Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51

Thread: [12-12-13] WoW Ansgning for Funnian, blood/frost DK

SD Medlem Forum Apprentice

Cool [12-12-13] WoW Ansgning for Funnian, blood/frost DK

Hej allesammen

Mit navn er Peter Skibsted, er lige fyldt 36 og bor i Kolding. Jeg bor i en 95 kvm ejerlejlighed, er single uden brn og arbejder som indkber for et lille firma i Haderslev. I min fritid dyrker jeg lidt styrketrning, nr jeg kan f sparket min rv afsted. Ellers windsurfer jeg nr vejret er til det og i sommerhalvret er jeg frivillig instruktr i den lokale surfskole.

Jeg har tidligere vret medlem af SD da jeg spillede SWTOR (bla. som Dexterios), hvor jeg brugte alt for meget tid p spillet og var med p 3 raidhold p diverse toons. Desvrre begyndte spillet at kede mig lidt og da Mists of Pandaria udkom, besluttede jeg mig for at vende tilbage til WoW. Jeg har ellers spillet WoW siden The Burning Crusade udkom og det rs tid jeg spillede SWTOR var min frste pause fra WoW. Jeg har altid vret trofast medlem af danske guilds og i hele min WoW-karriere har jeg kun vret i 3 guilds, ogs som officer, GM og RL.
    Pt. har jeg 6 lvl 90 p Ghostlands serveren, min main der hedder Funjan. Den guild jeg er med i p Ghostlands hedder Danish Raiders og desvrre er den ikke hvad den har vret. Raid progress er get i st og en del af mine venner er smuttet til andre guilds, s nu er det min tur til at komme videre.

Hvorfor vil du gerne joine SD:
    Siden jeg spillede med SD i SWTOR har jeg get med tanken om at jeg nok ville vende tilbage til SD. Jeg har nu lvl'et en DK (Funnian) op p jeres server, med det forml at joine SD igen. Hvis alt klapper kan jeg s flytte andre toons over, alt efter hvad der er brug for i guilden af dps / healers / tanks. Jeg vil gerne blive ved med at holde social kontakt med min gamle guild, men jeg kommer ikke til at raide med dem igen.

Min lille DK Funnian har ogs givet mig spilleglden tilbage igen, efter en lang dd periode p Ghostlands. Ligefrem s meget at jeg glder mig til at komme hjem fra arbejde for at spille WoW. Jeg har brugt ca. 5 dage p at geare ham op i fuld epic, samlet sammen til enchants, gems osv. s han er raidklar. Jeg havde helt glemt hvor svrt det er at klare sig fra bunden af, nr man ikke har 6 toons med professions og guld, samt venner i guilden der sttter op.

Funnian er pt. tank i main spec, da det er nemmere at komme med i LFR, flex osv. som tank. Planen var dog at han skulle vre dps, men nu m vi se hvordan tingene udvikler sig. Jeg kan godt lide at spille bde dps, tank og healer og har tidligere raidet p rimeligt hjt plan. Min erfaring i SoO er 9/14 p normal og 14/14 p flex/lfr.
    Funnian er pt i en lvl'ing guild, som jeg valgte at joine fordi den var lvl 25, s jeg kunne lvl op s hurtigt som muligt... Jeg har dog et dilemma, jeg kan ikke huske hvordan man forlader en guild

Hvad kan du tilbyde SD:
    Jeg kan tilbyde en god loyal raider, der stter sig ind i boss tacs, er forberedt og kender sine classes. Jeg er dog ikke egoist eller gear-liderlig ligesom s mange andre, s jeg kan godt finde p at give gear til en anden spiller hvis det gavner mere der. Jeg gr efter at lave progress p raidet og have det sjovt samtidig. Derudover er jeg med p hygge, fis og ballade p Ventrilo.

Jeg har lst jeres regler og vrdier og accepterer dem selvflgelig
    Last edited by Funnian; 05-12-2013 at 22:21.

Forum Warden Lingmao's Avatar

God Morgen @Dex

Et lille link til forrige ansgning.
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...ight=Dexterios

Har prvet at kigge forum igennem igr aftes og her til morgen, men jeg kunne ikke rigtig finde din afsked post fra den gang du var i swtor

hvor hjt er nsket om at raide?
    jeg kan som rekrutterings officer ikke garantere noget spot, det er raidholds lederene der 100% styre deres hold,
    jeg kan dog tagge dem og f dem til at tage et kig i din ansgning, men skyder p at dit gear lige er en anelse for lavt rent ilvl.

Selve din ansgning er god, og du skriver alt hvad der skal vre i den, lkkerier!
    tror dog ikke Swtor var udkommet under the burning crusade :P

hilsen
    Mikkel
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Hej Mikkel

Sjovt at lse min gamle ansgning igennem
    Det er korrekt at der ikke ligger en afskedspost, da jeg i princippet ikke forlod guilden. Da jeg ville prve Mists of Pandaria sagde jeg til de andre online at jeg ville vre inaktiv en periode og den periode blev lidt rigelig lang, tror kun jeg har vret logget ind 3-4 gange det sidste rs tid. Jeg mener jeg ogs skrev det p forum under diverse raidhold. Jeg regnede ikke med at MoP ville vre en succes i WoW, men den var slet ikke s drlig. Jeg blev kicked fra SD pga. inaktivitet her i september mener jeg.

Jeg har ikke nogen krav til at skulle raide fast hver uge... Hvis jeg ikke er med p et raidhold, str jeg bare standby. Men nr jeg raider, forventer jeg et vist niveau for holdet. Jeg har ikke altid tlmodighed nok, til at folk skal have tacs forklaret igen og igen, bare fordi de ikke selv har sat sig ind i tingene. Hvis humret er til det kan jeg dog ogs godt vre babysitter for en flok nybegyndere
    Jeg ved godt at mit gear er lidt lavt i ilvl p min DK, der er grnser for hvad man kan skaffe p 5 dage hehe... hvis du kigger p min druide Funjan, s er det ca. den ilvl jeg kan tilbyde flere classes i, hvis jeg falder godt til i SD igen.

Vedr. din sidste kommentar, s spillede jeg kun SWTOR et lille rs tid. Inden da spillede jeg WoW og raidede igennem flere expansions, bde p normal og heroic.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Velkommen tilbage spillede lidt med dig i swtor og husker dig kun for gode ting.. s jeg hber da du finder vej tilbage til guilden

Tak PulvenDK, hvad hed din Toon i SWTOR?

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Quote Originally Posted by Dex View Post
    Tak PulvenDK, hvad hed din Toon i SWTOR?
    havde flere men mine mains var pulv og ziooz

@Dex
    har du tid til en samtale imorgen efter 17:00 og fr 19:30?
    ellers har jeg en tid 20:00 p torsdag hvis det kan friste

Uhh jeg fr besg i morgen efter arbejde, ved ikke lige hvor lnge de bliver. Men torsdag har jeg tid. :-)

ok
    torsdag klokken 20

Trial fra dags dato
    held og lotto
    @Moody og resten af Swtor gutterne, i kender nok ham her fra hans tid i swtor , s der kan mske rasle en thumbs ud fra jer?

Ja da lige et shout out til de gamle gutter fra SWTOR @Arantixe, @Trailblazer, @Moody, @Fimse, @Cakkor, @Haddock, @Snubletraad ...og mange flere

Dex is back... i WoW, nu i ny indpakning som Deathknighten Funnian :-D

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Quote Originally Posted by Funnian View Post
    Ja da lige et shout out til de gamle gutter fra SWTOR @Arantixe, @Trailblazer, @Moody, @Fimse, @Cakkor, @Haddock, @Snubletraad ...og mange flere

Dex for fanden! Velkommen tilbage! Du kan da ikke bare g hen og skifte navn og spil og alt muligt!

Jeg ville normalt sige at jeg er bent for bestikkelse mod thumbs, men med alle de cheese burgers du delte ud af i byen, til vores SWTOR komsammen, s gr det vist lige op.

Helt klart herfra. Velkommen tilbage

Forum Learner

Welcome back Dex, godt at se dig tilbage =)
    The Pathfinder Family
    Trailblazer(55), Dragaoria(55), Slacker(55), Afrodite(55), Superior(55), Nosfertu(55), Spradebassen(55), Nebukandezer(55), Anastascia(55), Crimefighter(55)

Hva s Moody og TB, hvordan gr det i SWTOR. Jeg tabte helt modet p at komme igang igen pga det der cartel coins system... magtede ikk at stte mig ind i det :-D Og F2P var meget begrnset til at det overhovedet var sjovt. Er noget med man kan lvl hjere op en lvl 50 nu?

Btw. Tak @saks og @Hindbr for de heroic scenarios vi var igennem idag.

SD Medlem Forum Acolyte Hindbr's Avatar

Selv tak - Det var hyggeligt, selv om vi ikke rigtigt fik snakket sammen, men det m s blive nste gang

Der er hverken Brombr, Jordbr, Blbr, Rnnebr, Surbr, Hyldebr, Kirsebr, Morbr, Enebr, Multebr, Solbr, Tranebr, Boysenbr, Tyttebr, Bjrnebr, Bllebr, Fruebr, Korbr, Krgebr, Laurbr, Etbr, Stikkelsbr, Kesmerbr... Det er Hindbr

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Selv tak Funnian, gik jo udemrket. Selvom @Hindbr s kmpe raptor fyldte hele min skrm!

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Hva s Moody og TB, hvordan gr det i SWTOR. Jeg tabte helt modet p at komme igang igen pga det der cartel coins system... magtede ikk at stte mig ind i det :-D Og F2P var meget begrnset til at det overhovedet var sjovt. Er noget med man kan lvl hjere op en lvl 50 nu?

Btw. Tak @saks og @Hindbr for de heroic scenarios vi var igennem idag.
    Det gr godt, tak. SWTOR krer derudaf. Der er nok sket lidt siden du stoppede. Nye raids, space combat, f2p & cartel system (hvilket jeg ikke altid er en stor fan af, men det lader til at vre godt for SWTOR som helhed), diverse events og level cap hvet til 55. Skulle du ha lyst til at gi det et forsg mere med f2p (eller sub) i SWTOR, s tror jeg at jeg kender en der kan klare en invite til guilden .

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

En hel sikker til Peter.
    Har snakket p mumble med ham, samt spillet hc senarios med ham, og icc raid her til aften.
    Han er helt klart en jeg gerne ser i SD

Tak Najsen, var et fint lille run i ICC ogs ja
    @Harpos, @nazz, @Moonster, @Cuber

you sunk my battel ship
    velkommen tilbage dex godt at se du fandt din vej tilbage til SD men wow aaahhh tror du ikke heller du skulle komme ind og svinge lyssvrdt i swtor men lige en rigtig god fyr knap s god til minne golf

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Tak for turen i ICC. Du virker til en flinker fyr, selvom jeg frst lige kom p Mumble til sidst. Men du fr et thumps up fra mig af i hvert fald

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Mange tak for hjlpen i ICC og fik da lige lbet nogle HC's og HCS's og en go hygge sank p mumble.
    Jeg syntes da i hvert fald at du er SD materiale, s du fr da lige en stor fra mig ogs...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Learner Snubletraad's Avatar

Godt at se dig tilbage, @Funnian the Dex

Som de andre skriver, er der sket en hel del i swtor siden du smuttede. Godt at se dig i gang igen.

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Ja tak for et hyggeligt lille run igr

Dog var jeg personligt lidt ramt af grsdagens julefrokost, men fik et positivt indtryk af dig

Der er herfra.

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Bum bum

Tak for rundvisning p timeless, selvom du var rimelig ringe til at vise vej p de reb!