Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Thread: ESO - Ansøgning - Neiro

Default ESO - Ansøgning - Neiro

En af de vigtigste aspekter for mig som Gamer er det sociale. Hvis det ikke er tilstede mister jeg interessen for at spille det pågældende spil. De tidspunkter hvor jeg har været fraværende fra spil i en længere periode har det været venskaberne man har udviklet ignnnem tiden der har fået mig tilbage Vi kender nok alle de tidspunkter hvor vi bare logger ind for at bruge chatboksen.

Jeg har altid været i engelsktalende guilds i MMO verdenen og det kræver nok lidt tilvænning at skrive dansk i chatten. Men det absolut en ting jeg har savnet og det derfor jeg søger ind hos Semper Danica.

Mit navn er Martin og nærmer mig de 32 somre. Dagligt arbejder jeg som elektriker i det nordjydske. Min fritid bliver brugt med familie, kammerater og ikke mindst løb. Løber flere gange ugentligt så jeg kan holde formen til de årlige halv og hel marathons i det danske land. Når man så har ydet, er det lov at nyde. Hvilket jeg gør med et par timer foran skærmen.

Har været igennem WoW, Rift, SWTOR, Guild Wars 1 & 2, Age of Conan og mange flere. Spiller som regel caster eller en form for healing da jeg nyder disse mest. Dog er jeg meget i vildrede med Elder Scrolls Online eftersom alt næsten er muligt uanset class. Jeg må sige at BETA weeknderne virkelig har givet mig blod på tanden og jeg glæder mig inderligt til virkelig at komme i gang med en ny omgang MMO

Har læst og kan fuldt ud acceptere de regler og værdier som Semper Danica har forskrevet i ansøgnings information og jeg kan godt forstå hvor i vil hen med hensyn til optagelse af 5 Guilds.

Jeg nød virkelig at man skal skrive alder i jeres register istedet for en scrollbar. Det skidt kan virklelig gøre en EMO

Last edited by Neiro; 13-03-2014 at 16:02. Reason: satte prefix

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

ser fint ud.

GL med ansøgningen
    @Tseth

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Neiro

Tak for ansøgningen, den er lidt kort, men ser da fornuftig ud =)
    Tseth og Panser Anden kommer snart forbi og sniksnakker mere med dig.

GL med ansøgningen!

Du får som de andre lige et par bonus spørgsmål fra mig, til at få gang i snakken:
    (disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?
    Har kigget efter danske guilds i et stykke tid. Har læst jeres post på Daily Rush. Og grunden til jeg ansøger hos Semper Danica er jeg godt vil have en fast base hvor mulighederne for nye MMO's kan spilles med de samme mennesker. Selv om jeg fandt flere danske guilds der vil igang med ESO, er Semper Danica mere struktureret end jeg har set de andre steder. At i har eksisteret i så lang tid uanset MMO viser blot at det et rart sted at være.

Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

Jeg har for det meste spillet en form for Healer både i pvp og pve

Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?
    Er stadig lidt i tvivl og jeg håber det falder på plads i denne weekend beta.

Har du preorder? Eller hvad er planen?

Har preordet imperial edition

Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?
    Har mest været i engelsktalende guilds i tidligere MMO. Har prøvet alt fra casual til semi hardcore.

Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

Den er svær, der er så mange ting. Men hvad jeg har læst om PVP delen må det nok være et must for mig.

Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,

vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?
    Er altid frisk på nye udfordringer.

Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?
    Kan se fordelen i at være i trading guilds men Semper Danica vil være mit primære sted. Hvis jeg kommer ind

Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

Er nok mest casual, så det kan variere fra 1 til 5 timer når lysten og energien er der. Vil tro den lægger på de 15-20 timer ugentligt.

Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?
    At være en del af noget, hvor folk respektere forskellighed og får tingene til at harmonier. Jeg er på jagt efter en stabil base hvor jeg kan bygge venskaber op ,og dele min interesse for MMO verden . Alt udover er bare et plus for mig

Forum Apprentice

Hej Neiro, og Velkommen til SD!

Jeg kunne godt tænke mig at se lidt mere information om dig selv som person. Hvad lavede du i tidligere spil? Hvad var godt? Hvad var dårligt? Hvad ser du frem til med ESO? Hvorfor valgte du SD? Hvad forventer du af SD?

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil vi får taget
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Som person er jeg stille og rolig. Selv om snakketøjet ikke fejler noget er jeg nok lidt for genert og afventende hvad angår nye mennesker at jeg for det mest bare lytter med. Når det så er sagt og jeg har set folk lidt an, vil jeg ikke have problemer med at bruge Mumble som kommunikation måde

En af mine styrker er hjælpsomhed, og jeg er ikke en person der er forvent med at få noget tilbage. Hvis jeg har signet op til raiding pvp eller lignende arrangementer kommer jeg. Ellers er der bragt informationer videre så de mennesker jeg skal deltage med ikke står og venter.

De sidste mange år har jeg mest brugt min tid på PVP. nyder mere den form for encounter da jeg føler det mest udfordrende.Dog er min nysgerrighed så stor at jeg ikke vil undvære noget ingame så det bliver også til casual pve contest. En ting som jeg ikke bryder mig om ingame såvel i mit privat liv. Er bedre vidende personer. konstruktiv kritik er hjertelig velkommen, men at nedgøre en person fordi han/hun har lavet fejl eller ikke helt forstået det kan sagtens rettes med et par venlige ord i stedet for råben og skrigen.

Det jeg ser mest frem til med ESO er alting er nyt. Det at ens nysgerrighed skal være fremdriften er noget af det jeg holder allermest af i MMO. Tiden må vise hvor fantastisk jeg tror det bliver, men jeg har høje forventninger. Nyder virkelig beta weekenderne inden det går løs

Jeg forventer ikke noget specifikt fra Semper Danica. Dog vil jeg elske at spille med danske MMO entuiaster som mig selv hvor vi sammen kan gennemføre de udfordringer som spillene kan tilbyde. Hvad enten det pve eller pvp.

Håber dette kan svare på de ekstra spørgsmål i har haft ellers håber jeg det kan tages over en samtale. Er nemlig ikke den store skribent. Er ingame i denne weekend beta skriver lige nick senere når jeg har fået løst det mærkelige EU folder halløj.

EDIT: Spiller sorcerer ingame med navnet Phoepe/Daggerfall dog har jeg stadig problemer med EU folder.

- Martin
    Last edited by Neiro; 15-03-2014 at 7:19. Reason: BETA name

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

hej @Neiro , velkommen til og held og lykke med ansøgningen
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Beklager ingen lyd fra mig på mumble ved ESO A/Q. Længe siden jeg har brugt Mumble og jeg skal lige kigge nærmere på mine settings. Havde ingen lyd til at starte med. Ville gerne have hilst ordentligt men grundet fejlen kunne det ikke lade sig gøre

EDIT: Har fået konfigureret settings til mumble og fikset en fejl 40
    Last edited by Neiro; 22-03-2014 at 17:18.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Velkommen på trial Neiro!
    Death Star...I like the sound of that!

Viil gerne sige tak for alle de venlige ord. Det virkeligt dejligt at være på mumble og høre den positive stemning over ESO. jeg har altid været lyttende det første lange stykke tid men i formår at være imødekommende over for nye mennesker der også giver dem lyst til at deltage i samtalerne. Problemet for mig er dog det account bundet i guilden og når jeg tapper ud for at se listen " hvem taler" er jeg total i vildrede. Jeg har heller ikke et navn der matcher mit forum nick.

udover det havde jeg fornøjelsen af at deltage i mit første dungeon idag. Og vil gerne sige tak til @TC., @PriestDK og @Tineea. Håber det deres forum nick
    Last edited by Neiro; 03-04-2014 at 19:28.

SD Medlem Forum Adept

Det var et super Run =) klart en Tumbs up herfra.
    Vi fik klaret alle 3 lvl 12 dungeons.

Vil slutte mig til Priest og sige det var et super run, så der kommer også en herfra.

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

Mange tak for Thumbs up.

Tak til @Mushizo, @timmeren & @Driogan for et hyggeligt Dungeon run

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

- Fin fyr, han vil passe fint ind
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

SD Medlem Forum Acolyte Driogan's Avatar

@ Nerio yes sir, da var super hyggeligt og så nåede vi alle 4 lige de 3 instance, så du får et thumps up her fra

Tak for Thumbs up.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

En for at hjælpe en guildmate!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Så fik jeg besøgt Cyrodil, og vil gerne takke følgende SD spillere for Skyshard run. Godt arrangement og god deltagelse! @Apsalar, @articon, @BruToXXos, @Bugge, @Dazmaz, @Deadlock, @Nerror, @Nohira, @PulvenDK, @Ragmaz, @Wabbit, @zalvation, @Zorahn, @Zorgh - Ikke sikkert det er alle men det var hva notebogen lige kunne mønstre. Jer andre et stort tak

Er total frisk på lignende arrangementer i fremtiden
    Last edited by Neiro; 07-04-2014 at 20:43.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Ja vi fik forsøgt i Cyrodil run xD gik ikke så skide godt haha

Forum Elder Deadlock's Avatar

Neiro takker for run idag, var jo ikke din skyld at vi crashede flere gange end vi fik skyshards

Vil gerne spille lidt mere med dig før jeg giver en tommel men har i hvert fald ikke noget negativt at bemærke, du havde tålmodighed med crashes ligesom os andre

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

yepper, tak for dungeon run, det var hyggeligt. du får lige en thumbs up

Forum Elder Deadlock's Avatar

Var lige en tur i dungeon med Neiro, tak for din hjælp uden dig så havde det været rent wipefest med de randoms vi havde med os

helt klart en herfra for tålmodigheden

@Deadlock - Man skal bare ikke have store forventninger når det drejer sig om pugs. For mig handler det blot om at undgå at frustrationerne får frit løb. så jeg tæller en del til 10. Meeeen jeg nød det faktisk. Tak for tommelen @Mushizo Mange tak for tommelen

Tak for Dungeon run @Dimse @Nohira, @Tineea. Beklager jeg fik smadret min G930 digital reciever og ikke var istand til at bruge mumble på sidste dungeon. Lad os bare stoppe samtallen med at jeg smadret den... For jeg siger ikke hvordan det rigtigt skete. Det for pinligt!
    Last edited by Neiro; 08-04-2014 at 20:09.

Forum Warden Tineea's Avatar

herfra. Hyggelig tur og en smule snak indtil du fik et teknisk uheld der skyldes ........