Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 55

Thread: [2-2-14]Wow ansøgning - Warrior, Galdhr

SD Medlem Forum Acolyte

@Galdhr - tak for HC Scenario runs her til aften - du får også en fra mig, hyggelig fyr. Tror bestemt ligesom med @Muulan at vi kommer til at køre flere ture i stil med i aften, det var hygge.
    Slutteligt vil jeg, som jeg sagde på mumble, sige som jeg sagde til @Najsen under min trial, at det i perioder kan være lidt problematisk at finde folk til ting og sager, så jeg tror jeg vil følge op på Najsen gode initiativ med at forsøge at køre nogle runs f.eks. Torsdag / Fredag aften, det være sig LFR/HC Scenario whatever, sikker på der nok skal være nogle alts eller noget der gerne vil lege.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Quote Originally Posted by Galdhr View Post
    Tænker jeg lige vil reflektere over min trial periode so far. Og syntes ærlig talt det går lidt stramt heeh. Har lettere svært ved at finde folk, at lave noget med. Jeg joiner glædeligt andre, hvis de har brug for det, men kunne i den grad også være rart hvis der var lidt interesse for de ting jeg også gerne ville lave. Jeg spørger stort set hver gang jeg logger på om der er nogen der er friske på noget heroic scenario, eller dungeons. Har også spurgt ind til achievements, og søgt efter arena buddies på her på forummet, men en halvsløj tilbagemelding. Jeg har været på enkelte scenarioes et enkelt flex so far, og så har jeg lavet en dungeon med Vie. Har derudover fået et rigtig godt indtryk af Beastlord og Vie på mumble.

Min trial periode er stadig forholdsvis lang endnu, så det kan forhåbentligt nå at ændre sig. Men jeg har har lidt svært ved at finde mig til rette so far.
    Jeg synes det er rigtig fint at du har reflekteret lidt over det
    Jeg synes det er en skam at du finder det lige svært, da vi jo self fortrækker at ansøgningen går ganske glidende .

Når det så er sagt tænker jeg, som allerede er nævnt at jeg vil gøre det jeg har gjort før, med at smide en aften op med noget hc/bgs/pvp værk, og på den måde få dig rykket igennem nogen ting med members

Kan se du har skrevet at du deltog i flex, her er det en rigtig god idé at smide en mention på de folk der var med

Kunne være super med en aften med en masse sjov.

Hvad angår mentions på dem jeg lavede flex med syntes jeg det virkede lidt meget at skulle @ +20 mennesker, men det vil jeg da huske.
    Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 Battle.net / Obscene#2659 Discord / OB5CENE Origin / OB5C3NE Uplay.

Forum Initiate Muulan's Avatar

Jeg var i HC med @Galdhr

Ved ikke om min vote har noget at sige, men ville da lige sige han virker som en fin gut at snakke med klarede nogle HC's med ham idag, det var da i hvert fald hygsomt og underholdene så herfra

@Galdhr har du lyst til nogen at lave noget i morgen aften? Omkring klokken 20 og så 1-2 timer frem?

Jep, det kan du tro.
    Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 Battle.net / Obscene#2659 Discord / OB5CENE Origin / OB5C3NE Uplay.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

@Galdhr - Sørger du for at komme på mumble også?

Vejen frem til tomler, kan også ske igennem denne måde. Bl.a. fra mig
    Kom frisk & snak med folk. Ses ingame

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    @Galdhr - Sørger du for at komme på mumble også?

Vejen frem til tomler, kan også ske igennem denne måde. Bl.a. fra mig
    Kom frisk & snak med folk. Ses ingame
    Jeg er på mumble når jeg har lavet ting med folk. Men det kunne godt være jeg skulle til, at hoppe ind og snakke lidt mere.

Quote Originally Posted by Galdhr View Post
    Jeg er på mumble når jeg har lavet ting med folk. Men det kunne godt være jeg skulle til, at hoppe ind og snakke lidt mere.
    Det er en rigtig god idé ihvertfald Mange runs osv. bliver også hurtigt aftalt på mumble, og man når at finde grp, uden det bliver skrevet i Gchatten

Forum Recruit

hurtig smooth hc . /thumb
    Owlbear lvl 85 Tank/Boom Druid
    Xilathian lvl 85 Frost DK
    Imbaowl lvl 85 Frost Mage
    Shadowowl lvl 85 Demo Warlock

Owlbear OUT!

fra mig, tak for hyggeligt run!!
    Rigtig hyggelig fyr

Deltog i gårsdagens flex run.

@Agge, @Azazu @Beastlord, @Brumble, @Darwynnia, @Eworc, @Flametorch, @Kemms. @Harpos, @Inetis @Iznogood, @Jamez, @Kodimagnyl, @Muulan, @nazz, @Paige, @Præstekongen, @Seiga, @stoicism @Sutsko, @tokoz, @Twiststorm @Xenium @Zigil.

Prøvede at være en anelse mere aktiv på mumble. Derudover var det første gang jeg var på tårn duty, så det var rart at prøve Galakras fra en lidt anden vinkel.
    Last edited by Galdhr; 20-02-2014 at 19:24.

Var med i flex d. 26/2 2014.

Følgende var med: @Agge, @Azazu, @Beastlord, @Dimse, @Enforcer, @Eworc, @Funnian, @Harpos, @HolgerDK, @Høker, @Jamez, @Misworluch, @nazz, @Noxes, @Seiga, @stoicism, @Sutsko@, @Swup, @Sylah, @Thezeuz, @Vie, @Zigil.

Hvis ikke har lyst til, at smide en thumbs up, så skal i være velkommen til, at sige hvad jeg kan forbedre.

Prøvede endnu engang at være mere aktiv på mumble.
    Last edited by Galdhr; 26-02-2014 at 21:52.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg var ikke med, jeg var bare på Mumble.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Apprentice Seiga's Avatar

her fra efter 2 Flex med ham
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Forum Apprentice Víe's Avatar

herfra !

(havde ikke glemt dig @Galdhr )
    C'est la Vie ! <3

du er maget aktiv ind i wow men ville maget genre se dig mere ind på mumble vis du har løst men har talt med dig og været et par gang med dig på Flex så du for en selvf en

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Skide godt gået

Og som @Beastlord skriver, mere mumble, ikke genert vi bider kun lidt, Grrrr....

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Apprentice

Du skal nok være lidt mere synlig for at få min godkendelse... kom og hyg på mumble og vær ikke bange for at involvere dig. Man skal vove skindet lidt her i guilden, for at folk lægger mærke til én.

Quote Originally Posted by Funnian View Post
    Du skal nok være lidt mere synlig for at få min godkendelse... kom og hyg på mumble og vær ikke bange for at involvere dig. Man skal vove skindet lidt her i guilden, for at folk lægger mærke til én.
    Jeg har siddet en del på mumble, hvor jeg har haft svært ved at bryde ind i samtaler, hvor jeg egentlig bare sidder og lytter. Ingen tvivl om, at jeg nok godt kunne være mere aktiv. Jeg skal nok forsøge.

Hejsa @Galdhr

Trods lidt vanskligheder er du kommet godt efter det og er nu oppe på 8 thumps, din trial slutter om 2 dage. Der vil jeg kigge på om du er nået helt i mål. Hvis det ikke skulle være tilfældte vil jeg gerne tilbyde dig 1 uges xtra trial, fordi er meget aktiv in game .
    Det kan være rigtig svært det med mumble, men du skal bare bryde ind Letter sagt end gjort, men det er simpelthen vejen frem

Najsen

Hej @Galdhr

Har du tid og lyst til en samtale med mig på tirsdag klokken 19.40 ?

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Hej @Galdhr

Har du tid og lyst til en samtale med mig på tirsdag klokken 19.40 ?
    Hej. Min lille nevø har fødselsdag på tirsdag, så der sidder jeg forhåbentligt og skovler kage ind. Hvilke dage er ellers mulige?