Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 73

Thread: [19.2.14] Ansøgning - World of Warcraft - Kemms Restoration Druid

Forum Initiate Kemms's Avatar

Default [19.2.14] Ansøgning - World of Warcraft - Kemms Restoration Druid

Hej Semper Danica
    Jeg hedder Kenneth og er 23 år gammel.
    Jeg er forholdsvis ny på Tarren Mill og søger derfor en god og seriøs guild med behagelige mennesker, og så er det jo bare et plus at Semper Danica er en dansk guild.
    En af grundene til at jeg søger om optagelse i Semper Danica er at min fætter og gode ven @Seiga har været medlem hos jer et godt stykke tid og han har ikke sagt andet end rosende ord omkring guilden, @Muulan som i har på trial er også en af mine gode venner.

Omkring mig:
    Jeg kommer fra Rønbjerg, lige uden for Skive i midt/vestjylland, jeg bor her stadig hjemme hos mine forældre fordi jeg forventer at hvis jeg skal flytte efter et arbejde så ville det være dumt at begynde at betale et indskud til en lejlighed som jeg måske skulle fraflytte inden for kort tid igen.

Jeg er uddannet datamatiker i 2013 og har siden da forsøgt at finde arbejde inden for it-branchen, men desværre har det ikke båret frugt endnu, jeg har dog haft noget tidsbegrænset arbejde hos et firma i Skive kaldet Adibus, hvor jeg har været med til at installere og opsætte computere, internet og infoskærme i busser i region Midtjylland og Nordjylland, Jeg har stadig noget begrænset beskæftigelse ved Adibus idet at de kontakter mig når der er mere arbejde end sædvanlig.

Idet at jeg ikke er minimum deltidsbeskæftiget har Jobcenteret valgt at aktivere mig som IT-medhjælper på Vestsallling Skole- og Dagtilbud(sammenslutning af mindre landsbyskoler i Vestsalling) og det er jeg meget tilfreds med.
    Jeg har altid været interesseret i computere og teknik og købte min første computer efter min konfirmation.

Hovedårsagen til min interesse inden for computer/videospil kommer fra mine helt unge barndomsår hvor mine forældre lige pludseligt anskaffede familien en NES sammen med de velkendte Super Mario spil, bemærk at dette var i starten/midten af 90’erne så de fleste spil var allerede ret gamle dengang, men siden da har jeg kommet lidt bedre efter det og har købt spillene mere som de er udkommet.
    Jeg er måske ikke det mest snakkesalige menneske, men det bunder nok i at jeg er en smule genert, det er noget jeg arbejder på, men man er jo som man er og det kan være svært at ændre.
    Jeg er også stor Sci-fi fan og elsker det meste inden for den genre, men jeg kan ikke komme uden om min kærlighed for de forskellige Stargate serier, og det var ødelæggende for mig da Stargate Universe blev afsluttet før de nåede at lave en ordentlig slutning, og på det seneste er jeg begyndt at se 2004 udgaven af Battlestar Galactica.

Hvad kan jeg tilbyde Semper Danica:
    Jeg kan tilbyde en erfaren og seriøs computerspiller som bruger det meste af sin tid på diverse computer- og videospil.
    Jeg er ikke hardcore raider mere, men i fremtiden kan man aldrig vide, det kommer alt sammen an på hvordan situationen er på det givne tidspunkt.
    Nogle gange kan jeg også tilbyde et godt grin, det være sig noget jeg siger eller noget jeg gør, mine kammerater og jeg har det i hvertfald tit sjovt når vi holder LAN eller er en tur i byen eller ude at se en film.
    Jeg kan også tilbyde en person som er seriøs under eventuelle raids eller dungeons, men jeg kan også være fjollet hvis det ikke er en seriøs aften.

Jeg søger hos Semper Danica:
    Jeg søger som jeg har antydet i det jeg har skrevet mere eller mindre et hjem for mig, og så er det et plus at det er et dansk hjem.
    Som jeg har sagt tidligere er jeg ikke hardcore for tiden så det er mest en plads i guilden som Flex/LFR raider og så naturligvis dungeons og scenarios og ellers bare social medlem udover dette.
    Jeg søger en god snak med venlige mennesker og folk der har lyst til at hjælpe hinanden.

Omkring min WoW-historie:
    Jeg startede med at spille WoW i Februar 2006, det var efter en weekend hvor jeg havde opholdt mig hos min fætter @Seiga og jeg havde set ham spille et onlinespil som jeg på det tidspunkt ikke kendte til, dengang var jeg ikke rigtig bekendt med andre blizzard spil end Diablo 1 og 2, men jeg så ham sidde i en Zulgurub raid med hans daværende guild og jeg synes det så interessant ud, så det første jeg gjorde den næste hverdag dvs. Mandag var at tage ud og købe WoW, og jeg startede ud med ingen viden omkring MMO-spil og det tog mig da også et godt halvt år at komme i level 60 med min daværende rogue, men efter dette lykkedes det mig at komme ind og se nogle af disse raids inden Burning Crusade udkom, så jeg havde en 4 gode måneder med Vanilla WoW raiding hvor jeg prøvede op til BWL.

Da BC udkom levelede jeg denne rogue, men hurtigt inde i denne expansion gik jeg kold i WoW og tog en længere pause fra spillet, jeg kom dog tilbage senere i BC hvor jeg så på det tidspunk valgte at starte en Mage, som jeg spillede og raidede BC raids med, under dette begyndte jeg samtidig at levele en Druide, den samme druide som jeg ansøger med i dag, jeg levelede denne druide fordi vi manglede en tank til et Karazhan run, hvor vi bare skulle spille nogle kammerater, det gik godt og vi fik taget Karazhan, og siden da har den druide egentlig været min ”go to” character, jeg endte med at fortsætte med at raide på druiden helt op til Sunwells første boss, hvorefter Wotlk udkom.

I Wrath begyndte jeg at heale på min druide, med offspec tanking, hele den første tier af raids fik jeg taget ned dengang, jeg holdt en mindre pause under Ulduar på grund af Eksaminer i HTX dengang, og så kom jeg tilbage til de to sidste raidtiers som Healer/Tank.

I Cata spillede jeg ikke så meget under de første to raidtiers, men kom tilbage da raidfinderen blev implementeret til dragonsoul, og for mig har raidfinderen været helt fantastisk idet at den har givet mig adgang til at ”raide” uden at skulle dedikere for meget af min tid til det især når det har været tider hvor jeg har haft eksaminer og lignende.

I Pandaria har jeg spillet on/off hele vejen igennem, men det har også været til at gøre på grund af strukturen af expansionen, med raidfinder og scenarios osv.

Øvrigt:

Jeg ansøger med min druide Kemms, men jeg har også erfaring med flere andre classes i max level.
    Jeg har læst Semper Danicas 5 værdier og jeg er fuldt ud indforstået med dem
    Jeg har aldrig tidligere været, eller forsøgt at blive medlem af Semper Danica.
    Jeg håber at høre positivt fra jer

Med Venlig Hilsen
    Kenneth

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til. Ville bare skrive jeg syntes du har skrevet en fin ansøgning Der dukker snart en fra rekruttering op og guider dig videre.

Held og lykke med ansøgningen

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Kan kun sige gode ting om min fætter på tide han fik lavet en appliction så giver allerede min
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

SD Medlem Forum Acolyte

Super fin ansøgning der - smider lige en mention til @Najsen og @Harpos så de bliver gjort opmærksom på denne app.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hejsa
    Rigtig fin ansøgning du har fået lavet, dejligt at se

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i nogen dage (4-6 dage)
    - efter de dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle min. 10 thumps up fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.

De nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer, samt være på mumble så folk kan få et indblik i hvem du er.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig, enten i PM eller in game.
    I spillet på enten Najsen eller Puzzling. Ellers kan @Harpos også være dig behjælpelig.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Najsen // WoW Rekuterings ansvarlig.

Forum Initiate Muulan's Avatar

Jeg kan også kun give mine varmeste anbefalinger herfra.
    En af mine IRL buddys som han også skriver.
    Jeg er helt sikker på at han kan tilbyde og stå inde for det som Semper Danica står for.

en stor herfra i hvert fald

tak for responsen på ansøgningen, jeg ser frem til vores samtale og Mumble er blevet installeret.

SD Medlem Forum Acolyte

Super god ansøgning og det lyder til du søger det samme i Wow som jeg selv gør, det er kun godt. Held og lykke med det

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med processen

Var i noget Raidfinder her i aften sammen med et par stykke fra Semper Danica, og jeg synes vi havde en sjov aften på mumble, dem der var med var @Beastlord , @Misworluch , @tankbamsen , @Wace , @Høker , @Muulan @Seiga

Jeg var på min Shaman Kennedet i Raidfinderen
    Last edited by Kemms; 18-02-2014 at 21:38.

jeg har været i SOO med @kenneth.. DEt var super hyggeligt og vi havde det bare så hyggeligt på mumble og i raid.. SUper fin og rar gut at snakke med.. jeg vil gerne give ham 2 tommes up hvis jeg kunne
    men nu får han en . så må en anden give ham en

han virker som en hyggelig fyr og har lige været i lfr med ham så en her fra

SD Medlem Forum Acolyte

Hyggelig tur i LFR med masser as sjov på Mumble, så allerede inden han er på trial får han lige en herfra.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Bare mød op 19:45 i aften, så skal jeg nok huske at få dig med på Flex.

Hej @Kemms
    Har du tid og lyst til en samtale med mig i dag klokken 19?

@Najsen ja det lyder helt fint, hvor lang tid varer samtalen cirka?

Quote Originally Posted by Kemms View Post
    @Najsen ja det lyder helt fint, hvor lang tid varer samtalen cirka?
    Åh det svinger meget, men ca. 15min, du (vi) kan godt nå flex

ok ser frem til samtalen i aften

Velkommen på trial @Goomir @Shade vil en af jer give forum adgang
    Last edited by Najsen; 19-02-2014 at 18:35.

var i Flex raid i aften sammen med en masse fra guilden: @Agge, @Azazu @Beastlord, @Brumble, @Darwy, @Eworc, @Flametorch, @Galdhr. @Harpos, @Inetis @Iznogood, @Jamez, @Kodimagnyl, @Muulan, @nazz, @Noxes, @Præstekongen, @Seiga, @stoicism @Sutsko, @tokoz, @Twiststorm @Xenium @Zigil.
    Var sjovt at være med som healer på Flex, og hyggeligt at tale med de andre fra guilden.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Er ikke så god til at lægge mærke til alle på Flex, men Kemms gav et godt indtryk, så thumbs herfra.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja jeg vil da også godt give en

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Learner

@Kemms jeg var dog ikke med på Flex-raid. jeg var bare med ned i channel

Quote Originally Posted by Noxes View Post
    @Kemms jeg var dog ikke med på Flex-raid. jeg var bare med ned i channel
    ok vidste jeg ikke, kan være lidt svært at holde styr på allesammen og hvem der er på mains og alts osv, så jeg kunne næsten ikke andet end at nævne alle der var i channel i aftes.