Results 1 to 25 of 25

Thread: ESO - Ansøgning - Sfinkz

Forum Apprentice

Default ESO - Ansøgning - Sfinkz

Hej Alle sammen der er interesseret

Jeg læste @wOOOOt 's opdatering at man allerede kan lægge en ansøgning ind til ESO, og at det er fra marts i tager beslutninger om det, dette passer mig rigtig fint.

Mit navn er stadig Martin, jeg er 32 år gammel og bor i Jelling, nær Vejle, sammen med min kone og søn Jack på 3 år.

Jeg arbejder til dagligt som IT-supporter elev hos SE og nyder det meget, er i gang med at blive certificeret i CCNA og bruger meget tid og energi på dette.
    Lige PT spiller jeg ikke nogen MMO'er, men kæmper en lang sej kamp for at komme til legendary status i Hearthstone, er pt rank 4.

Jeg mener selv jeg har en afslappet humor og er meget behagelig at være omkring, men det lader jeg andre om at dømme, der er hvertfald en del tilbage i SD som jeg har brugt tid sammen med.

Jeg linker lige til min gamle ansøgning, og derefter til min afskedspost.

http://www.semperdanica.dk/threads/3...217#post512217
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...-gensyn-Sfinkz

Jeg har ikke glemt værdierne og jeg er stadig enig i dem.

Bare for at afklare det, jeg forlod jer fordi jeg ikke kan holde forum aktivitet oppe og jeg har ikke været i andre guilds siden jeg forlod jer, jeg har bare været afk i RL, og det vil jeg være en måneds tid endnu, jeg ville bare lave min ansøgning så den kunne begynde at samle en tommel eller to hvis nogen opdager den

Tak fordi i gad læse denne post, hav en god dag og vi snakkes forhåbentligt.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Kunne lide dig i SWTOR, så en tommel fra mig.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Det er helt fint Sfinkz

Vi ses igen når vi nærmer os release og den obligatoriske samtale
    Death Star...I like the sound of that!

Også en fra mig. Sfinkz skal da bare tilbage og ind og spille med SD igen.

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Panser Anden View Post
    Det er helt fint Sfinkz

Vi ses igen når vi nærmer os release og den obligatoriske samtale
    Haha, ja du skal jo være sikker på hvem det er der kommer ind, ikke sådan nogle random nogle.

men jeg glæder mig da til at have en officiel snak med dig, så kan jeg jo fortælle om vejret i jelling den dag

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

weeeeeeeee @Sfinkz helt afgjort en stor fed fra mig. WB champ

Forum Apprentice

Btw, tak for tomler dem der har givet dem indtil videre. Har været inde og game lidt eso i denne weekend og testet lidt med en battle mage, virker overaskende godt

Jeg glæder mig til launch hvor jeg kan give den gas igen

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Husker dig kun for gode ting i swtor

Forum Adept

Herfra, kan godt huske dig.

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Ind med dig
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Apprentice

Hej Martin, og Velkommen tilbage til SD!

Selvom du tidligere har været her vil jeg personligt gerne vide lidt mere om dig da jeg ikke tror at jeg har stødt på dig før.
    Kunne du måske give mig en TLR om dig selv ?

- Inkluder gerne dit favorit quote, yndlings dans eller information om du mener at sand i Sahara ikke kan bruges til at lave reb af.

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil 21/2 hvilket er den dato SD endelig har fået valgt den faction vi vil spille.
    - Når faction er stemt og fastlagt får du en invitation til en hurtig samtale med enten mig, @Dake eller @Panser Anden. Dette er blot for at vi som Sergeant og Officerer kan lære dig at kende bedre og for at sikre os om at
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial igen og skal som du nok ved samle tomler, da ESO ikke endnu er udgivet kan du fx kigge på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    --- Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

- Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om SD stadig er noget for dig.
    Jeg kan se at du allerede er godt i gang med at samle så fortsæt i samme stil.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Forum Apprentice

@Tseth
    Ynglings
    All you need is love. But a little chocolate now and then doesn't hurt.
    yndlings dans, tango
    information om du mener at sand i Sahara ikke kan bruges til at lave reb af, kan ikke se hvad du mener, kan ikke engang gætte på joken bag... så dårlig humor tror jeg...

mere om mig... det ved jeg som sådan ikke om der er mere jeg har lyst til at skrive i et åbent forum end det der er i den gamle og den nye ansøgning, men hvis du har spørgsmål kan du altid skrive dem så kan jeg se om jeg vil skrive dem her eller sende en pm til dig.

SD Medlem Forum Adept

herfra

Hey ESO ansøger.
    Som du nok har opdaget, så er SD midt i vores valg af faction.
    Det foregår i en poll i det interne forum, og resultatet har vi på fredag den 21.
    Er du afklaret og ok med at SD enten skal spille som Aldmeri eller Daggerfall?
    At i vælger at søge ind før faction er valgt, ser jeg som en tillidserklæring,
    at guild er vigtigere end faction. Tak for det!

Mvh
    w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hey ESO ansøger.
    Som du nok har opdaget, så er SD midt i vores valg af faction.
    Det foregår i en poll i det interne forum, og resultatet har vi på fredag den 21.
    Er du afklaret og ok med at SD enten skal spille som Aldmeri eller Daggerfall?
    At i vælger at søge ind før faction er valgt, ser jeg som en tillidserklæring,
    at guild er vigtigere end faction. Tak for det!

Mvh
    w
    Troede jeg var indforstået i at man ansøgte , men ja jeg er indforstået med det.

Hey Sfinkz. Du er gammel ex-SD'er, men du får alligevel den her for hyggens skyld

Og så lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken med de nye ansøgere:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w

Forum Apprentice

Hey Sfinkz. Du er gammel ex-SD'er, men du får alligevel den her for hyggens skyld

Og så lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken med de nye ansøgere:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!
    1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?
    Tjoo, kan jeg ikke engang huske, Google tror jeg nok?
    2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?
    I SD har jeg spillet Tank, men jeg tror nu min main bliver dps i ESO, ikke 100% set på noget endnu.
    3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?
    Jeg har spillet Tank, og Battlemage "sorc i heavy med swordnboard"
    4. Har du preorder? Eller hvad er planen?
    Nej har ikke preordered, denne udgift skal budgetteres jeg er ikke stenrig, men jeg får den inden release.
    5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?
    Ehm, ja til andre guilds, og ja til ansvar, og nej til at få det igen.
    6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?
    lore, hygge og sammenvær.
    7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?
    Ja til wildstar, nej til det andet.
    8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?
    Ved jeg ærligt talt ikke endnu, kommer an på hvor amok jeg kommer til at gå, men mens jeg nyder lore og quests så er det "bare" SD, men senere kan jeg se fordele i PvP alliance.
    9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?
    Var hardcore, bliver casual, jeg har et arbejde nu der gør jeg ikke har så mange timer som tidligere.
    10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?
    jo. hmm. oplevelser.... på godt og ondt...
    Last edited by Sfinkz; 24-02-2014 at 18:37. Reason: fejl

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Ind med Sfinkz igen!

Forum Apprentice

Velkommen tilbage

Forum Apprentice

Mange tak @Marwen og @Makhai for tomler og til alle de andre siden jeg sidst sagde tak det varmer at se jeres navne igen så kan ESO ikke gå helt galt
    Last edited by Sfinkz; 24-02-2014 at 21:59. Reason: fejler i at skrive nanvne

Forum Apprentice

Hej Sfinkz,

Velkommen på trial @Panser Anden @Dake vil en af jer give forum adgang.

Tak for en hyggelig samtale.

Din forum rettigheder er nu blevet opdateret til trial medlem, selvom din trial period først starter når spillet bliver udgivet (4. April) og derefter løber 1 måned fremefter.
    Du kan allerede nu som tidligere skrevet fortsætte med at samle fra medlemmer af SD ved at gøre dig selv positivt opmærksom, fx ved at spille med andre medlemmer, være aktiv på forum og være hjælpsom hvor end du mener hjælpsomhed mangles.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd.

Et andet godt tip er at smide et link til din ansøger tråd i din signatur, derved vil folk blive gjort opmærksom på din tråd hvis du har lavet en god post på forum .

Skulle du på noget tidspunkt have spørgsmål, have brug for en snak eller blot vil gøre os opmærksom på noget så står wOOOOt, Dake, Panser Anden og jeg selv altid til rådighed, blot smid os en PM på forum.
    Held og lykke med din trial!,

Vh.
    Morten
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Ingen aktivitet her? men har da set dig ingame..

Forum Apprentice

Jeg har været meget ingame, og en del aktiv i chat, men jeg har ikke lavet så meget andet end storymode endnu, så nej ikke så meget aktivitet endnu . kommer nok når jeg går igang med pvp

Forum Apprentice

Så fik jeg da prøvet det pvp, det var da meget underholdende, om end noget forvirrende. Sku fedt at der kunne være 200-300 personer på skærmen og jeg kunne stadig ganke

mange tak for en god tur.
    @Agmoa @Blamage @Dazmaz @hoolymakrel @Shade @wOOOOt @kongkim og @zalvation @Lummer og andre jeg sikkert glemmer.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Velkommen tilbage Sfinkz!
    Death Star...I like the sound of that!