Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: ESO - Ansøgning - Monark

SD Medlem Forum Learner Monark's Avatar

Default ESO - Ansøgning - Monark

Goddag. Hermed en genansøgning til det gode fællesskab. Jeg har for snart mange år siden været medlem af guilden, men stoppede i 2009.
    Jeg linker lige til min farvel post:
    http://www.semperdanica.dk/threads/2...504#post298504

Jeg har længe haft et ønske om at spille MMO’s igen, og har forelsket mig i ESO. Det var derfor en glædelig overraskelse at SD ville opstarte i dette spil. Jeg håber derfor at få lov til at komme ind i varmen igen, efter min lange pause. Jeg tror ikke der er mange personer tilbage i guilden, som kan huske mig, idet det efterhånden er mange år siden jeg var medlem. Dog kan jeg se at WOOT stadig er aktiv, og interesseret i ESO – så der var da en tilbage jeg kan huske. Jeg skal dog gøre opmærksom på, at jeg er ekstrem dårlig til at huske navne.. især når det er pseudo / gaming navne. Jeg kan sagtens huske de personer, som jeg har hygget med til de RL events jeg har deltaget i.

Jeg har været aktiv med SD i DAOC, og WOW. Jeg var ikke den vilde raider i wow, idet jeg havde mere fokus på PVP. Jeg raidede dog fast dengang hvor det hed Zulaman 20 mands og var ligeledes tilknyttet et 10 mands hold i karazan. Jeg mener at raidleader på dette tidspunkt var Newton, men er dog ikke sikker.

På det personlige plan, har jeg fået en dejlig datter og er fastboende med min kæreste. Jeg kan derfor(desværre), ikke game i det omfang, som jeg har lyst til. Den værste form for aggro, er nu engang den fra kæresten. Men mit mål er at raide fast i ESO 1 dag om ugen, og så være online i det omgang tiden ellers er til det. Jeg har skiftende arbejdstider, hvorfor når jeg arbejder om eftermiddagen vil være online om formiddagen. Så håber der er andre formiddagskrigere i SD.

Er selvfølgelig helt indforstået med SD’s værdier og regler.
    Last edited by Panser Anden; 18-03-2014 at 19:27.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Monark

Du var cool nok tidligere i SD, og husker dig fra Daoc.
    Det var en fair afsked du kom med da du forlod os.
    Dog er det så længe siden, så du er på alm. ansøgning når vi åbner fra den 21. feb. når faction er afgjort.
    Men jeg starter med en fra mig, og så kommer vores rekrutterings officerer og hilser på dig senere. =)

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Elder

ind med ham.

vi skal roam i pvp
    Druids are PvE

Jep, alm. ansøgning er selvfølgelig helt fint
    Xlausen du er her også stadig, godt at se. Skal nok blive fun.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Hej Monark

Velkommen tilbage til forummet. Det er godt at se du er interesseret i PVP, så kommer @wOOOOt og vores andre pvp-roamere til at få lidt mere selskab når nu vi andre er lidt for meget pve-hyggere

SD Medlem Forum Apprentice steenus's Avatar

thumbs up her fra også
    mindes at du var meget fleksibel med at lade folk komme med i karazan hviklet jeg fik glæde af

Du husker godt :P Karazan var virkelig en fed instance, super god stemming.

Forum Apprentice

Hej Claus, og Velkommen tilbage til SD!

Selvom du tidligere har været her vil jeg personligt gerne vide lidt mere om dig da jeg ikke har stødt på dig før.
    Kunne du måske give mig en TLR om dig selv ?

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil 21/2 hvilket er den dato SD endelig har fået valgt den faction vi vil spille.
    - Når faction er stemt og fastlagt får du en invitation til en hurtig samtale med enten mig, @Dake eller @Panser Anden. Dette er blot for at vi som Sergeant og Officerer kan lære dig at kende bedre og for at sikre os om at
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial igen og skal som du nok ved samle tomler, da ESO ikke endnu er udgivet kan du fx kigge på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    --- Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

- Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om SD stadig er noget for dig.
    Jeg kan se at du allerede er godt i gang med at samle så fortsæt i samme stil.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.

Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Hey ESO ansøger.
    Som du nok har opdaget, så er SD midt i vores valg af faction.
    Det foregår i en poll i det interne forum, og resultatet har vi på fredag den 21.
    Er du afklaret og ok med at SD enten skal spille som Aldmeri eller Daggerfall?
    At i vælger at søge ind før faction er valgt, ser jeg som en tillidserklæring,
    at guild er vigtigere end faction. Tak for det!

Mvh
    w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Om det bliver Aldmeri eller Daggerfall er overhovedet ikke afgørende for mig. Det er meget mere afgørende, at spille med modne mennesker. Mennesker som ikke har mistet deres fantasi, bare fordi de er blevet lidt ældre Personligt ville jeg dog nok vælge Aldmeri, mest fordi det kunne være sjovt, at kæmpe mod orcs for en gangs skyld - Og Khajiit er for cool. Men som sagt er dette ikke afgørende.

Tseth, du vil gerne vide mere om mig.. Jeg spiller squash og drikker de helt sorte øl .. Stout, all the way. Så tager jeg i sommerhus et par gange om året, hvor vi er nogle kammerater, som spiller Dungeons & Dragons med terninger óg fantasi. Som du sikkert kan høre, så er jeg kæmpe fantasy nørd, og stolt af det

Quote Originally Posted by Monark View Post
    Tseth, du vil gerne vide mere om mig.. Jeg spiller squash og drikker de helt sorte øl .. Stout, all the way. Så tager jeg i sommerhus et par gange om året, hvor vi er nogle kammerater, som spiller Dungeons & Dragons med terninger óg fantasi. Som du sikkert kan høre, så er jeg kæmpe fantasy nørd, og stolt af det
    Tag mig med. Det ville være ligesom da jeg gik i Gym med gutterne på Skt. Annæ.

Det er også med gamle gym kammerater! Det bliver bare aldrig kedeligt at kaste en 20'siders terning

Hey Monark - du har været i SD før, men det er længe siden. Så du får lige denne lige som de andre ESO ansøgere =)

Og så lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken med de nye ansøgere:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w

Jeg skal svare på spørgsmålene efter bedste evne 

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?
    Jeg er gammelt medlem, så det var naturligt at søge tilbage, når der igen skulle spilles MMO! :P

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?
    Samlet set over min MMO ”karriere”, så har jeg nok spillet mest som healer. Har dog også både spillet som DPS og tank.

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?
    Jeg har ikke besluttet endnu om det bliver Templar eller en sorcere… Jeg har ikke taget den endelige beslutning endnu, jeg skifter hele tiden mening. Har set en masse video’er og begge ser rigtig sjove ud.

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?
    Jeg har købt det digitalt, så skulle gerne være klar til release!

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?
    Har kun været almindeligt medlem. Vil også gerne melde klart ud, at jeg ikke har ambitioner om andet, idet tiden ikke er til det.

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?
    RVR .. Det blver som i DAOC håber jeg. Bare bedre, sjovere og flottere !

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?
    Hvis det flopper, hvilket jeg ikke tror, så ville jeg måske gerne prøve WOW i forbindelse med den næste udvidelse. Men efter at have prøve betaen i et par timer, så tvivler jeg på at det flopper.

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild? Dengang i DAOC for 100 år siden var SD også med i en alliance. Jeg forventer at, det bliver noget ala det samme i ESO. Kan ikke se noget formål i at være i flere ”sociale” guilds.

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?
    Jeg er desværre blevet casual .. men spiller vel ca. 15 time om ugen, lidt skiftende fra uge til uge. Jeg har også mulighed for, når jeg arbejder eftermiddag, at spille om formiddagen.

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?
    Jeg håber at der kommer en fast RVR aften, måske en gang om ugen, hvor den står på all-in krig. Så kan jeg også sige det til konen .. i aften står den på rollespil med guilden og intet andet 

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

held og lykke med ansøgningen damn det længe siden jeg har kastet med en tyvesiders terning
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Forum Elder Beawolf's Avatar

Husker dig ikke @Monark men du skal have held og lykke med din ansøgning alligevel
    'BeaWolf' since 2008

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansøgningen

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Velkommen på trial Monark.
    Death Star...I like the sound of that!

Tak for en god snak

Tak, og selv tak.

Tak for et godt dungeon run her til morgen. @timmeren, @Bael og @Zorg Vi kom hele vejen igennem, så det var sku sjovt, selvom det var en noob der healede :P

Quote Originally Posted by Monark View Post
    Tak for et godt dungeon run her til morgen. @timmeren, @Bael og @Zorg Vi kom hele vejen igennem, så det var sku sjovt, selvom det var en noob der healede :P
    Hej Monark. Vil bare lige give et trial-thumb for et super hyggeligt dungeon run!

Held og lykke med din videre ansøgning

Zorgh
    ESO: Zorghh
    LOL: Dillerlem - EUW
    Diablo: Zorgh#2934

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

<- Monark skal selvfølgelig ind i SD - vi skal have nogen til at holde @Zorgh i live jo....

gl med de sidste thumbs
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Var på endnu et godt run med @articon @Deadlock og @Wooot ..

Forum Elder Deadlock's Avatar

Var et hyggeligt run og du virker som en flink fyr så en herfra