Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 66

Thread: [16-12-13] Ansøgning til SD - Grummah (Rasmus)

SD Medlem Forum Initiate

Default [16-12-13] Ansøgning til SD - Grummah (Rasmus)

Hej med jer!

Mit navn er Rasmus, jeg er 27 år og bor i Herning (det ligger i midtjylland hvis nogen skulle være i tvivl )
    Nu er jeg ikke den store haj til ansøgninger, men for lige at få det nødvendige ud af verden, så har jeg selvfølgelig læst jeres regler for optagelse, forumreglerne, og jeg er helt enig med jeres værdier! (jeg er egentlig også lidt fan af jeres slogan!)

For lige at forklare lidt om mig selv, så er jeg som sagt 27 år og har boet i Herning hele mit liv. Til hverdag arbejder jeg som helikopterpilot hos et helikopterfirma i Esbjerg Lufthavn, der lever af at flyve personale ud til boreplatformene i nordsøen. Et dejligt job, som jeg holder meget af, men samtidig også giver mig en del fritid til at spille lidt computer og hygge lidt om de daglige gøremål. Ud over det, er jeg uddannet elektriker før jeg startede med at flyve helikopter. Fritiden bliver brugt på computeren, kæresten, kammeraterne og familien.
    Som person mener jeg at jeg er meget nede på jorden, nem at snakke med, og elsker at hjælpe andre. Jeg nyder at kunne logge ind i spillet og se at der er aktivitet både i spillet, men også i guildchatten. Bare det at kunne snakke løst og fast om både seriøse og useriøse ting, og elsker generelt bare at hygge mig med at spille med nogen man kan snakke godt med. Jeg mener selv jeg falder godt i hak med de fleste, medmindre man opfører sig meget tåbeligt, eller tror man er mere end andre, men dem tvivler jeg egentlig lidt på i har i denne guild

Hvad kan jeg tilbyde Semper Danica: Jeg kan tilbyde jer en person som har spillet WoW siden februar 2005. Jeg har prøvet det meste i spillet, lige på nær PvP. Har været aktivt raidmedlem/officer, i en endgame raiding guild (raid 5 dage om ugen) som Priest, samt Raidleader/Guildleader i en dansk 40-mands raiding guild tilbage i ”vanilla” wow dagene, med Molten Core, Blackwing Lair og AQ, hvor jeg spillede som main tank meget af tiden. I de senere expansions har jeg spillet en del sammen med IRL vennerne både endgame raiding og casual som Mage, hvilket også er min main i dag. Så for at opsummere: jeg har været rimelig optaget af spillet i mine lidt yngre dage, men nu er jeg nok mest til bare at være ”casual”, da tiden ikke rigtig tillader andet. Har en hel del characters spredt ud på forskellige servere, hvor af kun 2 af dem er lvl 90. (min mage og min priest). Ønsker at ansøge med min priest, men kunne egentlig også godt tænke mig at få min mage herover engang ved lejlighed.

http://eu.battle.net/wow/en/characte...Grummah/simple
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...Grummah/simple

Mine forventninger til jer: Min forventning er at komme i et guild hvor det sociale er absolut det vigtigste, og spillet kommer i anden række. Jeg har ligesom overstået den tid hvor jeg kan sidde og rigtig fordybe mig i et spil helt mutters alene, jeg skal helst have nogen af spille med, for at jeg ikke går helt i stå. Som jeg også har givet udtryk for længere oppe, så er min tid som endgame raider nok overstået, så mit ønske er egentlig bare at være casual og tage med på lidt flexraids/LFR/instances/Achievement runs/old content m.m. når tiden er til det.

Jeg har ikke rigtig nogen relationer til Semper Danica, ud over min gode kammerat Dennis (Wace/Wacie), som lige er blevet optaget hos jer. Vi har spillet en del sammen førhen i min tid som Mage, og ligesom ham, så er mit ønske egentlig bare at komme ind og være et socialt sted, hvor man kan hygge sig, og tage lidt pis på hinanden engang imellem, og være fælles om tingene, i stedet for at være enspænderen der bare fare rundt for sig selv.

Håber den lange smøre har givet jer lidt indblik i hvem jeg er som person, og hvad jeg ønsker/forventer af en guild som Semper Danica. Har i nogen spørgsmål er i meget velkommen til at skrive en mail til mig, eller kontakte mig in-game (mit battletag er: grumme#2620)

Ser meget frem til at høre fra jer, og håber på det bedste!

Med venlig hilsen

Rasmus // Grummah

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hej Rasmus

Og velkommen til vores forum.

Det er da en fin ansøgning du har fået strikket sammen der, og ja vi ligger stor vægt på det sociale i SD.
    Vi har en del hold der raider fast sammen, men vi har da også en del som "bare" kører lidt flex/LFR & HC Scenarios sammen.

Du har da en stor erfaring med dig i "kufferten" og det er da altid en fordel, og du skriver du tidligere har været Raid/Guild leder, så har du jo også styr på det med at skulle gå på kompromis.
    Og du ved at man en gang i mellem må bide i det sure æble og "bare" skære igennem, og så bare indrette sig, til alles fordel. (Det skal det jo helst være )

GL med ansøgningen

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Acolyte

Rasmus er en af mine rigtige gode venner IRL og vi har spillet wow (og andet) sammen i snart mange år efterhånden.
    Han er meget social og altid hjælpsom og med på en hyggelig snak på mumble, så han vil uden tvivl være en super god tilføjelse til guilden.
    Han er mere stille end jeg selv er, men jeg er også en brallerrøv

Fed ansøgning Rasmus, jeg krydser fingre og tæer for dig.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Super god ansøgning - det lyder godt nok som en spændende job du har fanget dig der En rekrutteringsofficer kigger forbi inden længe med lidt mere info til dig.

Held og lykke med ansøgningen. Vi ses jo nok ingame på et tidspunkt

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Initiate

Tak for de fine ord alle 3 :-)

Hvilken dansk guild spillede du i i vanilla?

SD Medlem Forum Initiate

Ratkuul har spillet meget i "ShadowLegion" som priest på horde-siden i vanilla (den var dog ikke dansk), og så har jeg spillet i The Danish Brigade. samt et par andre op igennem tiden.
    The Danish Brigade spillede jeg på en char der hed "Tankerfranz" størstedelen af tiden.. ja.. ingen kommentarer på det char-navn, det var ret fesent! http://eu.battle.net/wow/en/characte...erfranz/simple
    Last edited by Grummah; 11-12-2013 at 13:01.

Forum Trainee Zigil's Avatar

@Grummah velkommen til forum og held og lykke med ansøgningen

Forum Warden Lingmao's Avatar

@Grummah

Velkommen på vores forum Rasmus

Det var da noget af et job du har dig der, er det noget vi andre der er elektrikere også kan bygge videre på for at få? (tvivler stærkt på det )

din ansøgning er rigtig god, og jeg synes den giver et godt billed af hvordan du er som person, og hvad du forventer af guilden.
    Vi køre flex raid hver onsdag indtil næste expansion kommer, om det så køre videre, (efter som flex bliver normal, normal bliver heroic, og heroic bliver mystic) det ved jeg ikke.

Jeg er på arbejde de næste 7 dage, vi kan dog godt tage ansøgnings samtalen, den kommer bare til at forgå over telefonen istedet.
    Ellers så kan @Harpos eller @Najsen tage den med dig, det er stort set op til dig

ville ha skrevet tilbage igår, men jeg glemte helt din ansøgning pga min lille dreng er lidt sløj/syg. men hellere sent end aldrig som man siger

Anyways, ansøgninger kommer til at ligge herinde i nogle dage inden en af os griber fat i dig. men du må godt lige tænke over om du vil gøre det over telefon eller mumble
    hvis det er telefon så lav en PM til mig med nummeret, og så vil jeg ringe dig op og slette nummeret efterfølgene

lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i en uge.
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Men inden du hopper ind på mumble, Så kig lige engang > her <

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig Her på siden (ved at klikke Wow Rekrutterings Officer Neden under)
    i spillet på enten Lingmao eller Moonbasher. eller den meget venlige @Harpos eller @Najsen

mvh
    mikkel
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Jeg er desuden inde i forløb hvor jeg er igang med at aftræde som Rekrutterings officers.
    Min efterfølger vil være @Najsen, og det vil være hende der vil være tilgængelig under hele dit forløb, samt @Harpos

SD Medlem Forum Initiate

Tak Zigil og Lingmao

Ja mit job er nok ik lige så normalt som så mange andres, men det gør det skam ikke mindre spændende! , og ja Lingmao, du bygger da bare videre på din Elektriker uddannelse hvis du lige har tid/råd til 2 år+ på SU samt at du lige kan hive 8-900.000 ud at bukselommen til uddannelsen

Tak for de fine ord, og mht. optagelses samtalen så kan jeg sagtens vente til du har tid :P jeg skal selv arbejde en del her de kommende 2 uger, så vi kan jo bare tage den når vi begge har tid engang (jeg foretrækker mumble, men hvis det er uundgåeligt med et telefon opkald, så kan det også sagtens arrangeres!)

Mvh.

Rasmus

SD Medlem Forum Initiate

hov havde ikke lige set dit sidste indlæg inden jeg postede. Hvis det er nemmere for dig/jer, mht. din tilbagetrædelse, så tager jeg da bare optagelses samtalen med Najsen eller Harpos, det er intet problem for mig

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hejsa @Grummah
    Jeg har overtaget Lings gode arbejde, og vil helt klart gerne tage en samtale med dig
    Hvad siger du til i morgen aften klokken 20.30?

SD Medlem Forum Initiate

Hejsa @Najsen

Det lyder rigtig godt, jeg vender lige tilbage hurtigst muligt om jeg kan kl. 20.30 imorgen. Det er nemlig fordi jeg skulle i biffen i morgen og se den der hobitten film med en kammerat, og skal lige være sikker på det ikke ramler sammen med det!

SD Medlem Forum Initiate

@Najsen

Lige en lille update. Da jeg skal i biffen 18.10, og det er en 3-timers film, så er jeg bange for jeg ikke når hjem til 20.30. Er der mulighed for et andet tidspunkt?

Det er bare iorden.
    hvad med mandag klokken 20.30 så?

og god tur i biffen

SD Medlem Forum Initiate

@Najsen

Mandag 20.30 lyder fint!
    Og tak!, håber det er en god film

Tror jeg har et godt gæt hvad filmen hedder, nu hvor du nævner 3 timer

SD Medlem Forum Initiate

@Lingmao

Du skulle helst også gerne kunne gætte det, da jeg har skrevet det i et indlæg lidt længere oppe. Hehe :-D

Og lige til Info. Så var det en rigtig fed film!
    Last edited by Grummah; 15-12-2013 at 22:01.

Quote Originally Posted by Grummah View Post
    @Lingmao

Du skulle helst også gerne kunne gætte det, da jeg har skrevet det i et indlæg lidt længere oppe. Hehe :-D

Og lige til Info. Så var det en rigtig fed film!
    hehe, den havde jeg sku ikke lige set

de film er bare kendt for at være lange, glemmer aldrig da jeg var inde og se kongen vender tilbage.
    3 gange var jeg igang med at tage min jakke på igen, men så var der lige lidt mere, og lidt mere og lidt mere

men glæder mig til at se den med konen når vi igang får tid
    Last edited by Lingmao; 15-12-2013 at 22:05.

SD Medlem Forum Initiate

Heh nej det kunne jeg næsten regne ud :-)

Tak for en hyggelig snak @Grummah og velkommen på trial.

SD Medlem Forum Initiate

Selv tak @Najsen ! det var hyggeligt. Og som jeg lige lovede at skrive også herinde, så arbejder jeg på 14/14 rotation, og min 14 dages arbejdsperiode starter i dag, så jeg vil nok ikke være så aktiv de næste 14 dage (også pga. jul osv., ikke kun arbejde) så jeg håber jeg kan nå at få skrabet lidt spilletid sammen så jeg kan lære nogen af alle de dejlige mennesker i guilden at kende

Velkommen på trial du burde kunne læse vores interne forum nu her
    Held og lykke med din trial
    Last edited by Lingmao; 17-12-2013 at 15:05. Reason: staveplade

SD Medlem Forum Initiate

Tak @Lingmao ! og jo jeg har adgang til det interne forum, tak for det