Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: ESO - Ansøgning - Hoolymakrel

Default ESO - Ansøgning - Hoolymakrel

Hej alle

Jeg hedder Claus Christensen, jeg er 48 år og bor i Karlslunde på Sjælland.

Jeg er selvstændig slagtermester, jeg interesserer mig for film og computerspil, og går dejligt lange ture med min hund. Jeg har tre teenagere, og der er nok at se til med at transportere dem til fritidsinteresser med mig på tilskuerpladserne. Jeg er gift på 23 år med min dejlige kone, og vi nyder vores sparsomme fritid i vores skønne sommerhus, og når chancen er der, er jeg af sted på skiferie.

Jeg har spillet WOW og WOT gennem de sidste 5 år, jeg har prøvet mange andre computerspil, men det har været disse spil der har været mest udfordrende og jeg syntes det er fedt at arbejde flere sammen i raids.

For mit vedkommende er det både det sociale aspekt men også den seriøse raiding der trækker. Jeg har været heldig at være i guilds før med dygtige folk, hvor der har hersket en god og voksen tone. Der har også været et par heldige sociale arrangementer, der har været en stor oplevelse menneskeligt. Mit job som selvstændig har sat sin naturlige grænse for mine spilleudfoldelser, så jeg har nok spillet 2-3 aftener om ugen i min tid på tasterne. Dette niveau er realistisk at fortsætte med, så det er godt at I har plads til alle. Mine erfaringer i andre guilds har været, at det ikke altid har været godt nok på dette spilleniveau, og det har ærgret mig, da jeg ikke har haft mulighed for at ændre dette, og er blevet kritiseret for dette. Jeg gør altid mit bedste når jeg er på.

Jeg har ikke søgt ind hos SD før, jeg har fået Jer varmt anbefalet af Blamage, Perlehøne og Lingmau. Jeg ved at Deres anbefalinger er 100% i orden og meget velovervejede. De er nogle store spillerkapaciteter som jeg sætter stor pris på, og jeg tager det som en kompliment, at de vil støtte mig i min ansøgning.

Jeg har læst og forstået de 5 værdier, og de er blandt de vigtigste årsager til min ansøgning hos SD, da jeg bl.a. søger god og voksen tone spillerne imellem.

Jeg hedder "Hoolymakrel", og jeg håber at komme med på spillet "The Elder Schrolls"

Venlig hilsen
    Claus Christensen

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg tror du har lagt den det forkerte sted, @hoolymakrel - men jeg ønsker dig held og lykke med din ansøgning! :-)

Der vil komme en ESO ansvarlig og tage hånd om dig.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Hehe.

ja, den ligger lidt forkert placeret, men det har vi nok en admin der kan rette

Jeg har kendt Claus det meste af mit liv, Han er en sjov og en gammel mand efterhånden, han laver danmarks bedste kød pølse. faktisk det meste af det han har lavet kan ikke fåes bedre! imho

han har min

Held og lykke med ansøgningen. @Perlehøne @Blamage
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Nåh endelig kom den ansøgning :-) Claus er er rar omgængelig gut, en god ven gennem mange år som passer perfekt til SD
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Warden Dake's Avatar

Hej Claus,

Velkommen til. Det er en fin ansøgning og en af vores rekrutteringsansvarlige Tseth eller Panser Anden vil tage fat i dig ang. det nærmere forløb.
    Held og lykke !
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Mange tak for dit svar, jeg ser frem til at høre fra Jer.

VH Claus/hoolymakrel

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Claus

Velkomme til forummet og tak for ansøgningen.
    Få talt med Panser og Tseth, det er dem der vurderer om du skal ha en trial hos os =)

Du får som de andre lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Hej @wOOOOt

1. Jeg fik Jer anbefalet af spillerne @Perlehøne, @Blamage og @Lingmao.

2. I WOW spiller jeg Healer og Range DPS

3. Jeg vil gerne starte med Range DPS og senere Healer, men det kan jo ændre sig

4. Ja jeg har pre-order.

5. Ja, jeg har været i flere guilds, men aldrig med ansvar.

6. Jeg glæder mig til sammenholdet, raids og snakken på mumble

7. Nej jeg stopper ikke, så fortsætter jeg med WOW og jeg har en karakter på Tarren Mill.

8. Nej jeg vil holde mig til 1 guild.

9. Jeg er bedst til det impulsive, og forsøger at være fleksibel, når der er brug for mig.

10. Jeg håber meget på at blive udfordret, og opleve et godt sammenhold og samarbejde på raids.

Venlig hilsen Claus/Hollymakrel

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Kort og godt =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Nej, hvor godt :-) fra mig. Vi må gøre noget for at hævet gennemsnitsalderen
    Jeg har kendt den gode slagtermester i 25 år og kan kun anbefale hans medlemsskab

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

fin fin ansøgning, fortæller rigtig godt hvem du er. GL med ansøgningen. Du kan eventuelt joine vores chat kanal ingame i WOW og så spillet lidt med nogen af os, så du kan få samlet nogle thumbs up.

/Izno out

hvor har du slagterbutik henne?

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hey makrel (i tomat?) du må undskylde den tid det har taget men har travlt i hverdagene

Jeg regner med at @Tseth lige kommer forbi med vores hilsen til nye ansøgere.

Samtaler foregår om weekenden når både Tseth og jeg er online, normalt mellem 20-21 men hvis vi begge er på så er det bare at hive fat i os og sige du gerne vil have den samtale

mvh
    -Panser
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Apprentice

Hej Claus, og Velkommen til SD!
    Beklager for den sene hilsen, har desværre haft travlt på arbejde her på det seneste.

Du har fået skrevet en god ansøgning, dog vil jeg gerne vide lidt mere om hvilke spil du tidligere har spillet.
    WoW?, DAOC? Spiller du andre spil? Battlefield, Pokemon? Harry Potter?
    Jeg går ud fra at du har tidligere erfarring med guilds? Hvad var din rolle i disse guilds? Officer? Guild Master?

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil vi får taget en samtale på mumble, Panser Anden og migselv vil være på mumble fra 20+ ish de fleste weekender, så er det blot at whispe os eller spørge om vi har tid. (Hvilket medmindre huset brænder er vi for det meste)
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle . Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

GL med ansøgningen

Hej @Izno out, Alletiders, tak for din info, jeg vil straks forsøge mig med al min charme på chat kanal ingame, så jeg kan få samlet mig nogle thumbs up.

Hej @Tseth.

Jeg kender godt til travlhed, er netop landet efter lang dag på job, og nu har jeg så kastet mig over min første post fra SD folket. Som svar på dine spørgsmål, kan jeg fortælle dig at jeg også har spillet, Hitman, Fifa og Battlefield, desuden en lang række andre købespil, her har min interesse også været lettere styret af min søns valg af spil, han er næsten lige så dedikeret som sin far Jeg er altid menig når jeg spiller. Jeg er bedst til den placering når jeg spiller, er ikke den styrende type med overblik når jeg spiller. Min hverdag er fyldt med overordnet ansvar, så jeg nyder at slappe af med spil og er i spillende stunder rigtig god til at tage imod ordrer

Jeg vil nu kaste mig over opgaven med at charme mig frem til nogle thumbs up, og håber det bedste.

Mange tak for dit svar, og venlig hilsen
    Claus/Hollymakrel

Hej @Panser og mange tak for din besked, jeg har selv haft travlt, så jeg er ikke utålmodig, men indstillet på at det kommer til at tage sin tid med at charme mig ind hos Jer alle Jeg har allerede hørt fra @Tseth også.

Tak I hører fra mig når jeg har samlet nogle thumbs up, og er klar til en samtale.

Venligste spillehilsner fra Claus/Hoolymakrel

Quote Originally Posted by Perlehøne View Post
    Nej, hvor godt :-) fra mig. Vi må gøre noget for at hævet gennemsnitsalderen
    Jeg har kendt den gode slagtermester i 25 år og kan kun anbefale hans medlemsskab
    Hej @Perlhøne mange tak

Forum Elder Deadlock's Avatar

@hoolymakrel er vigtigt at du får hele deres nick med når du highlighter ellers mener jeg ikke de får en highlight

Held og lykke med ansøgningen og ser frem til at spille med dig om en måneds tid

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    @hoolymakrel er vigtigt at du får hele deres nick med når du highlighter ellers mener jeg ikke de får en highlight

Held og lykke med ansøgningen og ser frem til at spille med dig om en måneds tid
    Super tak for info

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

Hej @hoolymakrel - velkommen til og held og lykke med ansøgningen slagtere kan man altid bruge i ESO
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Quote Originally Posted by timmeren View Post
    Hej @hoolymakrel - velkommen til og held og lykke med ansøgningen slagtere kan man altid bruge i ESO
    Hej timmeren jeg siger tak for velkomsten
    Last edited by hoolymakrel; 01-03-2014 at 14:48.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Held og lykke med trial!
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    Held og lykke med trial!
    mange tak