Results 1 to 23 of 23

Thread: ESO - Ansøgning - Balutrik

Forum Initiate Balutrik's Avatar

Default ESO - Ansøgning - Balutrik

Go´daw, SD, Jeg har Pre-ordered ESO og søger nu efter en god og stabil guild, Efter spillet MMorpg siden DAoC så ved jeg hvor vigtig en god guild er.

Navn, alder og by.
    Jeg Hedder Carsten, Jeg kommer fra Jylland, men er bosat ved Køge, Jeg er 22 år gammel, og arbejder/udlært fisker på 5 år.

Skrive du har læst vores Regler for optagelse, Forum regler og accepterer vores 5 værdier.

Jeg har læst begge dele, Jeg har osse set ESO recruitment er sat på hold men prøver alligvel, hvor intet prøves intet vindes.

Beskrivelse af dig som person, Hobbies, sport, arbejde. Det er dig vi optager, ikke dine ingame pixels.
    Mine hobbies er udover gaming primært et spil, fiske, træne,læse og så bruge tid sammen med venner/veninder.
    Jeg er en ærlig og ligefrem person, jeg funger normalt med de fleste, og bære ikke nag, og ville nok være den sidste til være skyld i drama,
    Jeg er osse glad for hjælpe min guild og members.

Skrive hvad du kan tilbyde Semper Danica, det være sig både spilerfaring som personlighed.
    min tidligere erfarning med spil er følgende, DAoC primært RvR og DF. WoW primært pvp, bg og raiding(stopped da Catalysm udkom) Guild Wars 2 primært WvW, Jeg har spillet Guild wars 2 siden release, og brugt over 1400 timer i WvW på FSP, ledte WvW som Pug Commander og event Commander for følgende guilds MA,TZO,Keen og Dane(some SD var en del af) i en period. Derud over har jeg spillet EQ2, Rift, og TSW kort men var ikke fan af pvp i de spil.

mig selv som spiller, ville jeg sige semi hardcore en store del af tiden, hvor mit fokus ligger på PvP, men også meget glad for explore og lave forskellige former for pve content med guild.

Skrive hvad du forventer/ønsker af Semper Danica. Er det sociale aspekt eller mere seriøs raiding der trækker.

Jeg håber på finde et godt social aspekt, og samtidig håber jeg på kunne bruge tiden med guilden til lave Pve og Pvp content, hvor sidste nævnte nok bliver der jeg bruger mest af min tid.

Fortælle hvis du har søgt ind i Semper Danica før eller har været medlem.

Jeg har haft søgt ind i SD før, Men måtte forlade alt gaming for 3 måneder grundet et job tilbud jeg fik dengang på Grønland, så det blev aldrig til mere.
    Men fandt ansøgning frem i jeres gemmer,(I er velkommen til slette den Bruger, da jeg ikke kun huske den lavede jeg denne).
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...ter-fællesskab

Ha en forsat go dag, - Carsten.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej og tak for din ansøgning =)
    Tseth og Panser Anden er vores rekrutterings ansvarlige så de kommer og hilser på asap.

Dog har vi annonceret en kort pause med at tage flere på trial, men din ansøgning bliver stadig behandlet.
    Om vi dropper pausen hurtigt, eller den kører 14 dage, er vil lige ved at afgøre.

Imens så brug noget tid på forummet til at SD bedre kan lære dig at kende.

Her er et par spørgsmål jeg har sendt til alle nye for at komme lidt i gang med snakken:

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

jeg kender Balutrik fra GW2 - hvor jeg i den periode jeg spillede, løb en del sammen med ham i PVP.

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Jeg kender også Balutrik fra GW2, husker ham som en positiv person ingame og på voice.
    herfra
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hej Balutrik, vi venter med at tage nye trials ind.

Men, derfor kan vi godt gå videre i processen så du er klar på trial så snart vi åbner igen.

Hvad det betyder er at du gerne må skrive en ansøgning, spille med vores medlemmer, samt have en mumble-samtale med en rekrutterings ansvarlig.

Vi holder en midlertidig pause for nye trials på et par uger, men din ansøgning kan sagtnes være aktiv indtil vi åbner igen
    Last edited by Panser Anden; 03-04-2014 at 18:36.
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Warden Dake's Avatar

Jeg giver også en til Balutrik for en rigtig behagelig måde at commande i GW2.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Du skal være velkommen til at kigge forbi vores mumble. Information står i toppen på siden her
    Det er også på mumble at du skal igennem vores obligatoriske samtale. Det er ikke nogen stor test, men mere en lille samtale om afstemning af forventinger, løst og fast.
    Vi har som tidligere nævnt en midlertidig pause på at tage jer nye folk ind på trial. Vi skal simpelthen lige have det første "hold" trials integreret godt nok. Vi er ikke fast besluttet på, hvornår vi åbner op for trials igen, men det bliver indenfor de næste par uger.
    Vores rekrutteringsansvarlige er lidt hængt op i denne uge, men jeg har mulighed for at tage en samtale om eftermiddagen ca. 14-18 i løbet af hele denne uge. Ellers er der noget bedre muligheder i næste uge.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hej og tak for din ansøgning =)
    Tseth og Panser Anden er vores rekrutterings ansvarlige så de kommer og hilser på asap.

Dog har vi annonceret en kort pause med at tage flere på trial, men din ansøgning bliver stadig behandlet.
    Om vi dropper pausen hurtigt, eller den kører 14 dage, er vil lige ved at afgøre.

Imens så brug noget tid på forummet til at SD bedre kan lære dig at kende.

Her er et par spørgsmål jeg har sendt til alle nye for at komme lidt i gang med snakken:

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?
    Jeg sad og kiggede på nettet og kom tilfældigvis forbi Site´et, Og så fra GW2 hvor SD løb med Dane events og set dem i WvW og spillet en period meget med Hazul.
    2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?
    for det meste, Tank >DPS(physical), Dog raided jeg WoTLK som Healer.
    3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?
    Jeg har Preorder, og er indtilvidere level 18,
    5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?
    Jeg har været Officer i en guild i DAoC selvom det var ung alder, efterfølgende, Officer i TSW guild, WvW officer i MA og TZO samtidlig med jeg ledte Dane events som Commander,
    6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?
    Explore først og fremmest, derefter rykker jeg nok teltet op og flyttet til PvP og bosætter mig der fremtidig!
    7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?
    Har Overvejet Wildstar dog tror jeg ikke det bliver til noget, Men GW2 Jah. Regner med holde Torsdag raid ved lige i Keen.
    8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?
    Udover en 5 mands guild jeg snakker med og spiller med en time om dagen med tror jeg ikke.
    9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?
    Jeg sejler som fisker, så har visse perioder jeg ikke er på, er afsted en måned om sommeren og Jan/feb, Udover det arbejder jeg 40-50 timer om ugen alt efter årstiden, Så ligger på en 2-3 timer pt, da jeg er blevesingle for en måned siden er der blevet masser af fritid :P
    10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?
    Håber som sagt få noget socialt, og evenutelt finde en go gruppe løbe pvp med senere hen, og evt lave instance osv med.

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w

Og Go´daw Harzul, Jay og Dake .

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Har spillet en del med @Balutrik i GW2 god som commandor(raidleader i GW2's PvP), en type der tager ansvar og sætter ting igang, ind med ham ASAP
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Sidder og roder lidt med mumble, prøver nok og få det til virke her i weekenden, vant til TS3 .

Fik squ fundet ud af Mumble og er kommet på Serveren, så når i har tid må i sige til .

Mit account name er thesmulf, Char name Balutrik i ESO.

Forum Learner

Fin fyr vi var en tur i dungeon og selvom vi oplevede bugs var humøret højt..

Quote Originally Posted by Wyatt View Post
    Fin fyr vi var en tur i dungeon og selvom vi oplevede bugs var humøret højt..
    Helt enig

Det var godt at @Dake tog fat i mig for at høre om jeg havde tid til at game med en ansøger ansøger

Vi holder et PvP event på søndag kl. 18.45 - du skal være velkommen til at deltage. Bare hop på mumble eller fang en af os ingame
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Tak for heads op Dake, Kigger nok forbi hvis jeg paa !

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

giver også herfra.
    Løb rundt med Balutrik og Apsalar og tog bosser i Bangkorai, var god stil

Så er du blevet trial medlem - så skal der samles tomler ind, men du er allerede godt i gang
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Jeg på prøve se om det kan lykkes mig

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

tak for nogle gode dungeon runs og hygge på mumble!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Greenhorn

Tak for et par gode runs gik super nemt, selv om lag bossen næsten fik os.

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak for run

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Forum Apprentice

Super run

Tak for flere dungeon runs! Super fin fyr! her fra..