Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: ESO - Ansøgning - Nohira

Default ESO - Ansøgning - Nohira

Hej

Navnet er Peter med en alder på 34 år, kommer fra Næstved.

Har læst jeres regel- og værdisæt igennem og acceptere dem.

Jeg arbejder som reparatør bruger mest af tiden på at game og det sker man hopper en tur i fitness centeret siger dog heller ikke nej til en tur i byen.

Jeg har spillet mmo siden Daoc har været igemmen en del andre siden men det der nok fanget mig mere efter Daoc var Rift hvor jeg har været officer i Harshmallows, har lavet nok alt hvad man kan i mmo's(pt) pve og pvp. Er dog nok mest en pvp spiller men kan godt lig at jeg har muligheden for at sætte mig tilbage og bare slå nogle moster ihjel.

Tror ikke jeg kender nogen i guilden men man ved jo aldrig verden er jo mindre end man tror

Jeg er social player hjælper gerne hvor jeg kan, angående at gå til Hardcore player igen kan jeg nok ikke efter mit arbejde tager meget af min tid så kommer nok til at spille 2timer på hverdage og hvis nul planer for weekend finder i mig helt sikker online.

Hilsen

Nohira (Peter)

Forum Warden Dake's Avatar

Velkommen til vores forum

En af vores rekrutteringsansvarlige, Tseth eller Panser Anden, vil kigge forbi og skrive lidt om ansøgningsforløbet.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Peter

Velkommen til.
    Som du nok har læst, så er vi midt i faction valg, som slutter den 21. Derfter tager vi mere fat på ansøgere.
    Brug tiden til at skrive lidt mere om dig selv, og lære os andre at kende =)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Apprentice

Hej Peter, og Velkommen til SD!

Dejligt at modtage flere andsøgninger til ESO, jo flere jo bedre!
    Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om dig, din ansøgning virker lidt tom.

- Er du til bananer eller pærer?
    - Har du hund?, kat? eller bæver?
    - Har du overvejet at bungee jumpe?
    - Er du til det kolde nord eller varme syd?
    - Du nævner at du træner, hvor ofte? Hvor?
    - Hvad finder du interessant ved ESO?

Giv gerne så meget information som muligt omkring dig som person

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil 21/2 hvilket er den dato SD endelig har fået valgt den faction vi vil spille.
    - Når faction er stemt og fastlagt får du en invitation til en hurtig samtale med enten mig, @Dake eller @Panser Anden. Dette er blot for at vi som Sergeant og Officerer kan lære dig at kende bedre og for at sikre os om at
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    --- Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

super med se så hurtig svar fra folk

hmm vil ha mere info jo jeg meget social, hjælpsom, trofast person.

angående din spørgsmål (gav mig et lille grin @Tseth)
    - Er du til bananer eller pærer?
    godt i yoghurt
    - Har du hund?, kat? eller bæver?
    none det noget man skal passe
    - Har du overvejet at bungee jumpe?
    been there done that
    - Er du til det kolde nord eller varme syd?
    kolde kan altid tag mere tøj på
    - Du nævner at du træner, hvor ofte? Hvor?
    3-4 gang om ugen det mere hvor hård en arbejdsdag, da jeg nogle dage kan løbe op og ned af trapper har 10 maskiner jeg skal holde op og køre hvilket er delt på 3etager
    - Hvad finder du interessant ved ESO?
    var med til beta test og kun lig hvad jeg så, udover det at jeg ikke skal farme 20 forskellige mønter og faction osv.. synse mange mmo's er blevet daily this daily that man kan ikke bare nyde spillet

mumble den vil jeg join lige pt spiller jeg NwN og rift(hvis nogen skulle ha lyst) mens jeg venter på ESO kommer ud

Nohira

Forum Apprentice

Hey Nohira,

Dejligt at se det ekstra tekst tilføjet
    Angående spørgsmålene så var det blot hvad der nu først kom til mig efter en lang dag på arbejdet.
    Som sagt kan du allerede nu begynde at samle fra medlemmer. Som skrevet ovenstående lader vi din ansøgning ligge indtil at vi har færdiggjort vores afstemning af faction.
    Hvis du kunne vælge, hvilken faction / race og class vil du gerne spille hvis du havde adgang til spillet lige nu?

Personligt hælder jeg mest til en Orc, Dragon Knight som Tank(ish) build. Enten det eller en Templar healer type, ikke sikker hvilken race endnu.
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

SD Medlem Forum Convert Impetuz's Avatar

Hey Nohira
    Pussigt, jeg har også spillet, og kender en del der stadig spiller Harshmallows, men dit navn der siger mig nu ikke noget?
    Hvad hed du i RIFT?

@Impetuz : ohh du kender mig nok som Xetion min mage det var hvad vi stod og manglede den gang vi startede HM op til mere hardcore mode. Men min warrior som jeg starede med hed Nohira Lige siden PB og IG har jeg ikke rigtig været online i rift kun for lidt pvp af og til.
    @Tseth : joo Nord eller den der tiger ting class tænker jeg nigthblade mest fordi det er langt tid siden jeg har rigtig spillede sneaky sneaky og ASS. ser en lille smule vild ud. og kommer til at tænke nord NB lige som i DAOC hehe

Hey ESO ansøger.
    Som du nok har opdaget, så er SD midt i vores valg af faction.
    Det foregår i en poll i det interne forum, og resultatet har vi på fredag den 21.
    Er du afklaret og ok med at SD enten skal spille som Aldmeri eller Daggerfall?
    At i vælger at søge ind før faction er valgt, ser jeg som en tillidserklæring,
    at guild er vigtigere end faction. Tak for det!

Mvh
    w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Right on guild first faction second

Og så lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken med de nye ansøgere:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w

1. Fandt SD via net søgning sammen med 2 andre efter lidt kig på alle 3 fandt jeg SD mest tiltalen
    2. Hmm jeg har ikke rigtig en favorit men i rift spillet jeg Mage så DPS, support og healer
    3. I beta spillet jeg 2h DK Nord og sorc dark elf. Ohh skal, alle
    4. har preorder
    5. Har/er med Harshmallows (rift) hvor jeg har været mageleader meget få raids jeg har fuldt ud leadede mest været at holde styre på hvem spillet hvad af caster og andre support opgaver
    6. lige pt er det åben World pvp
    7. hmm ville nok bliv GW2 muligvis swtor
    8. har ikke rigtig tænkt på det med 5 guilds så kan ikke svare på dette ved for lidt om det
    9. Det bliver mest i weekend på hverdage vil det være efter kl17 i 1-3 timer
    10.mest nogen at have sjov med ingame, et sted hvor man kan få hjælp og hjælpe til

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

held og lykke med ansøgningen @Nohira
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Forum Elder Beawolf's Avatar

Intet godt kommer syd fra Ringsted vel @xlausen?

Men du skal have en velkommen til og held og lykke med ansøgningen @Nohira
    'BeaWolf' since 2008

Forum Apprentice

Hej Nohira,

Velkommen på trial @Panser Anden @Dake vil en af jer give forum adgang.

Tak for en hyggelig samtale.

Din forum rettigheder er nu blevet opdateret til trial medlem, selvom din trial period først starter når spillet bliver udgivet (4. April) og derefter løber 1 måned fremefter.
    Du kan allerede nu som tidligere skrevet fortsætte med at samle fra medlemmer af SD ved at gøre dig selv positivt opmærksom, fx ved at spille med andre medlemmer, være aktiv på forum og være hjælpsom hvor end du mener hjælpsomhed mangles.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd.

Et andet godt tip er at smide et link til din ansøger tråd i din signatur, derved vil folk blive gjort opmærksom på din tråd hvis du har lavet en god post på forum .

Skulle du på noget tidspunkt have spørgsmål, have brug for en snak eller blot vil gøre os opmærksom på noget så står wOOOOt, Dake, Panser Anden og jeg selv altid til rådighed, blot smid os en PM på forum.
    Held og lykke med din trial!,

Vh.
    Morten
    Raid trolling:

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansøgningen

Tak for pvp run i går @Lummer , @Fuge og @zalvation

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Quote Originally Posted by Nohira View Post
    Tak for pvp run i går @Lummer , @Fuge og @zalvation
    Ja tak for turen det var sgu hyggeligt, håber jeg kan komme på i aften så vi kan lege noget mere
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Forum Initiate

I lige måde

nå ville lige smide en tak til alle dem jeg spillede/snakkede med i denne weekends beta had a good time

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

Jeg var også med i vores lille pvp raid, men du har nok glemt mig. fordi det var mig der døde hele tiden...det er det jeg kan...bait, feeder. er helt klart den bedste til det i hele verden.

som sagt så fik vi spillet et par timer sammen og synes det var super hyggeligt. Fuge og Zalvation er sevl ansøgere, så kan ikke give dig thumbs up.
    og Hr. Lummer er vidst bare lidt slow

Men thumb up her fra

Tak for Skyshards run i går to bad det ikke blev til så mange

har haft travlt med at lvl så har ikke lige fået noteret mig hvem hvad hvor jeg har spillet med
    folk jeg husker

grp i dungoens @Assiona @Panser Anden @Caspian @wOOOOt @silverdemon @hoolymakrel

også lige nogle hyggesnak med @TC.

hvis jeg har glemt nogen sorry
    Last edited by Panser Anden; 06-04-2014 at 7:42.

Tak for dungoen runs @Snubletraad @CamoDog
    @Daedlus

Forum Greenhorn

Selv tak Nohira, var nogen hyggelige runs, selv om det sidste dungeon var bugged (: men lige en her fra da (: