Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43

Thread: [20-12-2013] Ansøgning - Kampesten

Forum Nestling Kampesten's Avatar

Default [20-12-2013] Ansøgning - Kampesten

Hejsa navn er Mogens. jeg vel beskrive mig selv som skør, for jeg har for made tid, og i kan se er jeg ikke go til at stave. jeg håber i kan læse det
    lige pt har jeg ikke arbejde, så jeg gå og keder mig
    hvis vi vel hvid hvor madet MMO jeg har spille. jo skal i se EVE ca 2 år Rift ca 2 år WOW ca 6 år SW fra dag 1 af og det er kun nogen af dem.
    som i ved er jeg ikke den mest sociale personen i danmark, men jeg håber det går

hvad for en guild søger jeg: jeg søger en guild der køre raid og der er et samme hold.
    jeg var i en lille guild samme med nogen venner (ca 10) men de spiller ikke mere så nu søger jeg en ny .
    jeg vel da håbe det bliver Semper Danica (SD). hvis i vel ha mere info så spøre bar jeg vel svar så godt jeg kan og igen undskyld for min stave.

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Hej @Kampesten (Mogens)

Super at se at du har ombestemt dig og vil gi os et forsøg . Din stavning er fin, så det skal du ikke bekymre dig om.

Jeg skal lige ha dig til at lure disse posts igennem og bl.a. vide om du kan stå inde for vores 5 værdier.

Ellers kan jeg sige at du kan /cjoin SD. Dette er vores fælles chat i spillet som bl.a. vores ansøgere i SWTOR bruger. Jeg kunne også godt tænke mig at se dig på mumble (informationer til mumble her) og lige hilse på dig. Du er meget velkommen til at hoppe på når du har lyst, vi er en del der sidder derinde og hygger ofte og tonen er meget casual, som kom bare, vi bider ikke .

Ud over dette vil jeg sige held og lykke med ansøgningen og skulle der være noget er du meget velkommen til at hive fat i mig i spillet, her på forum - enten i denne tråd eller via et PM.

Forum Trainee Hemmje's Avatar

Hej @Kampesten (Mogens) og Velkommen til held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @Kampesten og velkommen til (igen)

Jeg vil da gerne vide, hvorfor du har ombestemt dig. Du var rimelig bestemt i den sidste post du lavede i din anden ansøgning, så havde bestemt ikke regnet med at se en ny ansøgning fra dig. Hvad har ændret sig?

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

jeg vel høre om, jeg kan søge om at bliv en sociale member i Semper Danica. for jeg kan ikke lig mumble. og når jeg ikke vel bror mumble, så kan jeg ikke kom raid med jer

Forum Senior Nilfen's Avatar

Quote Originally Posted by Kampesten View Post
    jeg vel høre om, jeg kan søge om at bliv en sociale member i Semper Danica. for jeg kan ikke lig mumble. og når jeg ikke vel bror mumble, så kan jeg ikke kom raid med jer
    Du behøver ikke at snakke på mumble når i raider. Det vigtigste er at lytte og der er mange der ikke er så gode til at skrive i SD, men det er der stor accept af, bare meningen kommer frem!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

det ved jeg godt. men jeg kan også sige det på den her måde. jeg vel ikke mumble
    det er der for jeg spørg om jeg være en sociale member i Semper Danica, hvor jeg bar hjælper dem der har bor for en hånd unde at kom på mumble. hvis jeg ikke må være det er det okay

For at være socialt member i SD kræver det at man er/har været medlem i SD, så mig bekendt tilfalder denne form for ansøgning ikke nye ansøgere. Så dette tror jeg ikke er en mulighed, desværre. Som vi har snakket lidt om, så kræver vi bl.a. mumble for at have en samtale om hvorvidt man er noget for SD og om SD er noget for dig. Det giver os en fornemmelse af dig som person, da det er der vi lægger størst vægt i SD.

Så som et absolut minimum skal vi have denne samtale på mumble og om hvorvidt det er påkrævet senere hen kan så diskuteres. Det vil dog under raids være behov for at alle er på mumble og kan høre hvad der bliver sagt og "ordrer" der bliver uddelt. At man så svarer via skrift eller handling ser jeg personligt intet problem i. Om hvorvidt du har lyst til at deltage dagligt på mumble og sidde og hygge med dine guildies er så op til dig selv. Det kan dog på det stærkeste opfordres til at gøre, om ikke andet så for hyggens skyld.

Så det må være op til dig om du har lyst til at tage en snak med mig på mumble omkring dette og eventuelt fremadrettet medlemsskab eller om det ikke er noget du har lyst til. Valget er dit, men jeg håber da du har lyst til at komme på og tage snakken.

Forum Elder Deadlock's Avatar

At fravælge mumble gør det også svære at samle de anbefalinger (tomler) som man med tiden skal samle ind, da folk kan have svært ved at vurdere hvad man er for en fisk bare ved at skrive med en.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Umiddelbart så tror jeg ikke SD er en guild for dig. Håber ikke jeg træder nogen over tæerne ved at skrive dette.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Umiddelbart så tror jeg ikke SD er en guild for dig. Håber ikke jeg træder nogen over tæerne ved at skrive dette.
    Tror næsten at vi alle tænker det samme. SD er et af de ældste, største og mest sejlivet guilds i Danmark og det er ikke pga. raidprogress, men fordi at vi er en social guild og dette gør at vi har sammenhold ud over bare raids og ingame aktivitet. Så hvis du bare søger et raidhold og ikke vil være social, så er SD desværre ikke noget for dig.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

okay i for det som i vel også må jeg ta en kis og et glas mælk ( jeg kun ikke stave til det som jeg vel skrive )

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Jeg tror du skal tage en sludder med @Moody online og se om SD kan leve op til den forvetning du har til guild, og om det er det du vil. Der er mange i SD der er mindre gode til at formulere sig skriftlig, og det skal der naturligvis også være plads til. Hvis en sludder med @Moody gør det mere overskueligt, så synes jeg i skal tage den derfra.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

barar rolig jeg er på Mumble ( Kampesten )

Forum Apprentice Víe's Avatar

barar rolig jeg er på Mumble ( Kampesten )
    Hej Mogens/ @Kampesten ,

er du i gang med Wizard setup (Mumble) ?

Edit : her er lidt god info/guide til Mumble - http://www.semperdanica.dk/threads/4...le-Information
    Last edited by Víe; 11-12-2013 at 17:21.
    C'est la Vie ! <3

jeg er online som Kampesten på Mumble i SW er det Kampe eller Fabrius jeg er på

kan jeg blive en member af SD når jeg spiller SWTOR ? jeg har læst på forum at det kan jeg ikke eller sårdan forstår jeg jeg håber ikke at det passer

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

SWTOR er et officielt spil i SD. Så det giver fuldt medlemskab
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg tror ikke SD er en guild for Kampesten. Sry.

Ligesom nogen poster en thumbs op, så er det også tilladt og poste et "nej tak".
    Dette er på ingen måde en melding fra ledelsen, dette er udelukkende min personlige vurdering.
    Kampesten er velkommen i SD hvis han kan samle nok ja stemmer, og rekrutterings ledelsen vurderer han skal på trial!

Og lige for at være 110% klar om det, så har det intet med staveproblemer at gøre - jeg kan sagtens læse og
    forstå alt der er blevet skrevet!

Mvh
    w
    Last edited by wOOOOt; 18-12-2013 at 15:09.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

når der står det her så var jeg ikke sikker

SWTOR var desværre ikke det, som skulle være det fremtidige spil, for rigtig mange SD'ere som havde set frem til denne release i lang tid.

Derfor, trods adskillelige forsøg på at ændre det, må vi sande at vi som SD officielt spil, ikke kan vedblive at opretholde et stort ledelses styret spil, og per dags dato nedgraderes SWTOR afdelingen med følgende ændringer:

• GM pladsen i Rådet nedlægges.
    • Alle nuværende Trial medlemmer vil fortsætte deres ansøgning som normalt.
    • Alle nye ansøgninger som ikke er kommet på trial, bliver desværre afvist.
    • Ansøgnings forummet lukkes og fjernes.
    • Hele SWTOR forummet minimeres og flyttes til Andre spil forummet.

Den nye tilgang:

• 2 Officerer vil være den nye ledelse i SWTOR afdelingen. Disse vil være Arantixe og Black Phoenix.
    • Sergeanter promotes udelukkende ingame, de vil ikke figurere på forummet som Sergeant titel. Dette antal styres udelukkende af Officererne.
    • Rekrutteringen foregår udelukkende ingame, dvs hvis der er flinke folk som leder efter en guild, så inviter SWTOR ledelsen dem bare direkte. Disse "nye" folk vil ikke være SD medlemmer, og vil ikke få forum adgang, ej heller skal de skrive en ansøgning på forummet.
    • Alt ledelse står Officererne i SWTOR og medlemmerne for. Snak sammen, og sammen lav SD SWTOR guilden til noget fantastisk for jer.

De medlemmer der er uden for vores normale Social gruppe normering, dvs 1 års medlemskab vil, hvis de fortsat bliver i SWTOR, kunne forblive SD medlemmer på lige fod med resten. Stopper man i SWTOR, vil der i hver enkelt sag blive kigget på aktivitet i den periode man var medlem, ligeledes hvor forum aktiv man har været. Ligeledes vil der ses på hvad ens fremtidsplaner er, feks hvis man har planer om at spille GW2 eller et andet SD spil. Men der gives god snor da det ikke skal hedde sig at fordi et spil ikke levede op til mange i SDs forventning, så kicker vi folk.

Vi er selvfølgelig super kede af vi er nået hertil, men vi kan ikke forsvare at lægge så utrolig mange kræfter i spillet administrativt med så lille tilslutning.

Vil til slut give en utrolig stor tak til nogle folk:

wOOOOt - For at have startet SDs største projekt, og kørt en opstart i stilling som ikke er set lige. Kudos for at have styret tropperne i stilling til en SÅ fantastisk start.
    Panser Anden - For at overtage nogle store sko, og træde bag roret i en båd der havde et par huller. Har været fantastisk at lære dig bedre at kende, og er meget ked af at miste dig i Rådet. Du har vist os en side af dig som er utrolig organiseret og fyldt af gåpåmod, og jeg håber du snart igen tiltræder som en markant person i et officielt SD spil.

Og en samlet tak til en stor folk officerer som har givet en masse blod, sved og tårer for at få en fantastisk opstart, og kæmpet for at SWTOR skulle vedblive. At arbejde sammen med en flok som jer er sku fantastisk, og håber vi igen vil krydse klinger i ledelsen senere hen. Men er sikker på at de af jer der er medlemmer, eller kommer til at blive det i denne omgang, altid vil stå frem når der er noget i er uenige i.

Og den sidste tilbageværende officer, som ikke fortsætter, skal der også lyde en ekstra tak til. Darwynnia er også nødt til at træde nede af personlige årsager.
    Hendes speciale projekt bruger alt hendes tid p.t. og det overskud hun har skal bruges på familien. Hun er selvfølgelig trist over ikke at kunne holde begge bolde i luften men sådan er det. Hendes konto er stadig åbent til oktober og hun gætter på at hun kan logge på en gang om ugen men ikke meget mere end det. Darwynnia kom med i ledelsen for snart længe siden og har været super til at give de indspark vi manglede, sagt uden indsvøb.

Og så en stor Kudos til alle de flok der har spillet SWTOR. Selv om det ikke var et spil for jer, så har det været nogle utrolige gode timer sammen med jer alle!

Og til sidst en hilsen til alle de der forbliver i SWTOR! Giv den gas, og håber i får god vind med de kommende patches og i kan vedblive med at spille det spil i alle nyder

Mvh SDs Ledelse

okay det skal i bar glemme. den er fra 16-8-12 så den er gamle og det hade jeg ikke set og den har ikke nåde at sige mere undskyl

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hvad da?

Godt at høre du fik styr på mumble

okay det skal i bar glemme. den er fra 16-8-12 så den er gamle og det hade jeg ikke set og den har ikke nåde at sige mere undskyl
    Det er fint. Mit motto er: "er man i tvivl, så spørg"

Forum Trainee Nielsen's Avatar

Ja lidt en mærkelig besked og smide!
    Swtor: Nielsen Legacy

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Det er helt tilladt at komme med sin mening. Det er dog ikke tilladt at starte en diskossion på andres holdninger. Hvis woooot mener at amsøgeren ikke er sd material, så er han i sin gode ret til at skrive dette, også uden yderligere forklaringer. Den forklaring kan komme på ofiicersniveau.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2