Results 1 to 25 of 25

Thread: Eso - Ansøgning - Ramstein

SD Medlem Forum Learner Ramstein's Avatar

Default Eso - Ansøgning - Ramstein

Hej med jer

Jeg er interesseret i at blive medlem af SD i ESO. Jeg har stiftet bekendskab til SD første gang da min bror spillede SWG med jer. Derfor kender jeg lidt til SD, jeres regler osv.

Jeg hedder Ram og er 25 år gammel. Jeg bor i København (Ørestad på amager). Jeg er uddannet bygningskonstruktør og arbejder som projektleder i en entreprenør virksomhed.
    I min fritid går jeg til fitness (når der er tid), spiller på 2 volleyhold, kører MC og spiller hardball med vennerne.

Jeg har spillet en del WoW men stoppede i Wotlk expansion, der det ikke længere interesserede mig.
    Derefter begyndte jeg at spille SWtor men efter et år, så døde spillet lidt. Jeg vendte dog tilbage for nogle måneder siden men stoppede kort tid efter.

I MMO er jeg interesseret i PvE samt PvP. Det har jeg store erfaringer med fra både WoW og SWtor. I vanilla WoW var jeg med i den bedste PvE guild på serveren og top 10 i EU. I BC og Wotlk spillede jeg mest PvP, og vandt engang en epic flying mount i arena s2-3. I SWtor endte jeg også med at spille meget PvE. Vi var ret langt fremme på toplister og efter 6 måneder var vi den eneste "stor" guild på serveren.

Jeg spiller altid som healer da det falder mig bedst ind. Det overvejer jeg også at gøre i ESO. Efter at have prøvet ESO i beta ser frem til at spille dungeons samt PvP. Jeg forventer ikke at være med i andre guilds end SD. Jeg er ikke noget hardcore gamer men regner med at bruge 12-15+ timer om ugen på ESO.

Ud over det ovennævnte spiller jeg battlefield 4, C&C generals, Civ5 og RTW2.

Grundet til at jeg søger ind i SD er fordi jeg ønsker at spille med andre som deler samme interesser som mig. Dette regner jeg også med at få ud af SD i ESO. Jeg har altid ønsket at søge ind i SD i SWtor men mine venner overtalte mig til at starte på deres server... Det var en stor fejltagelse fordi de stoppede efter 2 måneder.

Jeg er meget god til at samarbejde med mennesker. Derudover er jeg er meget social og kan godt lide at spille i gruppe med andre.

Jeg har læst og accepter SD's regelsæt og værdier.

På forhånd tak

Ramstein

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej og tak for din ansøgning =)
    Tseth og Panser Anden er vores rekrutterings ansvarlige så de kommer og hilser på asap.

Dog har vi annonceret en kort pause med at tage flere på trial, men din ansøgning bliver stadig behandlet.
    Om vi dropper pausen hurtigt, eller den kører 14 dage, er vil lige ved at afgøre.

Imens så brug noget tid på forummet til at SD bedre kan lære dig at kende.

Her er et par spørgsmål jeg har sendt til alle nye for at komme lidt i gang med snakken:

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hej Ramstein, vi venter med at tage nye trials ind.

Men, derfor kan vi godt gå videre i processen så du er klar på trial så snart vi åbner igen.

Hvad det betyder er at du gerne må skrive en ansøgning, spille med vores medlemmer, samt have en mumble-samtale med en rekrutterings ansvarlig.

Vi holder en midlertidig pause for nye trials på et par uger, men din ansøgning kan sagtnes være aktiv indtil vi åbner igen
    Last edited by Panser Anden; 03-04-2014 at 19:35.
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Warden Dake's Avatar

Du skal være velkommen til at kigge forbi vores mumble. Information står i toppen på siden her
    Det er også på mumble at du skal igennem vores obligatoriske samtale. Det er ikke nogen stor test, men mere en lille samtale om afstemning af forventinger, løst og fast.
    Vi har som tidligere nævnt en midlertidig pause på at tage jer nye folk ind på trial. Vi skal simpelthen lige have det første "hold" trials integreret godt nok. Vi er ikke fast besluttet på, hvornår vi åbner op for trials igen, men det bliver indenfor de næste par uger.
    Vores rekrutteringsansvarlige er lidt hængt op i denne uge, men jeg har mulighed for at tage en samtale om eftermiddagen ca. 14-18 i løbet af hele denne uge. Ellers er der noget bedre muligheder i næste uge.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

@wOOOOt

SD var så svær at finde
    frem til, synes jeg. I er kendt blandt danske gamer men jeg havde hørt om jer fra min bror der han spillede SWG i SD. Han stoppede i SD lidt efter wow kom ud, så vildt jeg ved. Jeg havde lyst til at søge ind i SD i SWtor men vi endte på forskellige servere. Derfor så jeg en mulighed med ESO

Det som jeg bedst kan lide at spille er en healer class der det falder mig bedst ind. Det har jeg spillet en del som i WoW og SWtor. Jeg plejer at have en dps alt ved siden af, i WoW var det en rogue i SWtor en guardian. I ESO regner jeg med at spille som en healer templar eller NB med 2h våben / bow.

Jeg har preordered spillet og kom okay igang fra starten. Jeg blev dog ramt af bug undervejs hvor alle mine combat skills & professions blev reset og røg ned på lvl 1. Men der var vist ikke så meget at gøre. Nu koncentrer jeg mig om at queste og så må jeg tage professions osv. senere.

Jeg må ærlig talt indrømme at jeg ikke har det vilde erfaring med at være officer, gm eller raidleader i MMO. Jeg træffer rigelig mange beslutninger i løbet af dagen på arbejdet. Halvdelen af jobbet går ud på at planlægge og organiser den anden på at styrer.

Det jeg har glædet mig aller mest i ESO var dungeons og PvP. Nu fik jeg kun prøvet det lidt i beta men det så rigtig lovende ud men det er svært at sige endnu fordi jeg er ikke nået så lang endnu. Efter at have prøvet spillet i et par dage så er jeg blevet rigtig glad for måden profession system er blevet lavet og generelt for spillet. Hvis ESO ikke bliver en succes for mig vil jeg nok være frisk på at give SWtor en chance til, muligvis flytte min char's på samme server som jer. Ellers så ser WoW's ny expansion rigtig lovende ud.

Jeg regner ikke med at være med i flere guilds end SD på min main på nuværende tidspunkt. Som jeg skrev før så er jeg ikke en hardcore gaming. Jeg spiller 15+ timer om ugen, som regel er det 15-18 og 21-0 i hver dage og i weekender 9-14, 16-0. Volley sæsonen slutter i april / maj, så får jeg lidt mere fritid.

Jeg håber på at få et godt kameratskab og sammenhold i SD. Jeg er meget social og kan bedst lide at spille med andre spillere. Jeg håber på at spille med SD i mange andre spil end ESO.

@Panser Anden
    Ja jeg så godt at I havde lukket for trials pt. men tænkte at søge ind alligevel

@Dake
    Jeg kan godt se problemet men jeg løber ingen steder. Vi kan godt mødes på mumble imorgen mellem 14-18, eller i weekenden?

Vh.
    Ramstein
    Last edited by Ramstein; 03-04-2014 at 21:56.

Vi kan jo aftale et bestemt tidspunkt eller også kan du hoppe på og se om du kan finde mig der
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Skal vi sige imorgen kl. 16?

Lad os det. Altså i dag kl 16
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Vi holder et PvP event på søndag kl. 18.45 - du skal være velkommen til at deltage. Bare hop på mumble eller fang en af os ingame
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Hej Dake!

Det vil jeg meget gerne! Jeg skal nok være der på søndag. Tak for invitation

Hej igen

Tak for en god pvp aften! Det var ganske underholdende og sjovt. Jeg ser frem til at spille med mange af jer igen

Jeg håber at jeg har fået jer alle sammen med @Serenity, @Dake, @Hyldig, @Blamage, @Hutti, @genoside, @Fuge, @Dræberkaninen, @Yougurtt, @Monark, @Dimse, @Wabbit, @wOOOOt@Panser @Anden, @Mushizo, @Sniarn, @zalvation.

Vh.
    Ramstein

Tak for endnu en god omgang pvp i Cyrodiil @Eckhunter, @Dake og @wOOOOt. Det må vi gør igen snart

Ramstein

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

Ja, det var super hyggeligt. Vi fik ganket en masse AD'er selv om det ikke er Dake's favorit måde at spille PvP på.

Med fremtidig udsigt til at lave meget mere af den slags så får du lige en

Tak Eckhunter. Vi må gør det igen snart, så vi kan tjene nogle dejlige alliance points og samtidig ganke en masse
    Last edited by Ramstein; 19-04-2014 at 4:15.

Har fået spillet og snakket med Ramstein over flere gange både i medgang med døde AD og EP - og modsat. Altid med en positiv stemning, og det fortjener en
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

Har snakket med Ramstein på mumble og gruppet lidt i public dungeon virker som en link fyr glæder mig til at snakke lidt mere eller lave lidt sammen ingame

Tak til @Dake og @Maggius for thumbs up. Jeg ser også frem til at spille mere med jer.

Tak for pvp igår @Dake @Maggius @Hyldig @Arantixe. Vi fik lavet gode AP og slået mange AD og EP ihjel trods vi nogle gange var uheldige med at løbe ind i deres zerg grupper
    Last edited by Ramstein; 23-04-2014 at 10:36.

Forum Learner

Skide du lige laver mention, ellers glemmer jeg at komme ind og skrive.
    Havde det skide super sjovt og godt humør på mumble.

Mange tak @Hyldig!

Jeg vil også sige tak for en PvP aften igår til @Fuge, @wOOOOt, @Wabbit, @Kebra, @Sniarn. Det var meget sjovt at slås mod 2 factions på engang og forsvare os imod EP Zerg
    Last edited by Ramstein; 24-04-2014 at 6:56.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Hey Ram,
    Det var fedt du gad PVP aftenen selv om det var så kort varsel Jeg må indrømmee at jeg ikke lige var opmærksom nok til at jeg lagde mærke til dig. Men "tag" mig gerne igen næste gang vi laver noget sammen

Forum Initiate

@Ramstein

Vi fik slagtet lidt ja, men der plejer nu af være lidt mere gang i den

Hold øje med forum og chat, der kommer massere af AVA/PVP!
    Fuge

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

har haft dig med til pvp nogle gange, og det er jo hyggeligt hver gang.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Det vil jeg gør @Fuge, jeg er altid frisk på noget godt PvP.

Tak @wOOOOt, jeg ser frem til at spille mere med dig.

Det er en aftale @Kebra

Tak for en fin skyshard grind i cyrodiil til @Dazmaz, @Ellarsar, @Keandar, @Ramoen, @timmeren, @Tseth, @Mythopiaog @Impetuz

Godmorgen Ramstein

Selv tak

Hilsen Jonas/Mythopia