Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Thread: ESO - Ansøgning - Puckijang

Default ESO - Ansøgning - Puckijang

Hey folkene, syntes ikke jeg kunne se at der var lavet en template til ansøningerne så det kommer bare friskt,
    mads Hougaard, bor i Næstved med min norske kone der også er gamer, jeg har været med i de åbne beta weekenden og ser frem til spillet af helvedes til, og nogle af jer har nok set mig være aktiv på den danske eos fb side.
    Jeg har spillet mmos siden jeg kørte runescape 2d, hovedsageligt wow hvor jeg havde min storhedstid i Tbc, har været gm af et server top 3 guild i wrath. Da jeg fandt sammen med konen drosler jeg det ned og raidene i hendes guild som var server nr 1. Så spillede jeg swtor som var fantastisk men døde lidt hurtigt og efter 2 år blev det for monotomt. Så tilbage til wow og de der. Pandaer, men det fangede mig ikke rigtigt, så det spiller jeg kun som tidsfordriv.

Nok om det gamle, mine planer i eos er at spille ranged templar med fokus på pure dps og support healing til både pvp og pve, jeg har aldrig været den store pvp'er kun i Tbc da arena kom ud. Men det regner jeg med ændre sig i eso.

Jeg har 2 Jobs, men gode arbejdstider, (arbejder på en folkeskole) derfor er der tit møder. Nogle weekenden har jeg skæve tider, oftest nattevagter. Men er normalt ikke en hindring for at jeg kan få spillet en masse. Træner også 6 gange om ugen, men ikke hvis jeg har raid:-) Jeg regner med at spille eso med min gamle gm der også er dansk. Ellers er alle i eso helt ukendte og kommer til at mangle et godt netværk da jeg har planer om at crafte en masse og lave virkelig meget grp content.

Håber der er plads til en dedikeret spiller :-)

Puckijang
    Last edited by Panser Anden; 10-04-2014 at 6:54.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Fin ansøgning.

Har du læst vores 5 regler/værdier? acceptere du dem?

hvad laver du i din fritid? fisker du efter mønter i ønskebrønde? Går du i dametøj? Samler du på sokker? Vi optager DIG som person i SD ikke dine toons

GL med ansøgningen

Izno out

ja jeg læste dem, men sad på Ipadden på arbejdet, og det er da noget kæmpe lort at rode rundt i og skrive på, især engelsk.

fritiden som sagt, træner jeg og bruger kvalitets tid sammen med konen, så bygger jeg en del på min ejer lejlighed, har også et mindre projekt med at bygge et ironman suit
    https://www.facebook.com/FoamBuildByHougaard det har stået stille siden jeg flyttede da jeg ikke har et værksted mere ellers er der ikke så meget fritid med en 40-50 timers arbejds uge og den fritid skal bruges på at nørde, og konen er helt med på den

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Anduin

Tak for ansøgningen. Tseth og Panser Anden kommer forbi snart og snakker med dig =)
    Og jeg er sikker på de gerne vil høre lidt mere om dig selv.

Vi har ikke en template, da ansøgnings proceduren jo er en test.
    Men læser man info tråde, og kigger lidt på andre aktive ansøgere, så behøver man heller ikke en template ;o)
    Last edited by wOOOOt; 12-03-2014 at 16:13.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Du får som de andre lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?
    Elder scroll online Denmark. Bare fulgt med i jeres threads og lidt film og tænkte jo større jo bedre:-)
    2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?
    Har altid spillet tank eller melle dps. Men det sidste halve år i wow har jeg kørt ranged.
    3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?
    Templer som Forklaret i ansøgningen men skal klart prøve alt, men starter med fokus på templar. Vil gerne nå endgame så hurtigt som muligt
    4. Har du preorder? Eller hvad er planen?
    Har ikke preordret endnu. Men det skal jeg.
    5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?
    Alt sammen både i wow og swtor. Var i et all dansk guild. Og har aldrig været en fan af lande specifikke gulds da jeg så det som en hæmning i forhold til rekruttering. men det var mega fedt. Også det faktum at man nemt kunne mødes irl :-)
    6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?
    Bare et MMo jeg kan leve mig ind i med lækker gfx og et fedt crafting og kamp system
    7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?
    Har været beta tester på wildstar. Og er bare ikke en fan af grafikken. Swtor måske igen, elskede det spil,
    8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?
    Regner med jeg skal Trade og pvp så det blir jeg nødt til, nu der ikke er et ah:-)
    9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?
    En blanding. Nogle dage skal jeg ha en lur først og nogle dage træner jeg om aftenen. Det kommer sådan set an på raid scedual:-)
    10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?
    Stor spillerbase fra start med en masse på kalenderen. Og sikkert nogle fede nørd aftner eller druk ture irl;-)

Forum Apprentice

Hej Anduin, og Velkommen til SD!

Jeg kunne godt tænke mig at se lidt mere information om dig selv som person. Som Izno skrev, hvad gør dig til den person du er ? Hvad fik dig til at ville bygge Iron Man? (Fedt projekt i øvrigt, jeg nød at se lidt af billederne!)

Lige en portion praktisk info:ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora ind
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her til vi får taget
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

vil det sige jeg er på trial nu? er lidt forvirret,
    og også er der lavet guild i beta testen man kan blive en del af her i weekenden ?

jeg er 24, har en 28 årig norsk kone jeg har været sammen med i 4 år. vi mødtes over wow og rev hende til danmark 3 uger efter,
    jeg arbejder på en special skole med handikappede, et job jeg er mega glad for. er uddannet elektriker men det var røv sygt. så tog jeg hfén og hæren bag efter. Så dumpede jeg ned i det her med børnene og det blir nok der jeg ender, som en eller anden form for underviser
    ellers bruger jeg al min tid på at renovere en nyindkøbt lejlighed i midten af Næstved, træne sammen med min bedste ven. og være sammen med konen og kollegaerne.

og ironman er bare fucking badass, dybt narcicistisk og pisse fed. ham har jeg været fan af i mange år. har også en 2 meter stor pap figur af ham og han skal tegnes på armen når der en gang er råd. projektet er gået lidt i stå igen da det koster relativt mange penge og tager meget plads
    Last edited by Puckijang; 14-03-2014 at 14:41.

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Anduin View Post
    vil det sige jeg er på trial nu? er lidt forvirret,
    og også er der lavet guild i beta testen man kan blive en del af her i weekenden ?
    Nej i øjeblikket er du stadig ansøger Når du har haft din samtale sammen med mig selv og/eller Panser Anden vil du ryge på trial.
    Ja der er lavet en guild, du kan skrive til alle medlemmer i spillet for at få invite. Det er dog nok lettest at fange et medlem på mumble i ESO kanalen og spørge om invite.
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Velkommen på trial
    Death Star...I like the sound of that!

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Så er dit navn ændret til Puckijang

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Nerror View Post
    Så er dit navn ændret til Puckijang
    Gider du ændre navnet i overskriften også?

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Gider du ændre navnet i overskriften også?
    Jeg vil lige lade de rekrutteringsansvarlige tage den del, så er jeg sikker på det bliver gjort alle de relevante steder og at de rigtige folk er klar over det.

SD Medlem Forum Learner Monark's Avatar

Thumbs up

Godt dungeon run i dag, thumps up fra en anden på trial.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Fik et sjovt lille run i Sewers, så puck får da lige en herfra.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

så fik man også clearet alle lvl 20-23 dungeons, tak @Monark og @Dazmaz

SD Medlem Forum Greenhorn Dazmaz's Avatar

Ja. det var rigtig hygge...smid et whisper hvis vi skal gruppe igen

SD Medlem Forum Convert ekhamin's Avatar

lige været på 2 dungeon runs med @Puckijang og han får da en herfra, super fin fyr

hjalp lige et par gutter @cahjiit @ehksmin og @genoside ^^

lavede lige et run med @Ravyn og @Agmoa atk for turen

SD Medlem Forum Apprentice Ravyn's Avatar

Han får da lige en herfra, hyggelig fætter

Steam - Feel free to add me

@Eckhunter lavede lige et lille 3 mands run med ham

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

finno gut.......
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne