Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: ESO - Ansøgning - Caspian

Forum Nestling Caspian's Avatar

Default ESO - Ansøgning - Caspian

Hej Semper Danica

først lidt om mig. Jeg er 43 år, bor I Vanløse med min kæreste der absolut ikke spiller nogen form for computerspil, men har accepteret mit forbrug de sidste 14 år. En af de store grunde til vi stadig hygger os så godt som vi gør. Vi holder meget af at rejse sammen, og med andre, så meget som arbejdet tillader os.
    Jeg arbejder som fuldtids Bartender I indre by København, efter en 14 dages vagt plan hvor jeg arbejder 7 dage og har fri 7 dage, så har kun fri hver anden weekend. Spiller en del tidlig eftermiddag typisk fra 12-13 stykker til Stine er hjemme ved en 16 tiden. Og aften fra 20-21 og frem når jeg har fri.
    En bræt spils aften med Drengene kan altid trække mig væk fra min Pc. Da et spil Agricola rundt om bordet stikker selv det bedste mmo.

Jeg har spillet MMO siden Ultima Online's tidlige dage I en guild jeg ikke engang kan huske navnet på, men Chuggy, Fra dengang har jeg da stadig kontakt med og ses en sjælden gang imellem selv om han bor i Liverpool.
    Og min tætte real life Ven Martin jeg stadig spiller med i dag.
    Derfra gik vi vist til DAOC, hvor jeg spillede med nogle Drenge der spillede fra en Net Caffe og brugte alt hvad de ejede på det. Guilden hed noget så lamt som HB som stod for Herfølge Boldklub,
    ingen af os gav en klap for Herfølge men de havde vist lige vundet mesterskabet det år.
    Så kom det nye Everquest 2 vist. Der spillede vi i en blandet international guild som jeg absolut ikke husker navnet på, selv om vi spillede i flere år. min hukommelse er ikke hvad den var.
    WOW blev aldrig mit spil spillede Beta og prøvet det igen igennem tiden i korte forsøg men Nej.
    Så røg interessen vist lidt men spillede alt muligt i korte perioder.
    Kan huske vi linede stort op til Vanguard men det døde desværre efter en tid.
    Hyggede mig længe i Lords of the rings online. Men faldt aldrig til i en guild.
    Så var der Age of Conan som den næste store satsning, men lige som Vi var i gang med raids faldt interessen igen, måske igen fordi jeg aldrig fandt det rette selskab. Men endte i et alt for HC selskab med min ven Martin igen.
    Første MMO der rigtig blev hygget igennem i efter det var RIFT i guilden NIB Nerds in Denial.
    Det var sku hyggeligt og der blev gammet igennem, måske for meget så stoppede på toppen.
    Og så har den stået på 0 Mmo det sidste 1-2 år, minus en kort tid i Star Wars The old Republic, med en gammel kammerat fra en engelsk guild Jealhimet elite Army. Nogen fantastiske mennesker men spillet kedede mig.
    Men nu må det være på tide igen
    Spiller lidt wildstar beta, og spillede sidste stress test i ESO. Og svinger lidt hvilket spil jeg skal vælge. Wildstar er sjovt og ligetil. Men elsker ES universet og har kun snusset til det. Og fra jeg læsser har det meget meget mere at byde på.

Og da jeg ser jeres guild på The elder scrolls online Denmark Facebook, måtte jeg lige kigge nærmere, Da det jo langt fra er første gang jeg støder på navnet. Hvis jeg har spillet med SD medlemmer før kan jeg dog ikke huske det.

Det jeg leder efter er et hyggeligt socialt sted at samles, hvor tonen er afslappet og venlig. Hvor man kan dukke op når man kan og bidrage med enten en dårlig Joke eller et upper heal gennem et 5 timers raid afhængig af hvad der er overskud og tid til. Hvor man dukker op hvis man har sagt ja eller melder fra i god tid. Et sted hvor der kan snakkes om spil og alt det de fleste af mine stamgæster på baren ikke fatter en skid af

Håber at kunne bidrage med et roligt gemyt der aldrig hidser sig op. Der vil spille på ofte skæve tidspunkter og ikke bidrage med 3 raids om ugen. Men Gå op i spillet, og være der når det er lovet.
    Rusten men med gammel erfaring fra en del MMO.
    Og jeg har taget mig god tid til at læse jeres regler og værdier. og kan fuldt ud acceptere dem
    MVH
    Thomas albertsen
    alias Caspian/Starbrow/Tanzbar
    Last edited by Caspian; 20-02-2014 at 18:38.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

fin ansøgning

mangler bare også at du accepterer vores værdier og regler ikke nok med bare at læse dem!
    Death Star...I like the sound of that!

Quote Originally Posted by Panser Anden View Post
    fin ansøgning

mangler bare også at du accepterer vores værdier og regler ikke nok med bare at læse dem!
    Det var egentlig også det jeg mente og tak.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Og så lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken med de nye ansøgere:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Så tar vi da med glæde et par copy paste spørgsmål

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?
    Facebook ESO

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?
    Spillet mest Healer ellers Dps

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?
    Kun spillet en stres test og ikke helt styr på hvordan de enkelte classes virker endnu,så langt fra sikker på det.

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?
    Ja pre order på imperial

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?
    Ja i flere guilds over årene beskrevet så godt jeg kan i min ansøgning, kun været oficer en gang kort til sidst i NID

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?
    Frihed, i form af rimelig ubegrænset character og verden

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?
    Ja wildstar er jeg ret lun på, kan faktisk stadig gå hen og vælge det istedet for ESO hvis det skuffer mig i evt flere test's eller kort efter launch.
    Og i wildstar ville jeg instant spille Medic beta tester spillet og er vild med den class.

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?
    Kun læst lidt om det 5 guild princip. men siden trade osv foregår i trade alliance. ville det være tåbeligt ikke at benytte sig af alle 5 og evt ha Alliance guilds i SD

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?
    som beskrevet i ansøgning er bartender så spiller både dag aften og nat afhængig af arbejde

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?
    Nogle rare timer i gruppe, hvor man hygger sig med spillet, ingen point i at solo et MMO siger mig ikke noget. faktisk lidt min største frygt i ESO at det blir for solo i alt andet end endgame raid pvp.

Håber det kunne bruges til noget

MVH Thomas

Forum Apprentice

Hej Thomas, og Velkommen til SD!

Super dejlig ansøgning

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil vi får taget en samtale på mumble, Panser Anden og migselv vil være på mumble fra 20+ ish de fleste weekender, så er det blot at whispe os eller spørge om vi har tid. (Hvilket medmindre huset brænder er vi for det meste)
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle . Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansøgningen

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

Velkommen til og held og lykke med ansøgningen
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Forum Elder Beawolf's Avatar

Velkommen til og held og lykke med ansøgningen
    'BeaWolf' since 2008

Tak tak.
    Ja så laver de beta test i min arbejds weekend suk. men ikke nok med det. ESO crasher konstant for mig, gjorde det også i sidste beta stress test. totalt random, så ku jeg spille 30 min så gik det ned med få min mellemrum. skrev til support frem og tilbage, deres slut kommentar var at mit system var mere end rigeligt til at trække spillet, men jeg var nød til at installere det på min system disk (hvilket er en 128gb sdd med 20gb ledigt) og ikke på min anden sdd som jeg har games på dooo, jeg har ikke en jordisk chance for at få 60 gb ledigt på mit c: drev.
    og forstår heller ikke hvorfor det sku være problemet. Så kan pt. slet ikke spille da de sidste 2 crash. frøs min maskine fuldstændigt så jeg var nød til at hive strømmen SUK SUK.

hmm det lyder som noget af dit udstyr er defekt hvis det gør sådan. Er der andre spil hvor det sker?

Yeeee haaaa
    Problemet løst sku bare sikre mig jeg havde mere end 20gb fri plads på mit c drev så var det åbenbart et fedt om selve spilet var på et andet kører som smurt nu

Velkommen til

Forum Senior Executie's Avatar

Super fin ansøgning

Held og lykke med den.

-Exe

SD Medlem Forum Apprentice

Fin ansøgning. Velkommen til og held og lykke med den.

Velkommen på trial!

Mange tak.
    Glæder mig som en lille dreng til at spille ESO med jer fra næste uge

Tilgiv andre ikke fordi de fortjener det, men fordi du fortjener fred.

Forum Apprentice

Velkommen på trial!
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Hej Caspian hvordan går trial? Får du spillet med nogle?

Husk at lave @-mention på dem her i tråden

Ja jeg får spillet, og nyder selskabet så meget at jeg glemmer at notere navne etc.
    Har da spillet de første 6 dungeons nogle flere gange med SD medlemmer og trials i en god blanding
    Men husker skidt så glemt navne på de fleste. husker dog @Xklausen fra mit aller første heal run i spindle
    var også i spindle en tur med @TC. og @Wabbit . Løb all 3 L12 dungeons igenem i en rigtig hyglig gruppe men hvem...
    Tog alle 3 L20 Dungeons i går med @Assiona @wOOOOt og en 3 jeg pinligt ikke kan huske navn på. men rå hyggede
    Last edited by Caspian; 04-04-2014 at 14:43. Reason: kludrer fuldstændig rundt i de @ tags ;)

Forum Greenhorn

Det var et rigtigt hyggeligt run vi havde, og trods udfordringerne i de forskellige kampe og bugs så lærte vi af erfaringerne som om vi havde spillet sammen længe. Så jeg ser frem til forhåbentlig mange flere runs.
    "Een for alle, og alle for een". Kollektivet fremfor een selv!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Som tak for hjælpen! Det er hvad man har guildmates til =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Hyggelig morgen dungeon Run med @Wabbit @Dimse @reciver

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Caspian sprang til da vi manglede en healer på sidstebossen i en eller anden stormhaven dungeon. Thumbs up for det
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Tak for et godt PVP run Håber du er med næste gang også.