Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51

Thread: [12-12-13] WoW Ansgning for Funnian, blood/frost DK

SD Medlem Forum Apprentice

Cool [12-12-13] WoW Ansgning for Funnian, blood/frost DK

Hej allesammen

Mit navn er Peter Skibsted, er lige fyldt 36 og bor i Kolding. Jeg bor i en 95 kvm ejerlejlighed, er single uden brn og arbejder som indkber for et lille firma i Haderslev. I min fritid dyrker jeg lidt styrketrning, nr jeg kan f sparket min rv afsted. Ellers windsurfer jeg nr vejret er til det og i sommerhalvret er jeg frivillig instruktr i den lokale surfskole.

Jeg har tidligere vret medlem af SD da jeg spillede SWTOR (bla. som Dexterios), hvor jeg brugte alt for meget tid p spillet og var med p 3 raidhold p diverse toons. Desvrre begyndte spillet at kede mig lidt og da Mists of Pandaria udkom, besluttede jeg mig for at vende tilbage til WoW. Jeg har ellers spillet WoW siden The Burning Crusade udkom og det rs tid jeg spillede SWTOR var min frste pause fra WoW. Jeg har altid vret trofast medlem af danske guilds og i hele min WoW-karriere har jeg kun vret i 3 guilds, ogs som officer, GM og RL.
    Pt. har jeg 6 lvl 90 p Ghostlands serveren, min main der hedder Funjan. Den guild jeg er med i p Ghostlands hedder Danish Raiders og desvrre er den ikke hvad den har vret. Raid progress er get i st og en del af mine venner er smuttet til andre guilds, s nu er det min tur til at komme videre.

Hvorfor vil du gerne joine SD:
    Siden jeg spillede med SD i SWTOR har jeg get med tanken om at jeg nok ville vende tilbage til SD. Jeg har nu lvl'et en DK (Funnian) op p jeres server, med det forml at joine SD igen. Hvis alt klapper kan jeg s flytte andre toons over, alt efter hvad der er brug for i guilden af dps / healers / tanks. Jeg vil gerne blive ved med at holde social kontakt med min gamle guild, men jeg kommer ikke til at raide med dem igen.