Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: ESO - Ansøgning - Ramoen

Smile ESO - Ansøgning - Ramoen

Hej
    jeg hedder Jens, er 41 "gammel" <gisp>
    Bor i Bjerringbro, sammen med min kone. Vi har ingen børn, men et par katte der bliver møgforkælet

Jeg arbejder som systemudvikler. I min fritid ser jeg en del film i min nyindrettede hjemmebiograf (fik overtalt konen til at konvertere gæsteværelset til hjemmebiograf..og den har fået fuld gas, heh)

Har netop læst jeres værdisæt, optagelses regler og forum regelsættet igennem og acceptere disse fuldt ud. De er tæt på de regler jeg har forsøgt at leve efter siden jeg startede online gaming, ikke mindst da det sociale aspekt betyder meget for mig.

Har været med på computer fronten siden spectrum, vic20, C64, amiga osv, Men vi skal helt hen til 1999 før jeg hørte om online gaming, fra en kollega. Det ændrede mit liv. Jeg er glad for at det ikke fandtes da jeg studerede, ellers var jeg aldrig kommet igennem...har rygrad som kogt spaghetti

Startede i Everquest, og var hooked fra starten. Joinede en dansk guild der hedder Nomads of Norrath, og senere et par guilds som var udløbere fra denne. Vi raidede osv.

Spillede det i en del år, og den dag idag tænkter jeg stadig tilbage på min Enchanter i Everquest. "Free Clarity at docks!"

Undervejs prøvede jeg DaoC og der fandt jeg faktisk det eneste PVP jeg har synes om i noget spil..nok fordi jeg er en skovl til det.

Da WoW kom, startede jeg på det, og spillede det i en del år, bl.a. med Raiding. Vendte tilbage til WoW et par måneder hver gang der kom en ekspansion. Men når jeg når punktet hvor der skal mega grindes faction og dungeons, går jeg lidt kold idet.

Har også spillet næsten alle MMOs der har været, men de fleste har ikke holdt længere end et par måneder for mig. Elsker hele leveling processen.