Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48

Thread: ESO - Ansøgning - Caraflara

Default ESO - Ansøgning - Caraflara

Hej Semper Danica

Jeg hedder Charlotte, og er 38 år. Jeg har to drenge på 13 og 10 år, og jeg bor i Gerlev ved Jægerspris. Til hverdag er jeg lærer på Byvangskolen i Slangerup, hvor jeg underviser mellemtrinsbørn i dansk, billedkunst og engelsk.

Jeg har ikke været i SD før, men har hørt godt om guilden, og jeg kan godt lide at den ikke er for børn.

Jeg har nok altid været lidt en pigecomputernørd, der startede med at spille på en gammel Commodore 64, med båndoptager og det hele. Dernæst udviklede det sig til Diablo 1 på LAN i en kælder med venner, og på computercafeer hvor jeg bankede små drenge i Command & Conquer, Red alert, og ikke mindst Dungeon Keeper. ;-)
    Mit første MMO var LOTRO, hvor jeg intetanende startede på en tysk server men min daværende mand. Vi opdagede hurtigt, at vi var gået forkert og flyttede til Snowbourn serveren. Der mødte jeg en lille hobbit, der introducerede mig til kinshippet FoE - Followers of Elendil. Jeg spillede LOTRO i ca. 5 år, hvor jeg bla. var officer i FoE, og startede RL eventer. Vi var en gruppe der havde lyst til lidt mere HC raiding, og sprang fra FoE for at lave vores eget kinship.

Vi var ca. 5 personer, der skabte 'Keepers of lost tales' - KoLT, og byggede guilden op på værdier, der minder meget om dem I har her i SD. Modenhed, engagement, hygge, events, og så med vægt på at dette udelukkende var et lille HC kinship, hvor vi max var 25 spillere/medlemmer, men alle meget aktive og meget seriøse.
    Vi lavede nogle meget gode raids, hvor vi opnåede 'server first', på flere raidbosser, men hvad der i den grad gjorde os succesfulde, var vores meget tætte sammenhold både ingame og i RL. Vi mødtes ca. 1 gang om året til RL weekend, og har stadig et godt venskab.
    Vores hjemmeside fungerer i dag mest som en hjemmebase hvor vi prikker til hinanden i ny og næ, men vi spiller alle meget forskellige spil, og fungerer ikke som en spilleguild mere.
    I FoE og så videre i KoLT spillede jeg med @Kebra (Anarchie i LOTRO), der fortalte mig om SD. Han kender mig som Carabel. Jeg ved ikke om han stadig er her.

Efter LOTRO blev ødelagt, har jeg spillet lidt GW2, snuset til RIFT, og så en del LoL. Først nu med ES, føler jeg mig endelig vækket af et MMO der fokuserer meget på en god spilleoplevelse, og skills i combat, og ikke på endeløs grinding. Desuden elsker jeg at der ikke er en store, hvor man køber sig til succes.

Det vil jo være fedt at dele alt dette - ikke mindst PVP - med andre, hvorfor jeg meget gerne vil være en del af SD. Jeg er nok gået hen og blevet en noget mere casual gamer end før.

Jeg taler selvfølgelig på VT/Skype mm, men er nok lidt modsat min kæreste, Casper, der tænker før han taler Vi søger ind i Semper Danica sammen.

Jeg har selvfølgelig læst og accepterer jeres regler for optagelse, forumregler og jeres 5 værdier!

Føl jer endelig frie til at spørge, hvis der er noget I vil vide mere om.

/wave Carabel/Caraflara/Charlotte
    Last edited by Caraflara; 18-03-2014 at 21:50.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Charlotte

Tak for en fin ansøgning. Panser Anden og Tseth står for vores rekruttering, og hilser snart på =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansøgningen

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Caraflara View Post
    Hej Semper Danica

Jeg hedder Charlotte, og er 38 år. Jeg har to drenge på 13 og 10 år, og jeg bor i Gerlev ved Jægerspris. Til hverdag er jeg lærer på Byvangskolen i Slangerup, hvor jeg underviser mellemtrinsbørn i dansk, billedkunst og engelsk.

Jeg har ikke været i SD før, men har hørt godt om guilden, og jeg kan godt lide at den ikke er for børn.

Jeg har nok altid været lidt en pigecomputernørd, der startede med at spille på en gammel Commodore 64, med båndoptager og det hele. Dernæst udviklede det sig til Diablo 1 på LAN i en kælder med venner, og på computercafeer hvor jeg bankede små drenge i Command & Conquer, Red alert, og ikke mindst Dungeon Keeper. ;-)
    Mit første MMO var LOTRO, hvor jeg intetanende startede på en tysk server men min daværende mand. Vi opdagede hurtigt, at vi var gået forkert og flyttede til Snowbourn serveren. Der mødte jeg en lille hobbit, der introducerede mig til kinshippet FoE - Followers of Elendil. Jeg spillede LOTRO i ca. 5 år, hvor jeg bla. var officer i FoE, og startede RL eventer. Vi var en gruppe der havde lyst til lidt mere HC raiding, og sprang fra FoE for at lave vores eget kinship.

Vi var ca. 5 personer, der skabte 'Keepers of lost tales' - KoLT, og byggede guilden op på værdier, der minder meget om dem I har her i SD. Modenhed, engagement, hygge, events, og så med vægt på at dette udelukkende var et lille HC kinship, hvor vi max var 25 spillere/medlemmer, men alle meget aktive og meget seriøse.
    Vi lavede nogle meget gode raids, hvor vi opnåede 'server first', på flere raidbosser, men hvad der i den grad gjorde os succesfulde, var vores meget tætte sammenhold både ingame og i RL. Vi mødtes ca. 1 gang om året til RL weekend, og har stadig et godt venskab.
    Vores hjemmeside fungerer i dag mest som en hjemmebase hvor vi prikker til hinanden i ny og næ, men vi spiller alle meget forskellige spil, og fungerer ikke som en spilleguild mere.
    I FoE og så videre i KoLT spillede jeg med @Kebra (Anarchie i LOTRO), der fortalte mig om SD. Han kender mig som Carabel. Jeg ved ikke om han stadig er her.

Efter LOTRO blev ødelagt, har jeg spillet lidt GW2, snuset til RIFT, og så en del LoL. Først nu med ES, føler jeg mig endelig vækket af et MMO der fokuserer meget på en god spilleoplevelse, og skills i combat, og ikke på endeløs grinding. Desuden elsker jeg at der ikke er en store, hvor man køber sig til succes.

Det vil jo være fedt at dele alt dette - ikke mindst PVP - med andre, hvorfor jeg meget gerne vil være en del af SD. Jeg er nok gået hen og blevet en noget mere casual gamer end før.

Jeg taler selvfølgelig på VT/Skype mm, men er nok lidt modsat min kæreste, Casper, der tænker før han taler Vi søger ind i Semper Danica sammen.

Jeg har selvfølgelig læst og accepterer jeres regler for optagelse, forumregler og jeres 5 værdier!

Føl jer endelig frie til at spørge, hvis der er noget I vil vide mere om.

/wave Carabel/Caraflara/Charlotte
    Hej Cara, du kan tro jeg er her endnu.
    Det bliver en helt klar thumbs up her fra.

Super flink, godt styr på dine characters, ambitiøs og en god VT stemme
    @Caligo fra FoE er også aktiv i SD (han spiller vidst SWTOR).

Ser vi også en ansøgning fra nogen af de andre fra KOLT? Eller er de rykket videre til noget andet?

Forum Initiate

GL

Tak for velkomst.

Ja, @Kebra, jeg er blevet kæreste med Capper/Casper, som du nok kender som Athallion/Calanthe. Han var også i FoE og i KoLT, og søger også ind her med nicknavnet Hansen....tror jeg det var.
    Det er hyggeligt du er her endnu, men jeg havde nok heller ikke regnet med andet Sjovt at @Caligo også er her, men jo ikke underligt, at danske gameres veje krydses. Specielt i en guild som denne, med mange spil-foraer.

De andre KoLT's er nok mest i LoL og i WoW. Arebel nørder LoL på diamondplan... der er jeg ikke helt ...erhmm, men jeg slår stadig mine elever, og det må jo være primært!
    Dog elsker jeg at sidde og se LCS med nogle af de gamle KoLT's. TSM/Bjergsen ftw.
    Med mine unger nørder jeg Minecraft! Hihi.

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

hej @Caraflara

velkommen til , og god ansøgning , masse held og lykke med ansøgningen herfra

vi også nogle som spiller LOL i SD, du velkommen til at adde mig, så skal jeg nok give dig navne på flere aktive spillere, hvis du altså spiller på West serveren som er vores primære server.
    EU-W - Timmeren
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

Du får lige de samme spørgsmål som jeg har kopieret til andre ansøgere i ESO =)

(disse spørgsmål er copy pasted til alle ESO ansøgere, så beklager hvis noget er besvaret i din tråd allerede)
    Der er ingen forkerte svar på disse spørgsmål, det er ren og skær nysgerrighed, og ikke en test!

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

Jeg har nok længe vidst hvem SD var/er, men nok første gang da jeres LotRO spillere joinede det danske kin FoE

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

Min main har nok været tank, og så healer.

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

Uh.. jeg er ikke sikker... jeg legede lidt med lidt forskellige kombinationer i ESO beta, og kan godt lide man kan kombinere meget forskelligt og at classes ikke er så forudbestemte som i andre MMO's. Jeg har tænkt på healer, og på noget dmg, men har ikke bestemt mig endnu.

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

Ja, men kun 3 dage før.

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

jeps, FoE, KoLT i LOTRO.. Jeg har ikke raidleadet, men været officer og Medguildleader. Jeg var nok mest omkring det sociale.

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

Uh.. øh. Hyggespille med min kæreste, queste og nyde historien, dele det hele med en større gruppe bla. PVP - Jer elsker raids, men nyder det mest når jeg er med til at løse udfordringerne, og når folk kan gøre det man aftaler.

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

Det tror jeg ikke. Jeg gik død i GW2, og har ikke haft lyst til andre store MMO's

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

Jeg har umiddelbart ikke behov for flere guilds, men laver SD en alliance følger jeg med strømmen.

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

Mest casual, og mest i ulige uger, når ungerne er hos deres far. jeg spiller mest om aftenerne og i weekend. Ingen specielle ugedage.

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Måske lidt en genfølelse fra tiden i LotRO. Fællesskabet, møde nye mennesker, og det at dele interesser.
    Af mig vil I få en åben person, der gerne taler med på VT/Mumble, og som menneske er ret easy going. Jeg er nok rimelig moden på en ikkesådamet måde, men kan sagtens klare en gang drengehumor.
    Er der mange andre kvinder i flokken?
    Last edited by Caraflara; 19-03-2014 at 11:27.

Ikke så mange andre kvinder i SD Eso endnu.
    Dimse, Darwy, Sitara, Waleria, Jeoparty er blandt dem jeg lige kan komme på.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Virkelig god ansøgning. GL herfra

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Tak
    Så mangler vi bare at blive 'spottet'. (ikke fordi jeg er utålmodig )

Forum Convert Wabbit's Avatar

Folk som bor i gerlev eller har boet i gerlev , kan ikke være helt tossede , dog omkring 25 år siden jeg selv boede der
    "Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries"

Tak
    Så mangler vi bare at blive 'spottet'. (ikke fordi jeg er utålmodig )
    Kræver lidt mere end 4 poster jo ;o)
    Kom lidt rundt på forum så vi kan lære jer at kende. Er man synlig og fornuftig, så går det ikke helt galt ;o)

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Velkommen til

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Kræver lidt mere end 4 poster jo ;o)
    Kom lidt rundt på forum så vi kan lære jer at kende. Er man synlig og fornuftig, så går det ikke helt galt ;o)
    Jo ja
    Jeg mente bare, om der ikke var noget om, at en skulle acceptere ansøgningen før man overhovedet kommer på Trial?
    Hæhæh.. jeg kan godt se det så lidt 'se mig' agtigt ud, men det var ikke min mening!
    @Wabbit det er lidt sjovt. Gik du så på Sogneskolen, eller var den der ikke på det tidspunkt?

Forum Elder Deadlock's Avatar

Jo ja
    Jeg mente bare, om der ikke var noget om, at en skulle acceptere ansøgningen før man overhovedet kommer på Trial?
    Hæhæh.. jeg kan godt se det så lidt 'se mig' agtigt ud, men det var ikke min mening!
    @Wabbit det er lidt sjovt. Gik du så på Sogneskolen, eller var den der ikke på det tidspunkt?
    Ser ud til at @Tseth mangler at kigge forbi, kan være han har travlt på work for tiden men han skal nok komme

Ellers held og lykke med ansøgningen og ser frem til at spille med dig

Forum Convert Wabbit's Avatar

Ja jeg gik på sogneskolen , helt frem til halvejs i gennem 8.klasse hvor jeg flyttede ned til min mor , ud fra din alder vil jeg tro du har gået 3-4 klasser over mig
    "Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries"

Forum Apprentice

Hej Charlotte, og Velkommen til SD!
    Fed ansøgning du har fået dig skrevet!

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil vi får taget
    - Når vi nærmer os release bliver du så smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Quote Originally Posted by Wabbit View Post
    Ja jeg gik på sogneskolen , helt frem til halvejs i gennem 8.klasse hvor jeg flyttede ned til min mor , ud fra din alder vil jeg tro du har gået 3-4 klasser over mig
    Jep @Wabbit - men jeg er oprindeligt fra Hillerød, og har gået på en skole der hedder Ålholmskolen.
    Mine unger går på Sogneskolen, der nu hedder Jægerspris skole. De slog Møllegårdsskolen og Sogneskolen sammen til en giga skole.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Velkommen på trial!
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Apprentice

Velkommen på trial!
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

Tak!
    Elder Scrolls online
    Carabel Sorcerer
    Caraflara Nightblade DPS
    Caranelle Templar Healer

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

lad mig da være den første til at kickstarte thumbs up tak for spillene og mumble....
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

SD Medlem Forum Convert Impetuz's Avatar

Tak for en hyggelig aften med en god omgang spil os spas på mumble. :-)