Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 67

Thread: ESO - Ansøgning - Kongkim

Post ESO - Ansøgning - Kongkim

Hey all sammen

Så fik wOOOOt alligevel lokket mig til at søge in ved SD

Lidt om mig selv. Er 31 nu 32 her om 3 dages tid d4/3. Bor i Rødovre sammen med min kæreste og hendes datter på 15 som er der hver anden uge når hun ikke er ved sin far.
    Jeg arbejder ved DSB som kontrollør i S-togende. Og har gjort det de sidste 5 år.
    Før det arbejdet jeg med hjemmesider og 3d grafisk arbejde samt bolig projecter i 3D for alle de store bolig huse i DK.
    Skal nok lige siges her fra start af at jeg er ordblind og ikke staver super godt eller læster hurtigt. Dog er det blevet så meget bedre pga. af min evige brug og live på nettet :P (Har også være på ordblinde skole nogen år)

Jeg spiller div. spil og holder min sjælent til en type spil Har spillet mmos. lige fra en smule DAOC, WoW, Rift, SWToR, AoC <-- elsket universet.
    Spiller også rigtig meget Diablo fra både 1 til 3. Dog er det Quake 3 der nok har fået de fleste spil timer igennem mit gamer liv. Da jeg spillet et hav af clan kampe i de gode gamle dage
    Og har et uhæmmet forbrug af smileys

Af Hobbies er det gaming og en gang om ugen hvad onsdag noget bord game eller kort med nogen gamle venner.

Søger ind ved SD pga. vis jeg skal spille med andre i MMO spil vil jeg helst gøre det med nogen man har lidt tilfælles med og gerne lidt mere modne.
    Samt at wOOOOt mente jeg var meget aktiv ang. ESO inde på dailyrush.dk og
    opfordret mig til at søge hos jer.
    Det jeg kan give SD er en person som har styr på sine ting og gerne hjælper andre. Samt en der elsker universet i Elder Scroll og virkelig brænder for det

Vis jeg har glemt noget i vil vide må i endelig sige til.

kongkim
    Kim R Pedersen

Forum Apprentice

Hej Kim, og Velkommen til SD!

Dejlig ansøgning. Jeg vil dog gerne vide lidt mere om din rolle i de tidligere MMO's, Var du super hardcore World top 10 raider?, Var du Gladiator i WOTLK eller var du gutten som farmede achievements eller pets?

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil vi får taget
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil.

Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet

med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Last edited by Tseth; 01-03-2014 at 13:53.
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Hey @Tseth tror aldrig jeg har spillet super hardcore andet end i Q3 og D2 :P Men i andre mmo spil har det mest været pvp delen jeg er gået efter. Og så solo'et en del i PvE. Og så nogen dungeons i ny og næ self. Men glemte faktisk EVE Online som jeg har spille on off i rigtig mange år og stadig betaler til. Dog noget tid siden jeg har været inde. Men har da været i store guilds og corps i både WoW, EVE, og AoC hvor der har været en del grouping og PvE events som guild.
    Men spiller meget casual idag da der også er andre ting i livet Dog ligger jeg stadig rigtig mange timer i min gaming

Spiller også Bf4 som do nævner til tider. Dog gået lidt død i det.

Men lyder fint Skal nok prøve at være så aktiv jeg kan og råbe lidt op

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Kim

Tak for ansøgningen, jeg håber du falder til her på forummet. Jeg garanterer dig at du får mere
    interesse og færre trolls i ESO debatten herinde, end på DR.
    Brug tiden op til release, til at lære SD at kende, og at vi lærer dig at kende,
    så brug forummet, og snak med Tseth og Panser som er vores rekrutterings officerer.
    Vi kræver som sagt lidt af vores ansøgere, med det formål at sortere de dovne og andre uønskede elementer fra =)
    Men det burde ikke være noget problem for dig. Og det med at være ordblind - det er ikke noget man ville bemærke,
    hvis du ikke selv skrev det, og SD har en del andre som også roder med ordene en gang imellem. Det generer os ikke herinde.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    Altid godt med flere fra rødovre dem kan man aldrig få nok af ^^

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Hej og velkommen til
    Altid godt med flere fra rødovre dem kan man aldrig få nok af ^^
    Vi har dig og Geno, det er snart halvdelen af Damhuskroen der holder til her
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Vi har dig og Geno, det er snart halvdelen af Damhuskroen der holder til her
    Og regio han bor vidst også i rødovre.. bare rolig.. vi overtager snart guilden ^^

Og så lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken med de nye ansøgere:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w

Hey @wOOOOt tak og ja det er jo også lidt mere dediceret end DR er det

Haha @PulvenDK true that Hvor i Rødovre er du ca. fra?

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?
    Gennem dig på DR.

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?
    For det meste DPS. Og gerne range.

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?
    Dem alle Men starter ud med en Sor. Archer med pet.

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?
    Ja standard dog. Men måske jeg upgrader til den helt store d.4.4 da man først kan der

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?
    Ja har været i en del guilds men ikke noget der er vær at navne navne på. Kun i EVE online hvor jeg var i Black Sun som gjorde det ret godt.
    Dog har jeg været captain på flere Quake hold. Samt jeg spillet meget Stronghold Kingdoms hvor jeg er House Leader med over 300 mænd under mig.

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?
    PVP og Lore. elsker Elder Scrolls og har spillet dem alle side de første spil kom ud.

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?
    Dør ikke for mig efter nogen måneder. Er die hard TES fan. Måske jeg kunne lokkes tilbage til SWTOR. Men ikke nogen af de andre.

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?
    Ja SD er min main guild. Men vil også være i en guild med et par venner. Samt alt efter hvordan SD klare sig i PVP da jeg gerne vil være med til at jeg et keep og organiseret pvp.
    Men igen SD er min main guild ofr PVE og gerne PVP vis der er nok til folk går op i det.

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?
    Meget casual da jeg har skiftende arbejds dage og tider. Så er svært at planlægge en fast dag for mig.

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?
    At spille med nogen mennesker der går op i det og kan lide TES. Dansker man kan lære lidt at kende frem for en på den anden side af jorden. Samt modne mennesker.

@kongkim lige omkring centret.. i noget der hedder sibelius parken

Ok ikke langt her fra bor på Schweizerdalsvej ikke så langt fra centert heller

Quote Originally Posted by kongkim View Post
    Ok ikke langt her fra bor på Schweizerdalsvej ikke så langt fra centert heller
    har du altid boet i rødovre ?

Nej har boet i Glostrup/Brøndby området og gåede på Brøndby Vester skole. Har dog altid haft venner i rødovre og sådan. Flyttet her til for en 5 år siden da jeg mødte kæresten

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

velkommen til @kongkim held og lykke med ansøgningen, håber du kommer ind, så vi kan lære en kontrollør at kende ikke at jeg kører ulovligt ever !!!!
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Quote Originally Posted by timmeren View Post
    velkommen til @kongkim held og lykke med ansøgningen, håber du kommer ind, så vi kan lære en kontrollør at kende ikke at jeg kører ulovligt ever !!!!
    Haha er skam som alle andre Men tak

så du er fra vestegnen det godkendt

Så fik jeg da også lige lavet mig en lille Avatar :P

Og har SD en guild in Betaen nu?
    Last edited by kongkim; 01-03-2014 at 18:22.

Så fik jeg da også lige lavet mig en lille Avatar :P

Og har SD en guild in Betaen nu?
    yeah på EP

SD har guild i begge betaer.
    Weekend Stress test beta, der har vi på DC
    I lukket FAF beta har vi på EP

EP DC?

Men min bruger er også bare kongkim i ESO

Forum Elder Deadlock's Avatar

EP DC?

Men min bruger er også bare kongkim i ESO
    EP = Ebonheart Pact

DC = Daggerfall Cover.....

i weekend beta er guilden på DC

Ohh ja self. haha Sad og tænke på noget server forkortelser :P

Men vil lige se om jeg kan finde jer sener så

Syntes ikke rigtig jeg kan finde SD der inde? min bruger er kongkim vis nogen kan smide en invite

Forum Elder Deadlock's Avatar

Syntes ikke rigtig jeg kan finde SD der inde? min bruger er kongkim vis nogen kan smide en invite
    Fang nogen på mumble er nok den bedste mulighed

Yah vil se på det når jeg kommer hjem fra arbejde. Normalt er jeg dog ikke den store snakker på VC. Men lytter gerne med