Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: ESO - Ansgning Hansen

Forum Nestling Hansen's Avatar

Default ESO - Ansgning Hansen

Hej Semper Danica

Mit navn er Casper. Jeg er 23 r og kommer fra en lille by udenfor Jgerspris. Til daglig lser jeg erhvervskonomi/it p CBS. Det er en super fed kombination! Udover det spiller jeg fodbold ca. 3 gange om ugen, stadig i barndomsklubben.

Jeg er en meget ansvarsbevist og rolig person, som tnker meget fr jeg snakker. Det betyder dog ikke jeg er fuldstndig stille. Nr mundtjet frst er kommet i gang, kan det godt g strkt.

Mit frste og hidtil eneste serise MMO, har vret LOTRO, hvor jeg gik under navnet Athallion/Calanthe. Det startede i en dansk guild kaldet Followers of Elendil. Jeg mener vi overtog nogle Semper Danica medlemmer da I lukkede ned i spillet dengang, s i den forbindelse har jeg nok mdt nogle af jer. Jeg husker i hvert fald Kebra/Anarchie, som kom herfra. Her havde jeg mange gode oplevelser.

Jeg oprettede derefter, i samarbejde med nogle venner fra FoE, en international guild kaldet Keepers of Lost Tales. Her havde vi fokus p raiding men stadig med det sociale aspekt i centrum, hvilket var en stor succes. Ikke kun raiding mssigt men netop socialt. Vi afholdte real life events med medlemmer fra flere steder i Europa. I den forbindelse fik jeg erfaring som guild leder og raid leder.

Efter en periode med casual gaming hist og her, fangede ESO min interesse. Jeg kan godt lide den r og serise stemning. Efter et par BETA weekender, er jeg solgt. Samtidig tiltaler det mig utroligt meget, at spillet har holdt fast i sin betalingsmodel. Diverse F2P modeller irriterer mig grusomt. Forhbentlig holder dette i fremtiden.

Jeg sger ind i Semper Danica, fordi jeg sger et modent community med et godt sammenhold. Det gr hele oplevelsen meget sjovere. Mit fokus vil fra start af, vre at nyde spillet og menneskerne omkring i et roligt tempo. Fokus p end-game, PVP osv. tager jeg som det kommer. Jeg har ikke et primrt ml, andet end et at nyde oplevelsen.

Min kreste Charlotte (Caraflara), vil ogs smide en ansgning, da vi har i tankerne om at spille sammen.

Til sidst accepterer jeg regler for optagelse, forum regler og jeres 5 vrdier.

Mvh Hansen

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Tak for ansgningen, den er kort men fin. Panser Anden og Tseth kommer og hilser lidt mere p jer =)
    Skal man lige fange opmrksomhed fra nogen man kender som @Kebra s st @ foran navnet, s kigger han mske forbi
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansgningen

Forum Initiate

GL

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

hej @Hansen , velkommen til og held og lykke med ansgningen

hvis du gamer LOL ligesom din dame, skal du vre velkommen til at ansge mig p EU-W - Timmeren
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Du fr lige de samme sprgsml som jeg har kopieret til andre ansgere i ESO =)

(disse sprgsml er copy pasted til alle ESO ansgere, s beklager hvis noget er besvaret i din trd allerede)
    Der er ingen forkerte svar p disse sprgsml, det er ren og skr nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken rketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du vret i andre guilds fr? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 mneder,
    vil du s vre frisk p at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan vre i 5 guilds) der er SD din primre guild.
    Vil du vre interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual nr der er en ledig time eller tre?

10. Hvad hber du at f ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse sprgsml er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret p hvem du er som person.
    Sprgsmlene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lre dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at f gang i snakken =)

Mvh
    w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

@timmeren - Jeg har spillet en del LoL, s jeg vil da lige adde dig, nste gang jeg skulle f lyst til et spil.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Du fr lige de samme sprgsml som jeg har kopieret til andre ansgere i ESO =)

(disse sprgsml er copy pasted til alle ESO ansgere, s beklager hvis noget er besvaret i din trd allerede)
    Der er ingen forkerte svar p disse sprgsml, det er ren og skr nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?
    I forbindelse med lotro. I er jo til stede i de fleste MMO's s jeg tnkte, det var et godt sted at starte, nr vi nu stod helt alene i ESO.

2. Hvilken rketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?
    Jeg har ikke en fast prference. Jeg kan godt lide en support rolle, hvor jeg er i stand til at hjlpe p flere mder. Fx. off-healing/tanking og cc/buffing, hvor jeg har et overblik over kampen. Det eneste jeg ikke har spillet fr er decideret healer.

3. Hvilket class og spec skal du prve i ESO?
    Min frste klasse bliver en DK. Det havde jeg gode erfaringer med i betaen. Hvilket vben/spec/rolle, det bliver har jeg ingen anelse om. Det er et af de fedeste ting ved spillet. De mange muligheder gr det sjovt at eksperimentere.

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?
    Ja, jeg har preorder med 5 dags head-start. Starter to dage fr Cara, s det bliver spndende at se hvordan hun klarer ventetiden. - Med mindre serverne er fuldstndig overbelastede, selvflgelig.

5. Har du vret i andre guilds fr? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?
    Som sagt i ovenstende, har jeg erfaring som officer i FoE og guild/raid leder i KoLT.

6. Hvilke ting glder du dig specielt til i ESO?
    Jeg kan godt lide den mrke stemning fra ES. De mere tegneserieagtige MMO's delgger det for mig. Der er mange fede funktioner. Det bne klassesystem med de mange muligheder. Combat virker ogs forfriskende. Jeg har ikke haft srligt fokus p PvP fr, men efter at have prvet det, er jeg virkelig imponeret. Bare antallet af folk er et vildt syn. Stemmeskuespil p alle quests skaber ogs en anden indlevelse.

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 mneder,
    vil du s vre frisk p at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?
    Jeg har ikke interesse for andre nuvrende MMO'er.

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan vre i 5 guilds) der er SD din primre guild.
    Vil du vre interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?
    Jeg holder mig til et "hjem". PvP/traiding guilds kan mske komme p tale, men det er ikke der mit fokus vil vre.

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual nr der er en ledig time eller tre?
    Jeg har faste dage med fodbold. Udover det er min hverdag meget varierende pga. studie. Nogle uger kan jeg have meget fritid, andre er fyldt op med eksamener og opgaver. De nrmer sig her i april og maj, s det glder om at f lidt spilletid ind, s jeg forhbentlig kan afholde mig fra spillet nr det glder!

10. Hvad hber du at f ud af SD i ESO og generelt?
    Forhbentlig at vre del af et aktivt sammenhold med en fllesinteresse. Det er i bund og grund mennesker at spille med, jeg sger. Specielle krav til end-game og PvP er ikke i mit fokus.

I forhold til ESO generelt. Det er en hobby for mig p linje med fodbold. Det er rart at kunne koble af fra hverdagen. Glder mig til at starte op et nyt spil, hvor der en masse nye ting man skal se og lre.

Jeg understreger igen. Disse sprgsml er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret p hvem du er som person.
    Sprgsmlene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lre dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at f gang i snakken =)

Mvh
    w

Forum Apprentice

Hej Casper, og Velkommen til SD!
    Dejlig ansgning du har fet dig skrevet!

Lige en portion praktisk info:
    Forlbet med din ansgning kommer til at se sdan her ud:

- Din trd kommer til at ligge her p fora indtil vi fr taget
    - Nr vi nrmer os release bliver du s smidt p trial og skal herefter gre dig positivt bemrket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gres ved at lbe instances, komme p mumble eller generelt vre hjlpsom og aktiv i spil. Kig fx p vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nvne nogle.
    - Efter din mned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den mned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme p mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansger trd for at huske folk du har spillet med p at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer s srg for at gre personen opmrksom p din ansger trd

Hvis du fr nogle sprgsml undervejs, s kan du kigge lidt i Ansgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du vre mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Velkommen p trial!
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Apprentice

Velkommen p trial!
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Tusind tak!
    ESO UserID: @Hanseman
    Dragonknight V12: Calanthe

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hej Hansen hvordan gr trial? Fr du spillet med nogle?

Husk at lave @-mention p dem her i trden
    Death Star...I like the sound of that!

@Panser Anden

Jeg glider langsomt ind i tingene.. Nu er alle tingene nye, s har brugt det meste energi p at finde den character jeg vil spille. Derfor har jeg kun spillet solo. Jeg venter p @Caraflara kommer op i lvl, s jeg ikke stikker af.

Der er mange flere mennesker end jeg lige er vant til. Jeg deltager s vidt muligt i chatten, og opholdte mig p mumble den frste dag. Det virker som om der er en god stemning.

Jeg husker at smide en besked, nr jeg kommer til grouping.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Jeg har spillet med Casper i FoE og Kolt. Der var han mega nice.

Jeg har ogs spillet med Casper i ESO i PVP. Der var han ogs ret nice.

Ind med ham

Tak til @Kebra, du er ogs ret nice.

Jeg hoppede med p aftenens PVP-run, som var super hyggeligt. Udover Kebra var deltagerne @Blamage, @timmeren, @Wyatt og trials @Caspian og @Caraflara.

Hber vi ses p slagmarken igen!

Forum Learner

Ja super dag p slagmarken

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Altid hyggeligt med baghold og nogle myrderier
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

<- intet s smukt som 7 mand og en pige i skovskider stilling ventende p nogen gule-sataner......
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by timmeren View Post
    <- intet s smukt som 7 mand og en pige i skovskider stilling ventende p nogen gule-sataner......
    Som s bliver jumped af en gruppe rde som gjorde det samme

Hahahahaahaha det er alts s sjovt det du siger @timmeren ... jeg kan ikke gre for at jeg er visuel og tnker i billeder
    Elder Scrolls online
    Carabel Sorcerer
    Caraflara Nightblade DPS
    Caranelle Templar Healer

Deltog i grsdagens PVP-event anfrt af Fuge.. God stil!

@
    Lummer, @Assiona, @Blamage, @Caraflara, @Deadlock, @ekhamin, @Serenity,@Ellarsar, @Fuge, @hoolymakrel, @Impetuz, @Kebra, @Sfinkz, @wOOOOt og @xlausen

Det var lidt rgeligt med alle de tekniske problemer i form af crashes, men vi fik alligevel set en del action. Fedt at se s mange vre med.

S blev det til endnu et PVP-event sndag aften.
    @Dake ledte tropperne! Jeg kunne nvne en masse mennesker, men udover dem jeg allerede har nvnt deltog i hvert fald @Panser Anden, @Dimse, @hutti, @wolfffie, @Sniarn, @Mushizo.

Nu skulle jeg mske til at levelle lidt i stedet for alt det PVP, s jeg kan f mig en hest..

Tak for instance run til @Caraflara, @BruToXXos og @Puckijang.

Det gik jo ganske fint!

Det forlyder at jeg kan tigge om en tommel, hos en gammel Lotro kending @Caligo.

Rdsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Jamen det kan du da Casper

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.