Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60

Thread: ESO - Ansøgning - Zorgh

Default ESO - Ansøgning - Zorgh

Hejsa SD!
    Jeg blev medlem af en gruppe på facebook der gjorde klar til det store release af ESO. Jeg har virkelig nydt at beta teste og glæder mig derfor til udgivelsen!
    Det ville være fedt allerede fra day 1 at være en del af en gammel og seriøs guild til at udforske Tamriel og alle dets hemmeligheder!

Lidt om mig selv: Mit navn er Ditlev Jørgensen og jeg er en mand på 23 år pt. bosiddende i Lyngby nord for København. Til dagligt studerer jeg på DTU - Geofysik og Rumteknologi så tiden flyver afsted!
    Jeg har selvfølgelig læst jeres regler og er fuldt ud på fod med jeres 5 værdier.

Jeg løber et par gange om ugen og ellers får jeg tiden til at gå med lektier og LOL (Pinligt på et MMO site - I know!!).. Det skal så siges at jeg har spillet alle udgivelser af wow og har da også en del i 90 men har ikke spillet det et godt stykke tid da jeg har haft andet at se til. Jeg vil dog vende stærkt tilbage til MMO verdenen med udgivelsen af ESO!

Jeg kan tilbyde min fantastiske personlighed til SD og formentligt kan jeg trække lidt på hvad jeg har lært igennem skyrim og wow. Jeg glæder mig rigtigt meget til at høre hvilken faction i vælger (Daggerfall Covenant ofc!) og ser frem til endten at møde jer i ESO eller joine jer!

I skal være mere end velkommen til at kontakte mig herinde eller på min mail hvis i føler der ikke er givet informationer nok her.

Peace
    Ditlev
    Last edited by Panser Anden; 18-03-2014 at 19:19.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Ditlev.

Vi tager skam dit nick med et smil.
    Du forklarer det jo fint nok, og lyder som en fornuftig ung mand.

MEN navnet ER imod vores navne politik, og årsagen er meget simpel, at SD er en voksen guild som handler om respekt og fornuft.
    Folk udefra der ser en som hedder Dillerlem, de tager dig ikke seriøst. Ikke i SD i hvert fald.
    Ser vi en der hedder Dillerlem, så tænker vi automatisk 14 årig.

Så tag os med et smil, at vi er lidt firkantede med at være en respektabel guild. Du kan ikke komme ind med det navn.
    Men hvis du har et alternativ, så får vi en admin til at ændre det for dig, og så kan din ansøgning sagtens fortsætte.
    Hvis navnet er vigtigere end hvad guild du kommer i, så ønsker vi dig al held og lykke fremover ;o)

Mvh
    wOOOOt
    Last edited by wOOOOt; 11-02-2014 at 22:15.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Hejsa w0000t!

Selvfølgelig har jeg alternativer! Ville bare lige høre om mit normale gik - Helt fair at det ikke gjorde! I får lige et par så at i har lidt at vælge imellem, da jeg ikke er klar over hvad alle medlemmerne herinde hedder. Nazgrel, Boist og Zorgh.
    Vil dette være navnet jeg skal bruge fremover under log-in?

mvh
    Ditlev

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hej Ditlev

Alle 3 er udemærket. Vi har ikke nogen der hedder dette. Så skriv det du helst vil have, så skifter jeg det. Og næste gang du logger ind, så skal du bruger det nye navn under login.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Quote Originally Posted by Dillerlem View Post
    Hejsa w0000t!

Selvfølgelig har jeg alternativer! Ville bare lige høre om mit normale gik - Helt fair at det ikke gjorde! I får lige et par så at i har lidt at vælge imellem, da jeg ikke er klar over hvad alle medlemmerne herinde hedder. Nazgrel, Boist og Zorgh.
    Vil dette være navnet jeg skal bruge fremover under log-in?

mvh
    Ditlev
    Super! Sig hvilket det skal være.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Så snupper jeg Zorgh!

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Ok, jeg ændrer det nu.

EDIT: Done
    Last edited by Shade; 12-02-2014 at 21:56.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Forum Apprentice

Hej Ditlev, og Velkommen til SD!

Godt at vi fik dit navn opdateret.

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om dig, din ansøgning virker lidt mangelfuld.

- Spiller du heartstone og hvis ja, hvilken class er din favorit?
    - Kunne se at du læser Geofysik og Rumteknologi, hvad interesserer dig ved dette studie?
    - Hvis du fik en jord omrejse fuld betalt men kun måtte tilbringe 5 timer i hvert land og kun besøge 5 lande, hvor ville du starte (første rejse destination) og hvor vil du ende (sidste land du besøger inden Danmark)
    - Hvad er din favorit drik fra Rynkeby og argumenter gerne for eller imod hvorfor Appelsin juice er det bedste.
    - Hvis du skulle vælge én slags dans du kunne blive verdensmester i?
    - Hvad er det første object til højre for dig og hvordan ville du overleve med kun denne genstand i et zombie apocalypse?

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil 21/2 hvilket er den dato SD endelig har fået valgt den faction vi vil spille.
    - Når faction er stemt og fastlagt får du en invitation til en hurtig samtale med enten mig, @Dake eller @Panser Anden. Dette er blot for at vi som Sergeant og Officerer kan lære dig at kende bedre og for at sikre os om at
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Hehe ja så er det da på plads. Undskyld mit langsomme svar. Har haft en del afleveringer her i ugen og ville godt lige have ordentligt tid til at svare dig. Ved godt min ansøgning var meget kortfattet - er simpelthen bare ikke så god til at fortælle om mig selv. Men skal gøre hvad jeg kan så i er bedst muligt stillet til at vælge om jeg er guilden værdig

Jeg har faktisk spillet lidt heartstone, kom på beta invite og har der igennem spillet det. Jeg synes klart hunter har det stærkeste deck. Elskede at man kunne summon sygt mange og nærmest dræbe en modstander fra en runde til en anden. Alle de cards der giver +1 attack og giver charge er jo sygt sammen med beastcards der har fury! Så den taktik holdt jeg mig til og fik da en del sjove timer til at gå. Spiller der dog ikke længere da jeg synes spillet i længden blev meget ensformigt og i takt med at min interesse for at få gode epic og legendary cards ligesom døde ud så stoppede jeg med at spille. Har også hørt lidt rygtig om at de har nerfed hunterdeck efterfølgende så nu det jo slet ikke sjovt

Synes mit studie er mega fedt! Det er en ny linje man kan studere på DTU som har stort focus på SPACE! Så vi har en masse om planetfysik og astrofysik og om hvordan fysikken er uden for et tyngdefelt osv. Jeg ser meget frem til at komme ordentligt igang ( har kun studeret det siden sommer). Fremtiden indenfor feltet skulle også være stort med blandt andet mulighed for at søge arbejde i NASA og ESA eller danske firmaer som Terma. Hvor jeg vil stå for at udvikle ting eller systemer til satelitter eller ting til bland andet mars missionen. Så synes det er super spændende fag! - Men kan godt forstå hvis det virker totalt nørdet for det er virkelig nørdet og tror man skal have interessen for at kunne se meningen i at studere det.

Hvis jeg fik en jord omrejse fuldt betalt ville jeg først rejse til Honduras for at tilbringe 5 timer under havet ved øen Utila hvor jeg ville dykke ved koralrevet Belize barrier reef. Derefter ville jeg tage et smut til New zealand for at se noget af den smukke natur man ser i ringenes herrer. Så ville jeg besøge Indien og gå amok i farver og besøge hindu templer. Efter indien ville jeg tage et smut til afganistan mest for at hilse på mine soldater kammerater der pt er dernede. Til slut ville jeg så tage til østrig og stå på ski i alperne

Min yndlingsdrik er klart deres røde saftevand som smager dejligt at mormors hjemmebryggede. Og hader appelsinjuice pga. det smager hammer surt eller er fuld at bundfald eller kød eller hvad fuck personer nu kalder det snask der altid sidder på siden af glasset når man har drukket et enkelt glas.

Hmm jeg tror jeg hører til den grupper personer der kun kan bliver verdensmester i drunk dancing som dette: http://www.youtube.com/watch?v=RsWuAurjz_0 ... Det er hvert fald kun meget beruset jeg siger ja til når kæresten spørger om ikke jeg vil danse.

Jeg har faktisk et sværd hængende på væggen ved siden af mig: foto.jpg. Jeg er så ikke sikker på hvor effektiv det ville være imod horder af zombier da det er et jeg købte i en forlystelsespark som barn. Men fedt er det nu at have hængende(kan se jeg ikke har fået alt julepynten ned).

Angående de praktiske informationer. Jeg glæder mig sygt meget til at vide hvilken alliance i kommer til at spille i.
    Samtalen er det på det der mumble? Eller bliver det bare skype?

Jeg satser med at få spillet en masse intances og i det hele taget spille en del med guilden så håber jeg kan få thumbs igennem det. Ellers er jeg mere end frisk på en omgang simcity inden ESO udkommer Men igen tænker der kommer lidt mere information efter d. 21/2 hvor i jo rigtigt begynder at se på disse ansøgninger.

Lidt lidt information så i ser hvordan min hverdag er:
    Til dagligt står jeg tidligt op for at møde til studiet kl 08.00. Jeg for ofte først fri ved 17.00 tiden hvor jeg så skal hjem og lave mad og lektier, afleveringer etc. Så mine online tider bliver oftest sent på aftenen. Det skal dog sige jeg ikke har timer mandag-fredag 8-17 så der er også de nemmere dage hvor jeg nok spiller en 5-6 timer Weekenderne er også rimeligt presset da jeg har familie i jylland og jo selv studere på sjælland. Også har jeg også en kæreste som rigtigt gerne vil have lidt opmærksomhed. Pointen med at fortælle dette er dog at i ikke som guild skal forvente det mest aktive gamer. Men derimod en gamer som er med på den værste og klar på at udforske hele tamriel sammen med jer. Jeg er klart typen som hellere vil udforske med en gruppe end gå rundt og kedde sig alene.

Har i fortsat spørgsmål skal i være velkommen. Har ikke lige fået læst det igennem så har sikkert en masse løse ender. Men glæder mig rigtigt meget til at få styr på det praktiske engang efter d. 21/2 og lære jer bedre at kende.

Peace
    Ditlev Jørgenen aka Zorgh

Forresten har jeg også set at i har en minecraft server jeg også ville være rigtigt interesseret i at komme ind og lege på. Vil det være noget man også vil få lov til som trial? (evt. thumb whoring) eller skal man vente til fuld medlemsskab? Jeg kunne jo måske skaffe mig et ekstra thumb men samtidig elsker jeg virkelig også minecraft. ( Er opvokset i lego generationen så det jo fantastisk man som "voksen" kan fortsætte sin kreativitet)

Mht. Minecraft kan du spørge @Barahir - tror han står for det, men er ikke sikker.

Hey ESO ansøger.
    Som du nok har opdaget, så er SD midt i vores valg af faction.
    Det foregår i en poll i det interne forum, og resultatet har vi på fredag den 21.
    Er du afklaret og ok med at SD enten skal spille som Aldmeri eller Daggerfall?
    At i vælger at søge ind før faction er valgt, ser jeg som en tillidserklæring,
    at guild er vigtigere end faction. Tak for det!

Mvh
    w

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Quote Originally Posted by Zorgh View Post
    Hehe ja så er det da på plads. Undskyld mit langsomme svar. Har haft en del afleveringer her i ugen og ville godt lige have ordentligt tid til at svare dig. Ved godt min ansøgning var meget kortfattet - er simpelthen bare ikke så god til at fortælle om mig selv. Men skal gøre hvad jeg kan så i er bedst muligt stillet til at vælge om jeg er guilden værdig

Jeg har faktisk spillet lidt heartstone, kom på beta invite og har der igennem spillet det. Jeg synes klart hunter har det stærkeste deck. Elskede at man kunne summon sygt mange og nærmest dræbe en modstander fra en runde til en anden. Alle de cards der giver +1 attack og giver charge er jo sygt sammen med beastcards der har fury! Så den taktik holdt jeg mig til og fik da en del sjove timer til at gå. Spiller der dog ikke længere da jeg synes spillet i længden blev meget ensformigt og i takt med at min interesse for at få gode epic og legendary cards ligesom døde ud så stoppede jeg med at spille. Har også hørt lidt rygtig om at de har nerfed hunterdeck efterfølgende så nu det jo slet ikke sjovt

Synes mit studie er mega fedt! Det er en ny linje man kan studere på DTU som har stort focus på SPACE! Så vi har en masse om planetfysik og astrofysik og om hvordan fysikken er uden for et tyngdefelt osv. Jeg ser meget frem til at komme ordentligt igang ( har kun studeret det siden sommer). Fremtiden indenfor feltet skulle også være stort med blandt andet mulighed for at søge arbejde i NASA og ESA eller danske firmaer som Terma. Hvor jeg vil stå for at udvikle ting eller systemer til satelitter eller ting til bland andet mars missionen. Så synes det er super spændende fag! - Men kan godt forstå hvis det virker totalt nørdet for det er virkelig nørdet og tror man skal have interessen for at kunne se meningen i at studere det.

Hvis jeg fik en jord omrejse fuldt betalt ville jeg først rejse til Honduras for at tilbringe 5 timer under havet ved øen Utila hvor jeg ville dykke ved koralrevet Belize barrier reef. Derefter ville jeg tage et smut til New zealand for at se noget af den smukke natur man ser i ringenes herrer. Så ville jeg besøge Indien og gå amok i farver og besøge hindu templer. Efter indien ville jeg tage et smut til afganistan mest for at hilse på mine soldater kammerater der pt er dernede. Til slut ville jeg så tage til østrig og stå på ski i alperne

Min yndlingsdrik er klart deres røde saftevand som smager dejligt at mormors hjemmebryggede. Og hader appelsinjuice pga. det smager hammer surt eller er fuld at bundfald eller kød eller hvad fuck personer nu kalder det snask der altid sidder på siden af glasset når man har drukket et enkelt glas.

Hmm jeg tror jeg hører til den grupper personer der kun kan bliver verdensmester i drunk dancing som dette: http://www.youtube.com/watch?v=RsWuAurjz_0 ... Det er hvert fald kun meget beruset jeg siger ja til når kæresten spørger om ikke jeg vil danse.

Jeg har faktisk et sværd hængende på væggen ved siden af mig: foto.jpg. Jeg er så ikke sikker på hvor effektiv det ville være imod horder af zombier da det er et jeg købte i en forlystelsespark som barn. Men fedt er det nu at have hængende(kan se jeg ikke har fået alt julepynten ned).

Angående de praktiske informationer. Jeg glæder mig sygt meget til at vide hvilken alliance i kommer til at spille i.
    Samtalen er det på det der mumble? Eller bliver det bare skype?

Jeg satser med at få spillet en masse intances og i det hele taget spille en del med guilden så håber jeg kan få thumbs igennem det. Ellers er jeg mere end frisk på en omgang simcity inden ESO udkommer Men igen tænker der kommer lidt mere information efter d. 21/2 hvor i jo rigtigt begynder at se på disse ansøgninger.

Lidt lidt information så i ser hvordan min hverdag er:
    Til dagligt står jeg tidligt op for at møde til studiet kl 08.00. Jeg for ofte først fri ved 17.00 tiden hvor jeg så skal hjem og lave mad og lektier, afleveringer etc. Så mine online tider bliver oftest sent på aftenen. Det skal dog sige jeg ikke har timer mandag-fredag 8-17 så der er også de nemmere dage hvor jeg nok spiller en 5-6 timer Weekenderne er også rimeligt presset da jeg har familie i jylland og jo selv studere på sjælland. Også har jeg også en kæreste som rigtigt gerne vil have lidt opmærksomhed. Pointen med at fortælle dette er dog at i ikke som guild skal forvente det mest aktive gamer. Men derimod en gamer som er med på den værste og klar på at udforske hele tamriel sammen med jer. Jeg er klart typen som hellere vil udforske med en gruppe end gå rundt og kedde sig alene.

Har i fortsat spørgsmål skal i være velkommen. Har ikke lige fået læst det igennem så har sikkert en masse løse ender. Men glæder mig rigtigt meget til at få styr på det praktiske engang efter d. 21/2 og lære jer bedre at kende.

Peace
    Ditlev Jørgenen aka Zorgh
    This! er hvad jeg kalder en opdatering af sin ansøgning Super arbejde, og meget beskrivende Du får en Halv thumbs up fra mig allerede.

Ja har godt styr på det med at i stadigvæk er ved at vælge! Men min first prio er daggerfall så kan jo håbe! Glæder mig hvert fald til at høre resultatet på fredag kl 1200. Men som du også siger så er det et tegn på at guild er vigtigere end faction hvilket jeg præcist selv mener at det er!

Og så lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken med de nye ansøgere:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w

Hej igen w0000t.

Jeg copy paster bare dine spørgsmål ind for at gøre det hele lidt nemmere.

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?
    Jeg skrev et opslag om betatesting inde på Elderscrolls online's officielle facebook side. Der var så en derinde der henviste mig til Elderscrolls online denmark's facebook side. Jeg læste så lidt om SD og synes klart det var den guild der havde mest potentiale og fangede hurtigt min interesse. Og derfra blev jeg jo så henvist til jeres hjemmeside og forum

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?
    Jeg er lidt all-round. Har spillet en del tank og har raidet som main/off tank for flere guils i wow. Men som healer har jeg også hygget mig. Har aldrig rigtigt syntes om at spille en ranged damage class så hellere meelee range.

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?
    Jeg vil spille en Tank/2H dps dragon knight i heavy armor. Ved endnu ikke helt hvad der bliver main. Hvis jeg kommer til at holde meget af PVP så bliver det nok 2H dps men bliver det for kedeligt så går jeg til 1h og shield. Ved ikke helt hvad jeg vil starte med endnu. formentlig 2h for at det går stærkere i starten. Sådan som jeg har forstået det så kan man i level 15 equip 2 weapons og når først jeg rammer level 15 vil jeg løbe rundt med både 1h + shield og 2h og skifte imellem som det nu passer til situationen.

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?
    Ja jeg har preorder det er så kun basic edition. Kunne ikke lige købe imperial digital edition for et gavekort jeg fik i julegave og gad ikke til at have en molag bal statue stående så det blev den normale edition Så ingen hest for mig early :/

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?
    Jeg har været i masser af guilds i wow. Det har så oftet været sådan at jeg har spillet meget i perioder og derfor ikke har været i samme guilds i lang tid. Da jeg er blevet kicked pga inaktivitet. Men med SD som har meget focus på kommunikation udenfor spillet og med et så aktivt forum så det noget helt andet end hvad jeg har prøvet førhen. Det har altid været ingame guilds jeg har været i hvor de ikke havde meget kommunikation uden for spillet. Jeg har prøvet som officer i en semi seriøs raiding guild men har aldrig haft held med at starte en egen guild.

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?
    Jeg glæder mig sygt meget til release.! Det er hvert fald klart det jeg glæder mig mest til lige pt. Meeen, når spillet så er udkommet så tror jeg bare at alt skal opdages. Fik ikke prøvet pvp i min beta test så det er også noget jeg glæder mig til at teste. Men ellers bare at hygge mig i et godt selvskab og forhåbentligt få en masse fede oplevelser.

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?
    Jeg ville godt kunne være frisk på at starte i andre spil eller hygge mig i mange af de andre spil SD spiller ved siden af MMO's. Det er bare mega svært at sige nu da jeg ikke kan se at ESO skulle blive en skuffelse.

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?
    Det kommer meget an på behov. Selvfølgelig vil jeg ikke raide i en anden guild hvis det er raidnight for SD. Men hvis jeg føler mit behov for fx at pvp end hvad min main guild (SD) kan tilbyde så kunne jeg godt finde på at finde mig en guild ekstra. Det samme gælder for tradig. Det kommer an på hvordan behovet er.

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?
    Jeg har ingen fast plan. Jeg vil formentligt spille meget de første uge også vil det dø ud til at spille når jeg har tid. Men regner med hvertfald at spille et par timer hver dag med mindre der er afleveringer eller andet på studiet der tager tid. Men for det meste er jeg casual gamer og jeg vil ikke være blandt de hardcore der vil gøre alt for at progress i et raid. Jeg nyder mere at fjolle rundt og hygge mig med hvad end der nu lige er på skemaet den dag

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?
    Jeg håber at få et godt netværk i spillet som også kan bruges til andet end bare ESO. En guild man kan gå på opdagelse, dele historier og erfaringer med. Og håber på at kunne både lære en masse af andre medlemmer da jeg er ny til hele elderscrolls universet (har spillet meget lidt skyrim).

Håber det er okay besvarelse til din spørgsmål eller skriv endelig

mvh Zorgh

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansøgningen

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

Hej @Zorgh velkommen til glæder mig til at hører mere om Geofysik og Rumteknologi syntes selv det mega sjovt at kaste sten højt op i luften og sove det faktisk også rart.

ps. Der er ingen der LOL'er af LOL - vi spiller på EU-W hvis du vil være med der og du ansøger bare "timmeren" om vendskab, så kan vi lærer dig og kende derinde indtil ESO kommer.

pps. jeg sagde jeg havde dårlig humor i min ansøgning i har selv valgt det SD
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Forum Elder Beawolf's Avatar

Velkommen til Held og lykke med din ansøgning
    'BeaWolf' since 2008

Mange tak Glæder mig til at komme til at lære jer alle bedre at kende! Fedt at lidt herinde også spiller LOL! Min main er EUW så tilføjer dig så snart jeg kommer hjem! Er lige en lille smuttur i Prag men kommer hjem tirsdag.

Så er du blevet tilføjet Frygt ikke. Det er mig der hedder Dillerlem.

SD Medlem Forum Convert Impetuz's Avatar

Held og lykke med ansøgningen.

Vi er skam nogle der hygger os med League og Legends i ny og næ som @timmeren siger

Impetuz - på EU-W her, du er velkommen til at tilføje

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

Jamen Zorgh virker som en fin fyr selvom han sløser med sit løb - og hans hår er en hund så herfra - held og lykke med resten

og ser frem til en del mere LOL og ESO med dig.
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Your hair is a wookie!