Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: ESO - Ansøgning - Caspian

Forum Nestling Caspian's Avatar

Default ESO - Ansøgning - Caspian

Hej Semper Danica

først lidt om mig. Jeg er 43 år, bor I Vanløse med min kæreste der absolut ikke spiller nogen form for computerspil, men har accepteret mit forbrug de sidste 14 år. En af de store grunde til vi stadig hygger os så godt som vi gør. Vi holder meget af at rejse sammen, og med andre, så meget som arbejdet tillader os.
    Jeg arbejder som fuldtids Bartender I indre by København, efter en 14 dages vagt plan hvor jeg arbejder 7 dage og har fri 7 dage, så har kun fri hver anden weekend. Spiller en del tidlig eftermiddag typisk fra 12-13 stykker til Stine er hjemme ved en 16 tiden. Og aften fra 20-21 og frem når jeg har fri.
    En bræt spils aften med Drengene kan altid trække mig væk fra min Pc. Da et spil Agricola rundt om bordet stikker selv det bedste mmo.

Jeg har spillet MMO siden Ultima Online's tidlige dage I en guild jeg ikke engang kan huske navnet på, men Chuggy, Fra dengang har jeg da stadig kontakt med og ses en sjælden gang imellem selv om han bor i Liverpool.
    Og min tætte real life Ven Martin jeg stadig spiller med i dag.
    Derfra gik vi vist til DAOC, hvor jeg spillede med nogle Drenge der spillede fra en Net Caffe og brugte alt hvad de ejede på det. Guilden hed noget så lamt som HB som stod for Herfølge Boldklub,
    ingen af os gav en klap for Herfølge men de havde vist lige vundet mesterskabet det år.
    Så kom det nye Everquest 2 vist. Der spillede vi i en blandet international guild som jeg absolut ikke husker navnet på, selv om vi spillede i flere år. min hukommelse er ikke hvad den var.
    WOW blev aldrig mit spil spillede Beta og prøvet det igen igennem tiden i korte forsøg men Nej.
    Så røg interessen vist lidt men spillede alt muligt i korte perioder.
    Kan huske vi linede stort op til Vanguard men det døde desværre efter en tid.