Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: [3.4.2014]WoW - Ansøgning Kazecchi

Cool [3.4.2014]WoW - Ansøgning Kazecchi

Hej Semper Danica

jeg søger ind i jeres guild efter som både @Seiga, @Muulan, @Høker @Kemms som jeg er venner irl og min bror
    @zanearis . og der med kommer det også til at være min første high lvl horde wow charaters. efter at have læst jeres regler og værdier hvordan i vil have mig/alle som søger at blive optaget her hos jer kan jeg kun sige at jeg er i fuldt enighed med. og til sidst vil jeg lige tilføje at @Seiga har snakke meget om guilden

Om mig selv

Jeg hedder Andreas er 20 år gamle bor aflende i Viborg hvor jeg er i lære som elektriker og når jeg bliver udlært vil jeg gerne ud at sejle eller arbejde på borplatform , jeg har været ude i forskellelig Uddannelser lige fra Landmand til Brandmand.
    min hobbies er mest at spille computer, men ser da også en del serier når jeg så ikke lige sidder for and computeren. Træner jeg både vægt og løb, spiller amerikansk fodbold Det var lige det jeg følte jeg ville sige i første om gang og vi i vil vide mere så spørg enlig er alt tid frisk på en snak I foråret og sommer perioden tager Røde Kors meget af min tid da jeg er frivillig samarit.

Rart at vide jeg er ordblind og det viser sig en gange i mellem :P jeg kan muligt vis også godt rage lidt vis jeg spiller ''
    first person shooter''men på en god måde det er ille sådan at jeg går armork og råber og skriger af alle ellers ser jeg mig selv som stille og roligt person altid glad og frisk på at spille :P

Hvad jeg kan tilbyde

Tjo lad mig nu se spiller en del computerspil så er alt tid frisk på at spille et spil om det så lige er WoW behøver det jo ikke at være der er jo også andre spil der ude. Men det jeg primært kan tilbyde er noget socialt hygge snak. raid jo det kan jeg godt men det nu ikke lige det jeg er mest ude efter synes heller det kunne være sjover evt. at prøve nye spil af med andre mennesker.