Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: Ansøgning - ESO- Mythopia

Default Ansøgning - ESO- Mythopia

Hej SD

Nu skriver jeg igen til jer om optagelse i SD, jeg har tidligere søgt ind, da jeg spillede Swtor, men da optog I ikke medlemmer - Nu gør jeg det igen, med håb om på sigt at blive optaget i jeres familie. Jeg er godt klar over, at I ikke optager medlemmer på nuværende tidspunkt, men jeg vil rigtig gerne være medlem af SD, og tænker at det vil være en god investering at skrive en ansøgning inden spillet rigtig tager fart og I bliver druknet i ansøgninger.

Jeg er ganske ny i Elder scrolls, er faktisk først kommet ind i spillet i går, men da jeg efterhånden er en gammel MMO spiller ser gameplayet rigtig godt ud og jeg har derfor gode forventninger til spillet.

Hvem er jeg så:
    Jeg hedder Jonas, er 45 år og er gift med Anja, som også er en habil MMO spiller. Jeg startede MMO med WOW en del år siden, da jeg stjal spillet fra min søn, hehe. Efter en årrække som Hunter og DK tank, fandt jeg sammen med Jimmy(@Serenity) i online verden og sammen har vi 3 spillet os igennem de fleste MMO spil. Til stor fryd for min familie, er Anja og min søn blevet indlemmet i MMO verdenen- hvilket gør at pc spil er blevet et samlingspunkt for familien, lidt underligt men også fedt. Jeg har i løbet af de sidste 8-9 år spillet Eq2 og Wow, Lotro og Swtor aion mfl.
    Jeg bor i Albertslund, er som sagt gift, har 3 børn- 2 piger og en dreng. Jeg arbejder i en integreret daginstitution som leder.
    Jeg bruger primært min fritid på familien og spiller gerne om aftenen når de mindste børn er lagt i seng og i weekenderne. Jeg har perioder arbejdsmæssigt, som gør at jeg kan spille lidt, og perioder hvor jeg bor ingame. I fritiden læser jeg en del kriminalromaner.

Jeg har de sidste par år spillet Tank, dette har givet mig en solid erfaring i de klasser og tænkningen bag det at være enten en hensynsfuld/forsigtig- kontra rå og lige på tank, jeg må nok indrømme at jeg primært, i begyndelsen af et nyt MMO er en forsigtigper agtig tank der tænker på oplevelsen og det at komme i mål og bliver færdig…siden hen kan jeg godt blive overmodig og lidt fanden i voldsk... fik lige læst min ansøgning fra sidst- tank der står det samme …
    er nok ikke den der hopper ind i grupper a mobs, er nok den mere den stille eftertænksomme type, en forsigtigper mere end en vovehals, bunder nok i min fortid som holy priest i Wow, jeg er en god medspiller, pædagogisk anlagt og et sludrehoved, der godt kan lide det sociale aspekt i disse spil, desværre er jeg ikke den store skriver, bliver altid lidt grødet i den sammenhæng”

Hvorfor vælger jeg så at ansøge om optagelse hos jer, først og fremmest har jeg jo mødt flere af jer ingame, uden dog at kunne huske navne, har fulgt SD på nettet og modtaget fødselsdagshilsner fra jer. Jeg har læst jeres skrift for ansøgninger, jeres regler og jeres værdigrundlag (de 5 værdier) og jeg kan godt lide det jeg læser og kan godt se mig selv som en del af dette. Jeg har som sagt ikke spillet ESO i særlig lang tid, og satser på at SD skal være min primære guild.

Såfremt at I har spørgsmål til min ansøgning, er i mere end velkomne til at spørge mig.

Jeg regner med, at min hustru sideløbende vil søge ind i SD .

Venlig hilsen Jonas/Mythopia
    Last edited by Mythopia; 02-04-2014 at 11:44.

fejl post
    Last edited by Mythopia; 02-04-2014 at 11:41.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej og tak for din ansøgning =)
    Tseth og Panser Anden er vores rekrutterings ansvarlige så de kommer og hilser på asap.

Dog har vi annonceret en kort pause med at tage flere på trial, men din ansøgning bliver stadig behandlet.
    Om vi dropper pausen hurtigt, eller den kører 14 dage, er vil lige ved at afgøre.

Imens så brug noget tid på forummet til at SD bedre kan lære dig at kende.

Her er et par spørgsmål jeg har sendt til alle nye for at komme lidt i gang med snakken:

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

Jeg understreger igen. Disse spørgsmål er ikke en test. SD har ingen preference for om du er hardcore eller casual,
    om du spiller den ene eller anden class, eller hvad din erfaring er. Vi tager dig kun ind baseret på hvem du er som person.
    Spørgsmålene her er kun fordi vi utroligt gerne vil lære dig at kende, og ESO er jo et godt emne til at få gang i snakken =)

Mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Sådan A-Town
    PS. Stavefejlene er helt gratis

SD Medlem Forum Convert

Som Jonas beskriver, har jeg spillet med ham og hans kone de sidste 9 år, og vi er blevet virkelig gode venner uden for spillene også. Jeg kan varmt anbefale ham i guilden.
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

Hej igen..

Jeg vil prøve at uddybe mine svar lidt tak for spørgsmålene

1. Hvor eller hvordan fandt du frem til SD?

Jeg har faktisk kendt jer af omtale i en del år, helt tilbage til WOW. Men hvis jeg husker rigtigt, spillede SD Horder på en anden realm end jeg spillede på - jeg spillede først på Nordrassil siden hen på Lightbringer - derud over spillede jeg alliance. Så jeg tror ikke, at jeg nogen sinde har spillet sammen med jer. Jeg har gennem årene spillede sammen med en del danskere, og har jeg hørt jer omtalt flere gange, altid positivt.
    Senere mødte jeg jer omtalt i forbindelse med Lotro, dog igen uden at være på samme server.. typisk.. Da SWTOR så kom frem, eksisterede I stadig i min bevidsthed, derudover spillede jeg sammen med min hustru og Jimmy(Serenity) der kendte til jer fra tidligere og anbefalede jer varmt.. så jeg søgte ind i SD, men forlod vist spillet inden optagelsen.. kan faktisk ikke huske omstændighederne helt tydeligt..( læs her, at det vil jeg ikke omtale i skrift- spørg gerne ind til det online i en chat) det var vist det for at gøre en lang historie kort.

2. Hvilken ærketype class spiller du normalt i mmo's? Tank, Healer, Range DPS, Melee, Support?

Jeg har gennem mit liv som MMO spiller primært spillet tank, har spillet healer i WOW og hunter i Lotro- men vender altid tilbage til mine tanks i spillene jeg siden har spillet. Jeg har spillet DK tank i Wow, Templar i Swtor, tank i aion osv. Jeg har lavet en Tank klasse i ESO, men lige pt spiller jeg ham op som DPS, indtil jeg kender klassen bedre, har tænkt at han skal formes som tank, men kender ikke spillet endnu, ej heller mulighederne.

3. Hvilket class og spec skal du prøve i ESO?

Læs ovenstående.. er ikke helt sikker på hvad klassen kan på nuværende tidspunkt, men vil læse op på dette i weekenden, har som sagt spillet i 1½ dag.

4. Har du preorder? Eller hvad er planen?

Har købt Digital Imperial Edition, Planen er at blive bekendt med spillet og have nogle dejlige oplevelser i spillet

5. Har du været i andre guilds før? Og har du haft noget ansvar der som officer, gm eller raidleader?

Ja til at have være i guilds, mens jeg har spillet MMO - jeg var i Foundation i WOW, Vi joinede vist " The older gamers" i SWTOR, da I ikke tog medlemmer ind, dengang vi søgte. Jeg var en gang officer i en guild i Lotro, men kan ikke huske hvad guilden hed.. Der var ingen hjemmeside og den blev opløst eller sammenlagt med en anden guild. Derefter har jeg altid joinet en guild, pga. det sociale liv der er i en sådan og fordi det altid er sjovere og hyggeligere at spille sammen med flere. Progress fungerer bedre i guilds er min erfaring. det sociale er det andet element..

6. Hvilke ting glæder du dig specielt til i ESO?

PVP, opdagelsen af et nyt spil.. kort sagt alt

7. Hvis ESO ikke bliver en succes for dig, og du stopper efter 1-2-3 måneder,
    vil du så være frisk på at spille Wildstar, WOW, GW2 eller SWTOR med SD?

Det håber jeg, Kender ikke WIldstar.. som sagt er jeg åben for oplevelsen

8. Vi forventer at i ESO (hvor man kan være i 5 guilds) der er SD din primære guild.
    Vil du være interesseret i flere guilds, evt. til traiding og PVP alliance? Eller holder du dig til 1 guild?

Jeg regner med at SD vil blive min primære guild, hvad der ellers kommer ved jeg ikke endnu..

9. Hvilke dage/tider spiller du MMO? har du en fast rytme/plan, eller er det casual når der er en ledig time eller tre?

Jeg spiller mest om aftenen, igen er familielivet også vigtigt, Jeg tænker at det godt kan blive til en 3-4 timer om aftenen og lidt mere i weekenderne, ved raiding kan jeg godt forpligte mig til 2-3 gange om ugen, dog afhængig af dagene, da konen arbejder om aftenen

10. Hvad håber du at få ud af SD i ESO og generelt?

En guild der er voksen, mennesker der værdsætter det gode kammerateri og glæden ved MMO spil

Jeg håber, at jeg kom omkring alle spørgsmålene- eller skriv til mig igen

Hilsen Jonas
    Last edited by Mythopia; 03-04-2014 at 16:20.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hej Mythopia, vi venter med at tage nye trials ind.

Men, derfor kan vi godt gå videre i processen så du er klar på trial så snart vi åbner igen.

Hvad det betyder er at du gerne må skrive en ansøgning, spille med vores medlemmer, samt have en mumble-samtale med en rekrutterings ansvarlig.

Vi holder en midlertidig pause for nye trials på et par uger, men din ansøgning kan sagtnes være aktiv indtil vi åbner igen
    Last edited by Panser Anden; 03-04-2014 at 18:36.
    Death Star...I like the sound of that!

Det lyder jo ganske fair, Den Mumble I har, kan ikke medlemmer bruge den for at hilse på, snakke med og hænge ud sammen med jer medlemmer ?

Hilsen Jonas
    Last edited by Mythopia; 03-04-2014 at 16:18.

Forum Warden Dake's Avatar

Du skal være velkommen til at kigge forbi vores mumble. Information står i toppen på siden her
    Det er også på mumble at du skal igennem vores obligatoriske samtale. Det er ikke nogen stor test, men mere en lille samtale om afstemning af forventinger, løst og fast.
    Vi har som tidligere nævnt en midlertidig pause på at tage jer nye folk ind på trial. Vi skal simpelthen lige have det første "hold" trials integreret godt nok. Vi er ikke fast besluttet på, hvornår vi åbner op for trials igen, men det bliver indenfor de næste par uger.
    Vores rekrutteringsansvarlige er lidt hængt op i denne uge, men jeg har mulighed for at tage en samtale om eftermiddagen ca. 14-18 i løbet af hele denne uge. Ellers er der noget bedre muligheder i næste uge.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Takker Drake

Hilsen Jonas

Forum Warden Dake's Avatar

Vi holder et PvP event på søndag kl. 18.45 - du skal være velkommen til at deltage. Bare hop på mumble eller fang en af os ingame
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Hej @Drake

Det vil jeg rigtig gerne, ses søndag

Hilsen Jonas
    Last edited by Mythopia; 11-04-2014 at 18:59.

Hej igen

Først vil jeg lige takke for invitationen til SD.

Jeg var her til aften sammen med SD for første gang i PVP, det var super. Vi var en masse SDere i PvP raid i Cyrodiil. Det var lærerigt og ganske underholdende vi fik lavet en masse ravage derinde og fik et par gode lange løbeture efter en fyr der ikke kunne finde vej hehe. Alt i alt en hyggelig aften, Jeg håber at jeg får flere af dem sammen med jer.

Hvis I mener jeg fortjener en skal I endelig ikke holde jer tilbage.

Hilsen @Holmedk alias Mythopia

Jeg fik registreret at følgende deltog: @Serenity, @Dake, @Hyldig, @Blamage, @Hutti, @genoside, @Fuge, @Dræberkaninen, @Yougurtt, @Monark, @Dimse, @Wabbit, @wOOOOt og @Monark, @Panser Anden, @Mushizo. jeg er desværre sikker på at jeg har glemt en eller flere, da vi var rigtig mange- beklager ..
    Last edited by Mythopia; 13-04-2014 at 21:15.

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak for PvP

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

jeg var bare med på en lytter inde i mumble kanalen, men deltog ikke i pvp

Hej @Mushizo

Der var fejlen med kun at se i Mumble, da jeg skulle finde dem der var med i PVP

Hilsen Holmedk/Mythopia

SD Medlem Forum Convert

Hyggelig tur, og helt klart en herfra ...
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

SD Medlem Forum Learner Monark's Avatar

jeg vil super gerne give thumps, men jeg hang i loading screen og kom aldrig med. Så var bare med på mumble for at lytte

Hey Monark og TC.

Det er bare ok, igen var du på mumble da jeg loggede :-)

Og en lille Hey til dig @TC. tak for snakken her til morgen, hvor ESO var nede- det var super hyggeligt

Hilsen Jonas/Mythopia- alias Holmedk

Havde en rigtig god snak med Mythopia på mumble, og kan kun sige at det er en der passer ind hos os, så en herfra.

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

GL med ansøgningen..

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Må sgu heller gi ham en inde han kommer og banker på døren da han kun bor 100m fra mig
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Hej igen .. og tusinde tak @Lummer og takker @zalvation

Og tak til @Wabbit og @Blamage for en super hyggelig aften i ESO- Jeg vil se frem til næste gang

Hilsen Mythopia/Jonas
    Last edited by Mythopia; 22-04-2014 at 21:40. Reason: glemte noget

Forum Convert Wabbit's Avatar

et styk finger hehe

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

tak for en hyggelig aften :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€