Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: ESO - Ansøgning - Nohira

Default ESO - Ansøgning - Nohira

Hej

Navnet er Peter med en alder på 34 år, kommer fra Næstved.

Har læst jeres regel- og værdisæt igennem og acceptere dem.

Jeg arbejder som reparatør bruger mest af tiden på at game og det sker man hopper en tur i fitness centeret siger dog heller ikke nej til en tur i byen.

Jeg har spillet mmo siden Daoc har været igemmen en del andre siden men det der nok fanget mig mere efter Daoc var Rift hvor jeg har været officer i Harshmallows, har lavet nok alt hvad man kan i mmo's(pt) pve og pvp. Er dog nok mest en pvp spiller men kan godt lig at jeg har muligheden for at sætte mig tilbage og bare slå nogle moster ihjel.

Tror ikke jeg kender nogen i guilden men man ved jo aldrig verden er jo mindre end man tror

Jeg er social player hjælper gerne hvor jeg kan, angående at gå til Hardcore player igen kan jeg nok ikke efter mit arbejde tager meget af min tid så kommer nok til at spille 2timer på hverdage og hvis nul planer for weekend finder i mig helt sikker online.

Hilsen

Nohira (Peter)

Forum Warden Dake's Avatar

Velkommen til vores forum

En af vores rekrutteringsansvarlige, Tseth eller Panser Anden, vil kigge forbi og skrive lidt om ansøgningsforløbet.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Peter

Velkommen til.
    Som du nok har læst, så er vi midt i faction valg, som slutter den 21. Derfter tager vi mere fat på ansøgere.
    Brug tiden til at skrive lidt mere om dig selv, og lære os andre at kende =)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Apprentice

Hej Peter, og Velkommen til SD!

Dejligt at modtage flere andsøgninger til ESO, jo flere jo bedre!