Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: ESO - Ansøgning - Ellarsar

Forum Fledgling Ellarsar's Avatar

Default ESO - Ansøgning - Ellarsar

Hej med jer

Mit navn er Daniel Lützen, er 24 år og bor i skrivende stund i Valby.

Jeg er i gang med at læse Lang Forvaltning på Roskilde universitet, hvor jeg er i gang med 2. semester på kandidaten. imellem det, leder jeg på nuværende tidspunkt efter et studierelevant arbejde og arbejder hvor jeg kan for at tjene penge ved siden af min SU. Så hvis nogen er interesseret i at have en diskussion omkring politik, lovgivning, forvaltning eller lignende så kan i altid skrive til mig . Udover at spille computer i min fritid, så er jeg stor fan af Fantasy bøger, og nyder at slappe af med det. På nuværende tidspunkt er jeg i gang med novelles of the Malazan Empire, hvilket jeg klart kan anbefale hvis der er nogen der mangler nogle bøger at læse .

på nuværende tidspunkt og det næste halve år har jeg lidt ekstra at tage mig til, da jeg skal til at flytte og er igang med at planlægge mig og min kærestes bryllup, jeg har dog stadig tid til at både læse og spille computer.

Personligt er jeg en meget stille og rolig person, jeg råber som regel ikke højt og taler ikke vanvittigt meget på bla. VT. undtagelsen for denne regel kommer til udtryk efter et first kill på Raid bosser, hvorefter jeg er direkte ekstatisk .
    Noget af det som jeg leder efter i computerspil generelt, er nogle udfordringer som jeg kan løse. Så det jeg håber at kunne få ud af at være med i Semper Danica er nogle raids hvor vi tæver svære bosser og via koordineret indsats indtager keeps i Alliance war.

Desuden ved jeg fra tidligere erfaringer med MMO's (som jeg kommer ind på senere), at det sociale fællesskab er vigtigt for at hygge sig mest muligt med et MMO, og få mest ud af den tid man lægger i det. Derfor håber jeg også på et stærkt fællesskab i guilden, hvor vi hygger og taler sammen når vi er på. Plus så er det bare federe at nakke bosser, når det bliver gjort sammen med folk man holder af .

Jeg har en lang historie med MMO's der involvere både, Age of Conan, SWOTOR, Warhammer Online, Aion og sidst men ikke mindst WOW. Af de spil er det WOW jeg har spillet længst og mest kontinuerligt, dette skyldes uden tvivl det fællesskab jeg havde med mine tidligere wow guilds. Specielt mit medlemsskab af Serenity på Ravencrest har holdt mig i gang med WOW længe. Jeg joinede guilden i starten af Wrath of the Lich king ekspansionen, og har lige siden joinede og forladt guilden i takt med at den blev oprettet og opløst igen. Jeg startede med at spille WOW da det udkom, for nu mange år siden, og har gjort det on and off lige siden, jeg stoppede dog for nyligt med at spille, da serenity der denne gang hed imaginary friends, gik i opløsning igen.

Af andre spil jeg har brugt (alt for meget) tid på, kan nævnes Dark Souls, Skyrim og DOTA 2.

Jeg glæder mig rigtig meget til at spille ESO, og har fuldt dens udvikling det sidst halvandet år. Der er rigtig mange aspekter såsom Craftingen, PVP'en og Raiding, som jeg glæder mig til at afprøve. Jeg håber i vil acceptere mig ind i guilden så vi kan opleve ESO sammen.

Jeg har læst og forstået jeres regler for forummet, for optagelse samt de 5 værdier, og acceptere disse.

Med venlig hilsen
    Daniel Lützen

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Daniel

Tak for en god ansøgning, og tillykke med det kommende bryllup!
    Panser Anden og Tseth kommer snart og hilser på og snakker lidt med dig.

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Recruit Sniarn's Avatar

Fedt at se en ansøgning fra dig Jeg kender Daniel helt tilbage fra de gode tider i wow på Ravencrest, jeg kan kun sige 100% til ham. Han er gammel guild mate og jeg ved at han vil passe godt ind her. Glæder mig til at spille ESO med dig.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

fin ansøgning! @Tseth skulle gerne komme forbi med en officiel hilsen fra ESO ledelsen
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Apprentice

Hej Daniel, og Velkommen til SD!

Super dejlig ansøgning, godt strukturet og gode begrundelser

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil vi får taget
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

fin ansøgning velkommen til og held og lykke med ansøgningen
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Og så lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken med de nye ansøgere:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Hej alle sammen

Først vil jeg lige sige tak for svarene til min ansøgning, og jeg glæder mig til at opleve launch sammen med jer!

Her er så svarene på spørgsmålene, så i kan lære mig at kende

1) Jeg blev henvist til jer af min tidligere guildmate Sniarn.

2) Normalt spiller jeg Melee DPS eller Healer i MMO's, og faktisk gerne en combi i form af paladin ligendekarakterer. Jeg er Fan af at kunne lægge nogle store numre ud, men samtidig også have abilites der gør at jeg kan agerer support i situationer hvor mit raid har brug for det. I WOW var jeg retri paladin, og gjorde meget ud af at buffe tanks med hand of sacrifice i perioder med hård nuke.

3) som følge af punkt 2, kommer jeg nok til at spille Templar med et 2 håndsvåben, men med healing abilites på min hotbar til at heale og hjælpe mig selv og mit party.

4) Jeg har preorderet i dag, imperial edition, jeg er helt vild med imperial armor...

5) Jeg har lang erfaring med at være med i guild i WOW, i andre MMO's har jeg ikke rigtigt kunne finde guilds som jeg holdt af, hvilket nok forklarer at min interesse døde for mig... Jeg har som regel altid været mening medlem i guild, eneste undtagelse er i Burning Crusade i WOW hvor jeg var healing leder for guilden Dark Legion på mazrigoz.

6) Jeg glæder mig til PVP'en, jeg er en sucker for store pvp battles, specielt hvis de er koordineret. Jeg glæder mig til at Raide igen, og se hvordan det fungerer i ESO. Specielt crafting glæder jeg mig meget til at sætte tænderne i, da jeg altid ender med at nørde med en eller anden form for blacksmithing i MMO'S eller RPG's. For det første er det fedt at craftet gear rent faktisk er brugbart, for det andet syntes jeg det er fedt at crafte sine egne epics og slappe af med at løbe rundt og samle ressourcer. Hvis nogen har lyst til at tale om de mest optimale ruter til indsamling af ressourcer eller ligende er jeg åben over for det.

7) Hvis jeg er vild med folkene i guilden, ville jeg godt kunne finde på at spille SWTOR med jer, da jeg allerede har en lvl 50 trooper, men stoppede pga. mangel på guild og generelt content.

8) Jeg ville godt kunne finde på at joine en anden guild i forhold til kommunikation og koordination i Alliance War, men SD vil uden tvivl være min primære guild hvor min loyalitet vil lægge.

9) Jeg plejer at spille computer om aftenen/eftermiddag når alle dagens opgaver er løst, så det er nok primært der og i weekenden jeg vil være på. Jeg præferere at have 2-3 faste raid dage om ugen, som jeg så kan planlægge efter, hvilket så bliver en del af min faste ugeplan. I lvling perioden i ESO, vil jeg nok være mere på, da jeg gerne vil max lvl og opleve det content!.

10) Jeg håber på at få et godt fællesskab, hvor vi hænger ud sammen, hygger, joker og få klaret content sammen. I ESO håber jeg vi kan lave nogle velkoordinerede grupper der PVP'er sammen, samtidig med at jeg kan raide nogle gange om ugen sammen med jer. Desuden håber jeg på at kunne få et godt marked for alt det gear, jeg har i tankerne at crafte i ESO .

Jeg håber det giver jeg lidt mere indsigt i hvad jeg er for en person, og hvordan jeg spiller, hvilket forhåbelig giver jer lyst til at lære mig bedre at kende og spille med mig

hvis der er mere i vil vide så spørger i bare

med venlig hilsen

Daniel Lützen

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Velkommen som trial
    Death Star...I like the sound of that!

Jeg takker og glæder mig til at spille sammen med jer til Launch!

Folk der spillede sammen med mig Natten til 1. april må gerne give et thumps up

Tak til @wOOOOt for hygge i PVP endelig fik vi noget land igen!

for go PVP hygge, og for at jeg overhalede dig til sidst, og nu ligger nr. 1 hvis DC tager det hele, så jeg bliver Emperor!

Ja så det godt :P jeg er absolut ikke tilfreds, men uanset hvem det bliver ville det være awesome med en Emperor fra SD

tak for PVP hygge her til aften, jeg håber i vil give et thumps up på trods af mine alt for excited udbrud til tider :P Det er fedt at vi er begyndt at kunne være flere der PVP'er og kan begynde at tage keeps.
    @Lummer @Agmoa @Blamage @Dazmaz @hoolymakrel @Sfinkz @Shade @kongkim @zalvation

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Tak for turen ude i det farlige PvP
    PS. Stavefejlene er helt gratis

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

vi var lige ud i den vilde pvp tur og super fed aften

Ellarsar er sgu en hyggelige gut så han for også en af mig

ps. du skyller en stor ØL for at revenge din død
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Så får du en øl for at på ærefuldvis at have hævnet mig og tak for thumps up

Tak for en fed aften i PVP gutter, det var ærgeligt at vi mistede vores keep, men vi var også gevaldigt i undertal :P
    Jeg håber på at vi kan lave meget mere pvp i fremtiden med så stor en gruppe, og selvfølgelig gerne større.

Deltagerlisten har jeg tyvstjålet fra de andre trails

@Lummer, @Assiona, @Blamage, @Caraflara, @Deadlock, @ekhamin, @Serenity, @Fuge, @Hansen, @hoolymakrel, @Impetuz, @Kebra, @Sfinkz, @wOOOOt og @xlausen

Jeg håber i vil give mig et thumps up hvis i syntes jeg fortjener det

Forum Elder Deadlock's Avatar

var en sjov tur i cyradiil, virker som en fornuftig fyr så en herfra

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

En herfra
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Initiate

Fuge

Vi havde en hyggelig tur rundt i Cyrodil med at samle skyshard her til aften
    tak for turen til: @timmeren @Ramstein @Dazmaz @Impetuz @TsethMKay @Mythopia @Ramoen

jeg ville sætte pris på hvis i vil give et thumps up

her fra..

Forum Apprentice

Super fed aften med godt selskab og gratis skyshards
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.