Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60

Thread: ESO - Ansøgning - Zalvation

Smile ESO - Ansøgning - Zalvation

Hejsa alle..

Fandt w00000t's tråd på Daily Rush. Da jeg ledte efter en 100% dansk og meget aktiv Guild.

Jeg hedder Kim aka zalvation og er 30 år bosiddende i Slagelse. Sjov hyggelig person som ikke holder sig tilbage hvis jeg kan hjælpe folk, enten med resourcer eller omgang raid/dungeon/quest. Selvom det nok er mig der skal have hjælp her i starten, for at kunne forstå ESO. :P Er ikke den store taler på voicechat programmer, da jeg lige skal lære folk ordentligt at kende før jeg begynder at rable løs. Men er en god lytter til at starte med. :P

Lige pt er jeg mellem jobs, da jeg fik nok af den sidste arbejdsplads jeg ellers havde været ansat i 7 år som Souschef.
    Blev uenig med ledelsen, så syntes det var på tide at komme videre. Har prøvet at søge ind i forsvaret, men uden held. Søger dog stille og roligt efter et arbejde, men har ikke tralvt med det endnu. Det er en god timing da ESO snart er på trapperne, så man kan være med til det store LVL rush i starten, selvom jeg vil igennem alle aspekter af spillet, så har ikke travlt.

Bruger nu min tid på Gaming, Træning, Hardball, Kæreste, Familie og er medlem af en Patruljeenhed i HJV nær Holbæk. Da jeg som sagt ikke kunne komme ind i forsvaret har jeg droppet ideen med det, da jeg kan få mit fix i den enhed i HJV. Samtidigt med min interesse for Hardball, hvor jeg går op i realisme med udstyret, så man ligner en rigtig badass rambo. For folk som ikke kender Hardball, så er det gas/el skydevåben som ligner rigtige våben, men de skyder bare en masse plastik afsted, som selvfølgelig gør ondt, men så ved man også man er blevet ramt. Det er en dejlig hobby hvor man får adrenalinen og pulsen oppe at køre.

Jeg træner ca 3-4 gange om ugen sammen med min 2 min ældre bror, nu da jeg har masser af tid til at gøre brug af. Den står også på nogle 20km march og en masse løb. Får bevæget mig lidt. Har et lille ønske om at prøve kræfterne med SSR om 1 år eller 2. Så der skal trænes godt op til det.

Min gaming historie er stor og lang!! Har en masse singleplayer/mmo/fps spil bag mig. Det der først fik vakt min interesse for gaming var FPS spillene i tidernes morgen. Counter-Strike var det først jeg prøvede kræfter med, og det bragte mig også langt rundt omkring i landet. Spillede først i Astrality, men da de stoppede med CS fortsatte jeg i en lokal clan som kaldte sig for Stjernerne. Det var for det meste bare sjov, men gode var vi. For selve [SoA]Crashjack prøvede at rekruttere os. Så vi spillede med [SoA] et stykke tid, men jeg holdte op med CS efter der. Da UT2003 udkom, og jeg var i skarp træning sammen med Astrality hvor vi var blandt de bedste i verden. Vi spillede mod og vandt mod SK, mTw og en masse andre! Lang tid siden, hukommelsen er ikke hvad den har været. Men det var stort dengang. Nu til dags er det noget COD og meget mere BF4 der bliver skudt i.

Kan huske vi var til et lan og der var ut2k3 1vs1 konkurrence, hvor jeg endte i finalen mod den bedste vi havde i Astrality, Headhunter. Op til finalen var ham og mig i 2 forskellige brackets, så vi mødtes første gang i finalen. Vidste jeg ville få røv, men gik alligevel til den. Han havde revet mig rundt, så den stod 10-0. Jeg var endelig så heldig at få ham 1 gang!! med 2-3 headshots for at få alt hans ekstra liv og armor ned gang og af ren happiness stoppede jeg med at spille, rejste jeg mig op blandt 200-300 folk og skreg mine lunger tomme..! Alle begyndte at klappe af mig, for troede jeg havde vundet et eller andet, men havde bare fået 1 kill og lidt værdighed igen.. Fik ham selvfølglige lidt flere gange pga det handler meget om kontrol og timing i det spil. Det sluttede selvfølgelig med at han vandt stort.. Nok højdepunktet i min FPS karriere.. Dengang gik vi også all in. Lejede nogle lokaler og lavede stort set ikke andet end at, feste og spille ut2k3!

I er nok mere interesserert i min MMO historie. Mit første var Lineage 2. Et fantastisk spil dengang.. Elskede den drama(mellem guilds/alliancer) der var, plus det var WORLD PVP! Hvis nogen huntede et sted du plejede at være, så gik du bare til angreb! Kan huske en masse gode kampe mellem alle de parter, også gold farmers havde bodyguards, så de blev også angrebet i tide og utide. De store castle sieges dengang var også epic. Brugte ekstremt meget tid på det og fik en lvl 75 Gladiator, men fik nok af alt det grind. Mine venner startede på Everquest 2 - Det fangede mig desværre aldrig. Var stadig en lille dreng som var helt hyper aktiv efter adrenalin kick man fik af PVP, men EQ2 var kun PVE. Så hoppede hurtigt videre. Fik prøvet World of Warcraft, men da jeg aldrig kunne lige den grafik, stoppede det hurtigt. Archlord så også spændende ud da det mindede lidt om world pvp igen, så fik spillet det lidt. Age of Conan fangede mig heller aldrig, men fik dog spillet til max lvl og prøvet det meste. Star Wars mindede for meget i starten som et singleplayer spil, opdagede først efter 1 uges tid at det rent faktisk var et MMO, da oppositionen begyndte at angribe mig hele tiden..! Meget belastende periode. Men super god historie, som jeg aldrig fik set slutningen af. :/ Rift kom og det blev spillet meget lige i starten, holdte dog en pause med det. Gamede også Aion, flot flot spil og gennemført, men fik min konto hacked! Og tanken om at starte forfra fik mig til at kigge videre. Det var simpelthen for meget grind der skulle tjørnes igennem igen. Tera var et sindssygt flot spil, og med nogen utrolige gode og inovative ideer, også et dejligt spil med pvp. Masse krige mellem guilds.. Pga en masse crap med at Bluesoft(tera's developers - nogen gamle NCsoft folk) havde stjålet Lineage 3 ide, så der var en masse ballade med advokater. Så det spil blev aldrig stort. Da Frogster publishede det i EU lavede de det væreste et firma kan gøre. De ignorede fuldstændigt klientellet. Deres forusm brændte ofte efter folk havde fået nok af deres løgne. Men de slettede bare hele molevitten og handlede som intet var sket selv om størstedelen af communitiet var rasende over den mangel på kompetence de tydeligvis ikke besad. Guild Wars 2 var et godt spil, fik klaret alt i det da det udkom og rykkede videre. Det var ikke så spændende som jeg havde forventet. Fik da gamet endel i WvWvW i en Dane alliance hvor vi bare rendte rundt og hijakcede alt vi kunne.. Efter 1-2 års pause fra Rift. Startede jeg så igen og kom ind i en guild hvor vi completede alle raids. <- Derfra jeg har den største Raid viden. Final Fantasy xiv blev også lige spillet godt og grundigt, max lvl og alt det der, men universet fangede mig aldrig. I alle de guilds jeg har været medlem af, har jeg aldrig haft et ansvar over noget. Kun den semi-hardcore og tider casual gamer. Har stortset altid været en damage dealer både melee og ranged.

Nu er vi så kommet til ESO, hvor jeg har preordered den store pakke.. Vil spille en Khajit i Daggerfall Covenant. En melee/ranged Nightblade. Glæder mig til at få prøvet alle aspekter 100% også pvp delen da jeg aldrig nåede det i beta'en. Men de forskellige videoer jeg har set, ser det utroligt tiltagende ud, minder lidt om Gw2, på den gode måde. Var meget skeptisk i starten, men efter jeg forlod newbie området, kunne jeg se hvor stort spillet var. Det ser jeg kun som en dejlig udfordring.

Hvis ESO ikke bliver en succes, selvom jeg stærkt forventer det, så håber jeg da at SD ville være mit sted fremadrettet. Da i er en stooor guild med masse aktive medlemmer, er der vel altid en del af SD i alle store spil i fremtiden. Lidt det jeg har manglet, da de guilds jeg før har været i, ikke har fulgt det samme spor som mig. Eller er jeg lidt træt af altid at søge efter en ny guild hvergang der starter noget nyt mmo, så håber dette her er STEDET. Så jeg kan bruge mine resourcer på mange andre ting, og ikke skrive lange ansøgninger hele tiden.. :P

Ved ikke hvordan det hele vil fungere endnu, med PVP/trading, da ESO stadig er meget nyt for mig. Men ellers holder jeg mig kun til 1 Guild. Det er logik for mig at man er loyal og hjælpsom for sin guild. Så derfor ville jeg have alle de ting jeg skal bruge i spillet i 1 samlet guild.
    Har ikke nogen faste dage jeg spiller på. Nu hvor jeg har tiden til det, er det nok masser af timer hver dag.
    Forventer et fantastisk godt kammeratskab af SD, med masse af gode stunder med sjov, seriøsitet og struktur. Hvis jeg selvfølgelig kommer ind.

Jeres regler og værdier er selvfølgelig læst og virker som logik for mig, så ingen problemer der.

Håber at i finder denne lange ansøgning interessant, da det er første gang jeg har skulle sælge mig selv sådan for at blive medlem et sted. Har som regl bare været en lille ansøgning for at ens Ingame pixels kunne komme ind. Men da jeg ser det her som noget meget større, får i også den rette mængde information for at vurdere om jeg passer ind i jeres fællesskab.

Med venlig hilsen.
    Kim aka zalvation.
    Last edited by zalvation; 03-03-2014 at 21:43. Reason: Ændring af nickname. :)

Hey @zalvati0n og velkommen til Han fik sq også hivet mig med på DR haha.

Forum Senior Executie's Avatar

Velkommen til
    Held og lykke med ansøgningen.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansøgningen

Tak. Ja, han er en snu ræv..

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

OMG - Wall of mega ansøgning crits guild for a bazillion, 143 members died in the process

Hej Zalvation - super lang men god ansøgning. Ingen fare for vores kære rekrutterings ansvarlige
    kommer og beder om mere info om dig efter den lille sag der Og du kalder mig en snu ræv lol.

Lige et kort kedeligt spørgsmål - er zalvati0n med et stort O eller tallet 0? Det ligner tallet?
    Og vi beder folk ha navne uden tal nemlig. Så hvis det er tallet, er du så ok med at en admin lige ændrer dit navn,
    så det står med o eller stort O (bogstavet O - ligesom mine 4 O'er)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Der er bare ikke kød nok på den ansøgning, jeg kræver flere informationer! Uddyb gerne med mindst 4 afsnit hvert andet ord!
    Death Star...I like the sound of that!

Det tog lidt tid, skulle til at huske en masse ting igen.. :P Kan ligeså godt gøre det grundigt første gang.
    Det er tallet 0, men har oprettet denne konto for lang tid siden, uden at kunne huske det. Fandt ud af det da emailen var i brug..

I må meget gerne ændre det til zalvation.

Haha Panser Anden - hvilke ting skal uddybes? Skal se om hjernen skal igang igen eller om den kan holde lidt pause efter det første store slag af wall of text..

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hej Zalvation - Jeg ændrer dit nick, efter du har set denne besked. Herefter skal du logge ind med zalvation.

Og vi er er enige om at nikket skal være 'zalvation'. Ikke 'Zalvation' eller 'zalvatiOn'?

Så du må gerne lige bekræfte at du har set denne besked
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Yes.. Det er korrekt.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Så er det ændret. Kommer du ind og læser denne besked, så har du fattet den foregående
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Shade View Post
    Så er det ændret. Kommer du ind og læser denne besked, så har du fattet den foregående
    Ændrer du så ikke også navn i topic?
    Last edited by Tseth; 03-03-2014 at 20:17. Reason: Wops.

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Ændrer du så ikke også navn i topic?
    done
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Har også ændret navnet i ansøgningen, så nu burde den være i vinkel.

Hvordan forgår perioden som trial, når det er før release?

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by zalvation View Post
    Har også ændret navnet i ansøgningen, så nu burde den være i vinkel.

Hvordan forgår perioden som trial, når det er før release?
    Når Tseth og Panser har fået hilst på dig og vurderer at resten af SD også har fået set dig lidt an,
    så får man trial som kører til release og så +1 måned ekstra ingame.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Alright.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Ja vi skal have en ansøgningssamtale engang @zalvation

Lige nu har @Tseth og jeg kun tid i weekenderne pga arbejde, så fang os på mumble der.
    Death Star...I like the sound of that!

@zalvation det er ikke så slemme som man lige går og tror i starten :P

@kongkim det håber jeg ikke..
    @Panser Anden @Tseth kan det blive før weekenden? Skal ned til svigermekanikken i weekenden.
    Da jeg er mellem jobs kan i bare sige en dato/tidspunkt så er chancerne store at jeg kan.

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

hej @zalvationheld og lykke med ansøgningen
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

@timmeren Tak..

Forum Apprentice

Hej Kim, og Velkommen til SD!

Super dejlig ansøgning, godt strukturet og gode begrundelser

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil vi får taget
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd.

Angående samtale:

Jeg kan muligvis i morgen aften kl. 8. Dog kan jeg ikke sige med 100% da det kommer an på tog og om de passer sammen.
    Hvis ikke kan vi altid tage den næste uge.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden via PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Hej @Tseth

Vil kigge lidt på jeres minispil section og prøve at spille lidt med jer i BF4.

Ang samtalen i morgen, er jeg frisk. Hopper ind på mumble, indtil du måske kommer..

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by zalvation View Post
    Hej @Tseth

Vil kigge lidt på jeres minispil section og prøve at spille lidt med jer i BF4.

Ang samtalen i morgen, er jeg frisk. Hopper ind på mumble, indtil du måske kommer..
    Bare orden giver en update i morgen når jeg ved mere.
    Raid trolling:

SD Medlem Forum Apprentice

Hvilken server spillede du WwWw (indsæt selv flere W'er) i gw 2 ? SD var nemlig med i en DANE alliance på far shiverpeaks så undrede mig bare om det var den samme ? Men ellers velkommen til og held og lykke med ansøgningen.