Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 55

Thread: [2-2-14]Wow ansøgning - Warrior, Galdhr

Default [2-2-14]Wow ansøgning - Warrior, Galdhr

Hej Semper Danica.

Jeg er en ung gut på 25 år fra Vordingborg, Sjælland. Beskæftiger mig med overfladebehandling på en fabrik som jeg har arbejdet på i godt og vel seks år efterhånden. På nuværende tidspunkt arbejder jeg primært om natten, men har dog en del uger på dag.

Når jeg ikke arbejder befinder jeg mig ofte foran computeren, eller fjernsynet (Primært når Manchester United spiller, det går fandens godt for tiden), ellers bruger jeg tid på familie og venner. Andre interesser er musik, spiller selv på diverse instrumenter, gerne instrumenter med strenge. Lidenskaben befinder sig i den lidt "tungere" ende. Musik som Parkway Drive, Breakdown of Sanity, 36 Crazyfists osv. Jeg lytter dog gerne til stort set alt slags musik, i min verden eksisterer der ikke dårlig musik, kun musik jeg bryder mig knap så meget om! Derudover ser jeg også gerne en masse serier & film.

Derudover træner jeg også min krop fra tid til anden. Træner i fitness center godt og vel 2-3 gange om ugen, hvor den som regel står på styrketræning (Er dog langt fra buffed! heeh)

Lidt info omkring min wow historie:

Jeg har spillet World of Warcraft siden midten af Vanilla. Startede MEGET casual ud. Fandt først ud af, at hive talents ud fra min spellbook på omkring level 40, og havde overhovedet ingen idé om at man skulle smide point ind i et talent tree. Det fik en kammerat dog hurtigt rettet op på. En anden kammerat introduceret mig for en dansk raiding guild ved navn Absent Minded Crusaders, mener den var på Boulderfist, men kan tage fejl. Jeg startede som arms/fury warrior i AMC, hvor jeg deltog i ZG, AQ, Onyxia og MC progress. Clearede de nævnte raids hvorefter guilden så småt døde ud, da vi skulle til at gå i krig med BWL.

Jeg søgte derfor nye udfordringer og kom ind i en pvp guild, hvor jeg hjalp til med at smadre en masse hordes i premades. Jeg opnåede ranken Knight-Captain inden lanceringen af Burning Crusade. Under Burning Crusade kom jeg ind i en progressiv raiding guild, hvor jeg deltog i Kara, Gruul, Maggy, The Eye Progress, en smule af The Eye, SSC, og BT blev det også til inden jeg tog en forholdsvis lang pause.

Jeg returneret forholdsvis sent i Wrath of the Lich King, og skiftede min main ud til feral druid. Nåede derfor kun at cleare Trial of the Crusader, Icecrown Citadel (en hel del heroic) og Obsidian Sanctum. Når jeg kigger tilbage er det helt klart den tid hvor jeg bidrog til progression allermest. Mit gameplay var en hel del mere finpudset end i tidligere tiers, og jeg nød virkelig at spille feral.

I slutningen af Wrath of the Lich King blev det til endnu en pause, da mit job begyndte at kræve at jeg tog aftenvagter. Jeg kom dog tilbage til Cataclysm med lysten til at slå en masse alliance ihjel. Så jeg begyndte at spille en hel del arena, og Rated Battleground som resto druid, skiftede dog senere til balance. Jeg spillede forholdsvis casual, og rendte vel rundt på en 1700 - 1900 rating i RBGs. På daværende tidspunkt tog jeg ikke arena særlig seriøst. Blev dog til en del casual 2s med en kammerat som resto shaman i en Warlock/rsham comp.

Lysten til pvp tog dog til i Mist of Pandaria, hvor jeg begyndte at spille op til flere toons (alt efter hvad der var behov for i RBG gruppen). Jeg co-leadede en 2k RBG guild/team, hvor jeg også for en mindre periode babysittede Guild Master posten. Derfra begyndte jeg dog så småt at spille mindre, og mere casual. På nuværende tidspunkt har jeg fundet en fin balance, hvor jeg spiller 2s/3s på en 1600 mmr og RBGs på ca 1800, hvor det dog er meningen at gruppen skal komme op på de gyldne 2,2k rating.

Jeg har dog genfundet mit lyst til pve, og selvom det lige på nuværende tidspunkt kun bliver til en masse LFR er ambitionen helt klart at begynde på noget aktiv progression igen.

Derfor søger jeg ind i Semper Danica, hvor jeg som udgangspunkt nok står bedst til et social spot indtil gearet er klargjort, hvor jeg så forhåbentligt kan begynde at deltage i Flex/10m runs og måske endda kæmpe mig op på et 25m hold. Det er dog forholdsvis sent at begynde at ville raide, især da jeg er bagud hvad angår gear, så måske jeg først ville kunne gøre mig egnet som et aktiv i Warlods of Draenor.

Jeg bringer dog en masse vilje, godt humør, evnen til at tage konstruktiv kritik til mig, lysten til at lærer, og tage del i progression runs. Jeg er en team player, og vil til en hver tid hjælpe hvor jeg hjælpe kan.

For ikke at gøre det længere end det allerede er skal i være velkomne til at smide mig en btag anmodning på Obscene#2100 hvis jeg har glemt at noget, eller hvis der er yderlige info i søger.

Jeres regler og fem bud er læst og forstået, og jeg har ikke tidligere søgt ind i Semper Danica.

http://eu.battle.net/wow/en/characte...Purrkat/simple < knap så aktiv feral druid
    http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Cilthx/simple < aktiv mm/surv hunter
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...r/Cilth/simple < ikke aktiv warlock
    http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Galdhr/simple < i gang med at pve gear warrior
    http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Glutch/simple < forholdsvis aktiv rsham
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...r/Myrth/simple < 516 ilvl pve frost/blood death knight
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...3%b8rth/simple < på nuværende tidspunkt ikke aktiv ret paladin.

Beklager det blev så forbandet langt!

/Steven.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej .
    Jeg har set din ansøgning, og vil i morgen komme med noget Info

Najsen //rekutterings ansvarlig

[QUOTE=Najsen]Hej

Velkommen til vores forum, og undskyld forsinkelsen med at skrive igen.

lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i nogen dage (4-6 dage)
    - efter de dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle min. 10 thumps up fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.

De nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer, samt være på mumble så folk kan få et indblik i hvem du er.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig, enten i PM eller in game.
    I spillet på enten Najsen eller Puzzling. Ellers kan @Harpos også være dig behjælpelig.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Najsen // Rekutterings ansvarlig

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hej Pseudonym

En rigtig god ansøgning og du kan "næsten" ikke gøre den for lang.
    Jo mere info om dig selv, jo bedre, for det er dig vi vil vide mere om, og du har da været en del rundt om dig selv...

En United fan er der altid plads til, uanset hvad alle andre måtte sige. (Jeg røber ikke min klub, meeeeen... )

Vi har et 25m flex der kører hver onsdag aften kl. 20.00 - 23.00 og nogle gange lidt længere.
    Der er der som regel altid plads til nye, man SKAL dog signe op til det og dem som signer op er dem der får et spot.
    Det er som regel godt besat, men der er tit pladser på holdet.

Vi har ikke et 10m flex, for de fleste laver PUG's, men det kunne da være en idé.

Vores PvP afdeling vil blive glad for en PvP-fan, der er startet et RBG hold op her for nylig.

GL med ansøgningen...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Tusinde tak!

SD Medlem Forum Adept saks's Avatar

Elsker bare den glade lille gris på din avatar!

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Quote Originally Posted by saks View Post
    Elsker bare den glade lille gris på din avatar!
    kan ikke lade være med at tænke babe den kække gris ^^ hvilket kun er et plus

Hey, jeg drager til Tyskland i weekenden for at headbange lidt. Er tilbage søndag. Så jeg kan først tage en evt mumble snak der eller efter.
    Last edited by Galdhr; 30-01-2014 at 11:20.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Quote Originally Posted by Pseudonym View Post
    Hey, jeg drager til Tyskland i weekenden for at headbange lidt. Er tilbage søndag. Så jeg kan først tage en evt mumble snak der eller efter.
    jamen - god tur

og velkommen til. Fik lige læst din ansøgning lidt mere detaljeret - og som @Harpos siger, så kan den næsten ikke blive for lang

Held og lykke med ansøgningsforløbet.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

go tur Pseudo Hvor skal du hen i Tyskland?

Mange tak. En tur til Hamborg, og så et lille smut forbi Bremen og se A Day to Remember. Bliver godt for nakken!

Mange tak. En tur til Hamborg, og så et lille smut forbi Bremen og se A Day to Remember. Bliver godt for nakken!
    hvis du kommer forbi tatto studio dänemark må du lige hilse mine fætre, Stefan og Frantz Kempf de tusser nemlig der.

Jamen jeg dropper en hilsen hvis jeg kommer forbi!

Jamen jeg dropper en hilsen hvis jeg kommer forbi!
    Super (Jimi forresten )

Hej @Pseudonym

Jeg beklager at din ansøgning har stået lidt længere end de normalt gør.
    Jeg er super stresset for tiden, og har derfor "givet" dig vider til @Harpos og han vil snart kigge ind og komme med et tidspunkt i kan snakke

Held og lykke med det. (og god tur til tyskland)

Najse

Ingen problem. Jeg er rig på tålmodighed. Bare se at kom af med den stress.

Hejsa

Har du tid til en snak søndag eftermiddag kl. 13.00

Eller skal hovedet lige på plads igen...

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Hey. Jeg er først hjemme ved en 1800 tiden. Så alt efter der passer mig fint.

Ok så siger vi kl. 18.30

Velkommen på Trial Galdhr
    @Nerror Vil du ændre hans forum navn til Galdhr

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Velkommen på Trial Galdhr
    @Nerror Vil du ændre hans forum navn til Galdhr
    Done

Quote Originally Posted by Nerror View Post
    Done

Af hjertet tak

Deltog i gårsdagens LFR. Derefter løb jeg et par dungeons med @Præstekongen og @Azazu.

Og lige nuppet en enkelt heroic scenerio med @Azazu og @grokio
    Last edited by Galdhr; 06-02-2014 at 15:06.
    Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 Battle.net / Obscene#2659 Discord / OB5CENE Origin / OB5C3NE Uplay.

Tænker jeg lige vil reflektere over min trial periode so far. Og syntes ærlig talt det går lidt stramt heeh. Har lettere svært ved at finde folk, at lave noget med. Jeg joiner glædeligt andre, hvis de har brug for det, men kunne i den grad også være rart hvis der var lidt interesse for de ting jeg også gerne ville lave. Jeg spørger stort set hver gang jeg logger på om der er nogen der er friske på noget heroic scenario, eller dungeons. Har også spurgt ind til achievements, og søgt efter arena buddies på her på forummet, men en halvsløj tilbagemelding. Jeg har været på enkelte scenarioes et enkelt flex so far, og så har jeg lavet en dungeon med Vie. Har derudover fået et rigtig godt indtryk af Beastlord og Vie på mumble.

Min trial periode er stadig forholdsvis lang endnu, så det kan forhåbentligt nå at ændre sig. Men jeg har har lidt svært ved at finde mig til rette so far.
    Last edited by Galdhr; 11-02-2014 at 16:42.
    Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 Battle.net / Obscene#2659 Discord / OB5CENE Origin / OB5C3NE Uplay.

@Galdhr jeg har læst din post, kommer lige med et ordenligt svar når min datter er puttet.