Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31

Thread: Serenity søger ind i ESO

SD Medlem Forum Convert

Default Serenity søger ind i ESO

Hej Semper Danica,

Mit navn er Jimmy og jeg er en gammel gut på 48! Jeg bor i København, hvor jeg også til dagligt arbejder jeg som Løsningsarkitekt - hvilket egentlig bare er et andet navn for Softwarearkitekt. Jeg har lavet software de sidste 28 år, og har været alt fra udvikler til leder. Mine specialer er databaser, performance optimering og søgemaskine optimering.

Jeg startede, for mange år siden, med at spille Commondore 64 og ZX81. Jeg blev virkelig betaget af det, hvilket nok også er en af grundende til, at jeg i dag arbejder med at lave software. Rollespil har altid været min favorit og har spillet de fleste spil i den genre. Det var i sær de tidlige spil fra Bethesda Softworks, som virkelig gjorde mig hooked (Arena, Daggerfall m.fl.).

I starten af 1990erne begyndte jeg at arbejde med internettet, og fandt på den måde de internet baserede spil. Den gang kunne man udelukkende spille MUDs, men senere spillede jeg selvfølgelig også MORPGs og MMORPGs. Online har jeg spillet alt fra The Realm, Asheron’s Call 1 og 2, Ultima Online, Everquest 1 og 2, LOTRO, WOW, SWTOR, SWG, GW2, samt en masse andre som jeg ikke kan komme i tanke om lige nu. Jeg har desuden været både alpha og beta tester på en masse MMOer – hvoraf de nyeste er EverQuest Next Landmark og ESO.

Jeg spiller normalt DPS i MMOer, og der er normalt et par klasser, som er mere egnet til det end andre. Men i ESO er jeg godt nok kommet i tvivl. Jeg har i betaen spillet alle klasser, og de har alle været virkelig underholdende at spille. Jeg går nok stadig efter at spille DPS, men har virkelig svært ved at beslutte klassen. Derudover er crafting noget jeg altid går meget op i, og jeg ender som regel med et hav af crafters, hvilket sikkert også sker i ESO.
    Efter at spillet alle de tidligere elder scrolls, har jeg virkelig set frem til ESO. Og sørme om heldet ikke er med mig. Kæresten tager i uge 14 på familiebesøg i Jylland, mens jeg holder ferie alene hjemme. Da det falder sammen med min 5 dages preorder early access, forventer jeg at være på det meste af tiden.

Jeg var for mange år siden med i SD. Det var dengang EQ2 lige startede, hvilket jo nu er 9 år siden. Jeg kan stadig huske, hvordan vi stod og farmede Golems i Ruins of Varsoon i Thundering Steppes. Da wow kom på banen forlod flere og flere SDere EQ2 og vi var vist kun 4-5 tilbage på et tidspunkt. Jeg valgte derfor at joine en anden guild med flere medlemmer.

Jeg har gennem årene fulgt SD og ved hvad I står for. Jeg har selvfølgelig også læst jeres regler og værdier, hvilke jeg støtter fuld ud. Jeg håber, at ansøgningen har give et billede af hvem jeg er, og at jeg kan være en del af jeres fællesskab.

De bedste hilsner,

Jimmy

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hej Jimmy, hvad hed du ingame i EQ2? Jeg var Warlin
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

SD Medlem Forum Apprentice timmeren's Avatar

hej @Serenity , velkommen til og held og lykke med ansøgningen
    Steam: Timmeren
    PS4: Timmeren
    LOL: Timmeren
    Det Timmeren alle vejne

SD Medlem Forum Convert

Jeg spillede i EQ2 primært på Tavo og NinjaWizz. Jeg mener, vi raidede sammen et par gange, men ellers husker jeg Virtuella og Xlausen. Da det efterhånden er så mange år siden, er der sikkert ikke mange der kan huske mig :-)

ahh ja. Dig kan jeg godt huske, og kun for noget godt

EQ2 holdt faktisk ret længe efter det. Vi fik en ret stor opblomstring efter det, hvor vi faktisk formåede at lave et par af de guildraids der var efter det. Og så raidede vi en del med Mighty Danes. Kan ikke huske om Dake nåede at komme med mens du stadig var giulden, men det er også den eneste (og så mig) der er tilbage fra EQ2 tiden i SD, fra efter du stoppede.

Men held og lykke med din ansøgning. Det skal være en fornøjelse at komme til at spille med dig igen

Og et lille tip, hvis du sætter @ foran folks navne, så får de en venlig reminder om, at der er nogen der henviser til deres navne. Sådan her: @xlausen, @Virtuella - Vi tager lige @Dake med også
    Last edited by Shade; 23-03-2014 at 10:30.

SD Medlem Forum Elder

hejsa.

velkommen tilbage til sd forums.

ville være en fornøjelse at spille eso med dig

held og lykke
    Druids are PvE

Forum Apprentice

Hej Jimmy, og Velkommen tilbage til SD!

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Du skal have en samtale på mumble med enten mig, @Dake eller @Panser Anden. Dette er blot for at vi som Sergeant og Officerer kan lære dig at kende bedre inden trial kan gives.
    - Efter samtale kommer du på trial og skal som du nok ved samle tomler, da ESO ikke endnu er udgivet kan du fx kigge på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    --- Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

- Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om SD stadig er noget for dig.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Last edited by Panser Anden; 23-03-2014 at 15:30. Reason: ændret lidt info.
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

SD Medlem Forum Convert

Tak for den gode velkomst.

Hvornår holder I som regel disse samtaler? Jeg er rimelig presset på tid i starten af denne uge, men fra onsdag og frem kan det godt blive om aftnen.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Quote Originally Posted by Serenity View Post
    Tak for den gode velkomst.

Hvornår holder I som regel disse samtaler? Jeg er rimelig presset på tid i starten af denne uge, men fra onsdag og frem kan det godt blive om aftnen.
    Skal vi sige på onsdag kl 20?
    Death Star...I like the sound of that!

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Panser Anden View Post
    Skal vi sige på onsdag kl 20?
    Det er bare en aftale!

Forum Warden Dake's Avatar

Jeg kan ikke tage en samtale på onsdag.

Jeg nåede ikke at komme med i guilden mens Tavo var her - dog husker jeg at jeg kunne få lidt hjælp til at få crafted en adept 3 spell (og da jeg endeligt fandt den rare jeg skulle bruge, så var den skill for lav level, forfra igen ) og jeg fik også et par hints fra en high level Wizard til min elf Mijahnya.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Dake View Post
    Jeg kan ikke tage en samtale på onsdag.

Jeg nåede ikke at komme med i guilden mens Tavo var her - dog husker jeg at jeg kunne få lidt hjælp til at få crafted en adept 3 spell (og da jeg endeligt fandt den rare jeg skulle bruge, så var den skill for lav level, forfra igen ) og jeg fik også et par hints fra en high level Wizard til min elf Mijahnya.
    Well, hvis Panser Anden ikke smider mig på porten efter samtalen på onsdag, kan vi jo tale sammen senere på ugen
    Last edited by Serenity; 24-03-2014 at 19:04.

Forum Initiate

Velkommen til og GL!

SD Medlem Forum Convert

Takker

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansøgningen

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

velkommen på trial Serenity
    Death Star...I like the sound of that!

SD Medlem Forum Convert

Tak for det - jeg ser virkelig frem til at lære jer alle at kende

SD Medlem Forum Convert

Havde i dag et virkelig godt run, hvor vi samlede skyshards i Cyrodiil - 41 skyshards! Det tog også ca. 6 timer, men det var alle skyshards som vi overhoved kunne komme til i Cyrodiil.
    Stort tak til @Assiona @PriestDK @Fuge @Shade @wh00 @wOOOOt!
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

6 timer i Cyradiil - top hygge og en fra mig.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Hej Serinity - Du får lige en for en super hyggelig tur i Cyrodiil

Forum Disciple wh00's Avatar

Yay! Det var noget af en tur!
    fra mig af.

SD Medlem Forum Adept

Absolut en fornøjelse 6 timer i Cyradil så kviteres med en thumbs up.

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Tillader mig lige at copy/paste, var afsted i 3 stk 4-mands dungeons med Serenity, Rameon og Slattensok, og et klart herfra. De gav alle et rigtig godt indtryk på mumble og til trods for at det kostede en del soulstones, så gik det også meget godt med spillet

SD Medlem Forum Convert

Quote Originally Posted by Zorahn View Post
    Tillader mig lige at copy/paste, var afsted i 3 stk 4-mands dungeons med Serenity, Rameon og Slattensok, og et klart herfra. De gav alle et rigtig godt indtryk på mumble og til trods for at det kostede en del soulstones, så gik det også meget godt med spillet
    Takker - det var sjovt. Vi må dog bruge nogle penge på upgrades til vores tasker, for det var ikke meget vi kunne have med os

SD Medlem Forum Convert

Vi var i dag en masse SDere i AvA/PvP raid i Cyrodiil. Det var sjovt, hyggeligt og vi lavet en masse ravage derinde (Jeg fik personligt omkring 13.000 AP på de ca. 2 timer jeg deltog). Hvis I mener jeg fortjener en skal I endelig ikke holde jer tilbage.

Jeg fik registreret at følgende deltog: @Lummer, @Assiona, @Blamage, @Caraflara, @Deadlock, @ekhamin, @Ellarsar, @Fuge, @Hansen, @hoolymakrel, @Impetuz, @Kebra, @Sfinkz, @wOOOOt og @xlausen. Jeg håber, at jeg ikke har glemt nogen :-)
    Last edited by Serenity; 09-04-2014 at 22:10.