket en del karate, men p grund af en skulder skade er det desvrre kommet lidt i baggrunden. Jeg har altid dyrket en eller anden form for sport; bl.a. fodbold, basketball, kampsport og skydning. Udover min egen sportslige udfoldelse, har jeg vret fodboldtrner for et brnehold gennem DBU. Jeg dyrker ogs sport for at f et samvr med andre og jeg vil helt sikkert altid bruge sporten i mit arbejde som pdagog. Af andre interesser kan nvnes at jeg er en stor lytter af musik og glad for at lse; sknlitteratur svel som faglitteratur. Gr ofte i biografen, og elsker at bruge tid ved computeren og Internettet. Ellers er jeg aktiv, social og glad for at have mennesker omkring mig.
    Nr Ja s er jeg pdagog, og arbejder i en Fritids/junior/ungdoms klub p Frederiksberg. Og elsker mit arbejde. Selvom jeg har en del aften arbejde.

Hvad kan jeg tilbyde SD?
    Jeg kan tilbyde en der synes det er hyggeligt at krer de sammen HC hver dag, nr det er med venner. Jeg er en der godt gider hjlpe hvis man har brug for det. Jeg er en der synes det er super fedt nr ens guild lave et event og f en til at prve noget nyt. Jeg er ikke en der det rber op og skriver men store bogstaver , kun hvis caps lock er p jeg er ikke bedre end andre, men jeg kan godt lidt at kmpe hrdt for det.
    jeg bliver glad nr andre hjlpe en med mit spil, og giver gode ideer. For jeg vil gerne vre god/bliver bedre til det jeg fortager mig i spillet.
    Jeg kan tilbyde jer en der kender sin spiller, jeg har spillet Shadowpriest siden Vanilla, det er og bliver min main. Men jeg kan ikke rigtig spille sin main ordentligt hvis ikke man at prvet har se kmpen fra andre sider, og jeg har ogs en del alts som jeg prver at spille p nr der er tid til det. Jeg kan tilbyde en der har prvet spillet. Jeg har spillet i hardcore guilds, spillet +70 timer om ugen i vanilla, tbc og til naxx i WotlK. Jeg kan stadig huske at det tog mig 2 mneder i MC fr jeg havde DKP nok til mit frst epic. S i fr en spille der synes det fedt at spille og prve og lre nye ting. En der en teamplayer, for uden andre kommer jeg ikke langt.

Hvad forventer jeg af SD?
    Jeg forvender et guild det elsker spillet lige s meget som jeg selv gr. Et guild der er fair, et guild der er uden de store problemer, og hvis det opstr uenighed, s bliver der taget hnd om det p en ordentlig mde.
    Men mest af alt forventer jeg en masse hygge, grin og snak. Og mde en masse dejlige og sde mennesker.

Hvor var jeg fr?
    Jeg spillede p en PvE server - Stormrage. Jeg har vret i The Nordic Elite og Hereos Inc det meste af den tid jeg har spillet. TNE var et hardcore guild, som gik i stykker, da der var for mange kokke om maden.
    Jeg tog s til Heroes Inc, der er et dansk guild, og har hygget mig der de sidste 3 r.

Kender jeg nogen i SD?
    Nej kender ingen i SD, men min dejlige kone arbejder med en Janus, der var har fortalt hende om SD. Og jeg blev rigtig glad for det jeg hrte, s jeg tnkte at det m jeg jo heller lige kigge p.
    Jeg bliver nd til at fortlle at jeg altid har spillet for fjenden ja jeg har spillet human priest. Hber ikke at det kommer til at stigmatiser mig for altid.
    Jeg vil rigtig gerne raide med jer, men hber det er okay at jeg bare er casual i starten da jeg har en masse arbejde her i julen og lidt efter nytr. S den tid jeg har bruger det meste af sammen med konen.
    Hvis jeg er s heldig at i har lyst til at give mig en chance i jeres guild ville det vre en tidlig julegave

Hilsen
    Dennis Appel

ps. Hber ikke at jeg mangler for meget, hader ansgninger, de fr mig altid til af flge mig lidt dum
    Last edited by Prstekongen; 03-12-2013 at 22:34.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    Rigtigt lkker ansgning du har fet lavet.. kommer godt rundt om alle de ting vi vil se inden lnge kommer @Lingmao eller @Harpos forbi og byder dig velkommen og tager din ansning videre
    Held og lykke

PulvenDK

Forum Warden Lingmao's Avatar

Davs prstekongen / @Dennis!

jeg var til en lille jule frokost igr, derfor du fr et lidt forsinket svar.
    men du har hvertfald indleveret et pragt eksemplar af hvordan en ansgning skal vre, krydret med lidt store bokstaver.
    du kommer igennem alt hvad der skal vre i en ansgning, og fortller meget om hvordan du er som person, og det er lige prcis hvad vi gr efter her i SD, personen og ikke in game pixels.

Lyder ogs som om du har hnderne fulde IRL, og bruger wow til at koble af. hvilket det ogs er udmrket til
    jeg gad godt vide hvad janus hedder i guilden, s kunne det vre han kunne give et stykke med til at starte ud med.

anyhow, din ansgning vil lige ligge og trkke lidt luft p forumet i et par dage, s kan vi nok tage mumble samtale p sndag.
    her er lige lidt ansgnings infomation

Forlbet med din ansgning kommer til at se sdan her ud:
    - din ansgning kommer til at ligge her p forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg sprge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, s bliver givet en trial der varer en mned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjlpe dig igang, hvis du skal bruge hjlpen )
    - efter en mned, s tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gr dig positiv bemrket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind p mumble, S kig lige engang > her <

De Nemmeste mder at f positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du fr nogle sprgsml undervejs, s kan du kigge lidt i Ansgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du vre mere end velkommen til at skrive til mig Her p siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet p enten Lingmao eller Moonbasher. eller den meget venlige @Harpos

mvh
    mikkel
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Recruit

Janus er mig jeg arbejder med hans kone.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

arbejder

Anyway. Du fr af mig for stor skrift, da jeg er blind som en hne

Held & lykke med ansgningen
    Last edited by Kodimagnyl; 04-12-2013 at 16:48.

Tak til Mejse & Magnosh for et par hurtigt HC i dag. Hber du stadig vil vise mig hvordan en Lock styre i pvp Mejse men tak igen.

Forum Trainee Zigil's Avatar

fr sgu helt ondt af mandens kone nr jeg hrer hun arbejder med @Nerthus :P

velkommen til forum god jagt

SD Medlem Forum Acolyte

Det er mig han mener, n han nvner Magrosh, men hvor skulle han vide det fra.
    Hyggelig fyr med utroligt godt gear og det var en fornjelse at sidde p Mumble med ham

torsdag klokken 19:00 check

Trial fra dags dato. held og lykke @Prstekongen

SD Medlem Forum Convert

HC run med prstekongen i dag, virker som en fyr der passer i SD som mandel i ris a la mande - ind med ham :-)

/Turbo

Tak for de fine ord @Turbo

og tak til @Azazu, @Don og @Deadlock for at de glad krer en HC selvom der bde skulle plejes brn og julefrokost tmmermnd
    Last edited by Prstekongen; 14-12-2013 at 14:31.

Tak til @Funnian, @Wace, @Noxes, @Zmbie og @Harpos for en masse hc's

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Hey @Prstekongen ! Tak for turen i ICC. Du virker sgu som en gut der passer godt ind i SD. Frisk p lidt af hvert og giver en hnd hvor der mangler. Aktiv p mumble.
    S herfra.

SD Medlem Forum Acolyte

Selv tak @Prstekongen, der var hyggeligt

@Prstekongen kunne du have lyst til at hoppe med p Team >> raid i aften? Vi mangler en ranged dps som aflser da en af vores faste lige har en arbejdsaften og du har jo noget lkkert gear og ser ud til du har vret det meste igennem.
    Vi starter kl 19.00 til 23.00 - Vi har taget frste bossen p HC, s resten vil vre clear p normal. Du har samme ret til loot som alle andre, s du roll'er p det du kan bruge

Super chance for at f nogle thumps up, hvis du har tiden

@Prstekongen kan du lige hoppe p mumble?

Det er lige meget nu

3 x priest i en HC SC og i en HC var easy, tror vi skal prve SoO nste gang. Men tak for turen @Hindbr Og hvis du fr nogle flere frugter s skal jeg nok ogs hjlpe der og tak til @Cuber, nste gang kan du trke mig igennem en instance

SD Medlem Forum Acolyte Hindbr's Avatar

Quote Originally Posted by Prstekongen View Post
    3 x priest i en HC SC og i en HC var easy, tror vi skal prve SoO nste gang. Men tak for turen @Hindbr Og hvis du fr nogle flere frugter s skal jeg nok ogs hjlpe der og tak til @Cuber, nste gang kan du trke mig igennem en instance
    Haha - Jo tak og selv tak Selv om jeg nok mere var p slb - Men det var hyggeligt

Der er hverken Brombr, Jordbr, Blbr, Rnnebr, Surbr, Hyldebr, Kirsebr, Morbr, Enebr, Multebr, Solbr, Tranebr, Boysenbr, Tyttebr, Bjrnebr, Bllebr, Fruebr, Korbr, Krgebr, Laurbr, Etbr, Stikkelsbr, Kesmerbr... Det er Hindbr

Tak til @Moonster, @Najsen, @Zigil, @Don og @Hindbr for at gre LFR hyggeligt. Det er sgu lidt sjover samme som guild

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hov jeg har da vist "glemt" noget...

Men jeg vil da lige sige tak for alle de HC's vi lb sammen og vi havde det da sjovt p mumble, s du da lige en fra mig ogs.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Ja der er ikke noget bedre end end god gang LFR til at smadre ens onsdag formiddag :-P

Super hyggeligt!

Der er herfra!

/Moonster

Tak for flex run i aften @Tristanas, @Zigil, @wbush, @Mergula, @Hindbr, @Zorahn, @Hebora, @Eworc, @Dumas, @Cox, @Agge, @Paige, @Ve og @nazz, det var dejligt at i ville have mig med