Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: [13-01-14]Ansøgning til SD - WoW - Twiststorm

Forum Fledgling

Default [13-01-14]Ansøgning til SD - WoW - Twiststorm

Hej, Rasmus her, in-game Twiststorm
    Læst alt det jeg skulle inden jeg ansøgte, de 5 værdier: tjek

Kort in-game

Jeg raider med min shadow pirest på holdet Hjemmebrænderiet og har et ilvl på 563.

Om mig selv

Som sagt hedder jeg Rasmus og er 21. Jeg er i lære som rustfri smed, hvor jeg derefter skal videre som noget andet, derudover er jeg også højtrykspuler på Novo.
    Jeg kommer fra Kalundborg hvor jeg har boet i hele mit liv. Her går jeg til fodbold og udøver min hobby som er fjernstyret benzin biler 1/5.
    Desværre er jeg ikke en type der går ud og drikker og fester da jeg er lidt for sund til det . Så om aften eller efter overarbejde (som er tit) sidder jeg og spiller wow som afslapning.

Der er ikke meget jeg kan sige om mig selv personligt, men vil mene jeg er en glad person som vil folk det bedste.

Forventer af SD - SD kan forvente

Jeg forventer at jeg kan hygge mig med nogle flinke mennesker, som kan lide at raide, lige som mig selv.
    SD kan forvente en glad person som læser op på sin ting in-game, men også kan lide at snakke RL samtaler.
    Som et plus

Jeg flyttede sammen med Mergula (som er tank for Hjemmebrænderiet) over til Tarren Mill, hvor vi har søgt efter en guild vi kunne hygge og raide i, hvor han så fandt denne SD guild :P

Dårligt om mig

Vil være ærlig og siger at jeg nok ikke er den type der skriver så meget, da jeg meget hellere vil sidde på mumble og hyggesnakke med folk, både før, efter og uden for raid
    Last edited by Twiststorm; 03-01-2014 at 16:47. Reason: updated da der ikke stod nok.

Hejsa!

Jeg har kendt Rasmus i...ehh....lang tid? Han er super så han får en med det samme. Både som person og som en del af @Hjemmebrænderiet.

Go Rasmus, du 'en helt nu!

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Velkommen til herinde, og syntes egentlig det er fint du skriver mere om dig selv end f.eks. hvad gear du har på din char samt hvor meget du har raidet etc. SD fokuserer mere på personen bag skærmen da vi er en social guild
    Jeg er sikker på der kommer en rekuteringsofficer fordi inden længe, evt. @Najsen eller @Harpos - de vil smide lidt mere info på bordet

Men held og lykke herfra!

Forum Warden Lingmao's Avatar

det var en meget kort ansøgning, på grænsen til dovenskab vil jeg sige.
    du mangler også at skrive i din ansøgning at du har læst reglerne og acceptere de 5 værdier,. (bliver skrevet at man skal skrive det i sin ansøgning herinde http://www.semperdanica.dk/threads/4...gs-information)

du mangler også hvad vi kan forvente og hvad du forventer af SD.
    prøv lige at gå tilbage i tænke boksen, er helt sikker på du nok kan få skrevet en smule mere
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Forum Fledgling

De 5 værdier stod under mit navn, dog kun som i at jeg havde læst alt, men ja, det er rettet. Plus at mine forventinger stod i teksten, som også nu er skrevet mere specifikt.

Ja, det der med at skrive har jeg ingen tålmodighed til, da jeg mere er en snakke person Man kan godt kalde det lidt dovenskab, dog skal jeg nok svare på mumble

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Twiststorm
    Som nogen har været inde på, så er din ansøgning meget tynd.
    I SD er det personen vi tager ind, og derfor er det DIG vi vil vide noget om
    Jeg er sikker på du sagtens kan skrive nogen flere linjer om dig selv... Elsker du at fiske, samler du på pokemon kort, løber du 1000km om dagen? osv. osv.
    Så før jeg vil byde dig ordenlig velkommen, og komme med noget info omkring ansøgnings forløbet vil jeg gerne se noget mere fylde på din ansøgning.

Mvh.
    Najsen // Rekutterins ansvarlig.

Jeg fik ikke opdateret før mit svar.
    Kan godt se du har puttet lidt på, men jeg vil nu være den "strenge" og bede om lidt mere

Forum Fledgling

jamen jeg er helt ærligt, der sker ikke mere i mit liv :/ laver ikke andet end at arbejde (meget overarbejde med 2 job, hvor det andet er om natten eller weekenden)... det er det jeg lever på for tiden, vil meget gerne kunne skrive mere :/ men der er ikke andet, håber i kan godtage det, da det er sådan der er
    Last edited by Twiststorm; 03-01-2014 at 17:10. Reason: skrive fejl

Det er så iorden Man skal heller ikke presse citronen mere end den presses kan jo ...
    Jeg ser frem til en samtale med en masse og snakke om så

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i nogen dage (4-6 dage)
    - efter de dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle min. 10 thumps up fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.

De nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer, samt være på mumble så folk kan få et indblik i hvem du er.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig, enten i PM eller in game.
    I spillet på enten Najsen eller Puzzling. Ellers kan @Harpos også være dig behjælpelig.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Najsen // Rekuterings ansvarlig.

Hallo du der slyngel. Du kunne jo skrive lidt om din tid i Dreamwalkers og om hvor totalt awesome din gamle guild master var! Og lidt om hvad planen med hjemmebrænderiet ellers er. Spørg ham på Mumble, så siger han meget mere.

SD Medlem Forum Neophyte

jammen han er jo på samme raid team som jeg er på så han skal da klart med i sd spiller godt og er en hyggelig gut så bare ind med ham (du skylder 1000g)^^ meta out

Forum Learner Orcblood's Avatar

Helt klart en hygsom fyr at have med i raid og samt en snaksalig fyr to mumble. Så helt sikkert en o/ fra mig af.

Hej @Twiststorm

Har du tid og lyst til en samtale på torsdag klokken 20?

Forum Warden Eworc's Avatar

Rasmus virker som en flinker fyr og synes sagtens der kan findes plads til ham i guilden
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Initiate

Held og lykke med ansøgningen.. P.S. Rasmus er et awesome navn!

Hej @Twiststorm

Har du tid til en samtale med mig på mandag klokken 20?

Forum Fledgling

ja, det har jeg

Han er her også på tirsdag kl. 20. Så har du ham I 15 minutter inden vi skal raid

Quote Originally Posted by Mergula View Post
    Han er her også på tirsdag kl. 20. Så har du ham I 15 minutter inden vi skal raid
    Vi har fundet ud af det.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

NED MED HJEMMEBRÆNDERIET BUUUUUUUUUUH

HE HE

Tak for en hyggelig snak @Twiststorm
    Velkommen på trial @Goomir do your thing!

SD Medlem Forum Recruit hutti's Avatar

Har været på et par raids med Twiststorm og han til at være en cool gut så fra mig

Forum Fledgling

ØØØV... Jeg vil så gerne have nakke garrosh!.
    Står nu med to char foran Garrosh med fuld clear op til ham... og har stadig aldrig nakket ham før på normal, kun fået ham på 5%

13/14 igen denne uge

Men nice samtale efter raid på hjæmmebrænderiet, mega hygge og lidt valor cap oveni
    @Mergula @Eworc @Svenbendt
    Last edited by Twiststorm; 14-01-2014 at 22:29.

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Self skal vi da have Twiststorm ind i guilden. Han virker hyggelig og god at have med på Team Hjemmebrænderiet. Rasmus du skal sgu lige have en

//Crushgar - Frostswinger.