Page 40 of 41 FirstFirst ... 30363738394041 LastLast
Results 976 to 1,000 of 1011

Thread: No Man's Sky

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    Velkommen tilbage ��
    Coolio. Bare lige husk at bruge old school daglig save backup. Det er en bug hvor man kan miste sin freighter og base, når man besøger det nye nexus fælkesområde og bruger teleporter derfra.

Men ellers er det griner nok at starte forfra. De har added lidt bedre tutorial og nye quests hen af vejen.

Og ser ud til de har lavet nye skilltrees og måde man lærer dem på.

Men hører da gerne om det er værd at invistere i rift plus for at spille nms. Er lidt broke for tiden da vi lige er noget hjem fra Thailand og allerede har købt og betalt for turen næste år til marts, så gider ikke fyre 5 kilo af lige pt hvis spillet stadig kræver en del patches med hensyn til VR.
    Jamen selv velkommen hjem da

Jeg regner med at investere i Steam's VR, men kan allerede sige, at hvis du ikke har nogen, så er det pengene værd

Vandt godt nok knap kr. 3000 i Vegas, men faldt over en Bose Noiseless 700 headset, så der røg de penge
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Daaaaamn der er nogle der er opfindsomme med creative mode.

https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTh...s_sky_exomech/

9gey3wdskyh31.jpg

SD Medlem Forum Recruit

lol fik lige et shock troede det vae en eller anden super sentinel..... i neeeeeeeeeed bigger guns

Er startet forfra, der var for stille i Eissentam som er en af de 10 valgfrie galaxer man kan fortsætte i efter Atlas quest line.
    Denne gang VIL jeg ha en af de super freighters for free. Alt hvad jeg foretager mig er med henblik på at finde crashed ships og den freighter.
    Har ikke været heldig med RNG guderne mht. Multitool, de andre gange har jeg fået en foræret free multitool men denne gang er det ikke sket foreløbig,
    så har været nødt til at sælge Salvage Data for at købe en der er brugbar.
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

Jeg tager det bare stille og roligt denne runde.
    Tøffer stadig rundt i mit pre order ship med kun 16 slots
    Fik som sagt mit max slot multi tool rimeligt tidligt, så det er det jeg arbejder på at få udbygget først.
    Går altid efter at maxe scanning modules til S alle sammen, så nye skanninger giver mellem 100,000-250,000 pr animal og ca 30,000 pr plante.
    Det giver godt senere hen, hvis man begynder at explore en del.

Så skal jeg sæføli have nyt ship og måske freighter hvis jeg warper så mange gange.
    Tror jeg er på 6 warp lige pt.
    Det kommer når det kommer.

Basen ska så også udbygges til en farm på et tidspunkt men der skal jo også lige læres alle sprogene og maxes i de forskellige merchant factions.

Nok at se til som sædvanligt med en ny gennemgang.
    Og jeg er sjovt nok aldrig nået til enden af den første galakse i 500 timers spil
    Hygger mig med så meget andet heh.

Quote Originally Posted by Qobra View Post
    lol fik lige et shock troede det vae en eller anden super sentinel..... i neeeeeeeeeed bigger guns

Er startet forfra, der var for stille i Eissentam som er en af de 10 valgfrie galaxer man kan fortsætte i efter Atlas quest line.
    Denne gang VIL jeg ha en af de super freighters for free. Alt hvad jeg foretager mig er med henblik på at finde crashed ships og den freighter.
    Har ikke været heldig med RNG guderne mht. Multitool, de andre gange har jeg fået en foræret free multitool men denne gang er det ikke sket foreløbig,
    så har været nødt til at sælge Salvage Data for at købe en der er brugbar.

Argh close. men modellen lige inden den største. Må lede videre Den havde ellers et fedt look.
    Close.jpg

Så fik jeg min large class S freighter
    Kan ikke lige poste billedet her da den siger det er for stort.

https://i.redd.it/b0suluk3p7j31.jpg

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Fik endelig taget mig sammen og farmet en hauler og fik fat i en freighter nu her og har en del exotic skibe nu.
    20190828164621_1.jpg20190828164459_1.jpg
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Nice med en lille flåde af forskelluge rumskibe. Nogle af dem er ret fedt lavet.

Ved ikke om jeg går efter at parkere en flåde af skibe ombord min freighter eller laver en fabrik til unit produktion.
    Lige pt er jeg igang med at rename alt i et 6 planets system på alle planeter, så har travlt med at explore

SD Medlem Forum Recruit

Jeg mistede tålmodigheden og accepteret en free Sentinel Class A ala den som Jesper viste, den er dog max i cargo og tech space så det fint nok til mig
    Kort efter fandt jeg en lille version af Venata (Star Wars typen), det var ikke langt fra mit sidste save point men efter at have kæmpet omkring den synes jeg den var sværre at defende end Sentinel fordi den er så stor og flad. Tar en evighed at flyve omkring decks, hvorimod Sentinel er man hurtig omkring fordi den har pølse form.
    Last edited by Qobra; 28-08-2019 at 22:13.
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

Jeg mistede tålmodigheden og accepteret en free Sentinel Class A ala den som Jesper viste, den er dog max i cargo og tech space så det fint nok til mig
    Kort efter fandt jeg en lille version af Venata (Star Wars typen), det var ikke langt fra mit sidste save point men efter at have kæmpet omkring den synes jeg den var sværre at defende end Sentinel fordi den er så stor og flad. Tar en evighed at flyve omkring decks, hvorimod Sentinel er man hurtig omkring fordi den har pølse form.

Jeg bruger mest min freighter til bare at summon ved planeterne, så jeg hurtigt kan teleportere items fra planeten op til freighter.
    OG så ser det jo fedt ud ens big ass spaceship hænger over planeten.
    Så looks og inventory er det jeg går mest efter og der synes jeg venetor ser fedest ud

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Jeg bruger mest min freighter til bare at summon ved planeterne, så jeg hurtigt kan teleportere items fra planeten op til freighter.
    OG så ser det jo fedt ud ens big ass spaceship hænger over planeten.
    Så looks og inventory er det jeg går mest efter og der synes jeg venetor ser fedest ud
    Er farming på skibet ikke et fast indtægt længere?

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    Er farming på skibet ikke et fast indtægt længere?
    jo jo det kan man sagtens, men er ikke startet op på farm i denne omgang.
    Tror jeg vil prøve at sætte automatiske miner op på planeterne i stedet for og se hvordan det kører.
    Dem har jeg aldrig testet før.

Restarter altid forfra hver nye major update

Gad vide hvor mange solsystemer der er blandt de bazzilioner af systemer som folk hygger sig med at customize

Vloggers system.jpg

SD Medlem Forum Recruit

Auto miners er bugged, første gang man looter dem så går der ged i hvilket mineral det er de hiver op, f.eks copper bliver til parrafin og mange gange så kommer man tilbage til en tom miner, fuel er self. også gone. Dette oplevede jeg også med min pre. beyond char. Industri miner er også bugged, det er ikke alt metal de gider hive op som f.eks magnetized ferrite. Så inden man sætte det helt store mining apparat op så tjek at lortet funker først.

Travellers giver location til Unknown Graves som ikke giver Glyphs så den eneste sikre måde at få alle glyphs på er ved at gennemføre main story op til Purge missionen.
    Last edited by Qobra; 30-08-2019 at 12:23.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Gad vide hvor mange solsystemer der er blandt de bazzilioner af systemer som folk hygger sig med at customize

Vloggers system.jpg
    Hvis i falder over et Semper Danica system med planeter som Virtuella, Barahir, wOOOOt osv. så er det mig der har været nostalgisk tilbage ved sidste NMS patch

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Auto miners er bugged, første gang man looter dem så går der ged i hvilket mineral det er de hiver op, f.eks copper bliver til parrafin og mange gange så kommer man tilbage til en tom miner, fuel er self. også gone. Dette oplevede jeg også med min pre. beyond char. Industri miner er også bugged, det er ikke alt metal de gider hive op som f.eks magnetized ferrite. Så inden man sætte det helt store mining apparat op så tjek at lortet funker først.

Travellers giver location til Unknown Graves som ikke giver Glyphs så den eneste sikre måde at få alle glyphs på er ved at gennemføre main story op til Purge missionen.
    Hvordan kan de ikke have fikset auto miners endnu? De har været bugged siden de blev implementeret...
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Hvis i falder over et Semper Danica system med planeter som Virtuella, Barahir, wOOOOt osv. så er det mig der har været nostalgisk tilbage ved sidste NMS patch
    haha nu er jeg jo nødt til at lave et Kebra system

Den bliver jeg nødt til at tæmme

cutie pet.jpg

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

"Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Uhhh den ser ud til at være noget der skal laves en ny base på.
    Må lige ned og se efter om den er fredelig

20190910201122_1.jpg

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Cool
    I'm a planet now

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Hmm hvad farve skal jeg vælge

Spoiler: possible spoiler

Forum Elder Beawolf's Avatar

Er gået fuld tid (eller den tid jeg nu kan) på NMS efter et kort men hedt forhold til WoW Classic (lækkert med et hurtigt put med en gammel flamme, men følelsen er bare ikke den samme som engang... måske fordi det ikke er EverQuest....). .... anyway... hvis du mangler nogle at gruppe med Virt, så råb op jeg er n00b, fatter hat af hvad jeg laver, og aner faktisk ikke hvad man kan som gruppe, men hvis du mangler een i en gruppe på et tidspunkt som i hvertfald vil lave en brøkdel mere end ingen, så giv lyd

Quote Originally Posted by Beawolf View Post
    Er gået fuld tid (eller den tid jeg nu kan) på NMS efter et kort men hedt forhold til WoW Classic (lækkert med et hurtigt put med en gammel flamme, men følelsen er bare ikke den samme som engang... måske fordi det ikke er EverQuest....). .... anyway... hvis du mangler nogle at gruppe med Virt, så råb op jeg er n00b, fatter hat af hvad jeg laver, og aner faktisk ikke hvad man kan som gruppe, men hvis du mangler een i en gruppe på et tidspunkt som i hvertfald vil lave en brøkdel mere end ingen, så giv lyd
    Lige pt er jeg rykket videre til en anden galakse og jeg er ikke sikker på om jeg kan komme tilbage til start galaksen Euclid selv om jeg har alle 16 portal symboler.
    (hver planet har sin egen kode med 16 symboler som man kan teleportere sig hen til i den samme galakse)

Med hensyn til grouping, tror jeg de fleste går efter at bygge fælles baser og farming områder.

Men ellers bare brug steams chat når jeg er på hvis du skal have hints etc og ellers kan vi måske starte et fælles nyt game op på survival ellermåske permadeath
    Men måske du lige skal lidt ind i spillet før du kaster dig over permadeath

Brug bare steams chat når jeg er online hvis du lige skal have lidt hints etc.

Evil laugh

666.JPG