Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41

Thread: ESO - Ansøgning - Ramoen

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

Quote Originally Posted by Ramoen View Post
    Hej..nej spiller ikke LoL..tror det bunder i at jeg er en skovl til PVP..kan bedre klare mig mod "dumme" computer AI :-D Spillede LoL et par gange, og hver gang blev jeg svinet til af de andre spillere om at jeg gjorde alt forkert osv, hehe
    haha - ja LOL community er ikke ligefrem venligt - jamen så ses vi bare i ESO til den tid i stedet
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Forum Apprentice

Hej Jens,

Velkommen på trial @Panser Anden, @Dake vil en af jer give forum adgang.

Tak for en hyggelig samtale.

Din forum rettigheder er nu blevet opdateret til trial medlem, selvom din trial period først starter når spillet bliver udgivet (4. April) og derefter løber 1 måned fremefter.
    Du kan allerede nu som tidligere skrevet fortsætte med at samle fra medlemmer af SD ved at gøre dig selv positivt opmærksom, fx ved at spille med andre medlemmer, være aktiv på forum og være hjælpsom hvor end du mener hjælpsomhed mangles.

Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd.
    Et andet godt tip er at smide et link til din ansøger tråd i din signatur, derved vil folk blive gjort opmærksom
    på din tråd hvis du har lavet en god post på forum .

Skulle du på noget tidspunkt have spørgsmål, have brug for en snak eller blot vil gøre os opmærksom på noget så står wOOOOt, Dake, Panser Anden og jeg selv altid til rådighed, blot smid os en PM på forum.
    Held og lykke med din trial!,

Vh.
    Morten.
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Tak til @wOOOOt og @Fuge for PVP sjov...jeg spiller normalt aldrig PVP da jeg stinker til det, men det lød sjovt på mumble, så jeg kom med, og det var sjovt..det her med at man stealther rundt i små snigmorder grupper, hvor det så pludselig går den anden vej da de fik hjælp af en hær på 20-30 mand...SPLAT
    Nu er der pludselig endnu en facet af ESO jeg glæder mig til at udforske mere til launch.

Faktisk var jeg overrasket over hvor godt min gamle dualcore PC klarede sig, selv med omkring 80-100 brugere på skærmen :-)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

for super hygge og godt med lidt heals i pvp =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

hehe faktisk healer jeg aldrig i noget spil (dette sås nok også tydeligt, hehe) men nu skulle det prøves..så heal i pvp..så langt væk fra min normale spillestil (og comfort zone!) som man kan komme :-)

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hej Ramoen hvordan går trial? Får du spillet med nogle?

Husk at lave @-mention på dem her i tråden
    Death Star...I like the sound of that!

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Tillader mig lige at copy/paste, var afsted i 3 stk 4-mands dungeons med Serenity, Rameon og Slattensok, og et klart herfra. De gav alle et rigtig godt indtryk på mumble og til trods for at det kostede en del soulstones, så gik det også meget godt med spillet

ja det var sjovt, på trods af en del dødsfald :-) og jeg tror også vi alle fik nogle fine blå upgrades med der fra

Tusind tak for et par timers hyggelig questing @articon :-)

Forum Acolyte

Bjerringbro? Jamen det lyder som om du arbejder for Grundfos? Har en selv en buddy der flyttede derovre og er programleder på infrastruktur projekter, hvis det skulle være der du arbejdede.

Ja selv tak for lidt hygge. Vi fik da samlet nogle Mats sammen og fik du tømt alle husene i Waycrest efter jeg kapitulerede?

Du får en :thumbs: for nogle hyggelige timer. Vil da gerne vi lige fik brugt nogle flere timer sammen så du kunne blive bedre integreret i SD

P.S: lad nu ikke dine små gnomer gøre alt exploring arbejdet

Hoppede med på SD PVP Sjov her til aften..Jeg er ret ny til PVP, så der var stress på indimellem :-) nu hjælper det heller ikke at jeg i aften prøvede at healer i fuld heavy gear..2 heals = out-of-magicka, hehe
    Jeg siger ikke så meget på Mumble, da jeg bare prøver at lære fif og tricks fra de garvede PVP spillere :-)

Fik ikke skrevet navnene ned, men var også kun med en god times tid..men god spas

Edit: Kan se at @Fuge havde nogle af navnene på "dræberteamet" : @Arantixe @articon @Blamage @CamoDog @Impetuz @Kebra @Eckhunter @Lummer @wOOOOt
    Last edited by Ramoen; 07-04-2014 at 7:45.

Jeg er iøvrigt ikke online før Søndag aften igen..skal til konference i London resten af ugen, og lørdag holde min kones fødselsdag for familien :-)

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Quote Originally Posted by Ramoen View Post
    Hoppede med på SD PVP Sjov her til aften..Jeg er ret ny til PVP, så der var stress på indimellem :-) nu hjælper det heller ikke at jeg i aften prøvede at healer i fuld heavy gear..2 heals = out-of-magicka, hehe
    Jeg siger ikke så meget på Mumble, da jeg bare prøver at lære fif og tricks fra de garvede PVP spillere :-)

Fik ikke skrevet navnene ned, men var også kun med en god times tid..men god spas

Edit: Kan se at @Fuge havde nogle af navnene på "dræberteamet" : @Arantixe @articon @Blamage @CamoDog @Impetuz @Kebra @Eckhunter @Lummer

@wOOOOt
    Ja det var hyggeligt med nogle baghold og myrderier
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Apprentice

Mange tak for et godt Cyradill run
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Ja det var et fedt 4 timers Skyshard Cyradil run, krydret med lidt PVP og Dungeons...og gruppe-/playdead, dans , sang osv, LOL
    Tak for turen gutter : @Mythopia, @Dazmaz, @Ellarsar, @Keandar, @timmeren, @Tseth, @Ramstein og @Impetuz

/Ramoen

Godmorgen Ramoen

Det var super hyggeligt- vi må snart lave en del 2

Hilsen Mythopia/ Jonas