Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: ESO - Ansøgning - Wabbit

Forum Convert Wabbit's Avatar

Default ESO - Ansøgning - Wabbit

Hejsa SD

Jeg hedder Chris og er 34 år ung og er bosiddende i Holbæk , jeg er uddannet kok men har dog måtte stoppe fordi jeg er ødelagt af gigt
    hvilket jo så giver mig en hel del tid foran PCen .

Jeg startede med online spil tilbage i '90erne med Ultima Online og har siden spillet en hel del forskellige spil , blandt andet : CS , WoW , Neocron , Eve Online , SWtor bare for at nævne et på stykker .

Hvad jeg kan tilbyde er en dedikeret gamer som er frisk på at hjælpe andre når det er nødvendigt , jeg vil nok fokusere lidt mere på PvE delen da jeg er lidt en øgle til PvP , dog er jeg frisk på PvP for sjov .

Ud over pc ting bruger jeg også en del tid på at læse bøger og se diverse film og serier , og så eksperimentere med at lave nye madretter jeg ikke har prøvet før .

~Chris

Velkommen til

Hej Wabbit held og lykke med de ansøgning
    @wOOOOt
    Last edited by Beastlord; 12-02-2014 at 7:46.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    Syntes din ansøgning mangler lidt mere uddybende information om dig som person.. hvad laver du i din fritid. Samler du på noget tosset eller nyder du at gå i dame tøj i ny og næ ?

Inden længe kommer der en fra eso forbi og byder dig velkommen @wOOOOt @Tseth @Panser Anden

Troede jeg havde udtrykket det godt nok , jeg går hjemme pga jeg er ødelagt af gigt og bruger det meste af min tid foran PCen ,
    eller med at læse bøger , se film/serier etc..

Det med at gå i dametøj overlader jeg til andre

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hej Wabbit, du bør lige læse vores regler og anden vigtig information ang. ansøgning her: http://www.semperdanica.dk/forums/56...tig-skal-læses!
    Death Star...I like the sound of that!

ups glemte at skrive at jeg havde læst dem , my bad

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Quote Originally Posted by Wabbit View Post
    ups glemte at skrive at jeg havde læst dem , my bad
    og også gerne skrive at du accepterer dem

btw, velkommen til. Fik jeg vist ikke skrevet tidligere.
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Apprentice

Hej Chris, og Velkommen til SD!

Som et par andre har sagt ville jeg også gerne se en lidt mere uddybende mængde tekst om dig selv.

- Hvad søger du i et MMORPG?
    - Hvad gør dig interesseret i ESO?
    - Er du til håndbold?, fodbold? Skeet skydning?
    - Hvad er din yndlingsmad?
    - Hvorfor har du valgt at bo i Holbæk og ikke i Kongerslev?
    - Er du til en I7 gamer rig eller en 100" projector hjemme biograf?

Gerne giv så meget information som muligt

Husk også at acceptere væres 5 værdier
    Lige en portion praktisk info, forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil 21/2 hvilket er den dato SD endelig har fået valgt den faction vi vil spilErle.
    - Når faction er stemt og fastlagt får du en invitation til en hurtig samtale med enten mig, @Dake eller @Panser Anden. Dette er blot for at vi som Sergeant og Officerer kan lære dig at kende bedre og for at sikre os om at
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Last edited by Tseth; 12-02-2014 at 20:53.
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

ups , jeg har selvfølgelig accepteret dem , ellers havde jeg aldrig lavet en ansøgning.

jeg skal gøre mit bedste for at fylde lidt mere info på

det jeg primært søger i et MMO er et indlevende PvE segment , med dungeon running og evt raids som end game action , med henblik på ESO har jeg ventet med længsel på at der kom et MMO i dette univers siden jeg første gang spillede Morrowind dengang det udkom , og jeg har været hooked på elder scrolls lige siden , dog har jeg ikke været synderlig imponeret af UIet i skyrim , de burde ha valgt et der var bedre til PC istedet for at genbruge det fra playstation/xbox .

Af sport er jeg stort set kun interesseret i Amerikansk Fodbold , hvor jeg er fan af Atlanta Falcons og en smule Formel 1 , andre sportsgrene som alm fodbold har aldrig rigtig fanget min interesse .

Med henblik på yndlingsmad er der ikke rigtig noget jeg ikke bryder mig om , jeg er vild med det hele , asiatisk/italiensk/fransk/spansk/nordisk/mexicansk/BBQ , nåh ja bacon er jo selvfølgelig en grøntsag , hvis jeg virkelig skulle vælge en bestemt ret som min absolut yndlings ville det nok blive gammeldags andesteg med brune kartofler og hjemmelavet rødkål og en god sovs .

Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg endte med at bo i Holbæk , men da jeg først var her blev jeg glad for byen , den er stor nok til at man kan finde alt hvad man skal bruge , men ikke så stor at alt bliver druknet i larm og trafik.

hmm hvad kan jeg ellers fortælle om mig selv , min musiksmag ligger rimelig trygt i den rockede ende , nok fordi jeg er opflasket med 60/70er rock

det var lige hvad jeg kunne komme på pt , men hvis i stadig vil ha mere info skal jeg nok forsøge igen på et tidspunkt hvor jeg er mindre træt.

Forum Apprentice

Hej Chris,

Det var en god mængde tekst du fik tilføjet.
    Som sagt kan du allerede nu begynde at samle fra medlemmer. Som skrevet ovenstående lader vi din ansøgning ligge indtil at vi har færdiggjort vores afstemning af faction.
    Hvis du kunne vælge, hvilken faction / race og class vil du gerne spille hvis du havde adgang til spillet lige nu?

Mvh.
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Dunmer nightblade bliver den første character jeg laver hvor jeg sætter skills i det class træ hvor man healer sig selv og 2 party members , det virkede rimelig effektivt da jeg spillede det i betaen sidste weekend, og faction er jeg lidt ligeglad med

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey ESO ansøger.
    Som du nok har opdaget, så er SD midt i vores valg af faction.
    Det foregår i en poll i det interne forum, og resultatet har vi på fredag den 21.
    Er du afklaret og ok med at SD enten skal spille som Aldmeri eller Daggerfall?
    At i vælger at søge ind før faction er valgt, ser jeg som en tillidserklæring,
    at guild er vigtigere end faction. Tak for det!

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Jeg er helt ligeglad hvilken faction jeg ender i , jeg har preorderet og kan spille de racer jeg vil i den faction jeg nu engang ender i , det eneste jeg mangler at finde ud af er hvilken crafting jeg starter op med først , derfor håber jeg at der kommer endnu en beta weekend inden så længe ! Flirter lidt med tanken om at køre alchemy op på min første char
    Last edited by Wabbit; 16-02-2014 at 13:46.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Og så lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken med de nye ansøgere:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

1. Gennem The elder scrolls online denmark FB gruppe

2. Jeg har tanket mig vej gennem WoW , SWToR (har dog spillet alle classes i begge spil) så det ville være rart at for en gangs skyld ikke at ha en main character som tank

3. dualwielding Nightblade med Siphoning , og måske en smule Assasination ind over - er lidt usikker på hvilken race jeg nupper , oprindeligt havde jeg planer om at spille Dunmer , men crit racial bonus fra Khajit er lidt for nice

4. har pre-orderet imperial edition og kan næsten ikke vente længere

5. ja jeg har prøvet at være officer/raidleader i både SWToR og WoW , er nok grunden til at jeg er blevet lidt udbrændt med henblik på at spille begge spil hardcore , derfor jeg kun spiller WoW på lidt hygge niveau nu

6. Alt , dog mest PvE , jeg har været hooked på elder scrolls siden Morrowind

7. Ja men det ville nok kun blive WoW som casual , eller GW2 som jeg aldrig rigtigt har fået prøvet

8. hvis jeg skal være i mere end 1 guild skulle det nok kun være trading guilds , det vil blive alt for rodet at skulle løbe dungeons/raids etc.. med mere end 1 guild

9. for at være helt ærlig spiller jeg nok alt for meget , spiller generelt hver dag (tider kan variere) , dog kan det ske at jeg lige tager et par dages pause en gang i mellem

10. håber at få en form for en online "familie" man kan hygge sig med når man spiller , og som man også kan mødes med en gang i mellem til diverse guild events eller bare til en øl på den lokale

håber det her giver jer lidt mere indblik i hvem jeg er

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Det er sgu da lidt af en dræberkanin det der... har den lange spidse tænder?
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Quote Originally Posted by Regio View Post
    Det er sgu da lidt af en dræberkanin det der... har den lange spidse tænder?
    ja da , den får den fra Monty Python til at ligne en tam kælekanin

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Quote Originally Posted by Wabbit View Post
    ja da , den får den fra Monty Python til at ligne en tam kælekanin
    godt vi har hellige håndgranater
    held og lykke med din ansøgning
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansøgningen

jo tak

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

Held og lykke med ansøgningen @Wabbit.

Ren nysgerrighed sidder du også og hygger dig med League of legends til tider ? - for så du velkommen til at join os der mens vi venter på ESO
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Quote Originally Posted by timmeren View Post
    Held og lykke med ansøgningen @Wabbit.

Ren nysgerrighed sidder du også og hygger dig med League of legends til tider ? - for så du velkommen til at join os der mens vi venter på ESO
    har aldrig prøvet league of legends , men takker da for inbydelsen , det kan være jeg tager et smut forbi , dog har jeg rigeligt i WoW og WoT mens jeg venter

Forum Elder Beawolf's Avatar

Velkommen til @Wabbit og held og lykke med ansøgningen
    'BeaWolf' since 2008

Forum Apprentice

Hej Wabbit,

Velkommen på trial @Panser Anden @Dake vil en af jer give forum adgang.

Tak for en hyggelig samtale.
    Din forum rettigheder er nu blevet opdateret til trial medlem, selvom din trial period først starter når spillet
    bliver udgivet (4. April) og derefter løber 1 måned fremefter.

Du kan allerede nu som tidligere skrevet fortsætte med at samle fra medlemmer af SD ved at gøre dig selv positivt opmærksom, fx ved at spille med andre medlemmer, være aktiv på forum og være hjælpsom hvor end du mener hjælpsomhed mangles.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd.
    Et andet godt tip er at smide et link til din ansøger tråd i din signatur, derved vil folk blive gjort opmærksom
    på din tråd hvis du har lavet en god post på forum .
    Skulle du på noget tidspunkt have spørgsmål, have brug for en snak eller blot vil gøre os opmærksom på noget så står wOOOOt, Dake, Panser Anden og jeg selv altid til rådighed, blot smid os en PM på forum.

Held og lykke med din trial!,

Vh.
    Morten.
    Raid trolling:

Hyggelig lille times PvP med @Lummer og @wOOOOt
    "Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries"