Results 1 to 25 of 25

Thread: Eso - Ansøgning - Ramstein

SD Medlem Forum Learner Ramstein's Avatar

Default Eso - Ansøgning - Ramstein

Hej med jer

Jeg er interesseret i at blive medlem af SD i ESO. Jeg har stiftet bekendskab til SD første gang da min bror spillede SWG med jer. Derfor kender jeg lidt til SD, jeres regler osv.

Jeg hedder Ram og er 25 år gammel. Jeg bor i København (Ørestad på amager). Jeg er uddannet bygningskonstruktør og arbejder som projektleder i en entreprenør virksomhed.
    I min fritid går jeg til fitness (når der er tid), spiller på 2 volleyhold, kører MC og spiller hardball med vennerne.

Jeg har spillet en del WoW men stoppede i Wotlk expansion, der det ikke længere interesserede mig.
    Derefter begyndte jeg at spille SWtor men efter et år, så døde spillet lidt. Jeg vendte dog tilbage for nogle måneder siden men stoppede kort tid efter.

I MMO er jeg interesseret i PvE samt PvP. Det har jeg store erfaringer med fra både WoW og SWtor. I vanilla WoW var jeg med i den bedste PvE guild på serveren og top 10 i EU. I BC og Wotlk spillede jeg mest PvP, og vandt engang en epic flying mount i arena s2-3. I SWtor endte jeg også med at spille meget PvE. Vi var ret langt fremme på toplister og efter 6 måneder var vi den eneste "stor" guild på serveren.

Jeg spiller altid som healer da det falder mig bedst ind. Det overvejer jeg også at gøre i ESO. Efter at have prøvet ESO i beta ser frem til at spille dungeons samt PvP. Jeg forventer ikke at være med i andre guilds end SD. Jeg er ikke noget hardcore gamer men regner med at bruge 12-15+ timer om ugen på ESO.

Ud over det ovennævnte spiller jeg battlefield 4, C&C generals, Civ5 og RTW2.