Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48

Thread: [9-2-14] WoW Ansøgning - Warrior Tank - Brumble

Forum Hatchling

Default [9-2-14] WoW Ansøgning - Warrior Tank - Brumble

Hej Semper Danica

Jeg hedder Casper Nielsen. Jeg er en 26 årige drengerøv, der for tiden er bosat i Maribo på Lolland. Går hjemme for tiden og forsøger at finde en lærerplads, og bruger det meste af min tid med diverse spil som Wow, League of Legends og Final Fantasy på ps3'en. Jeg søger ind hos jer, da jeg godt kan lide tanken om et dansk guild og kommer fra et dansk guild på Terokkar, havde desværre en kæreste på det tidspunkt der fik ødelagt mit ry på serveren så efter 7 mdrs pause, er jeg endt ved Jeres fødder, med lidt guiden fra @stoicism og @Sylah, som jeg har haft fornøjelsen af i nogle tidligere guilds og fantastiske grisefester.

Lidt om mig.

Er som sagt 26 år. Har brugt de sidste 5-6 år på at forsøge at fuldføre min uddannelse, men har haft mine kampe med helbredet, da jeg fik konstateret testikelkræft i '08 og lymfekræft et år senere. Så uddannelsen hænger lidt efter desværre og føler til tider livet er gået lidt i stå. Men er normalt en meget social person og åben person. Er normalt ret aktiv og forsøger at pressse nogle timer af i Fitness World for at forbrænde lidt overskuds energi.

Min WoW tid.

Jeg har spillet WoW siden vanilla 1,07 patch og har ellers hængt ved siden. Begyndte dog først at raide i Lich King tiden og med tiden har min indre raider udviklet sig fra at være en stille mus i hjørnet til at være front figuren (raidleder) i mit sidste guild. Jeg spiller hovedsagligt tanks, men fungere os over gennemsnittet i de andre roller. Grunden til at jeg elsker at tanke, er at der føler jeg at jeg kan presse mig selv bedst. Elsker at tage chancer med lidt større end normale pulls eller sætte tempoet så man ville tro min char havde ild under fødderne (Glyph of Blazing Trail FTW)

Jeg søger en plads i Semper Danica som raider (ved dog at der nok ikke er chance for noget før efter den næste expansion) og ser da os frem til det social aspekt i guildet.

Håber at høre fra jer i en nær fremtid
    Har læst Jeres regler og 5 værdier og ser meget fornuftigt ud.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    Udemærket ansøgning du har fået lavet..
    Lige en lille note.. vores raid hold er styret af members og derfor kan vi ikke garantere dog en plads på et af holdene.. smider lige en mention til et par af vores RL @Cuber @Tristanas

inden længe kommer der en wow ansvarlig forbi er tager din ansøgning videre @Najsen @Harpos

Held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Brumble
    Velkommen til vores forum

Man kan somsådan ikke søge i SD for at få et raid spot, da det ikke er noget vi kan love (heller ikke i en ny expansion).
    Som Pulven skriver så er vores raidhold styrret af members, og det er de forskellige raidleaders som er på de forskellige hold, der fuldtsændig styre hvem der er med
    @Tristans @hald @Iramas @Strexx og @Cuber er (vist) de raidleaders der er.

Er du stadig interesseret i at ansøge selv om du ikke kan blive lovet et raidspot?

Najsen // WoW Rekutterings ansvarlig.

han skrev jo ligesom han også så frem til det sociale aspekt i guilden @Najsen

Kan kun snakke godt om Casper, og ved at flere vil kunne lide ham

Forum Hatchling

Selvfølgelig er jeg stadig interesseret, selv uden en raid spot Skrev det mere så diverse ledere vidste det hvis der skulle komme en åbning

Så får du lige noget ansøgnings info
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i nogen dage (4-6 dage)
    - efter de dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle min. 10 thumps up fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.

De nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer, samt være på mumble så folk kan få et indblik i hvem du er.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig, enten i PM eller in game.
    I spillet på enten Najsen eller Puzzling. Ellers kan @Harpos også være dig behjælpelig.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Najsen // WoW Rekuterings ansvarlig.

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Hej Casper, velkommen til.

Ganske fin ansøgning du har fået strikket samen. Forstår godt du synes livet til tider kan gå lidt i stå med sådan en sygdomshistorik i bagagen, hold da op :O
    Synes det er virkelig godt klaret at du har færdiggjort en uddannelse, det er jeg ret sikker på jeg ikke ville ha haft overskud til. Hvad læste du?

Mht til raiding, så er vi pt 14 spillere på VKpT, så vi vil desværre ikke kunne tilbyde et raidspot.

Held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej Casper

Velkommen til vores forum.

Rigtig god ansøgning du har skrevet Håber du er kommet helt ovenpå efter alt det sygdom. Har selv kæmpet med noget for længe siden, og det er sgu ikke sjovt

Som sagt, så er jeg Raidleader for TNT-holdet - lige pt er der ikke rigtig nogen åbning, og vi har endnu ikke besluttet hvilket retning vi går i den nye expansion. Tror hovedsageligt det kommer an på sværhedsgraden - bliver mythic opnåeligt for os eller ej.

Held og lykke med ansøgningen. Du er i gode hænder hos @Najsen og @Harpos

// Trist

edit: @Eworc er Iramas på forum
    Last edited by Tristanas; 06-02-2014 at 10:25.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Warden Eworc's Avatar

Hej Casper.

Det er muligt at vi godt kan bruge en mand som del i dps/tank rotation. Har du et link til din character?
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Forum Hatchling

http://eu.battle.net/wow/en/characte...Brumble/simple Her er et link, er stadig i gang med at geare den men skal ikk taget lang tid.

Så kan jeg desværre ikke tilbyde et spot foreløbigt. Vi har lige været igennem at skulle geare folk op og det gør det meget svært at skulle opnå nogen form for progress. Jeg vil anbefale at du får tilpas meget LFR gear til eventuelt at kunne tage med på et par guild flex runs.

Men held og lykke med ansøgningen
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Hejsa @Brumble

Da der er rigtig mange nye ansøger nu, laver jeg en fælles samtale for jer
    Søndag klokken 19.20

Mvh.
    Najsen // WoW Rekutterins ansvarlig.

Forum Hatchling

Jamen ser frem til snakken @Najsen, og @Eworc Ville lige høre hvad jeres ilvl krav er så jeg har noget at arbejde efter.

Omkring 540 og noget erfaring på bosserne som absolut minimum. Så det kan nok bedst svare sig at se på det igen på et senere tidspunkt

Velkommen på trial
    @Goomir vil du give forum adgang

jeg tale med @Brumble i går/nat det var sgu hyggeligt det skal nok gå ham godt med tral

Forum Hatchling

Jeg vil os takke @Najsen, @Beastlord og @tokoz for aften/natte sludren.

Forum Hatchling

Takker for et fantastisk Flex raid, med god hygge og hjælp når der var brug for den. Tak til @Agge, @Azazu, @Beastlord, @Darwy, @Dumas, @Harpos, @Funnian, @inetis, @Iznogood, @miss, @nazz, @Præstekongen, @Seiga, @stoicism, @Swup, @Sylah, @Thezeuz, @tokoz, @Twiststorm, @wbush og @Xenium

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

herfra

Forum Apprentice Seiga's Avatar

ja hvorfor ikke være lidt venlig :P
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Det gik jo rigtigt godt, men "Gammelsmølf" var da vist lidt træt til sidst. Jeg stod da bare og kikkede på den fine store T-Rex, lige indtil den åd mig....

Du var god til at sige/spørge når du ikke var helt klar på den fight vi skulle i gang med, et klart +
    Jeg tør godt tanke ved siden af dig igen, for du var hurtig til at fange tacs og tauntede helt rigtigt, MEN tør du tanke ved siden af mig....??

Jeg syntes du var godt med på mumble.
    Jeg vil da godt give en thumbs.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Acolyte

Kaster også gerne en ud, tak for raid igår :-)

SD Medlem Forum Apprentice

Selvfølgelig en herfra... Virkede jo til at fange tacs hurtigt og lad os bare få nogle flere tanks ind, så jeg kan få lov til at dps

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Det giver + hvis man laver jokes om Harpos og Najsen!

Forum Hatchling

Jamen @Harpos tanker da gerne med dig igen. Var en fornøjelse . Og tak til alle for de thumps der er kommet