Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: ESO - Ansøgning - Wabbit

Forum Convert Wabbit's Avatar

Default ESO - Ansøgning - Wabbit

Hejsa SD

Jeg hedder Chris og er 34 år ung og er bosiddende i Holbæk , jeg er uddannet kok men har dog måtte stoppe fordi jeg er ødelagt af gigt
    hvilket jo så giver mig en hel del tid foran PCen .

Jeg startede med online spil tilbage i '90erne med Ultima Online og har siden spillet en hel del forskellige spil , blandt andet : CS , WoW , Neocron , Eve Online , SWtor bare for at nævne et på stykker .

Hvad jeg kan tilbyde er en dedikeret gamer som er frisk på at hjælpe andre når det er nødvendigt , jeg vil nok fokusere lidt mere på PvE delen da jeg er lidt en øgle til PvP , dog er jeg frisk på PvP for sjov .

Ud over pc ting bruger jeg også en del tid på at læse bøger og se diverse film og serier , og så eksperimentere med at lave nye madretter jeg ikke har prøvet før .

~Chris

Velkommen til

Hej Wabbit held og lykke med de ansøgning
    @wOOOOt
    Last edited by Beastlord; 12-02-2014 at 7:46.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    Syntes din ansøgning mangler lidt mere uddybende information om dig som person.. hvad laver du i din fritid. Samler du på noget tosset eller nyder du at gå i dame tøj i ny og næ ?

Inden længe kommer der en fra eso forbi og byder dig velkommen @wOOOOt @Tseth @Panser Anden

Troede jeg havde udtrykket det godt nok , jeg går hjemme pga jeg er ødelagt af gigt og bruger det meste af min tid foran PCen ,
    eller med at læse bøger , se film/serier etc..

Det med at gå i dametøj overlader jeg til andre

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hej Wabbit, du bør lige læse vores regler og anden vigtig information ang. ansøgning her: http://www.semperdanica.dk/forums/56...tig-skal-læses!
    Death Star...I like the sound of that!

ups glemte at skrive at jeg havde læst dem , my bad

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar