Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: [3.4.2014]WoW - Ansøgning Kazecchi

Cool [3.4.2014]WoW - Ansøgning Kazecchi

Hej Semper Danica

jeg søger ind i jeres guild efter som både @Seiga, @Muulan, @Høker @Kemms som jeg er venner irl og min bror
    @zanearis . og der med kommer det også til at være min første high lvl horde wow charaters. efter at have læst jeres regler og værdier hvordan i vil have mig/alle som søger at blive optaget her hos jer kan jeg kun sige at jeg er i fuldt enighed med. og til sidst vil jeg lige tilføje at @Seiga har snakke meget om guilden

Om mig selv

Jeg hedder Andreas er 20 år gamle bor aflende i Viborg hvor jeg er i lære som elektriker og når jeg bliver udlært vil jeg gerne ud at sejle eller arbejde på borplatform , jeg har været ude i forskellelig Uddannelser lige fra Landmand til Brandmand.
    min hobbies er mest at spille computer, men ser da også en del serier når jeg så ikke lige sidder for and computeren. Træner jeg både vægt og løb, spiller amerikansk fodbold Det var lige det jeg følte jeg ville sige i første om gang og vi i vil vide mere så spørg enlig er alt tid frisk på en snak I foråret og sommer perioden tager Røde Kors meget af min tid da jeg er frivillig samarit.

Rart at vide jeg er ordblind og det viser sig en gange i mellem :P jeg kan muligt vis også godt rage lidt vis jeg spiller ''
    first person shooter''men på en god måde det er ille sådan at jeg går armork og råber og skriger af alle ellers ser jeg mig selv som stille og roligt person altid glad og frisk på at spille :P

Hvad jeg kan tilbyde

Tjo lad mig nu se spiller en del computerspil så er alt tid frisk på at spille et spil om det så lige er WoW behøver det jo ikke at være der er jo også andre spil der ude. Men det jeg primært kan tilbyde er noget socialt hygge snak. raid jo det kan jeg godt men det nu ikke lige det jeg er mest ude efter synes heller det kunne være sjover evt. at prøve nye spil af med andre mennesker.

Jeg ansøger med min Shaman Kazecchi level 90.
    Jeg har læst Semper Danicas 5 værdier og jeg er indforstået med dem.

Hilsen. Andreas
    Last edited by Kajecchi; 03-04-2014 at 10:23.

velkommen til held og lykke med din ansøgning @Harpos vil du lige se på det

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Kazecchi

Egentlig har vi lukket for ansøgninger til WoW.
    Men jeg vil lige vende den med vores Gm @Tristanas og med min højre hånd @Harpos

Mvh.
    Najsen // WoW rekutterings ansvarlig.

Forum Initiate Kemms's Avatar

hvis der er lukket for applications til wow er det sgu lidt surt, men hvis han får lov til at komme på trial så har han i hvert fald min for han er skidesjov at spille med og snakke med (især når han taber :P)

Hej igen @Kazecchi

Vi har valgt at åbne op for ansøger igen

Når det så er sagt vil jeg gerne ha du skriver noget mere til din ansøgning, da den er MEGET kort.
    Så vi vil meget gerne vide noget mere om DIG

Når der er fyldt noget mere på vil jeg komme med noget ansøgnings information

Mvh.

Najsen // WoW Rekutterings ansvarlig.

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Kan kun sige gode ting om Andreas men han slacker vis i denne weekend
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Hej det er jeg meget glad for at høre @Najsen det vil jeg for gjord med det samme

Hej igen @Kazecchi
    Det var en lidt tynd til skrivning, men efter at ha snakket med dig på mumble, så lader vi den slippe

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4-6 dage
    - efter en uge, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle fra vores medlemmer. (jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælpen )
    - efter en måned, så tar vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, Ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random hc, LFR eller PvP med SD medlemmer. En kæmpe god vej ind i SD er også via mumble

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Du er meget velkommen til at skrive til mig her på siden eller inde i spillet på Najsen, Puzzling eller Lûna, ellers kan du fange @Harpos

I går Snakkede jeg med @Høker @Seiga @Kemms @Zanearis. @Beastlord og @Jernhøg hjalp mig i går med et par forskelige ting det var super fedt med lidt hjælp og tak for snakken

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Han for lige en
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Forum Initiate Jernhøg's Avatar

flink fyr får også en fra mig her
    UP THE IRONS...

Hej @Kazecchi
    Har du tid til en samtale med mig i morgen, klokken 19.20?

Velkommen på trial Andreas

Mange tak @Najsen Snakke og spille i går med @Siga, @Kemmes, @Jernhøg, @Najsen og vil lige sige det igen tak for hjælpen til @Beastlord som var til stor hjælp i går med at få min ilvl op så tak

Jeg giver gerne en thump up her, rigtig flink fyr

du for også en thump her fra

Snakker med @Víe det enset jeg har at sige til det er "Banana Boat Song (Day O)"

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Hej, jeg ændrer dit forumnavn nu til Kajecchi som du har bedt om.

Hurtig tur i TOTFW med @Sylah, @Víe, @stoicism, @Wacê, @Swupzor og @Jernhøg tak for et hurtigt run

Forum Apprentice Víe's Avatar

Det er godt nok længe siden at jeg har haft sådan en hyggelig Tirsdag aften, som jeg havde sammen med @Kajecchi
    .....og resten af @Seiga's "Day-O !" venner (@Jernhøg ofc! )

Bliver bestemt ikke sidste gang vi skal fjolle rundt sammen in-game + på Mumble

(+ et extra stort /hug til @Wace )
    Last edited by Víe; 08-04-2014 at 23:29.
    C'est la Vie ! <3

Et Smut i Flex det blev ikke sagt meget men god ro og orden er alt tid godt og det var med @Agge, @Beastlord, @Funnian, @Gaudly, @Harpos, @Høker, @Inetis, @Kemms, @Misworluch, @Paige, @Thezeuz, @Wace, @Pixiebelle, @Jamez, @HolgerDK @Víe og @wbush Tak for et ganske udmærket flex. :P
    Last edited by Kajecchi; 09-04-2014 at 22:32.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg var bare i kanalen, ikke med på raidet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Apprentice Víe's Avatar

Han får en af mig - knus herfra !
    C'est la Vie ! <3