Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: ESO - Ansøgning - Ragmaz

Forum Greenhorn Ragmaz's Avatar

Default ESO - Ansøgning - Ragmaz

Hej SD.
    Mit navn er Janus og jeg er 28 år. Jeg starter med at spille ESO til April og er i gang med min første Beta trial denne weekend 15/03/14.
    Jeg bor i København, nærmere KBH NV. Jeg arbejder pt i en forretning på deltid, da jeg ikke kan finde et job som relatere til det studie jeg lige har gennemført.
    Jeg har læst til Designteknolog, som lyder meget mere kompliceret end det reelt set er! Det er indenfor beklædning og det betyder egentligt at jeg er design assistent. Tvivler på der er mange herinde som har samme interesse, men hvis der er, så smid endelig en besked afsted
    Jeg skal nok ind og læse igen her til sommer, da jeg gerne vil tage en overbygning på mit studie.

Jeg har læst regler for optagelse, Forum regler samt de 5 værdier. Jeg føler godt jeg kan leve op til disse punkter og jeg acceptere dem. Jeg synes det er super fedt at der er regler for medlemskabet og det virker som om der er rigtig godt styr på jeres guild. Jeg har hørt jer omtalt i wow, men jeg har aldrig søgt ind da jeg har været på en anden server. Grunden til denne ansøgning er at min bror har sagt han søger ind hos jer i forbindelse med ESO og han taler meget godt om guilden.
    Umiddelbart søger jeg et social medlemskab. Jeg stræber efter at kunne spille mere, men med en kæreste (som ikke er gamer) samt arbejde, kan det være svært at finde tid til det hele tiden. Jeg synes dog jeg får spillet en del.

Jeg er en frisk fyr med god humor og jeg er meget hjælpsom. Hvis der er nogle i guilden som har brug for hjælp, vil jeg gerne stå klar, hvis det er noget jeg kan hjælpe med. Jeg har tidligere spillet Everquest samt wow. Jeg kan huske min bror lokkede mig til EQ, og jeg endte med at blive helt bidt. Nu lokker han med ESO, så jeg må jo hellere hoppe med på vognen igen
    Jeg er lige stoppet med wow for at spille ESO. I wow endte jeg med at spille tank, Jeg spillede SoO normal med en ilvl på 555, så jeg synes jeg havde ok godt styr på det
    Ud over disse spil spiller jeg også Assasins creed på PS3.

I ESO forsøger jeg mig lidt frem med classes, men indtil videre prøver jeg en sorcerer med to daggers! Det kan jo nå at ændre sig flere gange, men det virker indtil videre.
    Jeg ser meget frem til dungeons i ESO. Derudover mass pvp!
    Jeg håber jeg synes ESO lever op til mine forventninger. Hvis ikke kunne jeg godt vende tilbage til wow. Jeg skal dog finde en guild som jeg føler jeg har det godt i. (Det var en af grundene til jeg stoppede)

Jeg regner med at jeg kommer ind i en social guild, hvis jeg kommer ind i SD. Jeg vil super gerne være med til raids og guild events, samt gøre hvad jeg kan for at kunne joine. Jeg har ikke været i – eller søgt ind i SD før nu. Min bror søger også ind, så det kunne være super fedt hvis vi kunne joine sammen.

De bedste hilsner

Janus/Ragmaz
    Last edited by Ragmaz; 18-03-2014 at 20:43.

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

hej @Ragmaz - velkommen til og held og lykke med ansøgningen

der kommer en officer forbi og guider dig videre @Tseth

vi ses i ESO
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Ragmaz

Tak for din ansøgning, den ser fornuftig ud =)
    Panser Anden og Tseth kommer og hilser noget mere på dig.

Så må vi se om vi kan huske dit navn, da SD allerede har en Ragz og en Dazmaz
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Haha @wOOOOt Dazmaz er min bror

Quote Originally Posted by Ragmaz View Post
    Haha @wOOOOt Dazmaz er min bror
    Jeg så godt du nævnte en bror i SD, og lurede på om der var en forbindelse der med maz navne delen hehe.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Tak skal du have @timmeren!

Jeg glæder mig til at snakke med jer og lære jer at kende

Hej @Panser Anden og @Tseth . Jeg kunne læse mig frem til at i normalt har samtaler i løbet af weekenden da i begge arbejder meget. Jeg ved allerede nu at jeg får en vildt travl weekend, så jeg kan ikke love at jeg vil være der til en snak. Måske kunne det lade sig gøre i løbet af ugen, hvis nogle af jer skulle være på (Jeg tjekker om aftenen for at se om nogle af jer er online)

Ha' en skøn dag alle sammen
    Last edited by Ragmaz; 18-03-2014 at 10:54.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Velkommen på trial Ragmaz.
    Death Star...I like the sound of that!

Tak for en god snak

Du får lige de samme spørgsmål som jeg har kopieret til andre ansøgere i ESO =)

(disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansøgningen

Forum Apprentice

Hej Janus, og Velkommen til SD!
    Fed ansøgning med gode begrundelser!

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil vi får taget
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

@wOOOOt Så fik jeg mulighed for at besvare på spørgsmålene. Der er super gode Er der andet er i alle velkomne til at spørge ind til mig eller min gamer historie

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?
    Jeg spillede ESO BETA med min bror og han nævnte at han havde søgt ind i SD. Jeg tænkte det kunne være sjovt at være i guild sammen, så jeg gik ind og læste lidt om SD. Samme dag oprettede jeg en profil og smed min ansøgning op.
    Før det havde jeg set jeres navn nævnt i wow, dog uden at undersøge det videre. (spillede på en anden server)

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?
    Jeg plejer at spille melee dps. Dog lavede jeg min wow monk til en tank og faldt pladask for tank role. Jeg havde altid været bange for at være tank, men jeg tænkte det kunne være sjovt at prøve og det var det skam også. Plus det var fedt at kunne fortælle de andre at det IKKE altid var tankens skyld man wipede

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?
    Jeg fik "kun" prøvet betaen i den sidste weekend, så jeg fik ikke prøvet så mange classes. Dog faldt jeg lidt for en DW medium armor sorc med burst dps, så vil prøve at udforske ham nærmere Jeg spillede Breton og regner med at fortsætte der.

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?
    Jeps, Imperial edition!

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?
    I wow var jeg i en guild, hvor de allerede havde 2 "etablerede" raid teams. Det ene var ikke helt oppe og køre og der var faktisk en som kom ind og snuppede min tank plads før jeg nåede at få den rigtige ilvl ( Jeg var 4 eller 5 fra hvad de ville have jeg skulle have). Derefter mistede de alt interesse i mig som tank. ESO var på vej, så jeg besluttede ikke at brokke mig over det, for det ville nok ikke hjælpe alligevel.
    Før wow spillede jeg Everquest med min bror og der var jeg også med i guilds med ham.
    Jeg har ikke nogen erfarming som leader, gm eller raidleader. Jeg har ikke kunne spille nok til det.

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?
    Jeg glæder mig HEEELT vildt til dungeons De ser mega fede ud og jeg synes det er fedt at spille et par stykker sammen, alle med det samme mål.
    Mass PVP ser også rimelig sweet ud! Jeg plejer ikke at spille SÅ meget pvp, men synes ideen om en kæmpe krig er mega fed! Det vil jeg helt sikkert eksperimentere med og gøre noget ud af!

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?
    Hvis ESO ikke bliver en succes, kan det være jeg hopper tilbage til wow. Jeg spiller desværre på en anden server og alliance, men det kan jo ændres. Havde det været på samme server og faction havde jeg klart sagt JA med det samme. Men det kommer an på hvor meget jeg spiller osv. Det kommer jo også an på hvordan jeg har det med jer når jeg lærer jer bedre at kende... Har hørt i er skøre i bolden Haha JK

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?
    Uhmm, umiddelbart holder jeg mig til 1 guild. Gider ikke være i flere. Gavner det mig samt SD at jeg er med i en anden vil jeg være åben for det.

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?
    Jeg forsøgte at få implementeret at jeg kunne spille fast en dag, fx til raiding. Altså hvor jeg er på fra kl 19'ish til 23'ish samme dag. Det gik også ok, men så var det jeg ikke spillede så meget med guilden, i wow, og det ebbede ud. Jeg vil stadig gerne have sådan en dag, så jeg kan spille sammen med SD.
    Derudover er det meget forskelligt hvor meget jeg spiller. Nogle gange er det en hel dag andre en time eller 2. Det er lidt svært at planlægge, da det kommer an på mit arbejde samt min kæreste. Vi er også meget sociale IRL, ja ad I know! men det betyder der bliver trukket tid fra gaming.

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?
    Jeg regner med at få nogle fede personer at spille med. Det er fedt at have nogle at dele de oplevelse man får i ESO med! Jeg regner med at komme ind i en guild hvor jeg kan bidrage med min hjælp samt, hvis jeg har brug for hjælp, kan jeg modtage det! Jeg håber i er nogle sjove mennesker, så vi kan få nogle fede timer til at gå med gaming sammen.
    Last edited by Ragmaz; 24-03-2014 at 11:10.
    "Of course I make mistakes. I'm human. If I didn't make mistakes, I'd never learn. You can only go forward by making mistakes."
    Alexander McQueen

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

til @Ragmaz for et par timers D3 duo

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Tak for det @Dimse det var hyggeligt

Og mange tak for velkomsten @Iznogood

Forum Acolyte

Hejsa @Ragmaz. Så var der opening aften for SD i ESO. Ragmaz joinede mig og fik et par gode timer til at gå på start øen. Det var hyggeligt selvom vi begge var lidt tavse. Nok mest fordi man skulle suge indtryk ind for første dagen i ESO. Ser frem til nogle flere timer sammen og du får lige en fra.

Hilsen Articon

P.s: skrevet fra mobilen i en hånd og et grædende barn i den anden. Feeeeedt
    Last edited by articon; 30-03-2014 at 23:24.

Selv tak @articon. Det var hyggeligt og ja, skulle liige finde rundt i det hele haha. Og tusind tak for thumbs up
    Håber hun faldt i søvn hurtigt igen.
    "Of course I make mistakes. I'm human. If I didn't make mistakes, I'd never learn. You can only go forward by making mistakes."
    Alexander McQueen

Forum Acolyte

Ja, hun faldt til ro igen men måtte op tre gange i løbet af natten. Men som du så, så fik vi da questet fint idag og snakket på mumble.

Dig og din bror er nu også nået lvl 10 så det er oplagt at vi får PvPet sammen med stammen så i kan møde nogle flere osv.

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Nu har slackeren her ikke spillet med dig, men jeg vil gerne give min stemme, bare for at være hyggelig at snakke med. Razmaz virker til at have en god personlighed, som kommer til at passe fint ind på galeanstalten her
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

@articon Ja vi fik lavet en del quests! Det var super fedt. Jeg dinger 12 lige om snart! Vi har ikke været i Spindleclutch endnu, men regner med det i aften eller så torsdag. I morgen har jeg vundet billetter til Game of Thrones forpræmiere, så der er jeg ikke på
    @Persephone Ja, det er super hyggeligt at sludre med dig Tak for thumbsup Og se så at få prøvet ESO, så kan vi spille sammen
    Alexander McQueen

Jeg har været i en SUPER fedt PVP gruppe, hvor jeg startede med @Ellarsar og senere kom @Lummer til.
    Derefter kom en masse til og vi fik taget et par keeps og outposts. Det var super fedt at spille med jer og jeg håber i vil smide en thumbs up denne vej! Nogle af jer fik jeg ikke spillet så "personligt" med, da det allerede var helt fyldt op og alle angreb bare, men her er alle navnene på dem som var med til at gøre det til en SUPER fed aften @Agmoa @Blamage @Dazmaz @hoolymakrel @Sfinkz @Shade @wOOOOt @kongkim og @zalvation.
    Tusing tak for en fed fed aften med en masse sej PvP Håber vi kan gøre det igen snart
    Alexander McQueen

Yah var super Må vi lige gøre igen

Forum Fledgling Ellarsar's Avatar

Det var fedt du ville joine mig i PVP og var frisk på bare at stene rundt til vi fandt noget aktion det må vi gøre igen!

Forum Acolyte

Hej champ, så er det snart eso tid igen. Jeg er blevet lvl 19 imellem tiden men vi skal da snart ud og battle igen. Så kom frem fra arbejdet så vi kan quedte, pvp'e (vi skal have samlet 15k PvP points hvis vi skifter home campaign) eller explore
    Last edited by articon; 06-04-2014 at 9:21.